Ik had vroeger een kat die een voor een de pootjes er uit trokquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:11 schreef MaLo het volgende:
Onze spinnen worden opgepeuzeld door de kippen zodra ze in de tuin zijn
Wat een sadistquote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vroeger een kat die een voor een de pootjes er uit trok
ik had in mijn vorige woning een moment dat ik dacht: fuck, daar loopt een muis. Helaas had het 8 poten, en was net zo snel, en groter dan een muisquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Die huisspinnen heb je ook in Nederland. Had er in Nederland één achter m'n koelkast zitten. Elke ochtend rond zes uur zat hij op de muur naast de koelkast. Ik heb hem Herman genoemd en groette hem iedere morgen als ik koffie ging zitten. Heb hem ook een aantal keer zien jagen, tof was dat
daar kom ik toch weer bij mijn vader. in 76 riep zijn pa steeds: onweersverklikkers, het gaat regenen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:33 schreef Resistor het volgende:
Ik wil gewoon dat dit met een mooi onweer afgesloten wordt... Staat dat al in de kaarten?
We hebben iig wel geluk dat de nachten lekker koel en niet klam zijn.
Oneens, net even door Oldenzaal binnenstad gelopen. Niet leukquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:08 schreef MaLo het volgende:
Het is nu trouwens echt lekker buiten, niet te warm en niet te koud.
Vannacht was het ook nog lekker koel!
Het is daar nooit leuk. Zelfs niet meer tijdens de boeskoolquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Oneens, net even door Oldenzaal binnenstad gelopen. Niet leuk!
Ik vind van welquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het is daar nooit leuk. Zelfs niet meer tijdens de boeskool
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het is daar nooit leuk. Zelfs niet meer tijdens de boeskool
Ben in Twenterand, hier is het meestal net wat frisserquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Oneens, net even door Oldenzaal binnenstad gelopen. Niet leuk!
Dat is heerlijk ja die wind op de galerij. Heb ik hier ook. Kom je gewoon van bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:29 schreef Resistor het volgende:
Ik vind de temperaturen op dit moment buiten wel meevallen, op de (winderige) galerij is het op dit moment 22,2°C, en op het balkon, op het westen maar wel op een plekje in de schaduw, uit de wind, is het 23,4°C
Ik laat het vastleggen. We hebben de deal rondquote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:15 schreef Greys het volgende:
Doe mij dit maar de hele volgende week ook, zo met dat windje. Dan heb zelfs ik niks te klagen over hitteEcht precies goed zo.
Ja echt! Zo kan ik er echt van genieten! Niet dat vieze benauwde klamme kleffe hete maar droge warmte met een verfrissend windje. En ik zie dat het 17 gr is om 23 uur dus boven dan ook geen centje 'pijn' dan in de nacht na een uurtje doorwaaienquote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat het vastleggen. We hebben de deal rond
Is vast die enorme droogtequote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom net terug van drie weken Italië en het lijkt gewoon of het weer van daar is meegekomen. Lekker warm zonder dat het benauwd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |