Ziedend.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Walgelijk man echt walgelijk om te kotsen
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Mira Zivkovic jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moeder zal wel Servisch zijn, andersom lijkt me.. nogal onlogisch
Dit was ooit de UI van Mani89, in de tijd dat hij nog een aangename user was.quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben nooit aangenaam geweest. En jij hebt nog nooit een goede UI gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit was ooit de UI van Mani89, in de tijd dat hij nog een aangename user was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Tadic is inmiddels 5 miljoen waard.
Lekker onderhandeld weer Netto.
We gaan gewoon zo naar VI kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
We spelen nergens meer voor. Einde spanning in deze poule.
Je bent echt een heel vervelende gozer geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nooit aangenaam geweest. En jij hebt nog nooit een goede UI gehad.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent echt een heel vervelende gozer geworden.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Alleen al voor dat stil staan steeds moeten ze die Neemaar gewoon een rotschop geven!!Ze hadden jou vroeger wat minder schoppen tegen je hoofd aan moeten geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reprimande van Klaas heeft geholpen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
Tijd om even snel topics voor morgen klaar te zetten.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Alleen al voor dat stil staan steeds moeten ze die Neemaar gewoon een rotschop geven!!Max geel. Gaat voor de bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar morgenmiddag 16:00quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
We spelen nergens meer voor. Einde spanning in deze poule.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:28 schreef Masterminded het volgende:
Tijd om even snel topics voor morgen klaar te zetten.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:27 schreef Mani89 het volgende:
En jij hebt nog nooit een goede UI gehad.
Vroeger scoorde "Servie" nog gewoon 3 keer in 6 minuten met 10 man. Niks is onmogelijk.quote:
Tagliafico ook op tijd terug. Denemarken graag gelijk eruit in achtste finale. Ziyech kunnen we hopelijk ook gebruiken zolang er niemand voor hem meldtquote:
Vrijdag is het programma pas matigquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man. Avondprogramma is wel matig.
En dan choken ze weer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Belgie gaat gewoon naar de kwartfinale wandelen.
Gelijkspel bij Colombia v Senegal en een verlies voor Japan needed.quote:
Niks mis met een rustdag, wordt heerlijk weer.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrijdag is het programma pas matig
wat is jou probleem.....quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:31 schreef Harwich het volgende:
brazillie speelt als een strontvlieg die niet te vangen valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |