Ik ook, maar zit verdikke te kijken naar een stel losers.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Voor gerrit begint het pas, als er internet is. Daar is hij heel creatief mee
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit verdikke te kijken naar een stel losers.
Die pisvlek slaapt met z'n ogen open,quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die pisvlek slaapt met z'n ogen open,
Dicht doen vreet energie.
En toen was het kerstquote:Op maandag 2 juli 2018 15:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nix nix nix nix helemaal nix .. maar ja het is warm
volgende week
Nix nix nix nix helemaal nix .. maar ja het regent
Die week daarop
Nix nix nix nix helemaal nix .
Maar ja het is koud
[ afbeelding ]
Nice goed werk sjon!quote:Op maandag 2 juli 2018 15:32 schreef Stray_cat het volgende:
Zo, Sjon is er helemaal klaar mee. Met het hok dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:33 schreef Zeyina het volgende:
De caravan die woensdag komtJeetje zeg, laminaatje erin, ligbad... wat de fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelkast, magnetron....
Zal dan ook wel ineens stroom gevonden worden.Ik heb het recht om te bepalen!
Ik heb het helemaal niet naar mijn zin als de kerst dichterbij komt.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt
dit is zo onterechtquote:Op maandag 2 juli 2018 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Jeetje zeg, laminaatje erin, ligbad... wat de fuck.
Ja het is niet echt alsof ze het verdiend hebben he, maarja....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:35 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
dit is zo onterecht![]()
inclusief transport 250 mn reet
Utopia maakt alles kapotquote:Op maandag 2 juli 2018 15:36 schreef Aggie46 het volgende:
Jonge eendjes zijn dood, las ik gisteren.
Op 1 na dan. In een waterput gevallen op het oude Utopia terrein.
Brandweer erbij, eentje gered![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2018 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oke ik ga een tablet met internet over het hek gooien.
quote:
11 bij 3,70.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:38 schreef Bananenbennie het volgende:
damn die stacaravan is echt huge, als dat ding er eenmaal staat gaan ze echt niks meer uitspoken
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.quote:
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben zequote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
iets minder dan 44 vierkante meter. Das niks.
Die kleur van de badkamer vind ik minder.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he, beter zit er 5 man in. Sylvio ook balen dat hij al naar huis is, dit had hem vast wel meer thuis laten voelenquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
woonkamer, keuken, ligbad, alles hebben ze
Nu nog stroom en waterquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
je lijkt sjon welquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleur van de badkamer vind ik minder.
Behalve water en stroom...ik lach me rotquote:Op maandag 2 juli 2018 15:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
quote:
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom volgen we het. Tochquote:Op maandag 2 juli 2018 15:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, ik snap niks van deze groep.
Vreselijk.quote:
En die laten er niemand verder in. Zo, Geregeld.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Misschien wordt ie geleverd met drie nieuwe inwoners....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |