SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Who Run The Worldquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:38 schreef livelink het volgende:
De vrouwen nemen R49 over![]()
Goedemorgen CindieY, Diaan en Charlotte
OK. Wie van de dames gaat er draaien vanavond?quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:38 schreef livelink het volgende:
De vrouwen nemen R49 over![]()
Goedemorgen CindieY, Diaan en Charlotte
quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
OK. Wie van de dames gaat er draaien vanavond?
Goedemorgen!
Wij zijn de trouwe luisteraarsquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik had deze eigenlijk van MadMaster verwachtquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
on het verleden toch wel een paar dames gehad die draaidenquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
of draaide jij om de damesquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
on het verleden toch wel een paar dames gehad die draaiden
Wat een giller zou dat zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
waarom nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat een giller zou dat zijn.
Ik houd me wel aanbevolen als luisteraar.. is dat ook goed? Met twee linkerhanden..
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:05 schreef Koen66 het volgende:
dames hebben dan vaak zo'n compleet andere stem als dat je verwacht bij de user
Oh, dan komt ie wel hoor..... No pun intendedquote:
zal ik wat man power in de stream gooienquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Komt door al die zware shagquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:05 schreef Koen66 het volgende:
dames hebben dan vaak zo'n compleet andere stem als dat je verwacht bij de user
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, dan komt ie wel hoor..... No pun intended
na de lunchquote:
ik doe wat en dan neem ik even pauzequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier veel te warm om iets te doen
Ik hou van warmte, maar als de zon hier schijnt is het wel wat moeilijker uit te houden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier veel te warm om iets te doen
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
na de lunch![]()
en dan de balkonbakken vullen met wietplantjes
Oeh, gaan jullie op vakantie?quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit ook even lekker buiten. Heb wat gewerkt, wat gewassen, bankzaken gedaan... straks maar eens beginnen te bedenken wat we komend weeken mee moeten nemen. Vooral zomerkleding denk ik.
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.quote:
Vergeet niet om bekers en thee en zo mee te nemenquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.
Check!quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeet niet om bekers en thee en zo mee te nemen
Leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar nee. We gaan naar Down The Rabbit Hole... weekendje in een tent, muziek en drankjes. En heel mooi weer.
En muggen, zweten in een te warme tent, en gebroken naar huis na het weekend.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geniet ervan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb zojuist mijn (hopelijk) laatste herkansing gehad en dus hopelijk vakantie![]()
![]()
Het voelt zo raar, opeens niks aan je hoofd te hebben. Alleen maar af en toe werken en verder niksen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb zojuist mijn (hopelijk) laatste herkansing gehad en dus hopelijk vakantie![]()
![]()
Het voelt zo raar, opeens niks aan je hoofd te hebben. Alleen maar af en toe werken en verder niksen![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En muggen, zweten in een te warme tent, en gebroken naar huis na het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |