SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 02-07-2018 12:02:19 ]![]()
Dus Ajax wil graag dat Blind verkocht gaat worden bij Man Utd?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef Leonos het volgende:
Blind komt niet, is alleen om interesse van andere clubs te trekken.![]()
7D-chess.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus Ajax wil graag dat Blind verkocht gaat worden bij Man Utd?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
blijven jodenquote:Op maandag 2 juli 2018 10:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Voor die heerlijke opleidingsvergoeding.![]()
Gemene deler onder de vraagtekens is wel dat ze aanvallend beter zijn dan verdedigend, welke kwaliteiten missen onze backs dan precies om 5-3-2 te spelen? (behalve wel niet goed genoeg)quote:Op maandag 2 juli 2018 10:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Kristensen nog niet goed zien spelen, Sinkgraven moet ik ook maar zien of dat als back wat wordt, Tagliafico vind ik een fijne speler, maar het is ook meer een traditionele back. Mazroui heeft het wel, maar moet nog eens zien hoe goed die zich ontwikkelt.
Ik zie in ieder geval weinig redenen om 5-3-2 te spelen, als 4-3-3 je beter ligt. Alleen Dolberg kan er misschien wat voordeel uithalen.![]()
Heb dat vreemde liedje uit de OP gehaald, want daar ging iets mis blijkbaar..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Daley blind terughalen?
Voor welke positie?
Linksachter? Daar loopt al een argentijnseinternational
Middenveld? Daar lopen al 100 betere middenvelders
o ik weet het al....ajax is wanhopig
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dat jij je hier nog durft te vertonen na je Tadic verhaal.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Daley blind terughalen?
Voor welke positie?
Linksachter? Daar loopt al een argentijnse middenvelder
o ik weet het al....ajax is wanhopig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2018 12:15:53 ]![]()
*naquote:Op maandag 2 juli 2018 12:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat jij je hier nog durft te vertonen naar je Tadic verhaal.![]()
Ik heb gewoon gelijk jongen.....quote:Op maandag 2 juli 2018 12:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat jij je hier nog durft te vertonen naar je Tadic verhaal.
Het is de meest vreemde transfer in de voetbalgeschiedenis....
Een speler die een beetje op zijn top van zijn kunnen zit die een competitie verlaat waar elke voetballer van droomt verruilt voor een van de slechtste competities in europa op dit moment....
Dat jij mij hierover durft aan te spreken..
Ik ga een klacht indienen bij de grote baas"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
There u goquote:Op maandag 2 juli 2018 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Daley blind terughalen?
o ik weet het al....ajaxklaas is wanhopigAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Prima dat Blind komt. Wel even wat middelmaat lozen. Goed signaal verder voor de jeugd...die kan zich optrekken aan dit soort spelers.![]()
Ben benieuwd of Blind ook zo een losers mentaliteit heeft als Tadic.....quote:
Ik denk dat BLind minimaal toch wel tussen de 15 en 20 miljoen moet gaan kosten als het niet meer is...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
KlaasjeKakkie in hart en nieren, maar oh zo vertrouwd in het grote 020 topique
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Klaas is eigenlijk net als een homo die nog in de kast zit en ook moeite heeft met het homo zijn. Maar diep in zijn hart komt hij het liefst uit de kast en bevindt hij zich onder zijn soortgenoten.![]()
topquote:Op maandag 2 juli 2018 12:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heb dat vreemde liedje uit de OP gehaald, want daar ging iets mis blijkbaar..![]()
Schöne en Siem moet je eigenlijk na deze transfer loodsen maar dat zijn nou net degene voor wie Blind terug wil komenquote:Op maandag 2 juli 2018 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
Prima dat Blind komt. Wel even wat middelmaat lozen. Goed signaal verder voor de jeugd...die kan zich optrekken aan dit soort spelers.![]()
![]()
Ik lees juist dat hij terug wil komen voor Oranje, prijzen en de hoeveelheid kwaliteit in het team (Frenkie, Van de Beek, De Ligt, Tadic)quote:Op maandag 2 juli 2018 12:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schöne en Siem moet je eigenlijk na deze transfer loodsen maar dat zijn nou net degene voor wie Blind terug wil komen![]()
magnumquote:Op maandag 2 juli 2018 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Daley blind terughalen?
Voor welke positie?
Linksachter? Daar loopt al een argentijnseinternational
o ik weet het al....ajax is wanhopigFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Doe maar liever Anita.quote:Op maandag 2 juli 2018 12:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik lees juist dat hij terug wil komen voor Oranje, prijzen en de hoeveelheid kwaliteit in het team (Frenkie, Van de Beek, De Ligt, Tadic)
Die kan hard werken.wooblabalurg![]()
Blind kan op 3 posities spelen, de betere keuze naar mijn mening al ben ik Anita een beetje uit het oog verloren, zit bij Bielsa nu toch?quote:Op maandag 2 juli 2018 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe maar liever Anita.
Die kan hard werken.![]()
Ga je nu doen alsof Daley in het centrum of als full back kan spelen? Want dat kan hij niet. Bij NEC ja.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind kan op 3 posities spelen, de betere keuze naar mijn mening al ben ik Anita een beetje uit het oog verloren, zit bij Bielsa nu toch?wooblabalurg![]()
ja hoor hij kan als centrale verdediger of verdedigende middenvelder spelen en eventueel ook nog linksback maar VM lijkt mij de beste positie voor hemquote:Op maandag 2 juli 2018 13:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga je nu doen alsof Daley in het centrum of als full back kan spelen? Want dat kan hij niet. Bij NEC ja.![]()
Geen fan van Daley?quote:Op maandag 2 juli 2018 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe maar liever Anita.
Die kan hard werken.![]()
Wat jammer nu kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor hij kan als centrale verdediger of verdedigende middenvelder spelen en eventueel ook nog linksback maar VM lijkt mij de beste positie voor hemwooblabalurg![]()
Hoe voelt het om je energie te doneren aan een club waar je geen fan van bent?quote:Op maandag 2 juli 2018 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat moet het gezicht van een Ajax supporter zijn na De Graafschap - Ajax?wooblabalurg![]()
welk jaar?quote:Op maandag 2 juli 2018 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat moet het gezicht van een Ajax supporter zijn na De Graafschap - Ajax?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
deed je dat dan?quote:Op maandag 2 juli 2018 13:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat jammer nu kan ik je niet meer serieus nemen.Ik denk echt dat op die positie een aanwinst is, het is geen PL hè
![]()
We gaan voetballers geen gebroken benen toewensen, en het op de man spelen mag ook wel stoppen. Elkaar voor debiel en mongool uitmaken doe je maar mooi via DM/PM.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Begin je al wanhopig te worden?quote:Op maandag 2 juli 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Blind ook zo een losers mentaliteit heeft als Tadic.....
Ik denk dat BLind minimaal toch wel tussen de 15 en 20 miljoen moet gaan kosten als het niet meer is....
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
prima, hou dan die klaas ook weg hierquote:Op maandag 2 juli 2018 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We gaan voetballers geen gebroken benen toewensen, en het op de man spelen mag ook wel stoppen. Elkaar voor debiel en mongool uitmaken doe je maar mooi via DM/PM.![]()
Idd onbegrijpelijk dat hij nog steeds wordt toegelaten in dit topic.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
prima, hou dan die klaas ook weg hier'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Jazeker.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed je dat dan?Ik denk echt dat op die positie een aanwinst is, het is geen PL hè
Ah nee dat zie ik niet.
Ik wil verdedigers die hun tegenstander uit de wedstrijd kunnen spelen.wooblabalurg![]()
Gewoon ook terughalen.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daley deed het prima op 6.
Anita deed het alleen beter.
Baas boven baas.![]()
don't blame the mods, blame the rules.....quote:Op maandag 2 juli 2018 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd onbegrijpelijk dat hij nog steeds wordt toegelaten in dit topic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen er nog steeds op in gaan. Zo blijft het leuk voor hem.quote:Op maandag 2 juli 2018 13:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd onbegrijpelijk dat hij nog steeds wordt toegelaten in dit topic.![]()
hij is gewoon goed in de opbouw, een Sanchez is hij niet nee maar lijkt me ook niet nodigquote:Op maandag 2 juli 2018 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jazeker.
Ah nee dat zie ik niet.
Ik wil verdedigers die hun tegenstander uit de wedstrijd kunnen spelen.![]()
totalitair regime is hier nodigquote:Op maandag 2 juli 2018 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
don't blame the mods, blame the rules.....![]()
gewoon niet meer reageren dan houdt het vanzelf op.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lekker 4 houthakkers achterin inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2018 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jazeker.
Ah nee dat zie ik niet.
Ik wil verdedigers die hun tegenstander uit de wedstrijd kunnen spelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben tot dusver blij met de transfers van Tadic en Labyad, maar het nog niet weg zijn van Siem, Veltjuf en Schöne is mij een doorn in het oog. Als deze minuten gaan blijven maken dit seizoen zie ik Ajax niet doorgroeien. Lozen die handel.
Edit: En Blind zie ik graag terug. Volwassen speler met een goede mentaliteit die toch bij Man United enkele seizoenen een sterkhouder was. Misschien naast De Ligt zetten.![]()
Siem is te duur, die wil niemand. Veltjuf is nog een jaar (medische staff Ajaxquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben tot dusver blij met de transfers van Tadic en Labyad, maar het nog niet weg zijn van Siem, Veltjuf en Schöne is mij een doorn in het oog. Als deze minuten gaan blijven maken dit seizoen zie ik Ajax niet doorgroeien. Lozen die handel.) uitgeschakeld. Die gaan niet weg deze transferwindow.
![]()
Van die laatste hoeven we dan gelukkig niks te vrezen voorlopig. Maar Ajax moet echt actie gaan ondernemen.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Siem is te duur, die wil niemand. Veltjuf is nog een jaar (medische staff Ajax) uitgeschakeld. Die gaan niet weg deze transferwindow.
![]()
:’) Ze hebben net Tadic gekocht, alle talenten voorlopig behouden en er zijn geruchten over Magallan en Blind. Wat wil je dan?quote:Op maandag 2 juli 2018 14:43 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Van die laatste hoeven we dan gelukkig niks te vrezen voorlopig. Maar Ajax moet echt actie gaan ondernemen.![]()
Hij is al medisch gekeurd hequote:Op maandag 2 juli 2018 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken een zus van de dochter van mijn moeder die Megalan in het AMC heeft gezien.![]()
Veltjuf gaat deze zomer ook niet weg hansquote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben tot dusver blij met de transfers van Tadic en Labyad, maar het nog niet weg zijn van Siem, Veltjuf en Schöne is mij een doorn in het oog. Als deze minuten gaan blijven maken dit seizoen zie ik Ajax niet doorgroeien. Lozen die handel.
Edit: En Blind zie ik graag terug. Volwassen speler met een goede mentaliteit die toch bij Man United enkele seizoenen een sterkhouder was. Misschien naast De Ligt zetten.![]()
echt hequote:Op maandag 2 juli 2018 14:54 schreef Zocalo het volgende:
[..]
:’) Ze hebben net Tadic gekocht, alle talenten voorlopig behouden en er zijn geruchten over Magallan en Blind. Wat wil je dan?![]()
![]()
Bosz kreeg Ziyech
Ten Hag kreeg Tadic
Keizer kreeg Siem
'Wish I was old and a little sentimental'
Beleid is om te janken.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef StarGazer het volgende:
Bosz kreeg Ziyech
Ten Hag kreeg Tadic
Keizer kreeg SiemWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als Schöne weg moet zet dan Blind daar neer. Die kan dat prima invullen. Deed hij in zijn laatste jaar ook. Verdedigend zou ik hem te onzeker vinden.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:40 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: En Blind zie ik graag terug. Volwassen speler met een goede mentaliteit die toch bij Man United enkele seizoenen een sterkhouder was. Misschien naast De Ligt zetten.
Sterkhouder bij United is hij nooit geweest. Meer een soort van gelegenheidslinksback die daar is blijven staan bij gebrek aan beter en koopwoede van verschillende trainers om de aanval te verbeteren.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Keizer had Ziyech natuurlijk al.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:57 schreef StarGazer het volgende:
Bosz kreeg Ziyech
Ten Hag kreeg Tadic
Keizer kreeg Siem
Terwijl Ten Hag Tadic krijgt als vervanger van Ziyech.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Inderdaad nooit een sterkhouder, vorig jaar mede door blessures ook niet veel gespeeld. In 16/17 wel 39 gespeeld waarvan de helft als centrumverdediger, de andere helft LB. Jaar ervoor 56, voornamelijk centrumverdediger.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als Schöne weg moet zet dan Blind daar neer. Die kan dat prima invullen. Deed hij in zijn laatste jaar ook. Verdedigend zou ik hem te onzeker vinden.
Sterkhouder bij United is hij nooit geweest. Meer een soort van gelegenheidslinksback die daar is blijven staan bij gebrek aan beter en koopwoede van verschillende trainers om de aanval te verbeteren.![]()
Schone gewoon laten houden, geweldige man in het team. Wel gewoon minder laten spelen maar verder prima...heb je meer aan dan anti voetballier siem verstoppertje de jong![]()
Ajax kan transferbedrag voor Blind niet betalen; United wil prijs laten zakken' Maandag 2 juli 2018 om 20:46
Ajax wil Daley Blind terughalen naar Amsterdam en de speler wil zelf ook terugkeren, maar dat betekent niet dat een transfer een abc'tje is. Zijn werkgever Manchester United vraagt vooralsnog een transferbedrag dat Ajax niet op kan hoesten.
Dat schrijft The Telegraph in Engeland. The Telegraph meldt niet hoeveel United verlangt voor Blind, die nog een contract heeft tot de zomer van 2019. Het Engelse medium schrijft wel dat United bereid is de vraagprijs te laten zakken, om de kans op een transfer te vergroten zodat Blind van de loonlijst kan.
Het aflopende contract van Blind werd een paar maanden geleden met een jaar verlengd, waarschijnlijk om te voorkomen dat hij gratis de deur uit zou lopen. Het is mogelijk dat Ajax het door United gevraagde bedrag wel kán betalen, maar niet wíl betalen. In dat geval moeten beide partijen water bij de wijn doen.
De Telegraaf pakte maandagochtend groot uit met het nieuws dat Ajax vol voor een terugkeer van Blind gaat. Naast dat United zal moeten zakken met de vraagprijs, zal Blind genoegen moeten nemen met een behoorlijke salarisverlaging. The Telegraph weet dat Blind momenteel 120.000 pond per week verdient. Dat is omgerekend zo'n 135.000 euro.
Ajax heeft het salarisplafond opgerekt, maar in de buurt van het miljoenensalaris van Blind kan de club niet komen. De vraag is hoeveel Ajax Blind kan bieden en hoeveel Blind wil zakken. Doordat de linkspoot nog een jaar vast ligt in Engeland, zal directeur spelersbeleid Marc Overmars met United moeten onderhandelen over een transfersom, waarvan dus niet duidelijk is hoe hoog die is. Het is ook niet bekend hoeveel Overmars bereid is op tafel te leggen voor Blind.
Voetbalprimeur.nl![]()
Dit inderdaad. Okee, "sterkhouder" gaat misschien net te ver, maar hij was een aantal seizoenen wel basisklant, wat knap is.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als Schöne weg moet zet dan Blind daar neer. Die kan dat prima invullen. Deed hij in zijn laatste jaar ook. Verdedigend zou ik hem te onzeker vinden.
Sterkhouder bij United is hij nooit geweest. Meer een soort van gelegenheidslinksback die daar is blijven staan bij gebrek aan beter en koopwoede van verschillende trainers om de aanval te verbeteren.![]()
Proficiat met het kampioenschap.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat is slechts 7 mil per jaar. Vraag me wel af hoe het salaris huis er inmiddels uit ziet.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:52 schreef patrickt37 het volgende:
Ajax kan transferbedrag voor Blind niet betalen; United wil prijs laten zakken' Maandag 2 juli 2018 om 20:46
De Telegraaf pakte maandagochtend groot uit met het nieuws dat Ajax vol voor een terugkeer van Blind gaat. Naast dat United zal moeten zakken met de vraagprijs, zal Blind genoegen moeten nemen met een behoorlijke salarisverlaging. The Telegraph weet dat Blind momenteel 120.000 pond per week verdient. Dat is omgerekend zo'n 135.000 euro.
Voor wat het waard is: transfermarkt.de schat de waarde van blind in op 18 mil. Ik weet niet of Ajax dat wil betalen.![]()
Zo'n geweldenaar is het nou ook weer niet. 15 mlj zou wel echt de max zijn wat mij betreft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als we toch bezig zijn met geld uitgeven. Kunnen we dan ook niet beter een echte geweldenaar halen op de rechtsback en Orejuela verhuren? Kristensen/Mazraoui als vervanger. Zou zo zonde zijn om zo'n goed elftal te hebben en dan met flapdrollen op de rechtsback positie aan te komen.![]()
Net als de vorige 4 seizoenen natuurlijk.quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Bij elk seizoen valt wel een nuance te plaatsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als de vorige 4 seizoenen natuurlijk.Oh.![]()
wit met nootjes graagquote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als de vorige 4 seizoenen natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Taad - De Dol - De Neer
De Jong - De Dale - De Don
De Tag - De Weub - De Ligt - Flapdrol
Zoiets zie ik het liefst denk ik.
Wel sneu voor bijna alle andere aankopen.![]()
vertalingquote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
Tadic - Dolberg - Neres
De Jong - Blind - vd Beek
Tagliafico - Wober - De Ligt - Flapdrol
Wel sneu voor bijna alle andere aankopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en mensen boven de 12 jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu kunnen niet-ajacieden ook meepraten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dankquote:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:37 schreef TheJanitor het volgende:
De Taad - De Dol - De Neer
De Jong - De Dale - De Don
De Tag - De Weub - De Ligt - Flapdrol
Wel sneu voor bijna alle andere aankopen.![]()
![]()
Iemand in Engeland heeft gehoord "Ajax wil LB of CB" en ze denken aan Rojo ipv van Blind. Niet meer dan normaal.quote:
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dit inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Schone gewoon laten houden, geweldige man in het team. Wel gewoon minder laten spelen maar verder prima...heb je meer aan dan anti voetballier siem verstoppertje de jong
Je hoeft hem niet altijd te laten spelen, maar hij is zo vaak belangrijk geweest voor Ajax met zijn trap. Daarnaast iemand met prima overzicht.
Laat alleen verdedigend nogal eens wat steekjes vallen en vertraagt het spel nog wel eens, maar verder een zeer bruikbare speler.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zo'n goed elftal?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:04 schreef TheJanitor het volgende:
Als we toch bezig zijn met geld uitgeven. Kunnen we dan ook niet beter een echte geweldenaar halen op de rechtsback en Orejuela verhuren? Kristensen/Mazraoui als vervanger. Zou zo zonde zijn om zo'n goed elftal te hebben en dan met flapdrollen op de rechtsback positie aan te komen.. Op tadic na exact hetzelfde elftal waar je vorig jaar 2de mee werd. De rest is niet ineens een stuk beter geworden.
![]()
De Jong op het middenveld. Blind voor Schone. Iedereen een jaar verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo'n goed elftal?. Op tadic na exact hetzelfde elftal waar je vorig jaar 2de mee werd. De rest is niet ineens een stuk beter geworden.
![]()
PSV werd in 13/14 nog vierde en met een paar gerichte aankopen haalden ze een jaar later een recordaantal punten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo'n goed elftal?. Op tadic na exact hetzelfde elftal waar je vorig jaar 2de mee werd. De rest is niet ineens een stuk beter geworden.
Zo kan het gaanOh.![]()
Prima speler inderdaad, maar dan moeten ze Eiting wel verhuren. Of anders Schøne laten gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zou Blind er heel graag bij willen hebben.Oh.![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima speler inderdaad, maar dan moeten ze Eiting wel verhuren. Of anders Schøne laten gaan.![]()
de Jong voor Schone is een upgrade van 100%, zonder twijfel. Maar het is natuurlijk geen FM waar iedereen na 1 seizoen automatisch ook maar beter wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Jong op het middenveld. Blind voor Schone. Iedereen een jaar verder.Leicester werd ook landskampioen, toch zal dat ook niet de norm zijn voor die club.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV werd in 13/14 nog vierde en met een paar gerichte aankopen haalden ze een jaar later een recordaantal punten.
Zo kan het gaanOok voor 12.5/15 mil? En voor 2.5+ salaris per jaar? Vraagprijs is rond de 20 las ik net en hij verdient ruim 4 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zou Blind er heel graag bij willen hebben.
Ik vind Blind best oke, maar voor zulk geld verwacht je een buitengewoon goede speler, dat is hij niet.![]()
maar dus Blind ipv Magallan danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig hoef jij dat niet te betalen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
de Jong voor Schone is een upgrade van 100%, zonder twijfel. Maar het is natuurlijk geen FM waar iedereen na 1 seizoen automatisch ook maar beter wordt.
[..]
Leicester werd ook landskampioen, toch zal dat ook niet de norm zijn voor die club.
[..]
Ook voor 12.5/15 mil? En voor 2.5+ salaris per jaar? Vraagprijs is rond de 20 las ik net en hij verdient ruim 4 miljoen.
Ik vind Blind best oke, maar voor zulk geld verwacht je een buitengewoon goede speler, dat is hij niet.![]()
beter dan psv 2005quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
Schone mag sowieso wel weg van mij, Eiting vind ik te kort komen voor Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima speler inderdaad, maar dan moeten ze Eiting wel verhuren. Of anders Schøne laten gaan.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou gek zijn want Blind is veel beter als 6 voor Ajax. Gewoon lekker allebei halen.
Denk alleen niet dat Blind haalbaar is. Afkoopsom en salaris lijkt me toch iets te veel van het goede.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:'Danny Blind moet zoon overtuigen; Ajax ziet Daley als Magallán-alternatief'
De interesse van Ajax in Daley Blind gaat mogelijk gepaard met de transfer van Lisandro Magallán. De Amsterdammers zijn al maanden bezig om de Argentijnse verdediger naar Nederland te halen, maar tot dusver zonder succes.
Magallán werd zelfs al medisch gekeurd door Ajax, maar zijn club Boca Juniors wil hem pas vrijgeven als een vervanger is gevonden. De tijd begint inmiddels te dringen, waardoor Ajax inzet op een alternatief. Dat meldt Voetbal International. Blind kan zowel centraal achterin, als linksback en als verdedigende middenvelder uit de voeten.
De Oranje-international, die bij Manchester United niet in het stuk voorkomt, heeft in Engeland nog een eenjarig contract. Zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een ander buitenlands avontuur, weet VI. Zo was hij afgelopen winter nog dicht bij een overstap naar AS Roma. Een transfer naar een buitenlandse topcompetitie behoort nog tot de mogelijkheden, maar ook Ajax is serieus in beeld.
De Amsterdammers zetten onder meer zijn vader Danny Blind in. De voormalig bondscoach is sinds een paar maanden lid van de raad van commissarissen.
https://www.voetbalprimeu(...)y-aan-het-werk-.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij vindt hem dat wel waardquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dat niet te betalen.?
![]()
die bedragen zullen nog wel een stukje zakken, was bij Tadic ook zo.quote:
en wat is een speler waard, hij is iig wel vanaf dag 1 een toegevoegde waarde voor dit Ajax.![]()
Heb je met Tadic, Blind en Huntelaar (en Schone) wel even wat ervaring in het team zeg. Ik zeg laat maar komen die Blind.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik vind dat niet zo belangrijk. Mensen die niet voor Ajax zijn zeiken altijd over het "geld" bij Ajax. Geven ze niks uit zijn het gieren, strooien ze met geld is het allemaal weer te veel.quote:
Ik wil Blind graag bij Ajax, als ze hem kunnen halen kunnen ze het blijkbaar ook wel betalen.![]()
Ja Hansquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo belangrijk. Mensen die niet voor Ajax zijn zeiken altijd over het "geld" bij Ajax. Geven ze niks uit zijn het gieren, strooien ze met geld is het allemaal weer te veel.
Ik wil Blind graag bij Ajax.Er is toch een middenweg. 11 mil voor Tadic is klasse, maar mocht je op het punt komen dat je 15 of meer betaald voor Blind (+3 mil salaris) dan sla je de plank toch volledig mis? Heeft hij dan zulke uitzonderlijke kwaliteiten? Ook in het NL elftal gewoon een modale voetballer toch? Of zeg ik nu iets heel geks?
![]()
Bedankt voor je toevoeging.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja HansEr is toch een middenweg. 11 mil voor Tadic is klasse, maar mocht je op het punt komen dat je 15 of meer betaald voor Blind (+3 mil salaris) dan sla je de plank toch volledig mis? Heeft hij dan zulke uitzonderlijke kwaliteiten? Ook in het NL elftal gewoon een modale voetballer toch? Of zeg ik nu iets heel geks?
![]()
Heb je nog iets zinnigs te melden of ben je hier weer om alleen te trollen?quote:
Wat is dat toch met die PSV en Feyenoord trolls de laatste tijd hier. Doodvermoeiend.'Wish I was old and a little sentimental'
Ik vind blind op 6 eerder trollen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je nog iets zinnigs te melden of ben je hier weer om alleen te trollen?
Wat is dat toch met die PSV en Feyenoord trolls de laatste tijd hier. Doodvermoeiend.![]()
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leicester werd ook landskampioen, toch zal dat ook niet de norm zijn voor die club.Oh.![]()
Eiting kan zich nog wel ontwikkelen tot een bruikbare speler, maar hij is geen toptalent nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone mag sowieso wel weg van mij, Eiting vind ik te kort komen voor Ajax.Oh.![]()
Ging prima in het laatste seizoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind blind op 6 eerder trollen.'Wish I was old and a little sentimental'
Ze worden bang van Ajax wat echt gaat uitgeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je nog iets zinnigs te melden of ben je hier weer om alleen te trollen?
Wat is dat toch met die PSV en Feyenoord trolls de laatste tijd hier. Doodvermoeiend.Oh.![]()
als overmarsgod echt gaat spenen koopt die gewoon de grond van psv en feyenoord. Arme clubjes man, sloebers zijn het. Joodse geldkluis gaat open.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden bang van Ajax wat echt gaat uitgeven.![]()
Geen enkele garantie voor een kampioenschap hoor. Kan me nog wel 10 jaar geleden herinnerenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden bang van Ajax wat echt gaat uitgeven..
En daarbij heeft PSV nog steeds een uitstekend elftal.'Wish I was old and a little sentimental'
Denk dat dit het wordt
Onana
Kristensen - ligt - blind - d'n woob - taglifico
Matusiwa - S. de Jong
Neres
Dolbegr - Huntelaar![]()
PSV heeft alleen een prima aanvallende middenveldlinie met Lozano, Bergwijn en Pereiro. De rest vind ik echt wel middelmaat (er van uitgaande dat Arias vertrekt anders zijn ze daar wel beter).quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen enkele garantie voor een kampioenschap hoor. Kan me nog wel 10 jaar geleden herinneren.
En daarbij heeft PSV nog steeds een uitstekend elftal.
Verder geen garantie voor het kampioenschap maar denk dat Ten Hag wel een betere trainer dan Van Basten is als je hem hoort praten en de selectie is nu ook wel beter vergeleken met toen. Vergelijk dat maar eensOh.![]()
Feyenoord die geen enkele versterking kan halen en dat na een vierde plaats. PSV zal misschien nog een leuke speler halen (die Gutierrez wellicht) maar verder heeft Ajax met afstand een betere selectie.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als overmarsgod echt gaat spenen koopt die gewoon de grond van psv en feyenoord. Arme clubjes man, sloebers zijn het. Joodse geldkluis gaat open.
Laat het seizoen maar beginnen
Oh.![]()
No Tadic No Partyquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Denk dat dit het wordt
Onana
Kristensen - ligt - blind - d'n woob - taglifico
Matusiwa - S. de Jong
Neres
Dolbegr - Huntelaar![]()
niet voor het eerst, hoop wel dat we nu wel kampioen gaan worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die geen enkele versterking kan halen en dat na een vierde plaats. PSV zal misschien nog een leuke speler halen (die Gutierrez wellicht) maar verder heeft Ajax met afstand een betere selectie.
Laat het seizoen maar beginnen
wat succes in Europa zou ook wel leuk zijn.
en wellicht de beker een keerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
De Ligt - Magallan - Tagliafico
Blind
Frenkie - van de Beek - Labyad
Neres - Tadic
Dolberg
#34FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben gewoon erg sceptisch en voorzichtig. Zelfbescherming jeweet. De ellende van 1998-2002, 2004-2011 en 2014-nu draagt daar vooral aan bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft alleen een prima aanvallende middenveldlinie met Lozano, Bergwijn en Pereiro. De rest vind ik echt wel middelmaat (er van uitgaande dat Arias vertrekt anders zijn ze daar wel beter).
Verder geen garantie voor het kampioenschap maar denk dat Ten Hag wel een betere trainer dan Van Basten is als je hem hoort praten en de selectie is nu ook wel beter vergeleken met toen. Vergelijk dat maar eens
Maar goed, we gaan het zien.'Wish I was old and a little sentimental'
Ajax heeft ook niet zo vaak echt de beste selectie gehad. In 14/15 & 15/16 was die van PSV gewoon beter. 16/17 wel een verbetering maar nog genoeg zwakke plekken en vorig seizoen hetzelfde door niet doortastend transferbeleid (geen backs halen of een goede vleugelspeler lol).quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet voor het eerst, hoop wel dat we nu wel kampioen gaan worden.
wat succes in Europa zou ook wel leuk zijn.
en wellicht de beker een keer
Dit is nu wel echt een koerswijzigingOh.![]()
Maar of je het nu negatief of positief inziet maakt niet veel uit, want je zal alsnog teleurgesteld zijn als Ajax geen kampioen wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg sceptisch en voorzichtig. Zelfbescherming jeweet. De ellende van 1998-2002, 2004-2011 en 2014-nu draagt daar vooral aan bij.
Maar goed, we gaan het zien.
Kan je beter nu positief zijn over de kansen want heb je nu tenminste nog iets aan de voorpret.Oh.![]()
eet geldquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar of je het nu negatief of positief inziet maakt niet veel uit, want je zal alsnog teleurgesteld zijn als Ajax geen kampioen wordt.
Kan je beter nu positief zijn over de kansen want heb je nu tenminste nog iets aan de voorpret.
'Wish I was old and a little sentimental'
toch wel knap dat, na zo'n kutseizoen, ik er toch gewoon weer zin in heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het kan alleen maar beter worden en ik ben blij dat Ajax weer wat Europese potjes gaat spelen. Dat heb ik echt gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
toch wel knap dat, na zo'n kutseizoen, ik er toch gewoon weer zin in heb.Oh.![]()
waar komt die bullshit over Rojo nou weer vandaan?
totaal onhaalbaar ook gewoon.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou hem niet eens willen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:49 schreef mokkiemok het volgende:
waar komt die bullshit over Rojo nou weer vandaan?
totaal onhaalbaar ook gewoon.Oh.![]()
geen idee hoe goed hij is, zelden gezien.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier kan ik wel redelijk in komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
De Ligt - Magallan - Tagliafico
Blind
Frenkie - van de Beek - Labyad
Neres - Tadic
Dolberg
#34Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Best een goede verdediger, maar totaal onhaalbaar inderdaad. In de NL competitie zou het wel een beest zijn denk ik. Houdt zich ook goed staande bij Man United.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen idee hoe goed hij is, zelden gezien.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Afgelopen seizoen 12 wedstrijden gespeeld. Jij denkt ik lul maar gewoon wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Best een goede verdediger, maar totaal onhaalbaar inderdaad. In de NL competitie zou het wel een beest zijn denk ik. Houdt zich ook goed staande bij Man United.Nu gaan we echt ECHT ECHT oogstenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord die geen enkele versterking kan halen en dat na een vierde plaats. PSV zal misschien nog een leuke speler halen (die Gutierrez wellicht) maar verder heeft Ajax met afstand een betere selectie.
Laat het seizoen maar beginnen![]()
![]()
Zin in volgend seizoen #weareback![]()
![]()
![]()
Mede vanwege blessures hé. We weten allemaal dat Blind wel meer dan een Eredivisiewaardige speler is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen 12 wedstrijden gespeeld. Jij denkt ik lul maar gewoon wat?
[..]
Nu gaan we echt ECHT ECHT oogsten![]()
![]()
![]()
![]()
speelt amper, maar heeft wel verlengtquote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Best een goede verdediger, maar totaal onhaalbaar inderdaad. In de NL competitie zou het wel een beest zijn denk ik. Houdt zich ook goed staande bij Man United.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax kan ook redelijk veel variëren in veldbezetting zo wat Ten Hag ook wil. Enige wat ik me afvraag is of er genoeg diepgang in het elftal zit.quote:Oh.![]()
Hij was in november gewoon weer fit. Ik heb het over Rojo pik.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:06 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mede vanwege blessures hé. We weten allemaal dat Blind wel meer dan een Eredivisiewaardige speler is.![]()
Dit klopt allemaalquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh.![]()
Vooral door blessures, he.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik vind het middenveld wel erg aanvallend.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan ook redelijk veel variëren in veldbezetting zo wat Ten Hag ook wil. Enige wat ik me afvraag is of er genoeg diepgang in het elftal zit.
Maybe this:
Onana
Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico
Tadic, De Jong, Van de Beek
Neres, Dolberg, Labyad
Waarin in veel wedstrijden Blind als extra middenvelder kan fungeren.
Dromen mag toch?![]()
![]()
dit misschien tegen de sterkere teams, maar het gros kan je best wat aanvallender bespelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En ik vind het middenveld wel erg aanvallend.
Maybe this:
Onana
Neres, Dolberg, Labyad
Waarin in veel wedstrijden Blind als extra middenvelder kan fugeren.
Dromen mag toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Tadic als buitenspeler gaat spelen haal je juist de diepgang eruit. Hij komt meestal in de bal.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit misschien tegen de sterkere teams, maar het gros kan je best wat aanvallender bespelen.
Ik zou dan liever Labyad als vleugelspeler zien. Hij gaat ook nog wel regelmatig diep. En Neres kan dat ook.
Daarnaast zijn Mazraoui en Tagliafico allebei wel in staat om op te komen via de vleugel.![]()
Ja ik dacht meer aan een groot deel van de thuiswedstrijden en uitwedstrijden tegen het rechterrijtje.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:08 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En ik vind het middenveld wel erg aanvallend.
Maybe this:
Onana
Neres, Dolberg, Labyad
Waarin in veel wedstrijden Blind als extra middenvelder kan fungeren.
Dromen mag toch?
In de vCL mag het wel iets controlerender. Zou ik Tadic op papier als linksbuiten zetten (waar dat in de praktijk meer in de halfspace zal zijn dan aan de zijkant) en Blind als hij komt dan CVM met Frenkie (mits fit) en Donny ervoor. Uitstekend team dan jaOh.![]()
Vooralsnog zie ik het ook wel gebeuren dat er nog een aantal sterkhouders vertrekken. Dan ziet de wereld er ineens alweer heel anders uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik dacht meer aan een groot deel van de thuiswedstrijden en uitwedstrijden tegen het rechterrijtje.
In de vCL mag het wel iets controlerender. Zou ik Tadic op papier als linksbuiten zetten (waar dat in de praktijk meer in de halfspace zal zijn dan aan de zijkant) en Blind als hij komt dan CVM met Frenkie (mits fit) en Donny ervoor. Uitstekend team dan ja
Mochten ze de huidige groep bij elkaar houden dan staat er idd een heel sterk team.
Wetende dat we spelers als Wöber, Sinkgraven, Bande, Eiting, Huntelaar en Schöne nog niet eens genoemd hebben.![]()
Blind is zeker wel haalbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
Blind. Komt. Niet.
Wanneer hij wel komt mag Klaas bij mij thuis een Magnum komen halen.
We weten allemaal hoe Blind over Ajax denkt, en zijn pa zit hier al.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Ligt is nog niet erg overtuigend in interviews inderdaad. Maar ook die sterkhouders zullen wel vervangen worden mochten ze vertrekken, daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik het ook wel gebeuren dat er nog een aantal sterkhouders vertrekken. Dan ziet de wereld er ineens alweer heel anders uit.
Mochten ze de huidige groep bij elkaar houden dan staat er idd een heel sterk team.
Wetende dat we spelers als Wöber, Sinkgraven, Bande, Eiting, Huntelaar en Schöne nog niet eens genoemd hebben.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Blind is zeker wel haalbaar.
We weten allemaal hoe Blind over Ajax denkt, en zijn pa zit hier al.Ik denk dat zoon Blind gewoon genoeg ambities heeft in tegenstelling tot tadic om gewoon nog in 1 van de topcompeties in europa te blijven voetballen...Er waren toch al Italiaanse clubs in hem geinterreseerd...quote:Blind moet zoon overtuigen van terugkeer naar Ajax
vi.nl"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
wegen misschien andere dingen mee, gaat trouwen, wie weet een kleintje op komst, het zal niet alleen om het sportieve gaan als hij komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat zoon Blind gewoon genoeg ambities heeft in tegenstelling tot tadic om gewoon nog in 1 van de topcompeties in europa te blijven voetballen...Er waren toch al Italiaanse clubs in hem geinterreseerd...![]()
De ligt is 1 van de weinige ajaxcieden die nog een nornaal intervieuw kan geven..quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt is nog niet erg overtuigend in interviews inderdaad. Maar ook die sterkhouders zullen wel vervangen worden mochten ze vertrekken, daar heb ik wel vertrouwen in.
de ligt overtuigt mij nog niet op het veld.....
teveel fouten......maar we houden het er maar op dat hij pas 19 is
maar snelheid zal hij nooit krijgen..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Verlengt?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
speelt amper, maar heeft wel verlengt![]()
![]()
Klaassie toch. Pique is toch ook niet snel, maar die heeft ook een aardig carriere gehad?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De ligt is 1 van de weinige ajaxcieden die nog een nornaal intervieuw kan geven..
maar snelheid zal hij nooit krijgen...![]()
Ja want trouwen en kinderen krijgen kan alleen in Nederland inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wegen misschien andere dingen mee, gaat trouwen, wie weet een kleintje op komst, het zal niet alleen om het sportieve gaan als hij komt.![]()
daarom zeg ik misschien maar het zou zomaar kunnen, dat z'n vrouw liever in de buurt van familie is in dat soort omstandigheden, dat zijn wel factoren die mee kunnen werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja want trouwen en kinderen krijgen kan alleen in Nederland inderdaad.![]()
Gelukkig kan je met inzicht een hoop problemen voor zijn als verdediger en dat heeft De Ligt wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De ligt is 1 van de weinige ajaxcieden die nog een nornaal intervieuw kan geven..
maar snelheid zal hij nooit krijgen...Oh.![]()
Dat zegt hij toch helemaal niet pikkentrekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja want trouwen en kinderen krijgen kan alleen in Nederland inderdaad.Ajacied.![]()
Wat krijgen we van je als Blind alsnog naar Ajax gaat? Calippo's?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat zoon Blind gewoon genoeg ambities heeft in tegenstelling tot tadic om gewoon nog in 1 van de topcompeties in europa te blijven voetballen...Er waren toch al Italiaanse clubs in hem geinterreseerd...![]()
Heeft in de seizoenen ervoor meer gespeeld. Is, volgens mij, ook geblesseerd geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Wil niet zeggen dat hij geen goede verdediger is en zich goed staande heeft gehouden. Voor engelse begrippen geen beest, voor nederlandse wel.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
`quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat zoon Blind gewoon genoeg ambities heeft in tegenstelling tot tadic om gewoon nog in 1 van de topcompeties in europa te blijven voetballen...Er waren toch al Italiaanse clubs in hem geinterreseerd...
Je moet natuurlijk wel in Italie willen voetballen. Nu zeg ik niet dat de nederlandse competitie zaligmakend is, maar in Italië voetballen is ook niet altijd een pretje volgens mij.
Ik denk eerder dat als er een goede duitse of spaanse ploeg komt hij daar voor zou kiezen.
Jaar geleden zou hij nog naar Barcelona omdat ze een stand-in voor Umtitti moesten hebben en Blind was perfect omdat die opkomend is en een goede inspeelpass heeft. Zo was het gerucht
Ja Blind is echt een beest iddquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heeft in de seizoenen ervoor meer gespeeld. Is, volgens mij, ook geblesseerd geweest.
Wil niet zeggen dat hij geen goede verdediger is en zich goed staande heeft gehouden. Voor engelse begrippen geen beest, voor nederlandse wel.
Sowieso, die gaat hier echt niet heen komen. Leuk dat z'n chickie zwanger is,maar no way dat hij daar EN het sportieve aspect EN 2 miljoen+ per jaar voor laat lopen.![]()
Ach, er is hier weer iemand die zeker weet dat hij niet gaat komen. Net als die Klaas met Tadic. Schattig wel.![]()
bedankt nick.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja Blind is echt een beest idd
Sowieso, die gaat hier echt niet heen komen. Leuk dat z'n chickie zwanger is,maar no way dat hij daar EN het sportieve aspect EN 2 miljoen+ per jaar voor laat lopen.![]()
pak slaagquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat krijgen we van je als Blind alsnog naar Ajax gaat? Calippo's?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
wit met nootjes graagquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben erg benieuwd wat er op het veld gaat staan bij de eerste vcl wedstrijd.
Krijg er ook zowaar wat zin in het nieuwe seizoen, als de ligt, frenkie, neres en onana blijven tenminste.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik ben heel benieuwd hoe de carriere van Younes verder gaat. Vooral wat er gebeurt als Napoli voor het einde vd transferperiode niemand vindt die zo gek is om 20miljoen voor hem te betalen. Hij heeft Napoli niks gekost. Zullen we hem alsnog laten spelen of zetten ze hem op de tribune? Kan me voorstellen dat Napoli zich ook een beetje genaaid voelt.quote:![]()
Omdat het een lelijke kutstad is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:55 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom wilde Younes eigenlijk niet naar Napoli?![]()
Ajax heeft nog steeds interesse in Fabián Balbuena als Magallan niet komt en zijn afkoopsom is maar 4 miljoen euro.![]()
Was ie ook niet beter dan de Magallan? Zou persoonlijk gewoon Wober de kans geven centraal. Zit genoeg potentie in hem in mijn optiek.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:01 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax heeft nog steeds interesse in Fabián Balbuena als Magallan niet komt en zijn afkoopsom is maar 4 miljoen euro.![]()
Wöber vind ik ook een groot talent ja, hoop dat hij een vaste plek kan veroverenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was ie ook niet beter dan de Magallan? Zou persoonlijk gewoon Wober de kans geven centraal. Zit genoeg potentie in hem in mijn optiek.![]()
Madquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens Tadic is Ajax een top 20 club.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHADrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
https://www.sportskeeda.c(...)ms-all-time-europe/7quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Top 4 zelfs.![]()
Klopt wel als je ziet hoeveel supporters van andere clubs hier postenquote:Op woensdag 4 juli 2018 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Alleen topclubs hebben zulk aanzien
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
dat blijft iets wat ik totaal niet begrijp.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt wel als je ziet hoeveel supporters van andere clubs hier posten
Alleen topclubs hebben zulk aanzienFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat blijft iets wat ik totaal niet begrijp.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Waarom moeten spelers die net Ajacied zijn geworden altijd zulke debiele uitspraken doen![]()
Straks gaan ze nog weddenschappen afsluiten die ze niet nakomen HAHAHAHAHAHAHAHAHAH DAT ZOU PAS HILARISCH ZIJN HAHAHA BEN JE DAN EEN DEBIELquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom moeten spelers die net Ajacied zijn geworden altijd zulke debiele uitspraken doenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Haha gevoelig puntje merk ik alquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog weddenschappen afsluiten die ze niet nakomen HAHAHAHAHAHAHAHAHAH DAT ZOU PAS HILARISCH ZIJN HAHAHA BEN JE DAN EEN DEBIEL![]()
is dit het ajax topic?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had het over Rojo, niet over Blind.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja Blind is echt een beest idd
Sowieso, die gaat hier echt niet heen komen. Leuk dat z'n chickie zwanger is,maar no way dat hij daar EN het sportieve aspect EN 2 miljoen+ per jaar voor laat lopen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog weddenschappen afsluiten die ze niet nakomen HAHAHAHAHAHAHAHAHAH DAT ZOU PAS HILARISCH ZIJN HAHAHA BEN JE DAN EEN DEBIEL![]()
![]()
Man, wat mis ik die tijden zeg. Was echt enorm genieten die frustratie bij psv toen, met als hoogtepunt die wedstrijd tegen Twente (2-6 ofzo?). En Toivonen die zijn eigen hoofd toen bijna doormidden sloeg met een aantal klappen. Heb het gevoel dat deze tijden weer terug gaan komen onder van Bommelquote:![]()
![]()
Die Ajax obsessie van een aantal PSV en Feyenoord fans. Het blijft aandoenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 08:18 schreef BadderHaring het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die Ajax obsessie van een aantal PSV en Feyenoord fans. Het blijft aandoenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Man, wat mis ik die tijden zeg. Was echt enorm genieten die frustratie bij psv toen, met als hoogtepunt die wedstrijd tegen Twente (2-6 ofzo?). En Toivonen die zijn eigen hoofd toen bijna doormidden sloeg met een aantal klappen. Heb het gevoel dat deze tijden weer terug gaan komen onder van Bommel![]()
![]()
Ongetwijfeld. Maar top 20 club?quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klapmongolen zijn er in ieder topic te vinden, zei een modje net
• Bayern
• Paris
• Juventus
• Real Madrid
• Barcelona
• Napoli
• Roma
• City
• Liverpool
• Dortmund
• Monaco
• Valencia
• United
• Inter
• Atletico
• Tottenham
• Chelsea
• Arsenal
• AC Milan
• Porto
En dit is binnen 30 seconden uit m'n hoofd. Leuke teksten, maar zeg dan gewoon niks.![]()
ik denk dat tadic het ook gewoon heeft over verleden. dan geef ik hem namelijk wel gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar top 20 club?
• Bayern
• Paris
• Juventus
• Real Madrid
• Barcelona
• Napoli
• Roma
• City
• Liverpool
• Dortmund
• Monaco
• Valencia
• United
• Inter
• Atletico
• Tottenham
• Chelsea
• Arsenal
• AC Milan
• Porto
En dit is binnen 30 seconden uit m'n hoofd. Leuke teksten, maar zeg dan gewoon niks.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is ook een vrij random rijtje. Wat doet AC Milan daar tussen lol. Maar Ajax is geen top20 club inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
• Bayern
• Paris
• Juventus
• Real Madrid
• Barcelona
• Napoli
• Roma
• City
• Liverpool
• Dortmund
• Monaco
• Valencia
• United
• Inter
• Atletico
• Tottenham
• Chelsea
• Arsenal
• AC Milan
• Porto
En dit is binnen 30 seconden uit m'n hoofd. Leuke teksten, maar zeg dan gewoon niks.![]()
Hebben al deze clubs al 4 CLs gewonnen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
• Bayern
• Paris
• Juventus
• Real Madrid
• Barcelona
• Napoli
• Roma
• City
• Liverpool
• Dortmund
• Monaco
• Valencia
• United
• Inter
• Atletico
• Tottenham
• Chelsea
• Arsenal
• AC Milan
• Porto
Absoluut. Alleen waarom zou je naar een club gaan die 20 jaar geleden bij de top van de wereld hoorden? Dat slaat nergens op natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat tadic het ook gewoon heeft over verleden. dan geef ik hem namelijk wel gelijk.
Daarnaast zegt hij dit: “Ik heb hiervoor gekozen, omdat Ajax bij de beste twintig clubs van de wereld hoort. Het was altijd mijn droom om voor Ajax te spelen. De club heeft geweldige fans, grote legendes, een grote geschiedenis en een mooie spelopvatting.”
Hij spreekt volgens mij niet in de verleden tijd.Nee. Waarom is dat belangrijk? Dit zijn allemaal clubs die over de afgelopen 10 jaar aantoonbaar beter hebben gepresteerd. AC Milan valt nog over te dubben, maar daar kan je willekeurig 5 andere ploegen voor invullen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hebben al deze clubs al 4 CLs gewonnen?![]()
uh wutt?quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen waarom zou je naar een club gaan die 20 jaar geleden bij de top van de wereld hoorden? Dat slaat nergens op natuurlijk.
Daarnaast zegt hij dit: “Ik heb hiervoor gekozen, omdat Ajax bij de beste twintig clubs van de wereld hoort. Het was altijd mijn droom om voor Ajax te spelen. De club heeft geweldige fans, grote legendes, een grote geschiedenis en een mooie spelopvatting.”
Hij spreekt volgens mij niet in de verleden tijd.
[..]
Nee. Waarom is dat belangrijk? Dit zijn allemaal clubs die over de afgelopen 10 jaar aantoonbaar beter hebben gepresteerd. AC Milan valt nog over te dubben, maar daar kan je willekeurig 5 andere ploegen voor invullen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er staat toch Ajax HOORT bij de top 20 clubs ter wereld, niet hoorde? Dat hij verder zegt dat ze een goede geschiedenis hebben staat daar los van.quote:![]()
Maarja. Als profvoetballer heeft hij er veel meer verstand van dan wij leken. Als hij zegt dat Ajax een top-20 club is dan kunnen wij niets anders doen dan dit als waarheid aannemen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen waarom zou je naar een club gaan die 20 jaar geleden bij de top van de wereld hoorden? Dat slaat nergens op natuurlijk.
Hij spreekt volgens mij niet in de verleden tijd.
[..]
Nee. Waarom is dat belangrijk? Dit zijn allemaal clubs die over de afgelopen 10 jaar aantoonbaar beter hebben gepresteerd. AC Milan valt nog over te dubben, maar daar kan je willekeurig 5 andere ploegen voor invullen.![]()
daar hoort ajax toch ook gewoon nog steeds bij. maar weinig clubs die een prijzenkast als die van ajax hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er staat toch Ajax HOORT bij de top 20 clubs ter wereld, niet hoorde? Dat hij verder zegt dat ze een goede geschiedenis hebben staat daar los van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan ben je toch een gevallen topclub? Als Real Madrid over 20 jaar met pijn en moeite de EL in komt dan is het toch ook geen topclub omdat ze in deze tijd 3 CL titels hebben gewonnen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar hoort ajax toch ook gewoon nog steeds bij. maar weinig clubs die een prijzenkast als die van ajax hebben.
Dit is geen aanval overigens. De concurrentie internationaal is gewoon niet bij te houden, maar het simpele feit is wel dat we in Nederland geen (internationale) topclub(s) meer hebben.![]()
Qua prijzen misschien wel top 10. Maar daar ging het niet over. In het moderne voetbal is Ajax natuurlijk geen top 20 club meer .quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daar hoort ajax toch ook gewoon nog steeds bij. maar weinig clubs die een prijzenkast als die van ajax hebben.
Elke top 5 uit de grote competities beschikt over beter materiaal dan Ajax. En dan kun je nog dubben over de Turkse en de Russische competitie.blablablabla![]()
ik ben het zo met je eens dat Ajax momenteel niet bij de beste clubs ter wereld hoort.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan ben je toch een gevallen topclub? Als Real Madrid over 20 jaar met pijn en moeite de EL in komt dan is het toch ook geen topclub omdat ze in deze tijd 3 CL titels hebben gewonnen?
Dit is geen aanval overigens. De concurrentie internationaal is gewoon niet bij te houden, maar het simpele feit is wel dat we in Nederland geen (internationale) topclub(s) meer hebben.
Maar ik denk dat Tadic dit wel gewoon als totaal beeld noemt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en past ie daardoor primaquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat tadic het ook gewoon heeft over verleden. dan geef ik hem namelijk wel gelijk.![]()
Hecht er toch niet te veel waarde aan. Bij Feyenoord krijgen ze ingefluisterd dat ze wat over het publiek moeten zeggen, bij PSV moeten ze gelijk wat over de sfeer van de Herdgang vertellen en bij Ajax krijg je vaak dit soort teksten.![]()
Tadic kan toch moeilijk zeggen dat Ajax geen kut meer voorstelt, lekker laten gaan joh. Ben benieuwd wat ie kan brengen en lijkt me een goede gozer![]()
Sjaak Swart is zondag in 010 JR.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker boeiende discussie zegook zoiets waarbij iedereen een andere interpretatie heeft
blablablabla![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak heeft ook geen Feyenoord of Rotterdamhaat.blablablabla![]()
Hij vindt vooral PSV een grafclub.quote:Oh.![]()
geheel terecht ook.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vindt vooral PSV een grafclub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV en De Graafschapquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vindt vooral PSV een grafclub.
blablablabla![]()
En de GraafschapFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heeft natuurlijk niks met geld te makenquote:'In Nederland is niets veranderd, snap wel dat Kluivert naar AS Roma is gegaan'
Arnold Bruggink snapt wel waarom Justin Kluivert de keuze heeft gemaakt naar AS Roma te verkassen. Dat stelt de analist in zijn column in Voetbal International.
Volgens de oud-PSV'er is er in Nederland al jaren niks veranderd. 'De Duitsers hebben het laatste decennium hun structuur veranderd, in alles. Trainingsmethodes, opleiding, faciliteiten, begeleiding. En je kunt nu niet bepaald zeggen dat Nederland dat heeft gedaan', schrijft hij in VI.
Juist daarom begrijpt Bruggink wel dat spelers al op jonge leeftijd hun heil in het buitenland zoeken. 'Ik begrijp wel waarom Justin Kluivert Ajax op negentienjarige leeftijd al inruilt voor AS Roma. De vorige seizoenen hebben uitgewezen dat je ook bij PSV, Ajax en Feyenoord het risico loopt dat je al vroegtijdig bent uitgeschakeld in Europa.' En dan blijft er volgens Bruggink niks meer over. 'Ze spelen op zaterdag een thuiswedstrijd tegen Emmen en hebben vervolgens acht dagen de tijd om zich voor te bereiden op Fortuna Sittard-uit. Die jonge jongens hebben echter het ritme nodig van zondag, woensdag, zondag. Die moeten worden getest, elke paar dagen weer.'
https://www.voetbalprimeu(...)pese-zekerheid-.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach we hebben ze wel nodig om Ajax uit te dagen en te pushen om meer te investeren. Dat is hun functie.quote:Oh.![]()
Wat een opportunistisch gelul ook, PSV en Ajax zijn voor het eerst in 150 jaar uitgeschakeld in een Europese voorronde en opeens is dat meteen de standaard status .quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft natuurlijk niks met geld te maken
Oh.![]()
als Ajax eindelijk eens het licht gaat zien, zal ook dat van korte duur blijken.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we hebben ze wel nodig om Ajax uit te dagen en te pushen om meer te investeren. Dat is hun functie.
Ajax heeft gewoon de positie om het Bayern van Nederland te worden, nu nog goede beslissingen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'Die jonge jongens hebben echter het ritme nodig van zondag, woensdag, zondag'.
Dat gaat Kluivert bij Roma ook niet krijgen Arnold.![]()
De investeringen van het niveau Tadic kunnen daarbij wel helpen. Maar ik zie Ajax niet de beste spelers van PSV en Feyenoord kopen en dat hoeft ook niet want dan hol je de gehele competitie uit.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als Ajax eindelijk eens het licht gaat zien, zal ook dat van korte duur blijken.
Ajax heeft gewoon de positie om het Bayern van Nederland te worden, nu nog goede beslissingen.Oh.![]()
ik zou daar ook niet direct een fan van zijn. maar inderdaad aankopen als Tadic kunnen ervoor zorgen dat je gewoon 7/10 scoort in kampioenschappen de komende jaren. De middelen zijn erquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De investeringen van het niveau Tadic kunnen daarbij wel helpen. Maar ik zie Ajax niet de beste spelers van PSV en Feyenoord kopen en dat hoeft ook niet want dan hol je de gehele competitie uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het kan een trend worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een opportunistisch gelul ook, PSV en Ajax zijn voor het eerst in 150 jaar uitgeschakeld in een Europese voorronde en opeens is dat meteen de standaard status .
Ik ben bezig met een grafiek. De publicatie daarvan verwacht ik ergens in augustus....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er is toch ook gewoon een afspraak tussen de 3 clubs dat spelers niet zomaar benaderd mogen worden en er alleen met instemming van de clubs onderhandeld mag worden......quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De investeringen van het niveau Tadic kunnen daarbij wel helpen. Maar ik zie Ajax niet de beste spelers van PSV en Feyenoord kopen en dat hoeft ook niet want dan hol je de gehele competitie uit."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:43 schreef Heeinz het volgende:
Tadic kan toch moeilijk zeggen dat Ajax geen kut meer voorstelt, lekker laten gaan joh. Ben benieuwd wat ie kan brengen en lijkt me een goede gozer
Zou op zich wel leuk zijn.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat moet wel het streven zijn inderdaad. Alhoewel ik volgend jaar alweer een leegloop verwacht en dat ook maar goed opgevangen moet worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zou daar ook niet direct een fan van zijn. maar inderdaad aankopen als Tadic kunnen ervoor zorgen dat je gewoon 7/10 scoort in kampioenschappen de komende jaren. De middelen zijn erOh.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een afspraak tussen de 3 clubs dat spelers niet zomaar benaderd mogen worden en er alleen met instemming van de clubs onderhandeld mag worden......![]()
KLAAS![]()
Dat is de regel voor alle clubs ter wereld.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er is toch ook gewoon een afspraak tussen de 3 clubs dat spelers niet zomaar benaderd mogen worden en er alleen met instemming van de clubs onderhandeld mag worden......Oh.![]()
als ze dit jaar blijven gaan volgend jaar Onana, vd beek, de ligt, frenkie en Neres weg.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel het streven zijn inderdaad. Alhoewel ik volgend jaar alweer een leegloop verwacht en dat ook maar goed opgevangen moet worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
reageer er nou gewoon ff niet op jongens....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik kan alleen totaal niet peilen hoe dolberg momenteel staat. kan ook zomaar ineens weg zijn heb ik eht idee.
krijg ook steeds meer het gevoel dat ziyech gewoon blijft, al kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:wat lullen jullie nou joh newbies...quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de regel voor alle clubs ter wereld.
er was een tijdje geleden gewoon een afspraak gemaakt om niet zomaar spelers te benaderen wat in het verleden heel vaak gebeurde...onder andere in de periode dat psv met miljoenen smeet naar feyenoorders en ajaxcieden....maar is voor jullie tijd denk ik....lagen jullie nog in de pampers"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
En als ze een goed seizoen draaien zijn Dolberg, Tagliafico en misschien Wober ook wel weer weg.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze dit jaar blijven gaan volgend jaar Onana, vd beek, de ligt, frenkie en Neres weg.
Schöne gaat ook uiteindelijk weg en Huntelaar stopt. Die zijn natuurlijk minder erg, maar wel belangrijke selectiespelers.
Kortom, stel je voor dat je een goed seizoen draait (ver komen in Europa en kampioen worden) dan is de kans dat je een compleet elftal kunt opdoeken. Altijd een leuk vooruitzicht, dat kampioen worden
V/d Beek blijft wellicht nog, maar die vertrekken + Veltman + Schöne + Huntelaar + Dolberg + Sinkgraven en wellicht Tagliafico en een van Kristensen/Orejuela.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze dit jaar blijven gaan volgend jaar Onana, vd beek, de ligt, frenkie en Neres weg.Oh.![]()
Als hij er 25 in schiet komend seizoen is hij weg.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
ik kan alleen totaal niet peilen hoe dolberg momenteel staat. kan ook zomaar ineens weg zijn heb ik eht idee.
krijg ook steeds meer het gevoel dat ziyech gewoon blijft, al kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen.
Ziyech gaat weg. Of er moet geen club voor hem komen waar meneer blij van wordt. Alleen door de manieren waarop hij zich geuit heeft aan het einde van het seizoen moet je hem er niet meer bij willen hebben.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Lozano kopen zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De investeringen van het niveau Tadic kunnen daarbij wel helpen. Maar ik zie Ajax niet de beste spelers van PSV en Feyenoord kopen en dat hoeft ook niet want dan hol je de gehele competitie uit.
blablablabla![]()
De traditionele top 3 heeft een tijdje een gentlemen's agreement gehad om niet elkaars jeugdspelers te benaderen, maar daar zijn ze ook al een paar jaar mee gestopt. Waarschijnlijk verwar je het daar mee. Foutje, kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
wat lullen jullie nou joh newbies...
er was een tijdje geleden gewoon een afspraak gemaakt om niet zomaar spelers te benaderen wat in het verleden heel vaak gebeurde...onder andere in de periode dat psv met miljoenen smeet naar feyenoorders en ajaxcieden....maar is voor jullie tijd denk ik....lagen jullie nog in de pampers![]()
Bij Ajax maakt dat niet eens uit, kijk maar naar de interesse in onze spelers na vier prijsloze jaren.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
En als ze een goed seizoen draaien zijn Dolberg, Tagliafico en misschien Wober ook wel weer weg.
Schöne gaat ook uiteindelijk weg en Huntelaar stopt. Die zijn natuurlijk minder erg, maar wel belangrijke selectiespelers.
Kortom, stel je voor dat je een goed seizoen draait (ver komen in Europa en kampioen worden) dan is de kans dat je een compleet elftal kunt opdoeken. Altijd een leuk vooruitzicht, dat kampioen worden
Maar volgend jaar wordt de transferperiode pas echt druk, en dan weer voorbereiden op vCL (plek bij de eerste twee verwacht ik toch wel sowieso)Oh.![]()
Gelukkig krijgen we dan Cassiera wel terugquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Beek blijft wellicht nog, maar die vertrekken + Veltman + Schöne + Huntelaar + Dolberg + Sinkgraven en wellicht Tagliafico en een van Kristensen/Orejuela.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:29 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
De traditionele top 3 heeft een tijdje een gentlemen's agreement gehad om niet elkaars jeugdspelers te benaderen, maar daar zijn ze ook al een paar jaar mee gestopt. Waarschijnlijk verwar je het daar mee. Foutje, kan gebeuren.hufters zijn hetquote:Clubs vragen zich af voor wie ze nog opleiden of hekelen de handelwijze van in dit geval Ajax, dat volgens die clubs eerst met de talenten en hun ouders praat alvorens de 'oude' club in te lichten. Technisch manager Marcel Brands van PSV oordeelt dat het herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV, om van elkaars spelers af te blijven,
zelfs een simpele afspraak kunnen ze niet aanhouden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Moet je niet willen. Kan er niets van.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zou Ten Hag niet gewoon een voorkeur hebben voor Huntelaar? Op de een of andere manier komt dat zo bij me over.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
krijg ook steeds meer het gevoel dat ziyech gewoon blijft, al kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Stel dat die mislukt bij Groningen kan Marc echt aan de bak. Wellicht doet Bandé het leuk en ontwikkelen Sierhuis en Danilo Pereira zich goed.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we dan Cassiera wel terugOh.![]()
Ik denk dat als je ver komt in Europa het alleen nog maar erger wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax maakt dat niet eens uit, kijk maar naar de interesse in onze spelers na vier prijsloze jaren.
Maar volgend jaar wordt de transferperiode pas echt druk, en dan weer voorbereiden op vCL (plek bij de eerste twee verwacht ik toch wel sowieso)
Het blijft wel verbazend dat spelers voor zo veel weg gaan na zulke slechte jaren.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
En die Kühn? Is toch ook wel een talentje?quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat die mislukt bij Groningen kan Marc echt aan de bak. Wellicht doet Bandé het leuk en ontwikkelen Sierhuis en Danilo Pereira zich goed.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zou een domme keuze zijn, voetballend veel minder dan Dolberg en qua afmaken ook. Verder prima als tweede spitsquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou Ten Hag niet gewoon een voorkeur hebben voor Huntelaar? Op de een of andere manier komt dat zo bij me over.Oh.![]()
Of Kühn, ik heb wel zin in een Duits wonderkind. Maar Leipzig heeft hem waarschijnlijk niet zonder reden verkocht.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel dat die mislukt bij Groningen kan Marc echt aan de bak. Wellicht doet Bandé het leuk en ontwikkelen Sierhuis en Danilo Pereira zich goed.![]()
Volgens mij valt dat wel mee. Dolberg is een groot gedeelte van de periode van Ten Hag geblesseerd geweest hè.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou Ten Hag niet gewoon een voorkeur hebben voor Huntelaar? Op de een of andere manier komt dat zo bij me over.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat is wat een traditioneel sterke jeugdopleiding en een goede onderhandelingspositie doen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ver komt in Europa het alleen nog maar erger wordt.
Het blijft wel verbazend dat spelers voor zo veel weg gaan na zulke slechte jaren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zal voornamelijk gebruikt worden als buitenspeler naar het schijnt, maar we gaan zien in Jong Ajax dit jaar hoe goed hij is.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En die Kühn? Is toch ook wel een talentje?
Hij kan Johnsen wel voorbij streven in de hiërarchie, dat is echt niks.Oh.![]()
Zeker. Maar op de een of andere manier is dat ergens bij me blijven hangen. Hij heeft bij Utrecht Makienok in eerste instantie als eerste spits gehaald. Een type Haller. En Huntelaar is meer zo een type. Dolberg is veel meer voetballer dan dat.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Dolberg is een groot gedeelte van de periode van Ten Hag geblesseerd geweest hè.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ja grote clubs hebben gewoon standaard scouts bij Ajax zitten door onze goede naam als het om talenten gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ver komt in Europa het alleen nog maar erger wordt.
Het blijft wel verbazend dat spelers voor zo veel weg gaan na zulke slechte jaren.
Maar mochten die spelers allemaal vertrekken die ik net noemde kan je wel zo'n 150 miljoen binnenharken. En dan moet Marc de helft daarvan maar investeren in de vervangersZou wat zijn om de gehele begroting dan uit te geven
Oh.![]()
Laat ajax maar kopen kopen kopen
Ik denk dat ajax de sterkste selectie al heeft alleen moeten ze dat nog omzetten in daadwerkelijke prestaties.
Prestaties kun je op verschillende manieren wel of niet krijgen
-Wordt ajax een team?
-Heeft ajax niet gewoon teveel spelers die alleen voor zichzelf aan het voetballen zijn?
-Door de grote hoeveelheid spelers die allemaal denken dat ze basisspeler zal de onvrede in de selectie alleen maar toenemen waardoor het heel moeilijk wordt om een team te worden.
-kan ten Hag wel een grote groep met veel goede spelers managen?
-gaat ten Hag wel de juiste spelers opstellen?
-Hoe ontevreden gaat deze groep worden?
Kortom Feyenoord speelt gewoon mee om de titel volgend seizoen.
Leipzig heeft wel een specifieke manier van spelen waar Kühn waarschijnlijk niet goed in rendeerde, maar zegt dan niet perse iets of hij bij Ajax goed uit de verf kan komen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:33 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Of Kühn, ik heb wel zin in een Duits wonderkind. Maar Leipzig heeft hem waarschijnlijk niet zonder reden verkocht.Oh.![]()
FC Emmen ookquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titelquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat ajax de sterkste selectie al heeft alleen moeten ze dat nog omzetten in daadwerkelijke prestaties.
-Wordt ajax een team?
-Heeft ajax niet gewoon teveel spelers die alleen voor zichzelf aan het voetballen zijn?
-Door de grote hoeveelheid spelers die allemaal denken dat ze basisspeler zal de onvrede in de selectie alleen maar toenemen waardoor het heel moeilijk wordt om een team te worden.
![]()
![]()
Dat Harvard is ook niet meer wat het geweest is hè.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titelOh.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je beter Arias kopen, heb je een fatsoenlijke rechtsback voor een prikkie.
Graag
blablablabla![]()
Dit ja, beetje rare jongen die klaas.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Allemaal vragen over ajax: Conclusie is dat feyenoord meedoet om de titel[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Leuke beweging, maar de voorzet daarna kwam niets uit. Behalve een mislukt schot.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
True.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Leuke beweging, maar de voorzet daarna kwam niets uit. Behalve een mislukt schot.blablablabla![]()
Die hebben een compleet elftal gekocht. Niet normaalquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
'Die jonge jongens hebben echter het ritme nodig van zondag, woensdag, zondag'.
Dat gaat Kluivert bij Roma ook niet krijgen Arnold.![]()
Niet eens zo'n gekke gedachte. Toch genoeg geld.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je beter Arias kopen, heb je een fatsoenlijke rechtsback voor een prikkie.'Wish I was old and a little sentimental'
Heeft iemand al een magnum gekregen?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
nee, wit met nootjes graagquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Make that 2.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Gaat iemand van hier naar Ajax - Sturm Graz? Zou er echt wel bij willen zijn eigenlijk![]()
Smoke some grass, om vervolgens Ajax Graz zien te smoken
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Die Klaas is al net zon debiel als tompsv18, beiden komen ze hun beloftes niet na.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een vrij merkwaardige conclusie, aangezien je in het verhaal erboven alleen over Ajax spreektquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
-Wordt ajax een team?
.
Feyenoord moet gewoon spelers verkopen om überhaupt fucking Janmaat te kunnen kopenDe man die ons persoonlijk de WK deelnamekostte door zijn geweldige kopbal in eigen goal.
![]()
Nou nou nou, laten we niet doen alsof het allemaal aan Janmaat lagquote:Op woensdag 4 juli 2018 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Een vrij merkwaardige conclusie, aangezien je in het verhaal erboven alleen over Ajax spreekt.
Feyenoord moet gewoon spelers verkopen om überhaupt fucking Janmaat te kunnen kopenDe man die ons persoonlijk de WK deelnamekostte door zijn geweldige kopbal in eigen goal.
![]()
quote:De zaakwaarnemer van Abdelhak Nouri, Nathan van Kooperen, geeft in een interview met Voetbal International aan dat hij iedere week bij Appie langs gaat. Hij vertelt onder meer dat Nouri in staat is om te communiceren via zijn wenkbrauwen. “Gewoon om bij hem te zijn en er voor hem te zijn. Het is heel moeilijk hem zo te zien. Het is nog steeds heel onwerkelijk. Ik sprak hem voordat dit gebeurde echt bijna ieder uur. Onze band is zo sterk.”
Het is bijna een jaar geleden dat de Ajacied ernstige en blijvende hersenschade opliep nadat hij door hartfalen in elkaar zakte tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen. Van Kooperen heeft toch hoopgevende woorden. “Appie herkent ons wel als we bij hem zijn. Dat zie je aan hem, dan kijkt hij me zo aan. Appie kan ook reageren. Niet door te praten maar door zijn wenkbrauw te bewegen. Als die omhoog gaat, betekent dat ja. Net als zijn mond open. Doet hij niets dan is dat een nee. Het is een vorm van communicatie waar we al heel blij mee zijn. Ik heb zoveel respect voor de familie over hoeveel kracht ze nog hebben en hoe ze hier mee omgaan.”
Onlangs heeft Ajax bevestigd dat de club de volledige aansprakelijkheid erkent omtrent de situatie van Nouri. De club heeft toegegeven dat er niet goed gehandeld is vlak na het incident op het veld. Van Kooperen is blij dat er eindelijk duidelijkheid is. “Het is voor Appie en de familie fijn dat er na een jaar eindelijk duidelijkheid is. Dat Ajax het zo lang heeft laten duren, dat is niet goed geweest. De familie heeft iedere dag in onzekerheid geleefd, ze hadden zoveel vragen. Dat daar nu antwoorden op zijn, is een hele opluchting. Ze krijgen er de oude Appie niet mee terug, maar het helpt ze wel. Nu gaat het erom dat hij de beste zorg krijgt die er is.”![]()
Je moeder heeft een gevoelig puntje en die heb ik al meerdere keren aangeraakt met mijn frikadel.quote:![]()
Die Sanchez vond ik gisteren echt top, opbouwen kan hij niet maar met hem in het centrum kan je er gewoon een middenvelder naast zetten, die kan nog wel een stapje hoger dan Spurs![]()
Ik vond hem juist matig. Slecht aan de bal ook, veel ballen in niemandsland gespeeld gisteren. Vond zijn compangon sterker en dat gastje ertussin ook. Zonder videoref had hij ook gewoon 100% een penalty tegen gekregen bij die tackle. Zonder 10 slomo's leek het echt net een overtreding, hij neemt daar gewoon totaal onnodig veel risico. Als je gewoon meeloopt kan die gast van Engeland geen kant op. Waar andere mensen zijn tackles een sterktepunt vinden vind ik het juist een zwaktebod. Hij maakt gewoon onnodig veel tackles in 1 wedstrijd, waarom? Hij is sterk/snel genoeg om op de been te blijven, het lijkt wel een soort tic om altijd maar te moeten glijden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:36 schreef Tarado het volgende:
Die Sanchez vond ik gisteren echt top, opbouwen kan hij niet maar met hem in het centrum kan je er gewoon een middenvelder naast zetten, die kan nog wel een stapje hoger dan Spurs![]()
dus een slechte scheids maakt hem een slechte speler?quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vond hem juist matig. Slecht aan de bal ook, veel ballen in niemandsland gespeeld gisteren. Vond zijn compangon sterker en dat gastje ertussin ook. Zonder videoref had hij ook gewoon 100% een penalty tegen gekregen bij die tackle. Zonder 10 slomo's leek het echt net een overtreding, hij neemt daar gewoon totaal onnodig veel risico. Als je gewoon meeloopt kan die gast van Engeland geen kant op. Waar andere mensen zijn tackles een sterktepunt vinden vind ik het juist een zwaktebod. Hij maakt gewoon onnodig veel tackles in 1 wedstrijd, waarom? Hij is sterk/snel genoeg om op de been te blijven, het lijkt wel een soort tic om altijd maar te moeten glijden.![]()
eerder aan de Ligt maar mensen met een 2 hersencellen vergeten gauw...quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou nou nou, laten we niet doen alsof het allemaal aan Janmaat lag"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Forum Opties Forumhop: Hop naar: