Ik ben meer van thrillers. Maar idd wel liever samen kiekenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:27 schreef Guanabana het volgende:
En hoe zijn jullie met horror? Ik slecht. Niet dat ik het vaak keek, maar ben er mee gestopt
Je kunt het ook zo zien, blijkbaar wordt de coach ruim 5 dagen lang niet gemist.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onze coach was?![]()
![]()
Zou nog steeds verklaren waarom we niet op het WK staan, met een coach die zich niet laat horen.
Annie Hallquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:28 schreef Redefine het volgende:
Le conseguenze dell 'amore. La Grande Belleza. Annie Hall.
Hij klapte net ook voor die goal. Deze gozer is zijn crush misschien? Dat zou het nog verklarenquote:
Tenacious D is een beetje mijn guilty pleasure (voor zover dat 'guilty' is danquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef Redefine het volgende:
Oh ja. Mijn guilty pleasure: The School of Rock.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Het wordt voor mij steeds moeilijker om Ronaldo te haten omdat hij sympathiek doet
Ik was ook even weg.quote:
WE HEBBEN IETS GEMEENquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tenacious D is een beetje mijn guilty pleasure (voor zover dat 'guilty' is dan)
NET NU IK DACHT 'Nah, dat kent Greys niet, of vindt ze waarschijnlijk helemaal niks'quote:
Ik hou er van..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:27 schreef Guanabana het volgende:
En hoe zijn jullie met horror? Ik slecht. Niet dat ik het vaak keek, maar ben er mee gestopt
Die zijn de ene keer leuk, de andere keer niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tenacious D is een beetje mijn guilty pleasure (voor zover dat 'guilty' is dan)
Ja. Beetje middelmatig. Best slecht, ook wel leuk-ish.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn de ene keer leuk, de andere keer niet.
Heb je The Pick of Destiny gezien?
Eentje van de tegenpartij was geblesseerd en hij ondersteunde hem naar de zijkant.quote:
Naahquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje van de tegenpartij was geblesseerd en hij ondersteunde hem naar de zijkant.
I'M GONNA **UCK YOUUUUquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
NET NU IK DACHT 'Nah, dat kent Greys niet, of vindt ze waarschijnlijk helemaal niks'![]()
Dr. Jekyll and Mr. Hyde.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet trouwens niet eens of ik wel een all time favorite film heb.
Dat is mooi en sympathiek.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje van de tegenpartij was geblesseerd en hij ondersteunde hem naar de zijkant.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
I'M GONNA **UCK YOUUUU
GENTLYYYYYY
Dat toontje waarop hij dat zingt![]()
![]()
Zelfs de commentator die het volgens mij niet zo op hem heeft zei 'mjah dit is best heel sympathiek'quote:
Niet zomaar eentje ook, degene die gescoord heeft. Waar ‘ie ook nog voor stond te klappen. Echt lief!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Todo Sober mi madre, Le pianiste, ik vind Spaans talige en Frans talige fims goed..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:28 schreef Redefine het volgende:
Le conseguenze dell 'amore. La Grande Belleza. Annie Hall.
Nee Greys en ikquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
het Gezamelijkeleukefilmdilemma van Greys en Pisces
Jaaaa wat was datquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
waarom Ronaldo bij een vrije trap zijn broek optrekt of ie een luier aan heeft
YESquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef Cee het volgende:
Oh en Guanabana I LOVE WOKRESTAURANTVREETSCHUREN ook.
Vind ik ook goed, ik zag gisteren Boyhood op tv ook zo'n mooie film.quote:
Oh dat miste ik zelf dan weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet zomaar eentje ook, degene die gescoord heeft. Waar ‘ie ook nog voor stond te klappen. Echt lief!
Todo sobre is mooi jaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef ato het volgende:
[..]
Todo Sober mi madre, Le pianiste, ik vind Spaans talige en Frans talige fims goed..
En calvaniquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij klapte net ook voor die goal. Deze gozer is zijn crush misschien? Dat zou het nog verklaren
Zelfde regisseur als The School of Rockquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:36 schreef ato het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, ik zag gisteren Boyhood op tv ook zo'n mooie film.
Bedankt voor deze post want hierdoor herinner ik me dat ik m'n pil nog moet nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit me te ergeren aan mijn vriend die bij elk dingetje "OEH!'' zit te roepen. En ik ben al hyper (door dit topic) en ugh mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |