quote:Op maandag 2 juli 2018 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oke ik ga een tablet met internet over het hek gooien.
quote:
11 bij 3,70.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:38 schreef Bananenbennie het volgende:
damn die stacaravan is echt huge, als dat ding er eenmaal staat gaan ze echt niks meer uitspoken
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.quote:
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben zequote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.
Die kleur van de badkamer vind ik minder.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, beter zit er 5 man in. Sylvio ook balen dat hij al naar huis is, dit had hem vast wel meer thuis laten voelenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben ze
Nu nog stroom en waterquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
je lijkt sjon welquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleur van de badkamer vind ik minder.
Behalve water en stroom...ik lach me rotquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
quote:
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom volgen we het. Tochquote:Op maandag 2 juli 2018 15:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ik snap niks van deze groep.
Vreselijk.quote:
En die laten er niemand verder in. Zo, Geregeld.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |