Ik bestel het.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:24 schreef Goudenvis het volgende:
Dit weer de hele zomerniet vochtig, koele nachten
Dat valt ook wel mee.. het is goed uit te houdenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:42 schreef ACT-F het volgende:
Warm:
[ afbeelding ]
Warmer:
[ afbeelding ]
Warmst:
[ afbeelding ]
Tenzij je lang in de zon staat en je auto ookquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.. het is goed uit te houden
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieks, ik zie ook drie kleine witte wolkjes. Wat moet dat?!
Heel héél naar.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vinden jullie dit ook zo lekker!?
Wat een top zomer tot nu toe.
Vanmorgen zag ik ook iets verdachtsquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieks, ik zie ook drie kleine witte wolkjes. Wat moet dat?!
Ondanks dat we al best wat warmte hebben gehad en zeer mooie dagen de laatste weken, denk ik dat het op korte termijn een keer omslaat en we net zo lang ook knake weer gaan krijgen. Al hoop ik het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2018 17:22 schreef essnhills het volgende:
Dit is lekker weer inderdaad. Niet zo zweterig warm, en je kunt prima buiten vertoeven en ook nog actief zijn en zulks.
Ik heb vanaf vrijdag 2 weken vakantie, doe nog maar 2 weken zulk weer
Mijn app van weather.com loopt tien dagen vooruit en geeft tot de tiende dag dit geweldige zomerse weer. Eén dag 24 gr er tussen maar wel zon en droog en verder alles 27+. Andere sites geven volgens mij hetzelfde. Zou toch mooi zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ondanks dat we al best wat warmte hebben gehad en zeer mooie dagen de laatste weken, denk ik dat het op korte termijn een keer omslaat en we net zo lang ook knake weer gaan krijgen. Al hoop ik het niet
Dit dus. Tegen een uur of 21:30 de boel open zetten, en savonds prima slapen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:39 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind het vooral fijn dat het s avonds zo lekker afkoeld, geen plaknachten
Wit van de huidschilfers omdat alles zo droog is ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:42 schreef Studiotje het volgende:
Is er al iets bekend over witte kerst?
Maar, het jammere van dit weer is toch wel dat je merkt wie zijn persoonlijke hygiene niet op orde heeft in het OV
Wel iets anders:quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat er al regen in de kaarten?
Hier ook een grijze waasquote:Op woensdag 4 juli 2018 09:41 schreef MaLo het volgende:
De lucht is niet strakblauw
Ik ben in verwarring nu
quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel iets anders:
[ afbeelding ]
Oh ja, mensen en verzorging, dat is in de zomer altijd weer op zijn hoogtepunt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wit van de huidschilfers omdat alles zo droog is ja.
Haha, ben net drie weken naar Italië geweest. Kakkiebruin. Maar nu net een schurftpatient. En maar smeren...quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, mensen en verzorging, dat is in de zomer altijd weer op zijn hoogtepunt.
Ik vind van die mensen in sandalen / slippers met overduidelijke hielkloven altijd zo ranzig om te zienquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, mensen en verzorging, dat is in de zomer altijd weer op zijn hoogtepunt.
Dat o.a ja. Nagels, hielen, alles. En mensen met een bouw waarbij je je niet in maatje hotpants of top moet hijsen omdat alles flubbert. Maar zodra het warm is letten ze nergens meer opquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind van die mensen in sandalen / slippers met overduidelijke hielkloven altijd zo ranzig om te zien
Dat is iets andersquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ben net drie weken naar Italië geweest. Kakkiebruin. Maar nu net een schurftpatient. En maar smeren...
Go let it all outquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, voelde me ook niet aangesproken hoor. Maar alles wat hierboven genoemd wordt. Of als het in april 15 graden is en mensen die heel dik en wit zijn dan al menen dat ze een short en hemdje aan moeten... Brrr...
quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:17 schreef Goudenvis het volgende:
Gadverdamme dat soort luiecht totaal geen zelfrespect...
Nee maar ik ben niet dik maar ga er toch ook niet zo bij lopen. Een beetje beschaving mogen we best hebben hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]Dikke mensen moeten binnen blijven. Fokkers zijn allemaal modellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |