He ik mocht openen.quote:
treuzel dan niet zo, bejaardequote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He ik mocht openen.
Goedenavond allemaal.![]()
Duurde wat lang.. Maar als je wilt mag je onze Sas vragen je jouw willletje op te dringen .. Zij mag het aanpassen naar jouw zinnenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He ik mocht openen.
Goedenavond allemaal.![]()
asbgdfhj úíu'hugy. Met mijn wandelstok is het niet makkelijk om snel te typen.quote:
Daar ga ik haar niet mee lastig vallen we hebben weer een nieuw deel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurde wat lang.. Maar als je wilt mag je onze Sas vragen je jouw willletje op te dringen .. Zij mag het aanpassen naar jouw zinnen
Spanje, ik denk vaak terug aan de vakanties die ik daar had.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
De ontwikkeling van de mode rond het eerste jaar dat ik Spaanse bodem betrad...
Velvet Colección (TV Series 2017– ) - IMDb
Mijn 1e keer daar was vakantie .. daarna was het studie en visitequote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje, ik denk vaak terug aan de vakanties die ik daar had.
Ik heb geweldige herinneringen aan de vakanties in Spanje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e keer daar was vakantie .. daarna was het studie en visite
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
De ontwikkeling van de mode rond het eerste jaar dat ik Spaanse bodem betrad...
Velvet Colección (TV Series 2017– ) - IMDb
Ja, komt van het werkwoord voorschieten. En we hebben toch lekker weer.quote:
Gewoon op Netflix hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.
Misschien kan ze een extra zakcentje gebruiken...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, komt van het werkwoord voorschieten. En we hebben toch lekker weer.
gelukkig begrijp ik er weer niets vanquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kan ze een extra zakcentje gebruiken...
Komt goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:17 schreef chufi het volgende:
Maar het beloven mooie dagen te worden met zon zon en zon... U is gewaarschuwd
Een effen grijze.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu een bloemetjes bermuda aan Mo? of gewoon een zwarte kortere broek?
Ik heb er geen moeite mee om er mee rond te lopen.. Gisteren zelfs gewoon bij de tandarts op de stoel ...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs Symph is deze zomer aan de korte broek. Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
zandstormdroog?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verwacht niets, hoop van wel, het is hier eng droog
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
degelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is zn voorganger?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.
Ja soms periode wel kijken en soms niet.. is het de prijs wel waard.. ?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebbik nie. Ooit een maand gratis gehad, ik heb 1 film en 1 miniserie gekeken
OK zal eens kijken .. Maar een hoop Spaanse series zijn ook online te kijken , buiten netflix om.. hangt een beetje af van de zender waar het ooit op te zien was..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De serie die in de jaren 50 begint, die gewoon Velvet heet
Ben er ook wel van hoor .. Ik heb zelf meer een soort workers-bermudas met een hoop extra zakken .. en stevige stof.quote:
Gran Hotel heb je vast ook al gezien, zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zal eens kijken .. Maar een hoop Spaanse series zijn ook online te kijken , buiten netflix om.. hangt een beetje af van de zender waar het ooit op te zien was..
Dit is katoen, voelt vrij zacht, en het is gewoon een 5-pocket regular model.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er ook wel van hoor .. Ik heb zelf meer een soort workers-bermudas met een hoop extra zakken .. en stevige stof.
Die van mij hebben er iets van 10 + of zo.. zit lekker ruim.. Ok wel handig als je je zakken ,moet vullenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is katoen, voelt vrij zacht, en het is gewoon een 5-pocket regular model.
Hoeveel slaap jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:45 schreef sacha het volgende:
teveel, ik wil geen desktop versie op mij debiel...
nu slapen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:52 schreef sig000 het volgende:
De 2 vorige bij 50 en 60 jarige bruiloft van grootouders waren groot succes.
Ben jij dan de organisator ?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:45 schreef sig000 het volgende:
Al de broers en zussen van mijn pa hebben het loodje gelegd.
Tijd om weer eens grote happening te organiseren met alle neven, nichten en nakomelingen.
Iemand moet zoiets beginnen, ben nakomertje, na mij nog 5 waarvan 2 mijn broer en zus zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iemand moet zoiets beginnen, ben nakomertje, na mij nog 5 waarvan 2 mijn broer en zus zijn.
Het leuke is alles wat daarna in volgende generatie weer komt, dat is veel.
Had ik niet achter je gezocht Piet.. Maar altijd gezellig lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:04 schreef sig000 het volgende:
Hier zat ik vroeger aan de BBQ http://www.bosvreugd.nl/
In de jaren 80 was ik bekend persoon in Tilburg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Had ik niet achter je gezocht Piet.. Maar altijd gezellig lijkt me
Mijn neven en nichten zijn redelijk eenvoudig terug te vinden, al de kinderen daarvan wordt al stuk lastiger.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en Google helpt ook niet een twee drie
Plantjes water geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:43 schreef chufi het volgende:
zonnetje
Komende 5 dagen Max Min Wind
Zaterdag 28°C 14°C O 4
Zondag 27°C 15°C O 4
Maandag 27°C 13°C O 4
Dinsdag 28°C 12°C NO 3
Woensdag 30°C 13°C O 3
Groetjes vanuit Spielberg.quote:
Gezellig op zn eigen camping gedag zeggen tegen jullie fans.. goeie gast ..de groeten van onsquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:53 schreef drakin het volgende:
Max komt hier vanavond langs om 19.00 uur![]()
Ik ga denk ik dan even een hapje eten
quote:
nee, wij zitten op de Red Bull tribunequote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, wij zitten op de Red Bull tribune
Bij F1 op een tribune gaan zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
In het oranje ? Of gewoon als jullie zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan nog bijna allemaal SOLD OUT.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:06 schreef chufi het volgende:
Best wel aan de prijzige kant ook de rest...
https://tickets.formula1.com/en/3222-austria-fom/
En al die Nederlanders hebben promotie tickets van de Jumbo of van de Ziggo/Vodafone...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog bijna allemaal SOLD OUT.
Het is maar net wat de gek ervoor geeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. de Jumboquote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is maar net wat de gek ervoor geeft.![]()
![]()
Overal is een markt voor.
De francaise? En is het wat ?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had Baardaap op bezoek met zijn vriendin.
Leuke meid, en volgens mij voelde ze zich wel op haar gemak.quote:
Als dat wederzijds is dan is dat een goed teken... Maar nog geen garantie... De eerste keer dat ik werd voorgesteld aan een vriendje van mn dochter was ook een goede vibe wederzijds, maar het is uiteindelijk niks geworden..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuke meid, en volgens mij voelde ze zich wel op haar gemak.
Op Tweakers stonden er voor prikkie. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1861953quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer en wat doet men? Op de bank ofzo naar de tv kijken.quote:
nou enquote:Op zondag 1 juli 2018 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer en wat doet men? Op de bank ofzo naar de tv kijken.
Ieder voor zich natuurlijk wat die met zijn vrije tijd doet. Maar straks krijg je het gezeik weer dat er o zo slechte zomer is geweest.quote:
er is altijd wel wat te zeiken als je zoektquote:Op zondag 1 juli 2018 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder voor zich natuurlijk wat die met zijn vrije tijd doet. Maar straks krijg je het gezeik weer dat er o zo slechte zomer is geweest.
het is hier veel te warm om buiten te zijn nuquote:Op zondag 1 juli 2018 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer en wat doet men? Op de bank ofzo naar de tv kijken.
Ik vind het helemaal geen lekker weer, mij veel te warm.quote:Op zondag 1 juli 2018 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, weekend zit er weer op en morgen weer vroeg opstaan om te gaan werken.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:17 schreef chufi het volgende:
En door .. Of heeft iemand nog iets anders leuks ?
ja, nog een week school en dan rust!quote:Op zondag 1 juli 2018 17:17 schreef chufi het volgende:
En door .. Of heeft iemand nog iets anders leuks ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels op de terugreis, maar dat hadden we 😊 dankjequote:
ja, en ook eronder om even schaduw te zoeken. Of waar je even koffie haalt, en in het gras kon ook nog.quote:
sas had vandaag oranje aan, ik een stoer roze jurkjequote:Op zaterdag 30 juni 2018 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
In het oranje ? Of gewoon als jullie zelf
feestje? De boel ontplofte letterlijk!quote:Op maandag 2 juli 2018 00:31 schreef chufi het volgende:
Anyway.. Wel een goede keuze geweest... Feestje moet dat zijn geweest zijn daar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Als het op een andere zender dan rtl8 was geweest dan zou ik het misschien overwegen.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor Flying Doctors straks?
Ik keek via de Belgquote:Op maandag 2 juli 2018 22:01 schreef sacha het volgende:
als de commentator Verthongen zei, verstond ik 'verdomme'
Heel soms.. Is Gunther Netzer er nog bij als analyticus, die was altijd wel scherpquote:Op maandag 2 juli 2018 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij kijken eigenlijk altijd op de Duitse zenders
nee, die is inmiddels foetsie, nu hebben ze op de ZDF Oliver Kahn en op de ARD Thomas Hitzlsperger en nog tweequote:Op maandag 2 juli 2018 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel soms.. Is Gunther Netzer er nog bij als analyticus, die was altijd wel scherp
quote:18 °C
Dinsdag 09:18, Wederom zonnig
Neerslag: 0mm
Wind: ONO 2 bft
Ochtend
18 °C
Middag
27 °C
Avond
22 °C
Nacht
12 °C
Komende 5 dagen Max Min Wind
Woensdag 26°C 12°C NO 3
Donderdag 26°C 12°C N 3
Vrijdag 26°C 12°C N 3
Zaterdag 25°C 12°C N 3
Zondag 26°C 12°C N 3
Bekijk weersverwachting komende 2 weken
Zoek het weer op uw locatie
Zoek op postcode of plaats voor het weer van je eigen locatie:
Zoek op locatie
Regenradar
regenkaartkaart
Ochtend
Middag
Avond
Nacht
weer van Middag
Het weer vandaag: Wederom zonnig
Er komt eerst nog lokaal lage bewolking voor, maar die verdwijnt snel. Vervolgens is het zonnig. Alleen in het uiterste noorden is kans op wolken vanaf zee. Het wordt 20 graden op de Wadden tot 29 graden in Limburg. Er waait een noordenwind, matig, aan zee vrij krachtig, 3 tot 5 Bft. Morgen en donderdag zijn er weer wolken aan de hemel te zien. Het blijft vrijwel droog en op de meeste plaatsen ook zomers warm. Tegen het weekend schijnt de zon weer volop en blijft het droog. De heersende droogte blijft dus verscherpen.
Waarschuwingen: Geen waarschuwingen
Er zijn geen waarschuwingen
quote:Frans Bauer waagt zich aan een nieuwe haartransplantatie.
De zanger wordt vandaag behandeld en hoopt over een paar weken weer een volle haardos te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aardige vent, ondanks z'n reputatie vroeger in het doelquote:Op maandag 2 juli 2018 22:31 schreef chufi het volgende:
Jammer , ja die Kahn zag ik laatst.. Heb ik weinig mee...
Geloof ik best, maar ik hou het op de Belg.. Maar al de gezeur er om heen volg ik toch ook niet altijd.. Maar die Hugo Borst bij de NOS is echt een miscast...quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aardige vent, ondanks z'n reputatie vroeger in het doel
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:22 schreef sacha het volgende:
Aap met vlag en wimpel & prachtige cijfers over naar de derde klas, na dit kut jaar, zo trots!
Wat goed te horen ...quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:22 schreef sacha het volgende:
Aap met vlag en wimpel & prachtige cijfers over naar de derde klas, na dit kut jaar, zo trots!
Gefeliciteerd, geef hem maar een grote banaan van mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:22 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:22 schreef sacha het volgende:
op de Duitse tv hadden ze een reclame van wish met hem, het thema was " als je toch tijd over hebt deze zomer..." en dan was hij met een nieuwe heggeschaar in de weer, erg grappigquote:Op dinsdag 3 juli 2018 19:28 schreef sacha het volgende:
ja, dat is Van Persie, dat weet ik wel maar wat een ouwe lul!
Hoeveel shirtjes zou ie nu al hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
scheids die de boel vanaf minuut 1 niet onder controle heeft
Maar goed .. Dit zal zn laatste fluitpartij wel zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof niks van dat gezeur van Amrabat, zielig ventje is dat
Wie post er dan ook midden in de nachtquote:Op woensdag 4 juli 2018 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Da's gewoon de dagelijkse backup die gedraaid wordt. Goedemorgenquote:Op woensdag 4 juli 2018 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Ja, komt tussen 2 en 3 dus dan ben ik nog niet terugquote:
Is wel belangrijk pakje danquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, komt tussen 2 en 3 dus dan ben ik nog niet terug
Zoon gaat op pakje voor me wachten
van groothandel, zit dus vrij veel in en dan haal ik het liever niet bij buren op of van een afhaalpunt.quote:
Misschien dit iets voor je?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:06 schreef drakin het volgende:
[..]
van groothandel, zit dus vrij veel in en dan haal ik het liever niet bij buren op of van een afhaalpunt.
Na 2 keer een vierkante meter zo op te moeten halen heb ik het daar wel echt mee gehad.
Laatst had ik zelfs een pak die ik niet eens tillen kon maar met moeite moest slepen door de gang naar de woonkamer.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dit iets voor je?die past niet in de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
dank uquote:Op woensdag 4 juli 2018 23:11 schreef chufi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)toring-in-nieuw-west
ik woon in het oosten van nederlandquote:
1 uur zoveelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[ Bericht 4% gewijzigd door Treehut362 op 05-07-2018 11:06:06 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
tree free eco art staat het onder magneten. heb deze aangevuld.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 10:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1 uur zoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
de burgemeesterquote:
jup, ook als schilderijtje te krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:35 schreef chufi het volgende:
Bubble Gum Pigs .. je moet er maar op komen
wat was haar/zijn tijd?quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de burgemeestervan Dordrecht was er ook.
zijn secretaresse liepquote:
die moet ook alles voor hem doen zeker?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
die moet ook alles voor hem doen zeker?
Ik wil ook wel burgemeester worden met zo'n secretaressequote:Op donderdag 5 juli 2018 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
mooi!quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:01 schreef chufi het volgende:
Ik zou niet weten welke 3 ...
vriendinnetje van me maakte ook van de Mexicaanse Skulls
zoek een vlucht en vlieg!quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:43 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat google nu ook vliegtuigvluchten in hun zoekprogramma hebben
https://www.flightradar24.com/51.34,5/8 Kan je zien waar welk vliegtuig vliegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken ik al lang ... zo probeer ik een beetje mn dochter te kunnen volgen van een afstandje..quote:Op donderdag 5 juli 2018 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.flightradar24.com/51.34,5/8 Kan je zien waar welk vliegtuig vliegt.
Afgelopen week raakte ik 2x dr vluchten kwijt.. , bleek 1 een vlucht te zijn teruggekeerd ivm storm , hagel etc en de andere naar London was iets mis mee en ging niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het jaquote:Op donderdag 5 juli 2018 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Onze Kiki versloeg wel zo een Williams netquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:50 schreef sig000 het volgende:
Tennis sla ik over, F1 is beetje trainen, blijft voetbal over.
hele dag gewerkt, alleen Aap heeft vakaaaaaaaaaaansiequote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Siestaatje is lekker.. Vakantie toch!!??
Dat lijken wel nijlpaarden die.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze Kiki versloeg wel zo een Williams net
Ah OK.. Mijn siesta had ik uitgesteld.. ben weer ff wakkerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:32 schreef sacha het volgende:
[..]
hele dag gewerkt, alleen Aap heeft vakaaaaaaaaaaansie
Geweldige muziek om bij wakker te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:01 schreef Treehut362 het volgende:
Niet schrikken...ik ben niet geschrokken, heb de foto wel opgeslagen, misschien ga ik er ooit iets leuks mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
public domainquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet geschrokken, heb de foto wel opgeslagen, misschien ga ik er ooit iets leuks mee doen
Aha, en zo te zien heb je gewonnen.quote:
Engeland gewonnenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, en zo te zien heb je gewonnen.
Hier, voor jou, beste concert dat The Doors ooit live gaven.![]()
Dat voetbal op TV is niks voor jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |