Definieer heel laag?quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:40 schreef dimmak het volgende:
Buitenom het minen, er draait al een hele economie omheen. Lager dan dit kan het gerust nog gaan, maar heel laag gaan we niet meer komen.
Onder de 3500 gaan we niet meer komen denk ik. En ik denk zelfs dat we de bodem al hebben gehad, maar daar zijn de meningen over verdeelt.quote:
Klopt, eigenlijk als de elektriciteit kosten laag zijn en de afschrijving hoog is kost het je sowieso geld. Een miner kan ook met verlies door minen en futures kopen om het één en ander te verzekeren. Maar zulke grapjes kosten natuurlijk wel veel geld als je 100den van die miners hebt staan.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:39 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja true, het is een beetje een extreem voorbeeld maar een periode tegen verlies minen is niet uitgesloten.
#REKT met je daytrading skillzquote:
2quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:06 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb niets met vlaggen maar als je kijkt naar de afgelopen 7 dagen dan zie ik wel een bullflagje
Ik doe ook een gokje, want dat is het. Bullrun naar 10k (daar knalde die de vorige keer heel hard op naar beneden), en dan weer 3 maanden rond de 8k-9k en dan weer een run omhoog richting 12kquote:Op woensdag 4 juli 2018 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat we nog een laatste keer naar 7.3k en dan terug naar 5.8-6.2k gaan, maar lager echt niet. Hij is nu al zo vaak rond die prijs gebounced.
Vanaf dan gaan we weer geleidelijk omhoog richting de 10k en wanneer we die prijs doorbreken begint de volgende bullruncycle.
U hoorde het hier eerst, graag 450 euro aftikken bij de kassa danku
Sasha heeft haar kennis hoogstpersoonlijk vooraf getest, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die is overduidelijk uitgekozen voor haar kennis van crypto
Joh dit doet Seal al jarenquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:11 schreef ssjgoku het volgende:
https://www.iculture.nl/n(...)c-chip-echt-product/
THE KILLER.
We zijn verloren nu.
Ik geloof je.quote:
Germ.quote:
Ben jij crypto_ed?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat we nog een laatste keer naar 7.3k en dan terug naar 5.8-6.2k gaan, maar lager echt niet. Hij is nu al zo vaak rond die prijs gebounced.
Vanaf dan gaan we weer geleidelijk omhoog richting de 10k en wanneer we die prijs doorbreken begint de volgende bullruncycle.
U hoorde het hier eerst, graag 450 euro aftikken bij de kassa danku
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, buyorder op 6450 aangetikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |