quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Verschrikkelijk nieuws:Ik klikte 😡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Verschrikkelijk nieuws:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
zolang lozano blijft niet,anders wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas en PSVCL zijn vies jaloers
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef skysherrif het volgende:
Die anti neymar bandwagon was vervelend, maar onderhand is Neymar veel vervelender, wat een mongool joh.
De witte chinees is nog veel erger. Doet alsof hij een strategische topcoach is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
De NAdruk die Snoeks legt op ZIJN woorrrrrrden tijdens het commeNTAAARRRR is IRRITANT. Rodrigues.
Lozano blijft wel toch, of gaat Barcelona centjes brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zolang lozano blijft niet,anders wel ja
Verschrikkelijk nieuws:WutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij liep gewoon weer verder.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wow. Verdict: twee gebroken benen?
Iemand nog een gifje van die overtreding van die Rus tegen nederlands elftal waarna die nederlandse speler nooit meer gevoetbald heeft , en slechts geel kreeg als ik me kan herinnerenquote:
AUW ! oke als je het doet , doe het dan wel goedquote:
Met twee gebroken benen?quote:
?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax dat niet wordt aankomend seizoen doek ik dit account op.
Het gifje deed het net gewoon.quote:
Ik zie niets...quote:
[..]
Begin maar alvast met afscheid nemenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Had liever gezien dat ze er vandaag uitvlogen,als ie de volgende ronde een goede match speelt is ie wegquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lozano blijft wel toch, of gaat Barcelona centjes brengen?
Gaat wel moeilijk veel geld opleveren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had liever gezien dat ze er vandaag uitvlogen,als ie de volgende ronde een goede match speelt is ie weg
Dat overdreven rollen slaat nergens op ,mag je iets van zeggen..quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
''Plaats nu een jankpost over Neymar en je krijgt korting op je Duinrell-autistenpas''
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh op mobiel niet, MODS VERANDER FF TERUG
Ja en kom je terug onder een ander account. Wat een walgelijk laffe uitspraak is dit JR.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boven de 40 zou wel lekker zijn ja,kan je een prima vervanger voor halen .quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaat wel moeilijk veel geld opleveren.
Heeft dat ook je voorkeur?quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:45 schreef Masterminded het volgende:
Als Zwitserland 2-0 maakt, zijn ze virtueel groepswinnaar.
Jouw autisme zal er anders flinke last van hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en kom je terug onder een ander account. Wat een walgelijk laffe uitspraak is dit JR.
Daar gaat het al drie wedstrijddagen van Brazilië over.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat overdreven rollen slaat nergens op ,mag je iets van zeggen..
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.quote:
laat gaan johquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daar gaat het al drie wedstrijddagen van Brazilië over.
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''PENALTY!?!?!?!?!!?""
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
quote:
Doe normaal, idioot.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''OEEEEEEEEE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''ZONDE''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''
''M-M-MAAR NEYMAR''