Laat maar komenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Als Greenpeace dat maar niet ziet of hoort TT
Dat bedoelde ik ookquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Thanks Inca, had het niet door dat ik de lapo had
Is er al drank?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mooie TT![]()
.. hoor de idioten over BBQ
met dit weer ..
verboden , open vuur in de Natuur
..
Zullen ze wel blij mee zijn.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:17 schreef espri het volgende:
Christel maakt een kralengordijntje voor de vips....
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:17 schreef espri het volgende:
Christel maakt een kralengordijntje voor de vips....
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Morgen in de Televaag:
GreenPeace bezet uto2 terrein
Febohok bezet, inwoners worden bevrijd
Wat ik begreep, was het voor de vips om door heen te lopen en dan rinkelt het want het is van glas en dan voelen ze zich speciaal.... aldus Christelquote:
Wordt vast een collectors item.quote:
hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Morgen in de Televaag:
GreenPeace bezet uto2 terrein
Febohok bezet, inwoners worden bevrijd
Juist ja..quote:Op maandag 2 juli 2018 14:20 schreef espri het volgende:
[..]
Wat ik begreep, was het voor de vips om door heen te lopen en dan rinkelt het want het is van glas en dan voelen ze zich speciaal.... aldus Christel
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Juist ja..
Dan moet ik ook maar eens zo'n ding gaan aanschaffen. Misschien voel ik me dan ook speciaal.
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef espri het volgende:
Gerrit zwemt waar net de wcbril in is schoongemaakt.
ach, ze pissen door hun waterfiltertjes dus merk je niks vanquote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef espri het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:24 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ach, ze pissen door hun waterfiltertjes dus merk je niks van
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:22 schreef espri het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprekje, John is ook wel een beetje klaar met grootsmoel Mike .....![]()
[ afbeelding ]
John en Jeffry deel 1 - 2 juli 2018.
x6ne8xk
[ afbeelding ]
John en Jeffry deel 2 - 2 juli 2018.
x6necrz
stuk of 14quote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Iemand een idee hoeveel paspoorthouders er ongeveer zijn?
wat bedoel je? voor de utopiasite? dat weet niemandquote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb nr U 0030-3315-1445quote:Op maandag 2 juli 2018 14:27 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
Jeff: Weet je wat het is? Ik heb een lui oog.
John: Raar he? Je bent toch echt geen lui mens
hoeveel zijn kann niemand wetenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik heb nr U 0030-3315-1445
Nog uit het begin van uto I
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
dat is nog best veelquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
dat is nog best veelik schat een stuk of 10
leuk om te weten waar kan ik mijn code vindenquote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op je naam klikken bij paspoort op de uto tv sitequote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
leuk om te weten waar kan ik mijn code vinden
en vier 0000quote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Ik overdrijf graagquote:Op maandag 2 juli 2018 14:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
020 Amsterdam dus, klopt als een bus Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2018 14:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
leuk om te weten waar kan ik mijn code vinden
edit al gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
020 Amsterdam dus, klopt als een bus Ajax
ik zeg BATCRABquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mike druk bezig om een band te regelen, GVD voor dertien man en een paardenkop ....
Ik kan het best met hem vinden, ik vrat direct al zijn vlees opquote:Op maandag 2 juli 2018 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou het geen vijf minuten met die kneus volhouden denk ik .....
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Joh die roept om de dag wat anders. "nu gaan ze de echte Sanne leren kennen", "ik hou me niet meer in" bla bla bla. Het meisje heeft echt issues.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:47 schreef mazaru het volgende:
Keihard aan het werk met haar kippenhok. (animated gif trouwens)
[ afbeelding ]
Sanne: Ik blijf gewoon overal om lachen. Ik maak me nergens meer druk over. Hahahha lalalalalalaaa
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 2 juli 2018 14:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een ontzettende kut groep is dit zeg .......
Lausterrr nauw naarrr meiiiii!quote:
Vreselijk kindquote:Op maandag 2 juli 2018 14:48 schreef Sway- het volgende:
[..]
Joh die roept om de dag wat anders. "nu gaan ze de echte Sanne leren kennen", "ik hou me niet meer in" bla bla bla. Het meisje heeft echt issues.
Ik heb maar gemute.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:47 schreef mazaru het volgende:
Keihard aan het werk met haar kippenhok. (animated gif trouwens)
[ afbeelding ]
Sanne: Ik blijf gewoon overal om lachen. Ik maak me nergens meer druk over. Hahahha lalalalalalaaa
[ afbeelding ]
quote:
ik gooide hem in die plompquote:Op maandag 2 juli 2018 14:51 schreef Bananenbennie het volgende:
sjon: er mag niet aan muh zaag worden gekommen
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:52 schreef Stray_cat het volgende:
Hatseflats, al het voer voor de vissen aan land.
Dat is voor de bbq, als garnering, zeekraal.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:52 schreef Stray_cat het volgende:
Hatseflats, al het voer voor de vissen aan land.
Frutselsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt hoor
wat maken de juffies eigenlijk
Gotver Struis .....quote:Op maandag 2 juli 2018 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert heeft dr slip beschikbaar gesteld
Adri en Gerrit doen aan sleepnet visseh
in de wondervijvert
Ros die vissen er dan ook maar uit. Surf &turfquote:Op maandag 2 juli 2018 14:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is voor de bbq, als garnering, zeekraal.
das stoerquote:Op maandag 2 juli 2018 14:54 schreef Charmian het volgende:
dat pinkringetje van adriaan kan ik ook maar moeilijk aan wennen
alleen het begin?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gotver Struis .....![]()
![]()
In het begin van het fragment is John een beetje bozig ....
[ afbeelding ]
De boodschappen zijn er - 2 juli 2018.
x6nefyn
ik gok 1000quote:Op maandag 2 juli 2018 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat zeg je? ik zeg het zijn ongefähr 100 000 passporthouders
Dildo's van Boomschorsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt hoor
wat maken de juffies eigenlijk
Dan doet ie helemaal niks meer, helemaaaal klaar mee, zoeken het maar uit etc.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat niemand eens tegen die lul zegt en nu bek houden of ik donder je in de vijver .....
SjonieTopia...quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Sjon is zn eigen terrein aan het bouwen en afbakenen. Ik zie hem er toe in staat om er een hek met 220 omheen te bouwen
Da's dus gewoon kwestie van wachten tot die agregator er mee stopt en z'n kamp binnen vallen,quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Sjon is zn eigen terrein aan het bouwen en afbakenen. Ik zie hem er toe in staat om er een hek met 220 omheen te bouwen
Mooi.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
jes wou bezoek samen met maaik ?
mag blijkbaar niet
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das stoer![]()
dat haarbandje vind ik minder
veel of weinig zegt ook niksquote:Op maandag 2 juli 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb ook een pinkring.......Adriaan heeft niet echt veel vrienden volgens mij als ik hem zo hoor...
Fixedquote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan doet ie helemaal niks meer, helemaaaal klaar mee, zoeken het maar uit ,ik geef het op, ik gaat naar me vrouwtje, ken me niks meer verrekken
ik vind er niks quasi gescherends aan, echt ik had al 1000 keer ruzie met hem gehadquote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef Bananenbennie het volgende:
het vervelende van sjon met zijn gesnauw en zn geblaf is; hij brengt het vaak ook nog eens quasi gekscherend, dus je kunt er dan ook niet echt serieus wat van zeggen
vreselijke man.. bad vibes brr net als maaikquote:Op maandag 2 juli 2018 15:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind er niks quasi gescherends aan, echt ik had al 1000 keer ruzie met hem gehad
iewquote:Op maandag 2 juli 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb ook een pinkring.......Adriaan heeft niet echt veel vrienden volgens mij als ik hem zo hoor...
en dan kermend op z'n matrasje in z'n tentjequote:
Staat best wel okay hoor...quote:
Ja en dan gaaite deaudquote:Op maandag 2 juli 2018 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan kermend op z'n matrasje in z'n tentje
nee.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat best wel okay hoor...![]()
Laten ze er maar een nieuwe in flikkeren, een Huub typetje.......
steukerquote:Op maandag 2 juli 2018 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stond er ook eerst...werd snel veranderd
Te mild. Dan krijgtie een prikkie en issut over.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt, ik gun hem een rsi arm van het zagen ofzeau
Die zit er al, Mike.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat best wel okay hoor...![]()
Laten ze er maar een nieuwe in flikkeren, een Huub typetje.......
ik hoop dat zijn 'vrouwtje' geen zin heeft om op bezoek te komenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Te mild. Dan krijgtie een prikkie en issut over.
neuh, huub was veel grappigerquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stond er ook eerst...werd snel veranderd
Gaat alles weer staken...heeft ze een goeie smoes. En de auto is ook kapot. E al hun vrienden met auto zijn net op vekansiequote:Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoop dat zijn 'vrouwtje' geen zin heeft om op bezoek te komen
Geen Huub typetje....? Lijkt me juist wel leuk voor dezer oersaaie groep......quote:
Jahh...maar prettig gestoord, in tegenstelling tot sommigen daarquote:Op maandag 2 juli 2018 15:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Christel is ook niet goed bij haar hoofd ......
Huub was erger........Het kan mij nog niet bekoren op dit moment.......quote:
En als het dan gaat regenen, hebben ze allemaal weer rode t-shirtsquote:
nee pinkringquote:Op maandag 2 juli 2018 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen Huub typetje....? Lijkt me juist wel leuk voor dezer oersaaie groep......
Zou 'ie het al door hebben? hij is de hoogst opgeleide daarquote:Op maandag 2 juli 2018 15:07 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit wordt ook steeds meliger in die kneuzenkermis.
Student zegt niks, dat is iedereen die 1 dag in een zaal heeft gezeten.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou 'ie het al door hebben? hij is de hoogst opgeleide daar
Mwah....detailtjequote:Op maandag 2 juli 2018 15:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
neei we motten eersss 10.000 in de pot hebbuh vore we kenne gaan bouwuh
Gezellie tochquote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En als het dan gaat regenen, hebben ze allemaal weer rode t-shirts
Die dikke heb niks afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou 'ie het al door hebben? hij is de hoogst opgeleide daar
Hij hoeft alleen maar door te hebben dat ze aan dat dooie paard aan het trekken zijn, ik geloof dat zelfs Jetsers dat al een beetje doorkrijgtquote:Op maandag 2 juli 2018 15:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Student zegt niks, dat is iedereen die 1 dag in een zaal heeft gezeten.
Jahh, maar dat zijn vrouwen...quote:Op maandag 2 juli 2018 15:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die dikke heb niks afgemaakt.
John heb LTS b. Maikie niet veel hoger.
Brandon weet hoe die VWO moet schrijven.
Hitske en Christel staan voor de klas en hebben dus iets van afgerond HBO didaktiek
Sjon ook. Of zij weten iets wat wij niet weten.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar door te hebben dat ze aan dat dooie paard aan het trekken zijn, ik geloof dat zelfs Jetsers dat al een beetje doorkrijgt
Vergeet hoogbegaafde sanne niet! Haar ambities lagen bij de kappersschool.... maar dat die opleiding duurde zooo lang dus maar nietquote:Op maandag 2 juli 2018 15:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die dikke heb niks afgemaakt.
John heb LTS b. Maikie niet veel hoger.
Brandon weet hoe die VWO moet schrijven.
Hitske en Christel staan voor de klas en hebben dus iets van afgerond HBO didaktiek
Klopt, ik was san vergeten, die heb in een 4 sterren bordeel gewerkt.quote:
Die meid heeft steeds weer een ander verhaal. Ken dat type maar al te goed.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Vergeet hoogbegaafde sanne niet! Haar ambities lagen bij de kappersschool.... maar dat die opleiding duurde zooo lang dus maar niet
Als zij nu oreert zal ze vast wel slagen, na 6 jaar stage....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Klopt, ik was san vergeten, die heb in een 4 sterren bordeel gewerkt.
Zonder diploma.
Gezakt op der mondeling.
Goed opgeleide vrouwen van midden40die ineens gezellig blubber gaan scheppen, in een tent scheiten, Wondervyvertwater gaan zuipen en wauwelen hoe gezellig enzo met tieten en kut vooruit.. dat zijn de gevaarlijkstequote:Op maandag 2 juli 2018 15:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Klopt, ik was san vergeten, die heb in een 4 sterren bordeel gewerkt.
Zonder diploma.
Gezakt op der mondeling.
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit denkt als BV er is mensen ze serieus nemen
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goed opgeleide vrouwen van midden40die ineens gezellig blubber gaan scheppen, in een tent scheiten, Wondervyvertwater gaan zuipen en wauwelen hoe gezellig enzo met tieten en kut vooruit.. dat zijn de gevaarlijkste
Ach, ik ziet Christel liever met kleren aan dan die andere drie in hun blote reet.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goed opgeleide vrouwen van midden40die ineens gezellig blubber gaan scheppen, in een tent scheiten, Wondervyvertwater gaan zuipen en wauwelen hoe gezellig enzo met tieten en kut vooruit.. dat zijn de gevaarlijkste
Jaja.. zogenaamd hard to get, maar nix te verliezen behalve hun fake preutsheid.. die waren er zįtquote:
Ik vind het gewoon een heel saai stel. Ik denk dat er gewoon niet meer inzit dan wat ze nu laten zien. Het heeft me nog geen moment echt geboeid. De mensen niet en wat ze doen niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, ik ziet Christel liever met kleren aan dan die andere drie in hun blote reet.
Daar is met grondstoffelijk geweld elke vorm van erotiek uit geslagen
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb goeie hoop voor Chrissiequote:Op maandag 2 juli 2018 15:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, ik ziet Christel liever met kleren aan dan die andere drie in hun blote reet.
Daar is met grondstoffelijk geweld elke vorm van erotiek uit geslagen
Ik ook, maar zit verdikke te kijken naar een stel losers.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Voor gerrit begint het pas, als er internet is. Daar is hij heel creatief mee
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit verdikke te kijken naar een stel losers.
Die pisvlek slaapt met z'n ogen open,quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die pisvlek slaapt met z'n ogen open,
Dicht doen vreet energie.
En toen was het kerstquote:Op maandag 2 juli 2018 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nix nix nix nix helemaal nix .. maar ja het is warm
volgende week
Nix nix nix nix helemaal nix .. maar ja het regent
Die week daarop
Nix nix nix nix helemaal nix .
Maar ja het is koud
[ afbeelding ]
Nice goed werk sjon!quote:Op maandag 2 juli 2018 15:32 schreef Stray_cat het volgende:
Zo, Sjon is er helemaal klaar mee. Met het hok dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:33 schreef Zeyina het volgende:
De caravan die woensdag komtJeetje zeg, laminaatje erin, ligbad... wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelkast, magnetron....
Zal dan ook wel ineens stroom gevonden worden.Ik heb het recht om te bepalen!
Ik heb het helemaal niet naar mijn zin als de kerst dichterbij komt.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt
dit is zo onterechtquote:Op maandag 2 juli 2018 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Jeetje zeg, laminaatje erin, ligbad... wat de fuck.
Ja het is niet echt alsof ze het verdiend hebben he, maarja....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
dit is zo onterecht![]()
inclusief transport 250 mn reet
Utopia maakt alles kapotquote:Op maandag 2 juli 2018 15:36 schreef Aggie46 het volgende:
Jonge eendjes zijn dood, las ik gisteren.
Op 1 na dan. In een waterput gevallen op het oude Utopia terrein.
Brandweer erbij, eentje gered![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oke ik ga een tablet met internet over het hek gooien.
quote:
11 bij 3,70.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:38 schreef Bananenbennie het volgende:
damn die stacaravan is echt huge, als dat ding er eenmaal staat gaan ze echt niks meer uitspoken
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.quote:
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben zequote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.
Die kleur van de badkamer vind ik minder.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, beter zit er 5 man in. Sylvio ook balen dat hij al naar huis is, dit had hem vast wel meer thuis laten voelenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben ze
Nu nog stroom en waterquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
je lijkt sjon welquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleur van de badkamer vind ik minder.
Behalve water en stroom...ik lach me rotquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
quote:
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom volgen we het. Tochquote:Op maandag 2 juli 2018 15:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ik snap niks van deze groep.
Vreselijk.quote:
En die laten er niemand verder in. Zo, Geregeld.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....
We hopen op beter, denk ikquote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daarom volgen we het. Toch![]()
Ik weet het ook niet meer.
Is zoooo moeilijk he...Liander bellen en Vitens....en..het kost misschien geld...liever eerst de notaris...quote:Op maandag 2 juli 2018 15:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ik snap niks van deze groep.
Notaris heb je nodig voor zakelijke rekening om die zaken te betalen. Maar ze doen het gewoon niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is zoooo moeilijk he...Liander bellen en Vitens....en..het kost misschien geld...liever eerst de notaris...
Yes, We care...quote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
Juf Gebit heeft wat verzonnen.. vanavavond om 7u op de vergadering moet iedereen iets over hun passie vertellen
Juf Gebit valt terug op spelletjes teambuilding..
Dit. Oprotten met die passies. Daar kun je niet van eten en drinken. Of wassenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert hou je achterbakse hypocryte tyfes smoel
ga WATER en riool regelen
ipv bullshit met je passie..
m.a.w. Febo redactie opdrachten
in de groep te flikkeren
je hoeft er niets aan te doen verderquote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ]
past wel bij dat trailertrashquote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niet hoor, ze hebben geen bv nodig om aangesloten te worden op het net...Wie ze dat heeft wijsgemaakt..quote:Op maandag 2 juli 2018 15:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Notaris heb je nodig voor zakelijke rekening om die zaken te betalen. Maar ze doen het gewoon niet.
Daar heb je die hele notaris niet voor nodig. Ze kunnen het morgen geregeld hebben als ze wisten hoe, maar ze hebben geen van alle kennis van zaken, dat is het probleem en het enige probleem!quote:Op maandag 2 juli 2018 15:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Notaris heb je nodig voor zakelijke rekening om die zaken te betalen. Maar ze doen het gewoon niet.
Achja ze hebben uberhaupt niet eens geinformeerd?quote:Op maandag 2 juli 2018 15:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ze hebben geen bv nodig om aangesloten te worden op het net...Wie ze dat heeft wijsgemaakt..
Als ze allemaal meedoen, is het een Regieopdracht.. zoveel zinloosheid produceren terwijl de doorpaktaken blijven liggen, stinkt als een mallequote:Op maandag 2 juli 2018 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert hou je achterbakse hypocryte tyfes smoel
ga WATER en riool regelen
ipv bullshit met je passie..
m.a.w. Febo redactie opdrachten
in de groep te flikkeren
Denk dat het zo is dat je niet contant kan betalen voor water en stroom vandaar zakelijke rekening. Zei Gerrit hoor, ik heb er weinig verstand van.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor, ze hebben geen bv nodig om aangesloten te worden op het net...Wie ze dat heeft wijsgemaakt..
Blijkbaar ja. Rare snuiters daar.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb je die hele notaris niet voor nodig. Ze kunnen het morgen geregeld hebben als ze wisten hoe, maar ze hebben geen van alle kennis van zaken, dat is het probleem en het enige probleem!
Dames over hun passievrucht...quote:Op maandag 2 juli 2018 15:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hitske heb weer opdracht van de FEBO
Ze motten weer gaan PITCHEN![]()
![]()
![]()
Over hun passie
Er bestaan nog acceptgiro's hoor, alleen om die te betalen hebben ze Richard nodig en het kost extra..quote:Op maandag 2 juli 2018 15:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Denk dat het zo is dat je niet contant kan betalen voor water en stroom vandaar zakelijke rekening. Zei Gerrit hoor, ik heb er weinig verstand van.
WATER WATERquote:Op maandag 2 juli 2018 15:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hitske heb weer opdracht van de FEBO
Ze motten weer gaan PITCHEN![]()
![]()
![]()
Over hun passie
okequote:Op maandag 2 juli 2018 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor dat sanne nu aardappels gaat schillen
In Utopia 1 werd alles gespetterd en bespoten, hier staat straks het hele terrein vol met bordjesquote:
Hij heeft vleselijke verlangens voorlopig...quote:Op maandag 2 juli 2018 15:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Sjon heeft niet genoeg aan 2 minuten passie
Ja, ik word echt heel erg melig van deze mensen.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
In Utopia 1 werd alles gespetterd en bespoten, hier staat straks het hele terrein vol met bordjes
Zij denken, net als de meeste mensen hier, dat een bv een bedrijf is maar dat is niet zo. Een bv is een rechtspersoon, dus zeg maar een persoon die aansprakelijkheid kan dragen net als een mens en die moet door een een notaris worden opgericht, waarna hij/zij bedrijfsactiviteiten kan gaan ontplooien. Een bedrijf echter kan meerdere rechtsvormen hebben, de meest eenvoudige is een eenmanszaak bijvoorbeeld en die kun je met wat bewijsvoering zo bij de KvK inschrijven waarna je gewoon een zakelijke rekening kan openen etc. Je kan die eenmanszaak later ook gewoon omzetten in een bv als je dat wilt. Dat was m in een nutshell, zouden meer COSSERS eens moeten lezen, weten ze eindelijk ook eens waarover ze blaten,...... You're welcome!quote:
Dank uquote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zij denken, net als de meeste mensen hier, dat een bv een bedrijf is maar dat is niet zo. Een bv is een rechtspersoon, dus zeg maar een persoon die aansprakelijkheid kan dragen net als een mens en die moet door een een notaris worden opgericht, waarna hij/zij bedrijfsactiviteiten kan gaan ontplooien. Een bedrijf echter kan meerdere rechtsvormen hebben, de meest eenvoudige is een eenmanszaak bijvoorbeeld en die kun je met wat bewijsvoering zo bij de KvK inschrijven waarna je gewoon een zakelijke rekening kan openen etc. Je kan die eenmanszaak later ook gewoon omzetten in een bv als je dat wilt. Dat was m in een nutshell, zouden meer COSSERS eens moeten lezen, weten ze eindelijk ook eens waarover ze blaten,...... You're welcome!
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Zij denken, net als de meeste mensen hier, dat een bv een bedrijf is maar dat is niet zo. Een bv is een rechtspersoon, dus zeg maar een persoon die aansprakelijkheid kan dragen net als een mens en die moet door een een notaris worden opgericht, waarna hij/zij bedrijfsactiviteiten kan gaan ontplooien. Een bedrijf echter kan meerdere rechtsvormen hebben, de meest eenvoudige is een eenmanszaak bijvoorbeeld en die kun je met wat bewijsvoering zo bij de KvK inschrijven waarna je gewoon een zakelijke rekening kan openen etc. Je kan die eenmanszaak later ook gewoon omzetten in een bv als je dat wilt. Dat was m in een nutshell, zouden meer COSSERS eens moeten lezen, weten ze eindelijk ook eens waarover ze blaten,...... You're welcome!
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo gelukt hoor
Bevert heeft de groep gemotiveerd
allemaal vertellen over een Passie
.. Bevrt kan met de droge snee blij naar Febo
goed he .. ja?
Ja he leuk
Oh.. wat heerlijk weer tv gemaakt he voor jullie
domme fans trappen dr in he
. wat ?... OH echt ?????
nu geliijk wij hier ??...
Mmm ja
omg wat heerlijk , allemaal voor mij
oh oh ..wat een genot
Bevert wrd geholpen
eindelijk de droge pruimedant aaimoment
Noted, ik zal het nooit meer doen.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Een maatschap,VOF of NV is ook nog een optie.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |