quote:
Niet heel veel nieuws. Gisteren de boel eens in een ziekenhuis waarin ik wel met de artsen kan communiceren laten bekijken

. Elleboog is toch iets meer kapot dan ik dacht, maar het moet wel allemaal goed gaan komen. Zit nog wel een dingetje met een zenuw waar ze volgende week naar willen kijken als de zwelling is afgenomen. Komt wss vanzelf goed.
De breuk in de schouder is 'netjes', alleen alle spieren en weefsels eromheen zijn kapot. Moet hem regelmatig op een bepaalde manier een beetje bewegen, anders gaat alles helemaal vastgroeien. Dat bewegen is ehhh... bijzonder onplezierig

. Al met al lijkt het erop alsof ik er niks blijvend aan over ga houden, maar voor alles weer het oude is zullen we ergens in 2019 zitten. Het had erger gekund.
Kan op dit moment nog steeds eigenlijk niks zelfstandig en dat is wel het vervelendste van alles. Om het feest compleet te maken zijn m'n (nu ex-) vriendin en ik vlak voor ik vertrok na 4 jaar uit elkaar gegaan (verschil in kinderwens), en ik heb het er best wel moeilijk mee. Ga dr heel erg missen

.
Dus ja, ik heb betere tijden gezien. Lichtpuntje is wel dat ik nu rap inloop op mn stapel boeken die ik nog wilde lezen

.
Einde r&p-verhaal
[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 08-08-2018 17:10:28 ]