Dildo's van Boomschorsquote:Op maandag 2 juli 2018 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt hoor
wat maken de juffies eigenlijk
Dan doet ie helemaal niks meer, helemaaaal klaar mee, zoeken het maar uit etc.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat niemand eens tegen die lul zegt en nu bek houden of ik donder je in de vijver .....
SjonieTopia...quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Sjon is zn eigen terrein aan het bouwen en afbakenen. Ik zie hem er toe in staat om er een hek met 220 omheen te bouwen
Da's dus gewoon kwestie van wachten tot die agregator er mee stopt en z'n kamp binnen vallen,quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef chufi het volgende:
Sjon is zn eigen terrein aan het bouwen en afbakenen. Ik zie hem er toe in staat om er een hek met 220 omheen te bouwen
Mooi.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
jes wou bezoek samen met maaik ?
mag blijkbaar niet
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das stoer![]()
dat haarbandje vind ik minder
veel of weinig zegt ook niksquote:Op maandag 2 juli 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb ook een pinkring.......Adriaan heeft niet echt veel vrienden volgens mij als ik hem zo hoor...
Fixedquote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan doet ie helemaal niks meer, helemaaaal klaar mee, zoeken het maar uit ,ik geef het op, ik gaat naar me vrouwtje, ken me niks meer verrekken
ik vind er niks quasi gescherends aan, echt ik had al 1000 keer ruzie met hem gehadquote:Op maandag 2 juli 2018 14:58 schreef Bananenbennie het volgende:
het vervelende van sjon met zijn gesnauw en zn geblaf is; hij brengt het vaak ook nog eens quasi gekscherend, dus je kunt er dan ook niet echt serieus wat van zeggen
vreselijke man.. bad vibes brr net als maaikquote:Op maandag 2 juli 2018 15:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind er niks quasi gescherends aan, echt ik had al 1000 keer ruzie met hem gehad
iewquote:Op maandag 2 juli 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Heb ook een pinkring.......Adriaan heeft niet echt veel vrienden volgens mij als ik hem zo hoor...
en dan kermend op z'n matrasje in z'n tentjequote:
Staat best wel okay hoor...quote:
Ja en dan gaaite deaudquote:Op maandag 2 juli 2018 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan kermend op z'n matrasje in z'n tentje
nee.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat best wel okay hoor...![]()
Laten ze er maar een nieuwe in flikkeren, een Huub typetje.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |