Dat is ook niet zo gek als hij niet in zijn kracht speelt. Dan laat Kev meteen het kopje hangen.quote:
4-2 kan wel nogquote:Op maandag 2 juli 2018 21:14 schreef DavidTwente het volgende:
We kunnen er wel vanuit gaan dat het 4-0 wordt
sow.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze moeten wel de volgende ronde halen, hun elftal is het enige wat het land bij mekaar houdt.
Nee, dat eindigt in Rostov.quote:
Ik vind Courtois sowieso overschat. Gewoon een downgrade na Cech.quote:
Januzai. Maar die heeft auw.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:15 schreef KingRadler het volgende:
Belgen moeten wisselen zet een speler van B team op die hebben honger
Martinez heeft geen plan B.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:15 schreef KingRadler het volgende:
Belgen moeten wisselen zet een speler van B team op die hebben honger
batshuayiquote:Op maandag 2 juli 2018 21:16 schreef Burner82 het volgende:
Tijd voor bachouachi of hoe die knakker ook heet.
Wat zeggen ze zoal?quote:Op maandag 2 juli 2018 21:15 schreef VeX- het volgende:
He maar ik dacht dat Japan juist zo makkelijk was?! Dat doen die Belgjes toch wel even?
Het commentaar op sporza is echt heerlijk nu btw.
Honkbal is daar groter vgm.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:17 schreef Groby het volgende:
Ik gun dit Japan wel. Grote voetbalcultuur daar en presteren eigenlijk al jaren ondermaats.
Ook n geweldig mooi land dat Japanquote:Op maandag 2 juli 2018 21:17 schreef Groby het volgende:
Ik gun dit Japan wel. Grote voetbalcultuur daar en presteren eigenlijk al jaren ondermaats.
Dit is een wakeupcall voor de Engelsen.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:16 schreef Stabiel het volgende:
Engeland vliegt er ook uit tegen Colombia. En dan is iedereen uit groep G naar huis.
VI is al weken geen topshow, en vanavond ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:17 schreef Coco. het volgende:
Bij deze stand wordt VI sowieso een topshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |