He ik mocht openen.quote:
treuzel dan niet zo, bejaardequote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He ik mocht openen.
Goedenavond allemaal.![]()
Duurde wat lang.. Maar als je wilt mag je onze Sas vragen je jouw willletje op te dringen .. Zij mag het aanpassen naar jouw zinnenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He ik mocht openen.
Goedenavond allemaal.![]()
asbgdfhj úíu'hugy. Met mijn wandelstok is het niet makkelijk om snel te typen.quote:
Daar ga ik haar niet mee lastig vallen we hebben weer een nieuw deel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurde wat lang.. Maar als je wilt mag je onze Sas vragen je jouw willletje op te dringen .. Zij mag het aanpassen naar jouw zinnen
Spanje, ik denk vaak terug aan de vakanties die ik daar had.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
De ontwikkeling van de mode rond het eerste jaar dat ik Spaanse bodem betrad...
Velvet Colección (TV Series 2017– ) - IMDb
Mijn 1e keer daar was vakantie .. daarna was het studie en visitequote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje, ik denk vaak terug aan de vakanties die ik daar had.
Ik heb geweldige herinneringen aan de vakanties in Spanje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn 1e keer daar was vakantie .. daarna was het studie en visite
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
De ontwikkeling van de mode rond het eerste jaar dat ik Spaanse bodem betrad...
Velvet Colección (TV Series 2017– ) - IMDb
Ja, komt van het werkwoord voorschieten. En we hebben toch lekker weer.quote:
Gewoon op Netflix hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.
Misschien kan ze een extra zakcentje gebruiken...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, komt van het werkwoord voorschieten. En we hebben toch lekker weer.
gelukkig begrijp ik er weer niets vanquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kan ze een extra zakcentje gebruiken...
Komt goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:17 schreef chufi het volgende:
Maar het beloven mooie dagen te worden met zon zon en zon... U is gewaarschuwd
Een effen grijze.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu een bloemetjes bermuda aan Mo? of gewoon een zwarte kortere broek?
Ik heb er geen moeite mee om er mee rond te lopen.. Gisteren zelfs gewoon bij de tandarts op de stoel ...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs Symph is deze zomer aan de korte broek. Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
zandstormdroog?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verwacht niets, hoop van wel, het is hier eng droog
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
degelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is zn voorganger?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die serie en z'n voorganger werden mij al aangeraden door de mevrouw van een kringloopwinkel in de buurt hier. Ik zal eens kijken of de bieb 'm heeft.
Ja soms periode wel kijken en soms niet.. is het de prijs wel waard.. ?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebbik nie. Ooit een maand gratis gehad, ik heb 1 film en 1 miniserie gekeken
OK zal eens kijken .. Maar een hoop Spaanse series zijn ook online te kijken , buiten netflix om.. hangt een beetje af van de zender waar het ooit op te zien was..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De serie die in de jaren 50 begint, die gewoon Velvet heet
Ben er ook wel van hoor .. Ik heb zelf meer een soort workers-bermudas met een hoop extra zakken .. en stevige stof.quote:
Gran Hotel heb je vast ook al gezien, zeker?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK zal eens kijken .. Maar een hoop Spaanse series zijn ook online te kijken , buiten netflix om.. hangt een beetje af van de zender waar het ooit op te zien was..
Dit is katoen, voelt vrij zacht, en het is gewoon een 5-pocket regular model.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er ook wel van hoor .. Ik heb zelf meer een soort workers-bermudas met een hoop extra zakken .. en stevige stof.
Die van mij hebben er iets van 10 + of zo.. zit lekker ruim.. Ok wel handig als je je zakken ,moet vullenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is katoen, voelt vrij zacht, en het is gewoon een 5-pocket regular model.
Hoeveel slaap jij?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:45 schreef sacha het volgende:
teveel, ik wil geen desktop versie op mij debiel...
nu slapen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:52 schreef sig000 het volgende:
De 2 vorige bij 50 en 60 jarige bruiloft van grootouders waren groot succes.
Ben jij dan de organisator ?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:45 schreef sig000 het volgende:
Al de broers en zussen van mijn pa hebben het loodje gelegd.
Tijd om weer eens grote happening te organiseren met alle neven, nichten en nakomelingen.
Iemand moet zoiets beginnen, ben nakomertje, na mij nog 5 waarvan 2 mijn broer en zus zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iemand moet zoiets beginnen, ben nakomertje, na mij nog 5 waarvan 2 mijn broer en zus zijn.
Het leuke is alles wat daarna in volgende generatie weer komt, dat is veel.
Had ik niet achter je gezocht Piet.. Maar altijd gezellig lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:04 schreef sig000 het volgende:
Hier zat ik vroeger aan de BBQ http://www.bosvreugd.nl/
In de jaren 80 was ik bekend persoon in Tilburg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Had ik niet achter je gezocht Piet.. Maar altijd gezellig lijkt me
Mijn neven en nichten zijn redelijk eenvoudig terug te vinden, al de kinderen daarvan wordt al stuk lastiger.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en Google helpt ook niet een twee drie
Plantjes water geven.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:43 schreef chufi het volgende:
zonnetje
Komende 5 dagen Max Min Wind
Zaterdag 28°C 14°C O 4
Zondag 27°C 15°C O 4
Maandag 27°C 13°C O 4
Dinsdag 28°C 12°C NO 3
Woensdag 30°C 13°C O 3
Groetjes vanuit Spielberg.quote:
Gezellig op zn eigen camping gedag zeggen tegen jullie fans.. goeie gast ..de groeten van onsquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:53 schreef drakin het volgende:
Max komt hier vanavond langs om 19.00 uur![]()
Ik ga denk ik dan even een hapje eten
quote:
nee, wij zitten op de Red Bull tribunequote:
veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, wij zitten op de Red Bull tribune
Bij F1 op een tribune gaan zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
In het oranje ? Of gewoon als jullie zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan nog bijna allemaal SOLD OUT.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:06 schreef chufi het volgende:
Best wel aan de prijzige kant ook de rest...
https://tickets.formula1.com/en/3222-austria-fom/
En al die Nederlanders hebben promotie tickets van de Jumbo of van de Ziggo/Vodafone...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog bijna allemaal SOLD OUT.
Het is maar net wat de gek ervoor geeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. de Jumboquote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is maar net wat de gek ervoor geeft.![]()
![]()
Overal is een markt voor.
De francaise? En is het wat ?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had Baardaap op bezoek met zijn vriendin.
Leuke meid, en volgens mij voelde ze zich wel op haar gemak.quote:
Als dat wederzijds is dan is dat een goed teken... Maar nog geen garantie... De eerste keer dat ik werd voorgesteld aan een vriendje van mn dochter was ook een goede vibe wederzijds, maar het is uiteindelijk niks geworden..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuke meid, en volgens mij voelde ze zich wel op haar gemak.
Op Tweakers stonden er voor prikkie. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1861953quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |