quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat ik niet zo'n verziekte geest als die van jou krijg.
Jij loopt ver voorquote:
wtfquote:
noem het maar bedrijfsongevalletjequote:
In deze wedstrijd werd 'ie tekijk gezet door de oude baas.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Toen werd ik fan van Neymar, dus nee ik wens niemand een blessure toe 422
Gek
Af en toe moet je je frustratie kwijt hequote:
Wel doelpunt van t jaar geloof ikquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In deze wedstrijd werd 'ie tekijk gezet door de oude baas.
Brazilië vs Portugal mag ookquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.
Pele zelf kwam vroeger met zijn nieuwe opvolger aanzetten, die overigens bijna bij PSV speelde: Robinhoquote:
Jup, een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit heb gezien. Santos kwam binnen 25 minuten met 3-0 voor, nog voor rust stond het 3-3. Uiteindelijk zou Flamengo winnen met 4-5 door een hattrick van Ronaldinho, met o.a. een trademark vrije trap zoals Quintero tegen Japan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel doelpunt van t jaar geloof ik
Robinho is een massaverkrachter.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pele zelf kwam vroeger met zijn nieuwe opvolger aanzetten, die overigens bijna bij PSV speelde: Robinho
Waarom 'kan'?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een 1-1 van Servië kan leven in de wedstrijd brengen
Spanjequote:Op woensdag 27 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Brazilië v Spanje blijft de droomfinale.
Welke nog meer?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jup, een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit heb gezien. Santos kwam binnen 25 minuten met 3-0 voor, nog voor rust stond het 3-3. Uiteindelijk zou Flamengo winnen met 4-5 door een hattrick van Ronaldinho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robinho is een massaverkrachter.
Dan had hij iets gezegd van op naar het duitsland topicquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt wel een post uit het live topic.
Ik heb de gifjes gemistquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan had hij iets gezegd van op naar het duitsland topic
quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Welke nog meer?Milan - Liverpool of zo. Kom 1, 2, 3 niet zo op betere voorbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
twitter:FoxSportsBrasil twitterde op woensdag 27-06-2018 om 18:02:59OP NAAR HET TWENTE TOPIC!!!!!!!!!!!!!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |