SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Who Run The Worldquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:38 schreef livelink het volgende:
De vrouwen nemen R49 over![]()
Goedemorgen CindieY, Diaan en Charlotte
OK. Wie van de dames gaat er draaien vanavond?quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:38 schreef livelink het volgende:
De vrouwen nemen R49 over![]()
Goedemorgen CindieY, Diaan en Charlotte
quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
OK. Wie van de dames gaat er draaien vanavond?
Goedemorgen!
Wij zijn de trouwe luisteraarsquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik had deze eigenlijk van MadMaster verwachtquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
on het verleden toch wel een paar dames gehad die draaidenquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
of draaide jij om de damesquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
on het verleden toch wel een paar dames gehad die draaiden
Wat een giller zou dat zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
waarom nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat een giller zou dat zijn.
Ik houd me wel aanbevolen als luisteraar.. is dat ook goed? Met twee linkerhanden..
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:05 schreef Koen66 het volgende:
dames hebben dan vaak zo'n compleet andere stem als dat je verwacht bij de user
Oh, dan komt ie wel hoor..... No pun intendedquote:
zal ik wat man power in de stream gooienquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Komt door al die zware shagquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:05 schreef Koen66 het volgende:
dames hebben dan vaak zo'n compleet andere stem als dat je verwacht bij de user
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, dan komt ie wel hoor..... No pun intended
na de lunchquote:
ik doe wat en dan neem ik even pauzequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier veel te warm om iets te doen
Ik hou van warmte, maar als de zon hier schijnt is het wel wat moeilijker uit te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier veel te warm om iets te doen
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
na de lunch![]()
en dan de balkonbakken vullen met wietplantjes
Oeh, gaan jullie op vakantie?quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit ook even lekker buiten. Heb wat gewerkt, wat gewassen, bankzaken gedaan... straks maar eens beginnen te bedenken wat we komend weeken mee moeten nemen. Vooral zomerkleding denk ik.
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.quote:
Vergeet niet om bekers en thee en zo mee te nemenquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.
Check!quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeet niet om bekers en thee en zo mee te nemen
Leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.
En muggen, zweten in een te warme tent, en gebroken naar huis na het weekend.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geniet ervan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb zojuist mijn (hopelijk) laatste herkansing gehad en dus hopelijk vakantie![]()
![]()
Het voelt zo raar, opeens niks aan je hoofd te hebben. Alleen maar af en toe werken en verder niksen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb zojuist mijn (hopelijk) laatste herkansing gehad en dus hopelijk vakantie![]()
![]()
Het voelt zo raar, opeens niks aan je hoofd te hebben. Alleen maar af en toe werken en verder niksen![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En muggen, zweten in een te warme tent, en gebroken naar huis na het weekend.
Maar toch veel plezier gewenst hoor, Diaan.quote:
Ja, dit zijn toch de redenen dat ik geen festivalganger ben, en dan heb ik het nog niet eens over die achterlijke ticketprijzen waar menig student een fortuin aan moet betalen, en dan ook nog voor eten en drinken op dat festival zelf betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En muggen, zweten in een te warme tent, en gebroken naar huis na het weekend.
Ik zou ook liever voor dagtickets gaan, geloof ik. Ik ben ook niet meer zo van de tentjes. Die tijd heb ik wel gehad, eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit zijn toch de redenen dat ik geen festivalganger ben, en dan heb ik het nog niet eens over die achterlijke ticketprijzen waar menig student een fortuin aan moet betalen, en dan ook nog voor eten en drinken op dat festival zelf betalen.
Maar afijn, ik hoop natuurlijk dat Diaan en Peace zich zullen vermaken daar!
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou ook liever voor dagtickets gaan, geloof ik.
geen dagtickets beschikbaar!quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou ook liever voor dagtickets gaan, geloof ik. Ik ben ook niet meer zo van de tentjes. Die tijd heb ik wel gehad, eigenlijk
Datweetiktog...quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar toch veel plezier gewenst hoor, Diaan.
Wij slapen luxe in onze luxe tent:quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit zijn toch de redenen dat ik geen festivalganger ben, en dan heb ik het nog niet eens over die achterlijke ticketprijzen waar menig student een fortuin aan moet betalen, en dan ook nog voor eten en drinken op dat festival zelf betalen.
Maar afijn, ik hoop natuurlijk dat Diaan en Peace zich zullen vermaken daar!
Luxe?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij slapen luxe in onze luxe tent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor 2 of 3 nachten prima te doen.En veel gezelliger dan 's avonds weer naar huis gaan. Dat hebben we ook jaren gedaan.
Luxe voor festivalbegrippen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luxe?
Waar is de keuken, de bank, het bed, de badkamer en de vaatwasser?
ik denk dat hij dat al zo ongeveer heel zijn leven al niet kanquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zou gewoon niet meer kunnen opstaan van zo'n 'bed'
Ik spreek je na het weekend wel weerquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik spreek je na het weekend wel weer
dat is standaard... maar ik laat me er niet door tegenhoudenquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik spreek je na het weekend wel weer
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen dagtickets beschikbaar!![]()
![]()
Overigens gaat Brother52 met ons mee.
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin in.
Hoop alleen dat de stadsbussen hier morgen rijden, anders wordt het lopend naar het station met al mijn zooi...
In deze situatie zou het mij niet eens om de leeftijd gaan (ik ben wel jong genoeg) maar dat lijkt me gewoon geen flikker aan en jezelf onnodig het 'oncomfortabel maken'. Ik vind dat hetzelfde als dat je zegt dat je door de snikhete sahara in de zomer wil lopen om dat echte Noord-Afrikaanse/Midden-Oosten gevoel te krijgen. Mij niet gezien.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:19 schreef livelink het volgende:
Mijn man ging vroeger altijd met vrienden op wintersport en dan kampeerden ze op een wintercamping in hun tentjes. Ik had al direct besloten niet mee te gaan, maar zij hielden vol dat dat de echte en ultieme wintersportbeleving was. En dan zag ik vervolgens alleen maar foto's dat ze de hele avond in de wc-ruimte zaten omdat het daar warmer was dan buiten.
Op een nacht werd mijn man wakker en zag dat de vriend met wie hij samen de tent deelde niet meer aanwezig was.
Ook 's ochtends was de vriend nog spoorloos. Totdat ze uiteindelijk bericht van hem kregen. Hij was midden in de nacht naar een hotel gegaan en had daar een kamer geboekt. Dat was ook meteen het einde van de wintersportcamping. Eindelijk durfden ze ook aan elkaar toe te geven dat het puur afzien was en helemaal niet leuk.
Moraal van het verhaal; op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en durf je gewoon toe te geven dat je te oud bent geworden voor dat soort dingen.
Er rijden wel een paar bussen maar lang niet alles. Ik zie het morgen wel, ga gewoon wat eerder van huis.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben![]()
maar ik hoop voor je dat de bussen rijden
De stadsbussen rijden bijna overal. Het is het streekvervoer dat staakt. Alleen in Utrecht staakt volgens mij ook het stadsvervoer, maar ik heb er heel weinig last van gehad tot nog toe.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin in.
Hoop alleen dat de stadsbussen hier morgen rijden, anders wordt het lopend naar het station met al mijn zooi...
quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:19 schreef livelink het volgende:
Mijn man ging vroeger altijd met vrienden op wintersport en dan kampeerden ze op een wintercamping in hun tentjes. Ik had al direct besloten niet mee te gaan, maar zij hielden vol dat dat de echte en ultieme wintersportbeleving was. En dan zag ik vervolgens alleen maar foto's dat ze de hele avond in de wc-ruimte zaten omdat het daar warmer was dan buiten.
Op een nacht werd mijn man wakker en zag dat de vriend met wie hij samen de tent deelde niet meer aanwezig was.
Ook 's ochtends was de vriend nog spoorloos. Totdat ze uiteindelijk bericht van hem kregen. Hij was midden in de nacht naar een hotel gegaan en had daar een kamer geboekt. Dat was ook meteen het einde van de wintersportcamping. Eindelijk durfden ze ook aan elkaar toe te geven dat het puur afzien was en helemaal niet leuk.
Moraal van het verhaal; op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en durf je gewoon toe te geven dat je te oud bent geworden voor dat soort dingen.
De enige plek waar in in een tentje slaap is op festivalsquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:57 schreef cafca het volgende:
Oh, ik slaap nog makkelijk genoeg in een tentje, geen probleem. Maar niet meer op een festival.
het is nu lekker aan het afkoelen hierquote:
hier waait het ook fijn. Op straat dan, in de tuin is het helaas windstil. We proberen om elke avond een klein uurtje te gaan wandelen. Lukt niet elke dag, maar om de dag is ook al mooi natuurlijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
het is nu lekker aan het afkoelen hier
hoeraquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
Hertentamen cijfer is berekend en voldoende![]()
![]()
Dit vak was statistiek 1, dus ben blij dat dat achter de rug is. Vreselijk vak met een hele vervelende vraagstelling op het tentamen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vak was statistiek 1, dus ben blij dat dat achter de rug is. Vreselijk vak met een hele vervelende vraagstelling op het tentamen.
Helaas moet ik nog statistiek 2 halen volgend jaarquote:
What are the odds...quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas moet ik nog statistiek 2 halen volgend jaar
Maar ja, ik ben er vanaf. Nu heb ik ook weer een beetje tijd om hier rond te hangen. Het was slechts toeval dat ik na die efteling meet niet zo veel van me heb laten horen
Heel klein. Je kan daar vast een soort statistische kansberekening mee maken maar voor nu ben ik even klaar met al dat gedoe met normale verdelingen en t-toetsen en wat nietquote:
Flauw hoor. Je zit er nu net in, dus dan kan je dat ook wel even berekenenquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heel klein. Je kan daar vast een soort statistische kansberekening mee maken maar voor nu ben ik even klaar met al dat gedoe met normale verdelingen en t-toetsen en wat niet
Ik heb sinds ik hiervan weet al het aardige aantal biertjes op, dus dat is vrij moeilijk, maar ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Flauw hoor. Je zit er nu net in, dus dan kan je dat ook wel even berekenen
Ik zou niet zien waarom dat opeens het geval zou zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb Elfletterig al een tijd niet gezien hier. Hij is toch niet geband of zo?
Nee. Ik wil een berekening zien!quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik hiervan weet al het aardige aantal biertjes op, dus dat is vrij moeilijk, maar ik zal het eens proberen.
Mijn gemiddelde tijd op Fok per dag is waarschijnlijk rond de 3/4 uur per dag. Dan heb je als onverwachte factoren nog het WK en het studeren van Statistiek, wat ik koste wat kost moest halen. Gecombineerd met het feit dat ik anders te veel aan mijn kop zou hebben was het eigenlijk vrij logisch dat ik niet te veel afgeleid wou worden door ook nog te Fok!en.
Is dit een acceptabel antwoord?
Nee, heeft geen streepje door zijn naam.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb Elfletterig al een tijd niet gezien hier. Hij is toch niet geband of zo?
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen, dan moet ik echt tijden lang besteden aan het berekenen van mijn gemiddelde tijd aan studeren + gemiddelde tijd dat ik op Fok zit en de effectgrootte, wat allemaal niet opgeslagen is dus niet te berekenen isquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een berekening zien!
Je had je er natuurlijk vanaf kunnen maken met 1 + 1 =2quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen, dan moet ik echt tijden lang besteden aan mijn gemiddelde tijd aan studeren + gemiddelde tijd dat ik op Fok zit en de effectgrootte, wat allemaal niet opgeslagen is dus niet te berekenen is
Ik heb potverdikkie vakantie, dit is niet iets waar ik me op een zwoele donderdagavond bezig wil houden
Ah, ik kon zijn profiel niet zo snel vinden. Dank je.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, heeft geen streepje door zijn naam.
Uitkomsten bij kansberekening gaan van 0 tot en met 1.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had je er natuurlijk vanaf kunnen maken met 1 + 1 =2
Je wilde een berekening zien. Je schreef niet dat je een kansberekening wilde zien.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uitkomsten bij kansberekening gaan van 0 tot en met 1.
Op de TT klikken boven of onder in dit topic, dan kom je in de topicchain. En daar kan je simpelweg bij topicopener zijn naam vinden op pagina 2.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik kon zijn profiel niet zo snel vinden. Dank je.
Was statistiek maar zo simpelquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had je er natuurlijk vanaf kunnen maken met 1 + 1 =2
We hadden het over kansberekening.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilde een berekening zien. Je schreef niet dat je een kansberekening wilde zien.
Ja, maar uiteindelijk wilde je alleen maar een berekening zien. Vermoeiend dit welquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We hadden het over kansberekening.
Was het meerkeuzestatistiek?quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was statistiek maar zo simpel![]()
Overigens ben ik alsnog verbaasd dat ik het gehaald heb, je kan heel snel het foute antwoord kiezen omdat je echt intuin-momentjes kan krijgen bij die vraagstelling.
Ik kan je in ieder geval garanderen dat er een significant verschil is tussen mijn activiteit op Fok zonder hertentamen en Wk, en mijn activiteit zonder, wat inhoudt dat p <0.05, wat onder het a-level 0.05 is.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We hadden het over kansberekening.
Ja. Bij meerdere vragen denk je van: oke, dat klinkt logisch genoeg. Pas als je het echt goed leest kom je erachter dat wat je eerst dacht helemaal niks van kloptquote:
Je bent idd best vermoeiendquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk wilde je alleen maar een berekening zien. Vermoeiend dit wel
Je bent er voorlopig gelukkig vanafquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja. Bij meerdere vragen denk je van: oke, dat klinkt logisch genoeg. Pas als je het echt goed leest kom je erachter dat wat je eerst dacht helemaal niks van kloptdat is altijd diep nadenken en berekeningen/aantekeningen maken op je kladblad.
het is toch rust nuquote:
Dat is nog het interessantste van de hele wedstrijd.quote:
Ik volg het eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is nog het interessantste van de hele wedstrijd.
Maar ja, wat wil je, als ze geen van beide willen winnen. Leuk bedacht, die regels, maar in dit geval werkt het absoluut averechts.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
![]()
dat kon toch al ? was wel omslachtigquote:Op donderdag 28 juni 2018 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hehe, nu kun je eindelijk mobiel gewoon via iemand's profiel direct een dm sturen
Soury?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:09 schreef Senn88 het volgende:
hay, zit zuurtje of suurtje oid hier nog? Vroeger deed ik o.a. met haar tinychatten
nee, ik kan niks op mijn telefoon. Maar ipad is ook mobiele layout he? En scheelt echt typewerk zoquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
dat kon toch al ? was wel omslachtig
maar.. ga je dan nu je mobiel vaker gebruiken
hartstikke goed danquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik kan niks op mijn telefoon. Maar ipad is ook mobiele layout he? En scheelt echt typewerk zo
Ooit, heel lang geleden was er op fok! een user met de naam zuurtjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Het was echt iets als Suurtje.
Ja zij was tof! Maar is er dus niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ooit, heel lang geleden was er op fok! een user met de naam zuurtje
http://managers.fok.nl/f1/f1-2018/profile/id/789
laatste bezoek: 106 dagen, 4 uur geleden.
aantal posts: 672 (gemiddeld 1 per dag)
de zuurtje die ik bedoel was een man!quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja zij was tof! Maar is er dus niet meer
en daarna omgebouwd?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
de zuurtje die ik bedoel was een man!
zo ver gaat mijn kennis nietquote:
Dat is dan een ander. eggTC weet vast wel wie ik bedoel.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
de zuurtje die ik bedoel was een man!
nou, stuur hem dan een dmquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is dan een ander. eggTC weet vast wel wie ik bedoel.
Misschien bedoel je wel Kleintje, de vrouw van Zuurtje?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is dan een ander. eggTC weet vast wel wie ik bedoel.
Die heb ik hier ook nog nooit gezien volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien bedoel je wel Kleintje, de vrouw van Zuurtje?
Haar ken ik van OUDquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog nooit gezien volgens mij
ik ken haar als Oldbiequote:
gaat geen lampje bij mij brandenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:38 schreef Senn88 het volgende:
Ah maakt ook niet uit, het schoot mij te binnen netVrouw met heel rood haar en een lolly
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Stelletje forumfossielen zijn jullie ook he?
ook zo'n oldbiequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die naast me hier op de bank ook, met zijn gecraste eerste account
Mehquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag inmiddels ook in het oldbiesforum. Is dat wat?
Ik vergeet zelfs dat dat er isquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag inmiddels ook in het oldbiesforum. Is dat wat?
tien jaar lid zijn volgens mij, opeens staat er dan dat forum in de indexquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is eigenlijk het criterium voor dat Oldbies subforum?
Ik ben er nog nooit geweest en ik hang hier rond sinds 2005.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tien jaar lid zijn volgens mij, opeens staat er dan dat forum in de index
Same here, maar volgens mij gebeurt daar verder ook geen fök.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vergeet zelfs dat dat er is
zo vaak kom ik er dus
ik vond het ietwat teleurstellendquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is eigenlijk het criterium voor dat Oldbies subforum?
daar zijn de oldbies vaak te oud voorquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar volgens mij gebeurt daar verder ook geen fök.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
daar zijn de oldbies vaak te oud voor
Checkquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest en ik hang hier rond sinds 2005.
wat had je verwacht dan ?quote:
ijsmeis rarquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ijsmeis.rar en andere dingen die alleen oldbies kennen?
ijsmeis.rar niet in je backup hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ijsmeis.rar en andere dingen die alleen oldbies kennen?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ijsmeis.rar niet in je backup hebben![]()
Oh wacht. In je secret backup in jouw geval. Mw. ToT mag het niet weten, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh wacht. In je secret backup in jouw geval. Mw. ToT mag het niet weten, natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
Parkcheckende Alberto's en bazen voor je topic
Garpers, mits vis een optie is.
Stomme kooien, en iets met rolluiken wat ik ook nooit begrepen heb.
Natte Spaanse hoertjes van palletsorteerders..
En vooral veel rellen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:12 schreef ToT het volgende:
Parkcheckende Alberto's en bazen voor je topic
Garpers, mits vis een optie is.
Stomme kooien, en iets met rolluiken wat ik ook nooit begrepen heb.
Natte Spaanse hoertjes van palletsorteerders..
Goeden garp!quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:11 schreef ToT het volgende:
Kapotgestampte beeldjes van de rommelmarkt.
Waarna Danny geld moest gaan terugstorten volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
Iets met een dame die uit de kleren zou gaan als een bepaald doel bereikt zou zijn, en die er toch van af zag toen het bereikt was?
Dat was Shequote:Op donderdag 28 juni 2018 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarna Danny geld moest gaan terugstorten volgens mij.
kikkerlikker was uniekquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Kikkerlikker en zinegenezidane (oid) ook wel oldschool.
weet je dat niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Zit al zeker meer dan 10 jaar op Fok, maar andere accounts, haha.
Mn oudste weet ik echt niet meer.
Die ik wou was al gepakt, dus daar een variatie op gemaakt. Maar dat is lastig zoekenquote:
ZIE DIE BEDRAGEN DAN!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja inderdaad
GC / [FOK! serious request actie] naaktreportage van SHE! - # 8
quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
Alberto en kikkerlikker waren toch al een stuk eerder?
Beiden geniaal op hun eigen manier.
DBZ vond ik nog wel geinig. Die ene die erna kwam vond ik qua tekenstijl vreselijk minder, maar ook de onderlinge verhoudingen waren ineens raar en hier in Nederland was de ondertiteling echt te debiel voor woorden!quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ben nu Dragon ball super aan het bingen(kai moet nog)
wist heel niet dat er 2 vervolg series waren na DBZ, 2015 begonnen, 18 jaar na DBZ. wel geinig weer.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:37 schreef just me het volgende:
Ja bedankt, nu is het alweer later geworden dan de bedoeling was
![]()
quote:
Dat was GT denk ik?quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
DBZ vond ik nog wel geinig. Die ene die erna kwam vond ik qua tekenstijl vreselijk minder, maar ook de onderlinge verhoudingen waren ineens raar en hier in Nederland was de ondertiteling echt te debiel voor woorden!(Hoewel dat met DBZ soms ook echt idioot was: "Buu geeft je een jetlag!!!" terwijl hij "Buu turns you to chocolate" zei!
Wat an sich natuurlijk ook al volslagen belachelijk was!
)
Ach ja het slaat nergens op, maar het blijft wel geinig, kijk het nu in het Japans met Engelse ondertitelingquote:
Ooit wat stukjes van DBZ in het Japans aangehoord.quote:Op donderdag 28 juni 2018 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja het slaat nergens op, maar het blijft wel geinig, kijk het nu in het Japans met Engelse ondertiteling
ahja die zag ik laatst ook alquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens, volgens mij hebben we hier wel veel mensen die hier mee kunnen praten he?
Nu we het toch over oldbies hebben!
GC / De jaren '80, hoe was het?
Ja de buren vroegen of we deze ochtend ff voor hun kinderen wilden zorgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 06:46 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Brother en ToT. Wat zijn jullie vroeg
het eerste optreden is geloof ik rond een uur of 1, maar eerst erheen rijden, in de rij staan, plekje zoeken, tent opzetten enzo... als we dat eerste optreden halen, zou ik al heel blij zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 06:55 schreef cafca het volgende:
Hoe laat begint DTRH eigenlijk, dat de festivalgangers al zo vroeg wakker zijn?
Have fun!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
het eerste optreden is geloof ik rond een uur of 1, maar eerst erheen rijden, in de rij staan, plekje zoeken, tent opzetten enzo... als we dat eerste optreden halen, zou ik al heel blij zijn.
Maar wij hopen rond kwart voor 9 te vertrekken.
thanks! Gaat wel lukken denk ik.quote:
Goedemorgen Melting. Hoe voelt dat nou om zo laat pas het topic binnen te vallen?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Hoe voelt dat nou om zo laat pas het topic binnen te vallen?
Ik ben eens wat langer blijven liggen. Maar ik voel me niet meer uitgerust dan anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Hoe voelt dat nou om zo laat pas het topic binnen te vallen?
Ja, dat is mijn ervaring ook dat dat niet zo werkt. Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben eens wat langer blijven liggen. Maar ik voel me niet meer uitgerust dan anders.
Dank.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn ervaring ook dat dat niet zo werkt. Sterkte ermee!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:00 schreef just me het volgende:
veel plezier festivalgangers
![]()
goedemorgen
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 08:03 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag aardbeiencake met proseccoroom:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
ik snap niet dat dat topic nog niet naar Memory Lane geschopt is, daar is het meer op zijn plaats. En verder zie ik er vooral de ietwat vreemde figuren uit R&P en NWS manifesteren, dat lokt mij in elk geval nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens, volgens mij hebben we hier wel veel mensen die hier mee kunnen praten he?
Nu we het toch over oldbies hebben!
GC / De jaren '80, hoe was het?
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Zo maar weer eens concertkaartjes zien te scoren en dan naar het zonnige zuiden voor een uitvaart.
We sluiten de dag af met Supertramp's voorman Rodger Hodgson in Carré...
op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel 1 is gelukt: Alison Moyet na zo'n 35 jaar weer live zien...
N Mad Day..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Zo maar weer eens concertkaartjes zien te scoren en dan naar het zonnige zuiden voor een uitvaart.
We sluiten de dag af met Supertramp's voorman Rodger Hodgson in Carré...
Afgericht zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Jehova's langs de deuren hier, de hond van de buren blijft tekeer gaan
Snap ik. Internet kennen ze daar nog niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ter info: ik ben vanaf morgen een week in Drenthe dus ik ga hier niet veel zijn.
Precies. FOK! snapt rooksignalen nog niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik. Internet kennen ze daar nog niet.
have funquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen.
Ter info: ik ben vanaf morgen een week in Drenthe dus ik ga hier niet veel zijn.
Tussen 25 en 30 graden. Nou, vooruit dan maarquote:
Meeh!quote:
Vorig jaar is in de buurt van waar ik naartoe ga een nieuwe schaapskooi geopend met 1000 schapen. Genoeg schaapjes daar.quote:
Nou, eet smakelijk dan!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meeh!
[..]
Vorig jaar is in de buurt van waar ik naartoe ga een nieuwe schaapskooi geopend met 1000 schapen. Genoeg schaapjes daar.
Edit: ook nog 100 koeien erbij, lees ik. Kennelijk is het de grootste in Nederland.
Daar dacht ik ook al aanquote:
Bargerveen toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 14:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meeh!
[..]
Vorig jaar is in de buurt van waar ik naartoe ga een nieuwe schaapskooi geopend met 1000 schapen. Genoeg schaapjes daar.
Edit: ook nog 100 koeien erbij, lees ik. Kennelijk is het de grootste in Nederland.
Jep. Ze zijn er al jaren bezig. Er komen nieuwe fiets- en wandelpaden. Delen zijn al klaar, maar ze zijn nog flink bezig.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Bargerveen toch?Daar zijn ze de boel nu helemaal aan het omgooien.
Da's veel mooier, ja!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jep. Ze zijn er al jaren bezig. Er komen nieuwe fiets- en wandelpaden. Delen zijn al klaar, maar ze zijn nog flink bezig.
Als kind speelde ik veel in dat gebied en toen was alles nog wild. De enige paden waren paden gemaakt door wandelaars zelf, door er veel over te wandelen. Fietspaden waren er niet. Prachtig om daar als kind hele dagen te struinen
slaapt dat nou een beetje zo”n hunebed?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jep. Ze zijn er al jaren bezig. Er komen nieuwe fiets- en wandelpaden. Delen zijn al klaar, maar ze zijn nog flink bezig.
Als kind speelde ik veel in dat gebied en toen was alles nog wild. De enige paden waren paden gemaakt door wandelaars zelf, door er veel over te wandelen. Fietspaden waren er niet. Prachtig om daar als kind hele dagen te struinen
Heeft de klok horen luiden maar heeft geen idee waar de kerk zelfs maar staatquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:25 schreef Symphonic het volgende:
slaapt dat nou een beetje zo”n hunebed?
neeee duh als een kei al wegzakt kan er van een kerk al helemaal geen sprake zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft de klok horen luiden maar heeft geen idee waar de kerk zelfs maar staat![]()
In dat deel van zuidoost Drenthe was/is er veengrond en moeras. Daarin zinken die stenen meteen diep weg. Voor hunebedden moet je naar de zandgronden op de Hondsrug, noordelijk vanaf Emmen.
BAM. Weg garp.
Mijn opa heeft het ook jarenlang gedaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom uit een familie van turfstekers
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu zit ik zielig met mijn voet op een icepack omdat ik in een bij stapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai! Wie laat er dan ook zomaar bijen rondslingeren?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh cafca, ik zag via een bericht van jou dat Altstadt nog steeds bestaat, grappig, begin jaren 90 kwam ik er nog wel eens
jij bent dan ook net een stukje ouder...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, bestaat nog steeds.
Ik kwam daar voral eind jaren 80. Heb the Gun Club daar nog gezien
Oei.. sterkte!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent dan ook net een stukje ouder...
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Bijna 6 uur in de auto gezeten voor een uitvaart van nog geen 15 minuten, waarbij er meer dan een grafstemming heerste wegens 2 families die niet met elkaar overweg kunnen. Triest gebeuren.
Maar wel echte worstebroodjes gescoord...
Even een kwartiertje zitten en dan richting Carré...
Nu wel. Maar ze breken wel snel af in MM's maag.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:47 schreef cafca het volgende:
Hebben ze die worstenbroodjes nou echt gewoon niet boven de rivieren?
gelukkig nietquote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:47 schreef cafca het volgende:
Hebben ze die worstenbroodjes nou echt gewoon niet boven de rivieren?
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:26 schreef livelink het volgende:
Jeej, weekend![]()
![]()
dit moet een vermoeide jubel voorstellen
Ik ben vooral moe en ik hoop heel hard dat er volgende week niet gestaakt wordt. Ik ben wel gewoon elke dag op mijn werk gekomen en weer thuis, maar vooral de terugreis ging de afgelopen dagen niet soepeltjes.quote:
Ik hoop met je mee. Die staking zal voorlopig wel even afgelopen zijn, toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe en ik hoop heel hard dat er volgende week niet gestaakt wordt. Ik ben wel gewoon elke dag op mijn werk gekomen en weer thuis, maar vooral de terugreis ging de afgelopen dagen niet soepeltjes.
En nu heb ik zin in een brabants worstenbroodje. Maar die zijn hier inderdaad niet te krijgen.quote:
dan heb ik slecht nieuws voor je helaasquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben vooral moe en ik hoop heel hard dat er volgende week niet gestaakt wordt. Ik ben wel gewoon elke dag op mijn werk gekomen en weer thuis, maar vooral de terugreis ging de afgelopen dagen niet soepeltjes.
Ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je helaas
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:43 schreef cafca het volgende:
Soms heb ik best wel medelijden met de noorderlingen.
- Geen worstenbroodjes
- Geen Bossche Bollen
- Geen Efteling
- Niet normaal kunnen praten
Ja, nou heb ik ook medelijden met mezelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:43 schreef cafca het volgende:
Soms heb ik best wel medelijden met de noorderlingen.
- Geen worstenbroodjes
- Geen Bossche Bollen
- Geen Efteling
- Niet normaal kunnen praten
dat is echt balen zoquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Ik moet maandag wel werken vanwege de maandcijfers, kwartaalcijfers en factureringen, maar als ze echt staken neem ik volgende week verder wel wat dagen vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |