abonnement Unibet Coolblue
pi_180250642
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat Rusland een staat is.
Dus?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180250649
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:11 schreef remlof het volgende:
Wat is het probleem? Soros doet prima werk ter bevordering van democratie.
Soros ondermijnt juist democratie door democratisch gekozen politici en hun beleid tegen te werken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180250913
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Soros ondermijnt juist democratie door democratisch gekozen politici en hun beleid tegen te werken.
Het lijkt mij in een democratie volkomen normaal dat mensen de ruimte krijgen om te zeggen wat ze willen, ook als dat tegen de wensen van de gekozen politici ingaan.

Een beetje zoals we hier best een campagne mogen voeren voor het behoud van het referendum.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180250960
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt mij in een democratie volkomen normaal dat mensen de ruimte krijgen om te zeggen wat ze willen, ook als dat tegen de wensen van de gekozen politici ingaan.

Een beetje zoals we hier best een campagne mogen voeren voor het behoud van het referendum.
Zo kun je het natuurlijk ook goedpraten. :')

Bij een democratie moet niet iemand, met behulp van zijn geld, tegen die democratie ingaan. Er zijn manieren om in een democratie je stem te laten horen, en Soros houd het niet alleen bij zijn mening ventileren. Wat Soros doet ondermijnt de democratie en niet toevallig zijn het altijd linkse clubjes die hij financiert en vaak zijn het ook nog radicale groepjes. Soros onwricht samenlevingen en creëert een tweedeling, wil hij democratisch invloed uitoefenen dan gaat hij maar de politiek in.
pi_180251021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zo kun je het natuurlijk ook goedpraten. :')

Bij een democratie moet niet iemand, met behulp van zijn geld, tegen die democratie ingaan. Er zijn manieren om in een democratie je stem te laten horen, en Soros houd het niet alleen bij zijn mening ventileren. Wat Soros doet ondermijnt de democratie en niet toevallig zijn het altijd linkse clubjes die hij financiert en vaak zijn het ook nog radicale groepjes. Soros onwricht samenlevingen en creëert een tweedeling, wil hij democratisch invloed uitoefenen dan gaat hij maar de politiek in.
Het lijkt me inderdaad niet toevallig dat het linkse clubjes zijn. Dat is zijn politieke opvatting, dus financiert zijn organisatie clubs die die mening delen.

Hij grabbelt niet uit een grote ton met namen van linkse en rechtse NGO's erin, ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:32:54 #81
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180251259
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
Aha. Dus de topman van Shell is uiteindelijk niet verantwoordelijk voor iets wat in zijn naam door een lagere bestuurder wordt uitgevoerd?
Echt waar? 34 inhoudelijke vragen en jij pakt deze eruit om met een dikke aanname en misvatting terug te komen? :D Held! *O*

Om jouw vraag te beantwoorden:
Dat ligt er helemaal aan wat de lagere bestuurder gedaan heeft. Het is absoluut niet zomaar te zeggen dat de bestuurder van een bedrijf altijd verantwoordelijk is voor wat iemand in de la(a)g(en) eronder heeft gedaan. Dat weet je zelf ook wel.
Wat bedoel je met 'in zijn naam' bijvoorbeeld?
Welke verantwoordelijkheid heb je het over?
Welke stap heeft deze bestuurder gedaan, waar jij de topman voor verantwoordelijk wil houden?
Welke (gedelegeerde) bevoegdheden had deze persoon?
En heb je het over persoonlijke aansprakelijkheid van de topman, of over iets anders?

Je kan lekker brallen, maar je roept nog steeds meer vragen op dan je beantwoord. :D

Deze blijven ook staan trouwens:
Hij is Founder & Chair; dat betekend volgens jou?
Hij is lid van het 'Global Board'?
Die tekenen de 9 miljoen van Albanië af?

Evenals alle andere vragen.

Reageer ik een keer inhoudelijk... ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 5 juli 2018 @ 08:43:31 #82
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180251402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 08:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Bij een democratie moet niet iemand, met behulp van zijn geld, tegen die democratie ingaan.
Leg die eens uit? Is het niet juist democratisch dat je, met en zonder geld, altijd jouw mening mag laten horen? Altijd mag zeggen wat je belangrijk vindt en altijd mag lobbyen voor wat je belangrijk vindt?
Binnen de kaders van de wet uiteraard.

quote:
Wat Soros doet ondermijnt de democratie...
Hoe dan? :D
Met enquêtes? Met 'gelijke rechten voor iedereen'? Met een open en transparante overheid? Met rekenschap?

quote:
... en niet toevallig zijn het altijd linkse clubjes die hij financiert en vaak zijn het ook nog radicale groepjes.
Dat het 'linkse clubjes' zijn is logisch. Zijn Foundation staat voor:
quote:
The Open Society Foundations work to build vibrant and tolerant democracies whose governments are accountable and open to the participation of all people.
quote:
Soros onwricht samenlevingen en creëert een tweedeling,
Niet waar. Tolerantie, openheid en gelijke participatie zijn alleen punten waar veel (vooral rechts-conservatieve) clubjes (en hun lobby, stichtingen en geld-schieters) een hekel aan hebben.

It takes two to tango!
quote:
wil hij democratisch invloed uitoefenen dan gaat hij maar de politiek in.
Dat zou lachen worden. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:19:32 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180253990
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat Rusland een staat is.
En de VS niet dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:50:38 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180254642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:19 schreef LXIV het volgende:
En de VS niet dan?
Natuurlijk wel;
Daarom gaat de donatie ook eerst naar een NGO. Silly.

Waarschijnlijk heeft Rusland dat ook gedaan trouwens. Tenminste, als ze slim zijn.
Uiteindelijk is het van hetzelfde laken een pak. En de lijn is moeilijk te trekken.

Een bordje, gefinancierd door een NGO, met de boodschap:
"Elk mensenleven is hetzelfde waard."

Is in essentie hetzelfde als een foto op facebook, gefinancierd door een NGO, met:
"Hillary Clinton is de Duivel en alle immigranten komen je dochter verkrachten."

Nu moet ik zeggen dat ik de ene boodschap wat vriendelijker vind dan de andere.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180304760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Soros doet daar echter niet geheimzinnig over.

Maar verder heb je inderdaad een punt. Ik vind vijandige mogendheden die extreem-rechtse organisaties steunen inderdaad een stuk kwalijker dan een OSF die geld steekt in een protestmars van vrouwen die bang zijn hun rechten te verliezen.
Leuke frame, maar zoals ik al heb aangetoond is een protestmars van vrouwen lang niet het enige waar Soros zijn speculatiecentjes aan uitgeeft. Bovendien, is een Tsjechische IT-miljardair of een Russische gasbaron een vijandige mogendheid?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180305446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Leuke frame, maar zoals ik al heb aangetoond is een protestmars van vrouwen lang niet het enige waar Soros zijn speculatiecentjes aan uitgeeft. Bovendien, is een Tsjechische IT-miljardair of een Russische gasbaron een vijandige mogendheid?
Gezien jouw denkbeelden zul jij een filantroop die staat voor democratie, emancipatie en medemenselijkheid inderdaad doodeng vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180305511
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gezien jouw denkbeelden zul jij een filantroop die staat voor democratie, emancipatie en medemenselijkheid inderdaad doodeng vinden.
Ik denk dat jij geen idee hebt van wat mijn denkbeelden zijn.

Het klopt wel dat ik iets heb tegen een filantroop die de trias politica op wil heffen, een globalistische superstaat in het leven wil roepen op Europees grondgebied, burgers wil bestoken met een eenzijdige blik op de werkelijkheid via beïnvloeding van politici en burgers dankzij bezit van vele mediaplatforms en het bevorderen van open, vibrerende, diverse samenleving.

Zo'n samenleving houd namelijk meer geweld, meer criminaliteit, meer spirituele verloedering, minder rijkdom, minder cohesie en minder blanken in. Want voor diversiteit zijn betekent automatisch dat je meent dat blanken van zichzelf weinig diversiteit hebben. Een hondsbrutale stelling.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180305572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik denk dat jij geen idee hebt van wat mijn denkbeelden zijn.

Het klopt wel dat ik iets heb tegen een filantroop die de trias politica op wil heffen, een globalistische superstaat in het leven wil roepen op Europees grondgebied, burgers wil bestoken met een eenzijdige blik op de werkelijkheid via beïnvloeding van politici en burgers dankzij bezit van vele mediaplatforms en het bevorderen van open, vibrerende, diverse samenleving.

Zo'n samenleving houd namelijk meer geweld, meer criminaliteit, meer spirituele verloedering, minder rijkdom, minder cohesie en minder blanken in. Want voor diversiteit zijn betekent automatisch dat je meent dat blanken van zichzelf weinig diversiteit hebben. Een hondsbrutale stelling.
Precies, Soros voert volgens jou een strijd tegen het nobele, blanke ras. Als je dat soort idioterie aanhangt, beschouw je de man ongetwijfeld als de duivel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180344641
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 01:43 schreef polderturk het volgende:

[..]

Op wie moeten we dan wel stemmen?
SGP
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180347735
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, Soros voert volgens jou een strijd tegen het nobele, blanke ras. Als je dat soort idioterie aanhangt, beschouw je de man ongetwijfeld als de duivel.
Echt wat voor simpele ziel ben je toch ook als dat het enige is wat je daar uit pikt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180347743
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gezien jouw denkbeelden zul jij een filantroop die staat voor democratie, emancipatie en medemenselijkheid inderdaad doodeng vinden.
Democratie en medemenselijkheid

:') 😂

Ja en de DDR was echt democratisch!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 9 juli 2018 @ 07:49:00 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180347906
Ha, het anti-Soros-gekkies-verzameltopic.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 9 juli 2018 @ 07:51:58 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180347926
Ik heb nieuws: er zijn spannendere kwesties in de wereld dan de Amerikaanse funding van een NGO die poogt om de shithole die Albanië momenteel nog is uit de stront te trekken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 9 juli 2018 @ 08:23:44 #94
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180348099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik denk dat jij geen idee hebt van wat mijn denkbeelden zijn.

Het klopt wel dat ik iets heb tegen een filantroop die de trias politica op wil heffen, een globalistische superstaat in het leven wil roepen op Europees grondgebied, burgers wil bestoken met een eenzijdige blik op de werkelijkheid via beïnvloeding van politici en burgers dankzij bezit van vele mediaplatforms en het bevorderen van open, vibrerende, diverse samenleving.
Vervang 'Europees' door 'Amerikaans' en 'divers' door 'blank' en je hebt het programma van de Republikeinse partij.

Wat vind jij ook alweer van Trump?
pi_180348229
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

9 miljoen op een begroting van 13 miljard. :D Bovendien kwam deze 9 miljoen niet eens van de OSF, dus Soros ging niet over dat budget.

Denk jij dat ze Soros om elke scheet om zijn mening vragen?
Dat hij voor elke miljoen zijn handtekening moet zetten? _O-

Hou toch op!
Dat denkt niemand. Het is juist het algehele beleid wat problematisch kan zijn.
pi_180348364
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 07:51 schreef Ringo het volgende:
Ik heb nieuws: er zijn spannendere kwesties in de wereld dan de Amerikaanse funding van een NGO die poogt om de shithole die Albanië momenteel nog is uit de stront te trekken.
Blijkbaar spannend genoeg voor jou om hier te posten.
pi_180348846
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2018 06:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Echt wat voor simpele ziel ben je toch ook als dat het enige is wat je daar uit pikt.
Vrees vooral dat jij nooit de moeite hebt genomen je te verdiepen in de persoon Soros. Je huilt mee met de alt rechtse wolven die de man hebben gebombardeerd tot de antichrist. Wellicht om dit stuk eens te lezen (al is de kans groot dat je de bron aanvalt en de inhoud vervolgens negeert):

quote:
In spite of the obsession with Soros, there has been surprisingly little interest in what he actually thinks. Yet unlike most of the members of the billionaire class, who speak in platitudes and remain withdrawn from serious engagement with civic life, Soros is an intellectual. And the person who emerges from his books and many articles is not an out-of-touch plutocrat, but a provocative and consistent thinker committed to pushing the world in a cosmopolitan direction in which racism, income inequality, American empire, and the alienations of contemporary capitalism would be things of the past. He is extremely perceptive about the limits of markets and US power in both domestic and international contexts. He is, in short, among the best the meritocracy has produced.

Lees verder.....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180348900
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Guardian :')

Ben je serieus?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180348943
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:40 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Guardian :')

Ben je serieus?
Precies.

Je blijft liever in je bubbel, waarin Soros wordt afgeschilderd als de meest kwaadaardige persoon op aarde.

The Guardian is overigens een uitstekende krant. Dat de uitgave af en toe opiniestukken plaatst waar jij het niet mee eens bent, doet daar niets aan af.

Maar goed, Soros is niet evil. De man is hooguit wat naïef.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180348999
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 09:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies.

Je blijft liever in je bubbel, waarin Soros wordt afgeschilderd als de meest kwaadaardige persoon op aarde.

The Guardian is overigens een uitstekende krant. Dat de uitgave af en toe opiniestukken plaatst waar jij het niet mee eens bent, doet daar niets aan af.

Maar goed, Soros is niet evil. De man is hooguit wat naïef.
The Guardian is een extreem linkse krant met dit soort artikelen:



:')

En je wordt geen miljardair door naïef te zijn. Soros weet dondersgoed wat hij doet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')