1 2 3 4 5 | Stand groep E: 1. Brazilië 2- 4 ( 3- 1) 2. Zwitserland 2- 4 ( 3- 2) 3. Servië 2- 3 ( 2- 2) 4. Costa Rica 2- 0 ( 0- 3) |
Je verwacht toch niet dat Stijn voor iedere wedstrijd een epos gaat typen?quote:
Vind ik deze wedstrijddagen niet nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Stijn voor iedere wedstrijd een epos gaat typen?
Piet de Visser heeft Brazilië voor het eerst ontdekt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:28 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
piet visser:brazillie speelt altijd met 60% inzet
Nee maar een beetje moeite kan nooit kwaad 😋quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat Stijn voor iedere wedstrijd een epos gaat typen?
Voel je geroepen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee maar een beetje moeite kan nooit kwaad 😋
Dan schrijf je toch lekker een eposquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee maar een beetje moeite kan nooit kwaad 😋
jij moet gewoon aan je verplichtingen jegens de forumleden voldoen anders kunnen wij maatregelen nemen wat zal leidien tot een claim wegens niet komen van contractverplichtingen artikel 1 in het bedrijfshandboek wat kan leiden tot ontslag.....quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vind ik deze wedstrijddagen niet nodig.
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij moet gewoon aan je verplichtingen jegens de forumleden voldoen anders kunnen wij maatregelen nemen wat zal leidien tot een claim wegens niet komen van contractverplichtingen artikel 1 in het bedrijfshandboek wat kan leiden tot ontslag.....
Schiet op met je Magnums.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij moet gewoon aan je verplichtingen jegens de forumleden voldoen anders kunnen wij maatregelen nemen wat zal leidien tot een claim wegens niet komen van contractverplichtingen artikel 1 in het bedrijfshandboek wat kan leiden tot ontslag.....
Kansloosquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:31 schreef De_Kraam het volgende:
Krijg een leuke statistiek door van vriend van het topic Zipportal.
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 1418
Deze maand tot nu toe: 25190
Dit jaar tot nu toe: 184288
(lol)
Je zou hem doen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neymar kan je niet hard genoeg raken
Tadic gaat bij Ajax mondjes snoeren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik niet objectief meer of speelt Tadic echt een heel sterke wedstrijd?
Doet ie al het hele wk Hansquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Het helptquote:
Zou wel wat voor Ajax zijnquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:32 schreef skysherrif het volgende:
Hahaquote:
Mij pa zei vroeger altijd niet nep huilen anders geef ik je reden geven om echt te huilen ...... dat zou met dat doorrollen ook moeten gebeurenquote:
:-)quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Mij pa zei vroeger altijd niet nep huilen anders geef ik je reden geven om echt te huilen ...... dat zou met dat doorrollen ook moeten gebeuren
dan zal ik je een reden geven om echt te gaan rollen ... :-)
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je ook een gif van Bilal?
https://www.dumpert.nl/me(...)den_basacikoglu.html
punten?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:33 schreef wimderon het volgende:
Mooi doorgeroteerd, net iets te weinig interne amplitude nog in de zweeffase.
;-)quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Mij pa zei vroeger altijd niet nep huilen anders geef ik je reden geven om echt te huilen ...... dat zou met dat doorrollen ook moeten gebeuren
Neuh.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:33 schreef wimderon het volgende:
Mooi doorgeroteerd, net iets te weinig interne amplitude nog in de zweeffase.
Blij dat hij weg is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Respect voor je pa 😁quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
quote:
tadic?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker arrogant weglopen na zo'n goal. Hopelijk straft Servië dat af.
Deze schtick is echt afschuwelijk en bovenal verre van grappig.quote:
Neuh, dat wegsprinten maakt het wel af ookquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft Blom hem wel geel gegeven voor spelbederf?
Alleen al daarom zou ik geel geven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh, dat wegsprinten maakt het wel af ook
dit wordt 3-0quote:
Die zou je toch even een spuitje geven tegen hondsdolheidquote:
Wie is te gast vandaag?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorbereiden op de topshow zo bij VI
wat is dezequote:
En bij Bilal?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hiervoor mag je wmb toestaan een speler op de grond te trappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wow. Verdict: twee gebroken benen?quote:
Ajax kampioen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas en PSVCL zijn vies jaloers
Drie keer in vier jaar kampioen. Ik heb pas reden om mad te zijn.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Verschrikkelijk nieuws:Ik klikte 😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Verschrikkelijk nieuws:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
zolang lozano blijft niet,anders wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas en PSVCL zijn vies jaloers
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef skysherrif het volgende:
Die anti neymar bandwagon was vervelend, maar onderhand is Neymar veel vervelender, wat een mongool joh.
De witte chinees is nog veel erger. Doet alsof hij een strategische topcoach is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
De NAdruk die Snoeks legt op ZIJN woorrrrrrden tijdens het commeNTAAARRRR is IRRITANT. Rodrigues.
Lozano blijft wel toch, of gaat Barcelona centjes brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zolang lozano blijft niet,anders wel ja
Verschrikkelijk nieuws:WutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij liep gewoon weer verder.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wow. Verdict: twee gebroken benen?
Iemand nog een gifje van die overtreding van die Rus tegen nederlands elftal waarna die nederlandse speler nooit meer gevoetbald heeft , en slechts geel kreeg als ik me kan herinnerenquote:
AUW ! oke als je het doet , doe het dan wel goedquote:
Met twee gebroken benen?quote:
?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wordt aankomend seizoen doek ik dit account op.
Het gifje deed het net gewoon.quote:
Ik zie niets...quote:
[..]
Begin maar alvast met afscheid nemenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Had liever gezien dat ze er vandaag uitvlogen,als ie de volgende ronde een goede match speelt is ie wegquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lozano blijft wel toch, of gaat Barcelona centjes brengen?
Gaat wel moeilijk veel geld opleveren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had liever gezien dat ze er vandaag uitvlogen,als ie de volgende ronde een goede match speelt is ie weg
Dat overdreven rollen slaat nergens op ,mag je iets van zeggen..quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
''Plaats nu een jankpost over Neymar en je krijgt korting op je Duinrell-autistenpas''
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh op mobiel niet, MODS VERANDER FF TERUG
Ja en kom je terug onder een ander account. Wat een walgelijk laffe uitspraak is dit JR.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boven de 40 zou wel lekker zijn ja,kan je een prima vervanger voor halen .quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaat wel moeilijk veel geld opleveren.
Heeft dat ook je voorkeur?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
Als Zwitserland 2-0 maakt, zijn ze virtueel groepswinnaar.
Jouw autisme zal er anders flinke last van hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en kom je terug onder een ander account. Wat een walgelijk laffe uitspraak is dit JR.
Daar gaat het al drie wedstrijddagen van Brazilië over.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat overdreven rollen slaat nergens op ,mag je iets van zeggen..
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.quote:
laat gaan johquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daar gaat het al drie wedstrijddagen van Brazilië over.
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
quote:
Doe normaal, idioot.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
doet ie zelfquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
Werkt nu!quote:
Wtf, wat is de context achter ditquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het mag ook zo hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste speler die dit doet op Neymar dit WK is mijn favo speler
Komt straks terug onder een andere naam.quote:
Met een blessure afgehaakt.quote:
Motoriek denkquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wtf, wat is de context achter dit
Die man struikelt gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wtf, wat is de context achter dit
Was niet echt duidelijk wat hij had...quote:
Eerder een corrigerende tikquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
Ik maar denken dat spelers blessures toewensen alleen voor primitieve mongolen was.
O ja klassieker. Witsel op Wasilewski.. had een dubbele open beenbreuk... maar kon gewoon weer spelen na jaren revalidatiequote:
Ja dat is te zienquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar die man is Boris Johnson die hoort niet op een voetbalveld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Corrigerende tik.''
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]Dat heb ik toen op tv gekeken, sindsdien kan ik er niet tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ik hopen dat ik niet zo'n verziekte geest als die van jou krijg.quote:
Ja die zag ik ook op tv. Gruwelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik toen op tv gekeken, sindsdien kan ik er niet tegen
sowwwquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat ik niet zo'n verziekte geest als die van jou krijg.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat ik niet zo'n verziekte geest als die van jou krijg.
Jij loopt ver voorquote:
wtfquote:
noem het maar bedrijfsongevalletjequote:
In deze wedstrijd werd 'ie tekijk gezet door de oude baas.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toen werd ik fan van Neymar, dus nee ik wens niemand een blessure toe 422
Gek
Af en toe moet je je frustratie kwijt hequote:
Wel doelpunt van t jaar geloof ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In deze wedstrijd werd 'ie tekijk gezet door de oude baas.
Brazilië vs Portugal mag ookquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.
Pele zelf kwam vroeger met zijn nieuwe opvolger aanzetten, die overigens bijna bij PSV speelde: Robinhoquote:
Jup, een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit heb gezien. Santos kwam binnen 25 minuten met 3-0 voor, nog voor rust stond het 3-3. Uiteindelijk zou Flamengo winnen met 4-5 door een hattrick van Ronaldinho, met o.a. een trademark vrije trap zoals Quintero tegen Japan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel doelpunt van t jaar geloof ik
Robinho is een massaverkrachter.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pele zelf kwam vroeger met zijn nieuwe opvolger aanzetten, die overigens bijna bij PSV speelde: Robinho
Waarom 'kan'?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een 1-1 van Servië kan leven in de wedstrijd brengen
Spanjequote:Op woensdag 27 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.
Welke nog meer?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jup, een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit heb gezien. Santos kwam binnen 25 minuten met 3-0 voor, nog voor rust stond het 3-3. Uiteindelijk zou Flamengo winnen met 4-5 door een hattrick van Ronaldinho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robinho is een massaverkrachter.
Dan had hij iets gezegd van op naar het duitsland topicquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt wel een post uit het live topic.
Ik heb de gifjes gemistquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had hij iets gezegd van op naar het duitsland topic
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Welke nog meer?Milan - Liverpool of zo. Kom 1, 2, 3 niet zo op betere voorbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
twitter:FoxSportsBrasil twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:02:59OP NAAR HET TWENTE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:FoxSportsBrasil twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:02:59OP NAAR HET TWENTE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
twitter:
Waarom zouden die mogen maar klaasclown gifjes niet?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geloof ik niet, ik ken mods die zelf Hitlergifjes posten.
Als je niet schiet kan je niet scoren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:12 schreef Durmada het volgende:
Hoe heeft Costa Rica in hemelsnaam verloren van dit Servië![]()
quote:
twitter:
quote:
Mogen die niet?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zouden die mogen maar klaasclown gifjes niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |