www.google.comquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waar kan ik live spelersstatistieken zien zoals hoeveel gelopen etc?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:21 schreef S0nic het volgende:
Als ik dan seks moeten hebben met een man laat het dan Cavani zijn.
Niet iedereen lijkt op je moederquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Die speler met dat ingevlochten haar lijkt op iemand die in zijn reet geneukt wordt in de gevangenis. Vinden jullie dat ook?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Frankrijk fluitend naar de halve finale dus.
of Caceresquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:21 schreef S0nic het volgende:
Als ik dan seks moeten hebben met een man laat het dan Cavani zijn.
Eerder een 12 jarig meisje dat op vakantie is geweest in Spanje.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Die speler met dat ingevlochten haar lijkt op iemand die in zijn reet geneukt wordt in de gevangenis. Vinden jullie dat ook?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waar kan ik live spelersstatistieken zien zoals hoeveel gelopen etc?
Viktor Kros had 'm gepakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier doet geen keeper wat aan. Perfect ingekruld
Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:24 schreef Mansjester het volgende:
Als Quaresma deze wedstrijd weer met buitenkant rechts scoort neemt iedereen die in dit topic post een week lang een Quaresma UI
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Frankrijk fluitend naar de halve finale dus.
Was beetje gechargeerd maar denk dat Portugal het Frankrijk moeilijker zou maken dan Uruguay.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uruguay lijkt mij de moeilijkste mogelijke tegenstander voor dit Frankrijk
Ok dealquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:24 schreef Mansjester het volgende:
Als Quaresma deze wedstrijd weer met buitenkant rechts scoort neemt iedereen die in dit topic post een week lang een Quaresma UI
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:24 schreef Mansjester het volgende:
Zo niet neem jij een CR7 ui?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:24 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was beetje gechargeerd maar denk dat Portugal het Frankrijk moeilijker zou maken dan Uruguay.
CR7 to score @0,94quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:25 schreef vincenzo78 het volgende:
Quaresma to shoot with outside of the booth @1.01
Totale focus van het hele team.quote:
Mijn commentator vond het ook een keepersfout.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier doet geen keeper wat aan. Perfect ingekruld
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids geeft ook geen geel aan Cavani. Deze man
belgische kut vlagquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft er iemand een zeepje in de douche laten vallen?
Gemiste kans welquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nooit dat ik zo'n jankbal als ui neem
als dat zo is tourt Frankrijk wel door ja.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef littlemindy het volgende:
Volgens mij dacht Ronaldo gewoon: even naar de dichtstbijzijnde zijlijn en geen onnodig oponthoud.
Da's niet echt om extreem bang van te worden tegenover Cavani natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef Masterminded het volgende:
StuaniGod en dan hebben ze ook nog Maxi Gomez.
Dus dit.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef littlemindy het volgende:
Volgens mij dacht Ronaldo gewoon: even naar de dichtstbijzijnde zijlijn en geen onnodig oponthoud.
Kan nog steedsquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Zie ik net dat ik in mijn thuispoule 3-3 heb ingevuld voor deze wedstrijd![]()
heb ooit workshop voor blessure gevolgd ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan 6 dagen revalideren. Moet goedkomen.
Portugal is het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan nogquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Zie ik net dat ik in mijn thuispoule 3-3 heb ingevuld voor deze wedstrijd![]()
Heerlijk cynisch, ik hou ervanquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:30 schreef littlemindy het volgende:
Kan nog 4 jaar revalideren. Wordt laatste match op het wk voor Uruguayquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog een gescheurde lens achter je oogbal zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je weer een juwelier overvallen?
Nee, maar wel spitsen met een uitstekend seizoen in La Liga. Stuani wel iets meer targetman.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's niet echt om extreem bang van te worden tegenover Cavani natuurlijk
Die jongen weet ook van geen ophouden hequote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ooit workshop voor blessure gevolgd ik kan dit bevestigen
en als robben-kenner
Houd jij je nou bezig met Doublepain uit de tent lokken.quote:
oh zeker hoor. zou ze er bij Nederland of PSV of whatnot graag bij hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, maar wel spitsen met een uitstekend seizoen in La Liga. Stuani wel iets meer targetman.
Verwisselt ook nog elk half jaar van club om zijn record nog wat aan te scherpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die jongen weet ook van geen ophouden he
iscavanigeblesseerd.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb ooit workshop voor blessure gevolgd ik kan dit bevestigen
en als robben-kenner
Aspas - Gomez - Sisto.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh zeker hoor. zou ze er bij Nederland of PSV of whatnot graag bij hebben
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
zouden we kunnen stellen dat urugay een kwart italie is omdat zo veel spelers in de italiaanse competetitie spelen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Ronaldo zou het niet hebben gedaan als Portugal met 2-1 voor stond
gastquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-06-2018 om 21:29:58Het Braziliaanse Flamengo heeft een bod van 6 miljoen euro uitgebracht bij @Besiktas op @Ryanbabel die 3,5 jaar kan tekenen als de clubs eruit komen, bevestigt Babels zaakwaarnemer Winny Haatrecht. Besiktas wil een bedrag tussen 8 en 10 reageer retweet
quote:
Bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:36 schreef Evertjan het volgende:
ondertussen in Turkijetwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 30-06-2018 om 21:29:58Het Braziliaanse Flamengo heeft een bod van 6 miljoen euro uitgebracht bij @Besiktas op @Ryanbabel die 3,5 jaar kan tekenen als de clubs eruit komen, bevestigt Babels zaakwaarnemer Winny Haatrecht. Besiktas wil een bedrag tussen 8 en 10 reageer retweet
Doet me erg denken aan Italiëgoden. Op vorig EK ook zo'n genot.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
zouden we kunnen stellen dat urugay een kwart italie is omdat zo veel spelers in de italiaanse competetitie spelen?
Zijn ze dan ook kwart Spanje?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:38 schreef Durmada het volgende:
Uruguay lijkt wel Italië, echt een kwart van de selectie speelt daar ofzo
Boh boh boh.quote:
Als derde keeper achter Karius en Mignolet neem ik aan?quote:
Suárez is of mixed race, with public records indicating his having a blackquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Cavani lijkt het meest op een indiaan van Uruguay
de rest lijkt me import
quote:
Nog niets concreets, hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als derde keeper achter Karius en Mignolet neem ik aan?
1e denk ik welquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als derde keeper achter Karius en Mignolet neem ik aan?
Die wil gewoon ontslagen worden en 17 miljoen harken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
“Verliezen is pijnlijk, maar ik denk er niet aan om op te stappen”, benadrukte Sampaoli.
Jorge jongen alsjeblieft
Alweer van 2002 geleden dat de titel niet meer in Europa was. Genotquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle Zuid Amerikaanse landen er snel uitvliegen.
Europagoden
Ui speelt prima gozertquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Ah, de Maestro haalt z'n volgende obsessie van de bank.
watquote:
Mehh dat lijken ze nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook kwart Spanje?
fakenews?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |