abonnement Unibet Coolblue
pi_180065085
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*





Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Let me see you stripped down to the bone
pi_180065098
Laatste post in vorig topic:

Een :* voor Nolita. Is volgend jaar je uk meenemen een optie? ^O^

Heh. Zojuist O.'s eerste kant-en-klaarmaaltijd, want de vriezer moest leeg: de chicken biryani van Lidl. :+



Voor de lol eerder vanavond z'n haar wat omhoog geduwd, het wordt elke dag blonder! O+

Let me see you stripped down to the bone
pi_180066396
Zo, ik doe op de valreep ook nog even mee met BFD, maar eerst een bijlees post:

PKM, lieve foto van Banaan! Lekker weer hebben jullie, veel plezier!

Belle, dat hoofd! (En kontje!) Wat een schatje!

Duman, mooie foto, zelfs met kwijl. Leuk dat jullie een schoot hebben gedaan

Donna, fijn dat je eerste dag goed was gegaan. Heerlijk om dan weer te kunnen knuffelen hč!

Rena, heerlijk in het gras met lekkere spekjes! En boekje boks

Mini, lekker schapevelletje hoor! En wat gaat hij toch snel, met al drinken uit een bekertje en al dat eten. B is daar nog lang niet haha. Die vindt vooralsnog bijna alles vies wat we 'm voorzetten. En leuk dat glitter ding, en z'n blonde haar

Jagar, wel een heerlijk mannetje in z'n mooie lama pakje! Maar wat heb jij het pittig zeg! Geen tips voor je, hoop echt dat er binnenkort wat verbetering in komt voor je. Sterkte!

Aure, lieve boze mini!

Memoru, knapperd hoor. Doet ie beter dan ik zelf ;)
pi_180066639
B heeft nu z'n onderhoudsdosis antibiotica en eindelijk eens geen kwakkelende baby. Heel fijn, want hij zit ook duidelijk beter in vel. Hij ontwikkelt ook zo snel. Gaat steeds beter zitten, praat veel meer (dadadada is favoriet :+ ) drinkt veel beter en lacht veel. Ik weet echt zeker dat het de allerliefste, mooiste en knapste baby is die er bestaat (naast die van jullie uiteraard 8-) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180066690
Ik geniet wel weer van jullie knappe snoetjes hoor O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 26 juni 2018 @ 21:15:29 #6
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180066774
Wat fijn elliebell! En hij is zeker prachtig.

LeSage, jij zegt leuk samen op stap maar hij zit wel mooi karig op die rijstwafel te knagen met chocoladeijs naast 'm :o. En herkenbare slaappose uiteraard. Alleen parkeert Jacob altijd z'n hoofd tegen de kant, hoe ik hem ook neerleg.

Mijn liefste heb ik, ondanks 2-3-4, gewoon na 2.5 uur in z'n bed gekieperd vanavond. Ik was het wel zat. Vond hij matig, dus we deden een tweede ronde, en toen begreep hij de hint: slapen. Ik ga snel ook. Bijna vakantie :O .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator dinsdag 26 juni 2018 @ 21:23:55 #7
382129 crew  Donna
pi_180067051
Ik heb even gewacht op een nieuw topic zodat ik de foto eventueel kan verwijderen.

Mijn eerste keer BFD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180068037
Ohh Donna O+
Was al heel erg benieuwd hoe kleine G eruit ziet hihi.

Als je via imgur upload (wel op hidden zetten) en je verwijderd daar de foto’s, zijn ze hier ook niet meer zichtbaar :)

Wij doen op de valreep ook nog even mee.
Hij vindt hem geweldig, had meteen door dat hij daar doorheen kon haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180068670
Donna, wat een mooi dametje heb je daar O+

Mini, je hebt wel echt een kleine hunk gebaard zeg :o O+

Hier vanavond voor het eerst een zetpil toegediend, mijn moeder zei dat ze vanmiddag al chagrijnig was en wat hangerig en vanavond wilde ze voor geen meter gaan slapen, hysterisch huilen zoals ik nog nooit gezien heb en overstrekken, hadden echt het idee dat ze ergens last van heeft. Nu na 2 uur lijkt *even afkloppen* het rustig te zijn.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 26 juni 2018 @ 22:07:27 #10
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180068697
Mijn baby trof ik gister zo aan in bed :o 8)7:


En Aure en Donna, waar zijn jullie babies nog klein :o O+

Flav, wat leuk zo'n tunnel!

Wat een lange haren, Ellie!

C. is om op te vreten, Rena 🤗
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180068911
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:11 schreef elliebell het volgende:
B heeft nu z'n onderhoudsdosis antibiotica en eindelijk eens geen kwakkelende baby. Heel fijn, want hij zit ook duidelijk beter in vel. Hij ontwikkelt ook zo snel. Gaat steeds beter zitten, praat veel meer (dadadada is favoriet :+ ) drinkt veel beter en lacht veel. Ik weet echt zeker dat het de allerliefste, mooiste en knapste baby is die er bestaat (naast die van jullie uiteraard 8-) )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vertederende foto, wat een dotje, zeg! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180068958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:07 schreef LadyS het volgende:
Mijn baby trof ik gister zo aan in bed :o 8)7:
[ afbeelding ]

:D Wat mooi perfect overdwars! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_180069008
Rena, geheel geīnspireerd door die lekkere foto van je mooie dochter in de tuin gaan wij morgen ook maar eens een lapje gras opzoeken ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_180069039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 21:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb even gewacht op een nieuw topic zodat ik de foto eventueel kan verwijderen.

Mijn eerste keer BFD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, zo klein nog. Wat en lieve en tevreden blik! En sowieso jeuj voor nieuwe BFD-aanwas *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180069180
Wow wat een goede BFD editie O+

Aure en Donna wat hebben jullie nog leuke mini’s! O+

C. met haar spekarmpjes, zo schattig! O+

Memoru wat een mooi jochie O+

O. is echt blond mini! Mooi! :D

Fijn dat het met jullie B. beter gaat Ellie! Leuke foto! O+

LeSage leuke foto van jullie duo! *)

LadyS dat heeft vast lekker gelegen haha! Gekke baby’s :P

Flav dat lijkt ie wel leuk te vinden!

Jagar mooi pakje ja!

Vervelend dat Jacob ziek was Lemijn, fijn dat het nu weer beter gaat :)

Zit mobiel, heb hoofdpijn en een nieuw topic, dus hoop dat ik niemand vergeten ben. O+ Voor al jullie baby’s!

Ik vind het zo grappig dat O. al zoveel lust, die van mij reageerde vanavond nog zo op banaan (met een topping van broccolikruimels :'))

pi_180069799
Al jullie grote baby's O+ dat J. straks ook zo groot is, is nu echt nog een raaaaar idee :D
pi_180073959
Wat een heerlijke foto’s en filmpjes van jullie baby’s! O+

Mijn baby is verkouden, maar lijdt in stilte. Althans, hij slaapt nog meer dan hij al deed. Alleen bij het drinken aan de borst is het wat onhandig, zo’n verstopte neus. Dan hapt ‘ie echt naar adem, arm ding. Heb neusspray gehaald en het matras van de cosleeper wat schuin gelegd.
En onze slaapkamer ruikt naar friet speciaal :Y) .
pi_180074754
Fijne vakantie PKM met blije banaan! :D

Aww.. wat een schatje BelleFleur O+ En wat naar dat je je nog steeds verdrietig voelt dat borstvoeden niet gelukt is. Wat was de reden bij jou?

Wat een lekker ventje DUMAN, leuk dat je een fotoshoot hebt gedaan! Hoop dat het nu beter gaat met de borstvoeding :*

Jee SacreCoeur, behoorlijk irritant dat het CB zo raar doet. Na vier weken zou ik zelf ook te vroeg vinden. Hier starten ze met negen weken en wij willen dat uitstellen. Gelukkig deden ze daar helemaal niet moeilijk over.

Lekker dat je een goede nacht achter de rug hebt Rena. En wat een schatje. Had nog even meer nagedacht over je vraag en moet wel zeggen dat ik sinds de geboorte van mijn zoon meer na denk over de dood van mijn familieleden en dat het leven echt eindig is zeg maar.. ;( Normaal had ik daar helemaal geen last van.

Fijn Mini dat O. zo goed gaat met eten en drinken! En leuke foto's weer :) Vanaf welke leeftijd ben je begonnen met het geven van vast voedsel?

Tof Lamapakje met bijbehorende baby Jagar *O*

Oh zo klein nog Aure… ach gut O+

Grappige foto Memoru en wat een schatje :D

Al een echt model Elliebel _O_

SacreC oeur lekker aan de wandel met heerlijk ijsje en rijstwafel :s)

Aww Donna, die haartjes O+

Interessante slaappositie van baby LadyS _O-

Helemaal geen tijd gehad om gister een foto te posten! Het dragen en het CB is allemaal goed gegaan. De vk was wel blij verrast met het gewicht van R. Hij is behoorlijk wat aangekomen maar zit nog wel midden in de curve en ze ziet het niet terug op zijn lichaam. Kortom, we hoeven ons geen zorgen te maken. Omdat hij een paar weken te vroeg is geboren kan het zijn dat hij aan het inhalen is geweest. Zette ons wel even aan het denken, want omdat R. in het begin slecht dronk zijn we best fanatiek geweest met het leegdrinken van de fles. Dat hoeft dus niet meer.

Wat er de laatste tijd gebeurt (en dit is vooral ’s avonds) dat R. huilt aan de fles. Tot grofweg 17.00 – 18.00 uur houdt hij zich aan een normaal schema met minimaal drie uur er tussen. Maar dan begint hij met kleine beetjes drinken en dan begint ook met ontroostbaar huilen en overstrekken. Gister dronk hij voor het laatst om 17.45 uur en viel een uur later uitgeput in slaap. Om 00.30 kwam hij pas weer en drinken ging toen weer praktisch normaal.

Heeft iemand een idee wat dit precies is? Overdag is er niks aan de hand en is R. gewoon een tevreden en blije baby (hij heeft natuurlijk ook zijn mindere dagen :) ). En ik heb de symptomen van reflux gelezen en dat is het zeker niet. Vandaag gaan we in ieder geval proberen om in de middag te rekken zodat hij geen kleine beetjes gaat drinken.
pi_180074793
Ik maak er even een BFW'tje van :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door DorothyGale op 27-06-2018 09:03:19 ]
pi_180074909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:

Helemaal geen tijd gehad om gister een foto te posten! Het dragen en het CB is allemaal goed gegaan. De vk was wel blij verrast met het gewicht van R. Hij is behoorlijk wat aangekomen maar zit nog wel midden in de curve en ze ziet het niet terug op zijn lichaam. Kortom, we hoeven ons geen zorgen te maken. Omdat hij een paar weken te vroeg is geboren kan het zijn dat hij aan het inhalen is geweest. Zette ons wel even aan het denken, want omdat R. in het begin slecht dronk zijn we best fanatiek geweest met het leegdrinken van de fles. Dat hoeft dus niet meer.

Wat er de laatste tijd gebeurt (en dit is vooral ’s avonds) dat R. huilt aan de fles. Tot grofweg 17.00 – 18.00 uur houdt hij zich aan een normaal schema met minimaal drie uur er tussen. Maar dan begint hij met kleine beetjes drinken en dan begint ook met ontroostbaar huilen en overstrekken. Gister dronk hij voor het laatst om 17.45 uur en viel een uur later uitgeput in slaap. Om 00.30 kwam hij pas weer en drinken ging toen weer praktisch normaal.

Heeft iemand een idee wat dit precies is? Overdag is er niks aan de hand en is R. gewoon een tevreden en blije baby (hij heeft natuurlijk ook zijn mindere dagen :) ). En ik heb de symptomen van reflux gelezen en dat is het zeker niet. Vandaag gaan we in ieder geval proberen om in de middag te rekken zodat hij geen kleine beetjes gaat drinken.
Klinkt als iets wat bijna iedere baby heeft: onrust in de avond. Darmkrampjes/clusteren/mamahonger/geef het een naam. Heel normaal en het gaat ook weer over. Dus lekker knuffelen en er voor hem zijn, meer kun je niet doen.
Twix had het heel erg, Mars een stukje minder. Maar doordat we het herkenden, wisten we wat het was (en dat het weer over gaat :) ).

Wat een leukerd DG! O+
pi_180074933
Oh en waarom rekken? Vind je de kleine beetjes aanbieden in de avond niet fijn? Of wat is de reden dat je dat liever niet hebt?
pi_180074992
Dank voor je reactie Malteser, het overstrekken hoort dus ook bij de huiluurtjes..
We hadden bedacht dat we misschien zijn darmen teveel belastten als we steeds kleine beetjes gaven en dat het voor hemzelf prettiger zou zijn als er meer ruimte tussen de voedingen zat :)

Weet nog geen eens of het gaat werken, want als hij gaat huilen en het is niet op te lossen met troosten, een schone luier of een speentje en hij dus echt honger heeft, dan valt er weinig te rekken. Dat is dan alleen maar zielig.
pi_180075067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:13 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor je reactie Malteser, het overstrekken hoort dus ook bij de huiluurtjes..
We hadden bedacht dat we misschien zijn darmen teveel belastten als we steeds kleine beetjes gaven en dat het voor hemzelf prettiger zou zijn als er meer ruimte tussen de voedingen zat :)

Weet nog geen eens of het gaat werken, want als hij gaat huilen en het is niet op te lossen met troosten, een schone luier of een speentje en hij dus echt honger heeft, dan valt er weinig te rekken. Dat is dan alleen maar zielig.
Ja, hier heel herkenbaar. Hing voor ons gevoel samen met de darmkrampjes. Vooral Twix had daar echt last van in de avond. We masseerden zijn buikje en liepen vooral veel met hem rond. En gaven hem dus kleine beetjes als hij daarom vroeg (Twix kreeg flesvoeding).
Mars heeft het minder maar ook die kan echt overstrekken en dan kermen/huilen.
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:47:10 #24
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180075408
CB gister ging verrassend goed... blijkt dat de assistente gewoon moeilijk deed over het verzetten (want ze begreep het computer programma niet goed en valt in :') ). De arts vond het dikke prima.

Zal ik maar even niet vertellen dat ik in een totaal verkeerd gebouw stond en er niemand aanwezig was om ook maar iets te vragen :') vervolgens naar de apotheek ben gelopen om te vragen waar het nou precies zit en ik een perfect parkeerplekje had voor de deur van het verkeerde gebouw :'( waar net voordat ik in wil stappen een vogel (met obesitas ofzo) op mijn hoofd schijt. Natuurlijk geen parkeerplek voor het andere gebouw, maar al met al nét op tijd :X zegt de assistente 'kun je de volgende keer niet wat vroeger komen :{w '. :{
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:49:06 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180075431
Dorothy, hier ook huilen tussen 18 en 20,21 uur. Dat is echt een ding, in de USA noemen ze het the witching hour :P Ik neem baby dan bij me en zit het uit. Ervoor en erna is er niks aan de hand, dus ik ga niet meer op zoek naar een oorzaak of oplossing.
pi_180076819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:
Vanaf welke leeftijd ben je begonnen met het geven van vast voedsel?
Vanaf vier maanden regelmatig aan onze vingers laten likken als daar iets interessants op zat: eidooier, ragout, geplette zoete aardappel, kokosmelk - van alles. Gewoon om te proeven. Ergens halverwege de vijf maanden (nu anderhalve week ofzo geleden) had -ie twee tanden, kon -ie uitstekend rechtop zitten en doet zijn kokhalsreflex het naar behoren en toen zijn we begonnen met Rapley. Geen prakjes en prutjes dus, maar gewoon laten aanklooien met eten. 's Morgens en 's middags net hoe het uitkomt: groeten, fruit, broodkorsten, soms ook helemaal niks. En momenteel wel elke avond erbij aan tafel en gewoon los gaan op een klein beetje van ons eigen avondeten, en dan ook water erbij in een open bekertje, om dat te oefenen.

Rapley gaat in eerste instantie om gewoon een beetje spelen met eten: grip oefenen, texturen ontdekken, enzovoorts. Maar als ik zo zie wat er allemaal de volgende dag in zijn luier zit, dan krijgt hij al aardig wat binnen! :)

En hou moed! Zoals hier gezegd: lastige avondbabies zijn heel, heel veelvoorkomend. :Y Platknuffelen en meeveren. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180077021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef SacreCoeur het volgende:

Zal ik maar even niet vertellen dat ik in een totaal verkeerd gebouw stond en er niemand aanwezig was om ook maar iets te vragen :') vervolgens naar de apotheek ben gelopen om te vragen waar het nou precies zit en ik een perfect parkeerplekje had voor de deur van het verkeerde gebouw :'( waar net voordat ik in wil stappen een vogel (met obesitas ofzo) op mijn hoofd schijt. Natuurlijk geen parkeerplek voor het andere gebouw, maar al met al nét op tijd :X zegt de assistente 'kun je de volgende keer niet wat vroeger komen :{w '. :{
:D Achgos! Nou ja, je weet het nu voor de volgende keer 8-)
Fijn dat ze soepel deden over prik uitstellen! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_180077118
DG, hiero (met minibaby wel) ook 's avonds een lekkere plakbaby die alleen stil is bij mij of zijn vader. Wij laten het ook maar gewoon voor wat het is.

SC, haha dat zou mij ook kunnen overkomen. Beetje jammer van die assistente wel.

Mijn baby is de laatste 2 dagen wel extra hangerig, hij wil extra vaak bij mij of zijn vader zitten. 's Nachts slaapt ie wel goed in zijn eigen wieg en hij doet overdag ook wel 2 dutjes in de kinderwagen of hangmat, maar verder zit ie toch liever op ons. Ik heb hem dus maar veel in de draagdoek of -zak en nu begint mijn moeder te miepen dat ik er mee moet uitkijken want ik verwen hem te veel :') Het irritante is dat ik weet dat dat niet kan en dat ik sowieso gewoon moet doen wat ik wil (en dat is vooralsnog dat hij gewoon tegen mij aan mag plakken als hij daar behoefte aan heeft), maar zo'n opmerking blijft dan toch aan mij knagen }:|
  woensdag 27 juni 2018 @ 12:03:57 #29
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_180077202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:


Wat er de laatste tijd gebeurt (en dit is vooral ’s avonds) dat R. huilt aan de fles. Tot grofweg 17.00 – 18.00 uur houdt hij zich aan een normaal schema met minimaal drie uur er tussen. Maar dan begint hij met kleine beetjes drinken en dan begint ook met ontroostbaar huilen en overstrekken. Gister dronk hij voor het laatst om 17.45 uur en viel een uur later uitgeput in slaap. Om 00.30 kwam hij pas weer en drinken ging toen weer praktisch normaal.

Heeft iemand een idee wat dit precies is? Overdag is er niks aan de hand en is R. gewoon een tevreden en blije baby (hij heeft natuurlijk ook zijn mindere dagen :) ). En ik heb de symptomen van reflux gelezen en dat is het zeker niet. Vandaag gaan we in ieder geval proberen om in de middag te rekken zodat hij geen kleine beetjes gaat drinken.
Heel herkenbaar! Hadden ze hier ook allebei. Lekker bij je pakken en uitzitten..

Mijn jongste zat overdag toen ook op een soort schema van 3-3,5 uur tussen flessen en dan ‘s avonds soms om de anderhalf uur wat willen drinken. En ontroostbaar huilen als dat niet meteen kwam. Na een tijdje herkenden we het en we hebben haar steeds datgene aangeboden waar ze om vroeg. Vaak kwam ze dan tegen de liter flesvoeding aan, soms er overheen, maar so be it. Na een aantal weken werd dit vanzelf minder, en wilde vooral knuffelen in de avond. En weer wat later kon ze dan even los liggen. En rond de 4 maanden kon ze daadwerkelijk naar bed in de avond (vanaf 22/23 uur of zo). En daarna kwam het punt dat ze niet meer zoveel wilde knuffelen en dan ga je het missen :')
pi_180077932
Mini: Volgens mij vond hij het wel lekker :Y) Woww wat een mooie ogen en zijn haar zit echt super leuk!
Ellie: Wat een schatje O+ Goed bezig met kolven _O_
LeSage: Hij kijkt jaloers naar dat ijsje haha! Slapende baby's O+
Donna: Wat een mooi meisje O+
Flav: Leuke foto!. E. vindt de tunnel ook leuk!
Rena; Aww hopelijk ging je nacht goed
LadyS: past net zo dwars haha!
LBF: Fijn dat ie zo goed eet O+
Malt: Aww beterschap!
DG: Lieve foto! Herkenbaar dat huilen. Hield geloof ik op na 4/5 maanden. Draagzak of draagdoek?
SC: Oops :@
Aure: Een baby kan je niet teveel verwennen. Gewoon doen wat goed voelt :*

E. heeft eindelijk weer slaapjes overdag van 1uur/1,5 uur. Super fijn *O*
pi_180077981
http://www.toddlerapprove(...)ish-bag-for.html?m=1
Voor degene die hm hadden gemist.

Nog bedankt mini!
Leuke tip! Z vond het best geinig. :Y

Gister nog naar het cb geweest, 6 mnd.
Voor de geīnteresseerden:
Lengte: 67,5.
Gewicht: 7330.

[ Bericht 7% gewijzigd door vencodark op 27-06-2018 12:58:42 ]
pi_180078955
Niks ter wereld boeiender dan ritselende boomblaadjes :)



Groeten vanuit buiten!
:W
Let me see you stripped down to the bone
pi_180078993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:47 schreef Memoru het volgende:
en zijn haar zit echt super leuk!
Het zakte post-wassen meteen weer in :')

Wat lekker voor E. (en voor jou!), die goeie nieuwe slaapjes overdag! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 27 juni 2018 @ 14:27:35 #34
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180079384
Mini! Wat heerlijk, zo buiten liggen!
Morgen zijn man en ik allebei vrij en gaan we misschien wel met M. naar het strand (10 minuten lopen hiervandaan) We hebben een opvouwbare bolderkar gekocht, dus daar kan M. + alle zooi mooi in O+

Hij is nu trouwens weer wennen op het kdv. Vanaf half 10 al. Over een half uurtje mag ik hem ophalen. Ben benieuwd hoe het gegaan is.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180079541
LadyS, zeer, zéér jaloers op zo dicht bij zee! _O_ Veel plezier morgen, indien strand. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_180079612
Veel plezier LadyS! Leuk!

Leuk buiten mini, je hebt er mooi weer bij!

Ah dat was balen Sacre! En die vogel!

Ik hoor nu gebrabbel boven maar M. deed een megadut van 3 uur! _O_ Ik heb zelfs mijn keukenkastjes kunnen schoonmaken :P En M. heeft zich gedragen bij de kapper toen ik daar vanochtend was *O*
pi_180079848
Ahem.
Ik reken op flink wat gras in de luier morgen. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_180080325
Zoveel liefde voor al jullie baby's ❤

Mini, wat lekker zo in het gras!

U. voelt zich al de hele dag niet lekker. Arm ventje. Straks maar even platknuffelen.

En oh ja, deze mama heeft net haar examen gehaald. Weer een diploma binnen! :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_180080547
Van harte, Duman! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180080722
Gefeliciteerd Duman!! :*
  woensdag 27 juni 2018 @ 16:19:02 #41
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180081402
Ik hoor meer mensen die jaloers zijn dat ik zo dicht aan zee woon, en het stomme is: ik kom bijna nooooit op het strand :o :@ :@

Gefeliciteerd Duman *O*

Fleur, lekker he, zo'n lange dut. Mijnes doet dat ook wel eens, maar het zou handig zijn als ze het van te voren zouden aangeven dat ze dat van plan zijn :P Normaal ben ik na een uur in de ik-ga-nergens-meer-aan-beginnen-want-hij-kan-elk-moment-wakker-worden-modus.

Ik heb M. net opgehaald, hij vindt het allemaal nog steeds leuk daar, maar ook nog steeds spannend, al die nieuwe dingen, dus hij gaat dinsdag nog een keertje wennen. Hij heeft wel gewoon gegeten, gespeeld en geslapen gelukkig :) En toen ik hem ophaalde, trof ik dit aan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180082935
Wat een schatje DG O+ Ik had flinke problemen met mijn productie en flinke kloven. En het ziekenhuis (we moesten even blijven) begon in de 2e nacht al met bijvoeden. Thuis nog vanalles gebrobeerd maar mocht niet baten helaas. Was toen echt de beste keuze (voor mij en voor M.) maar de ‘wat als ik wel door was gegaan’ blijft spoken. Heb er de eerste weken zelfs over gedroomd :P Hoe ben jij eronder?

Ja als je dat nu van tevoren weet inderdaad LadyS :') Maar ik was de hele dag al heel productief bezig dus ik heb de 3 uur ook benut en zit nu in een schoon huis *) Wat een leuke foto O+ Goed dat jullie nog even gaan wennen dan! Mijn M. lijkt het echt naar zijn zin te hebben bij t kdv, fijn om te zien altijd!

Gefeliciteerd Duman! *O* Nog meer examens voor de boeg of was dit het? ik heb nog wat nascholingsdingen liggen maar kom er al zo’n half jaar niet aan toe :')

Nolita beetje gemengde gevoelens over het weekend dus? Fijn dat ze t bij opa&oma wel goed deed. Hebben er meer van jullie vrienden jonge kinderen? Of 1 nachtje meegaan? Lastig!

[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 27-06-2018 17:42:45 ]
pi_180085309
Gefeliciteerd duman! *O*

V heeft er opeens 3 nieuwe tanden bij :')
Verklaard wel z’n nukken van de afgelopen tijd.
Maaaar hij heeft ook een nieuwe trucje, kus geluiden nadoen.
Als wij hem een kusje toezenden kust hij terug gevolgd door een big smile O+ O+
pi_180088807
Dank allemaal voor de reacties op het huiluurtjesprobleem, super! Denk inderdaad dat we het maar gewoon uit moeten zitten als ik alles zo lees. De draagzak gebruiken is ook een goede tip! En Aventura, de term withing hours kende ik nog niet, was al aan het uitzoeken voor mijn vriend wat huiluurtjes in het Engels betekende :D

Vandaag niet zo obsessief met het leegdrinken van de fles bezig geweest en extra opgelet op de slaapsignalen. In ieder geval vanavond een rustige avond :)

Leuk Mini om te lezen hoe je met het eten bezig bent volgens de Rappley methode. En dat het z’n vruchten afwerpt. Zover zijn wij nog niet, maar het lijkt mij wel goed om op deze manier met eten te starten voor de kleine.

Vervelend Aure, zo’n opmerking over het verwennen. En zoiets blijft dan inderdaad hangen. Wij reageren ook altijd als de kleine huilt, we laten hem nooit gaan. R. begon een keer bij mijn broer op schoot te huilen en ik stond al op. Maar hij gebaarde geirriteerd naar ons dat we hem wel konden laten gaan dat hij hem wel kon troosten. Niet dus :') De rest van de week zat dit in mijn hoofd en had het idee dat ik me aan hem moest verantwoorden.

Gefeliciteerd DUMAN!

Wat een blije M, LadyS! Echt superschattig O+

Ai, dus jij had ook al meteen problemen met je productie LBF27. En ook nog eens kloven.. Tsja, ik ben er nu wel relaxed onder, al zal ik enorm blij zijn als R, stopt met zoeken. Mijn vriend heeft het er veel moeilijker mee dan ik. Je kan inderdaad gaan denken .. ‘wat als’. Ik heb het (denk ik) relatief lang geprobeerd, met o.a. ruim twee weken kolven maar dat heeft alsnog niks opgeleverd. Maar bedenk dat je destijds voor jou en je baby de beste keuze gemaakt en niet zonder reden :*
  woensdag 27 juni 2018 @ 21:32:56 #45
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180089404
DG, ik moet door jouw ondertitel altijd aan Bruce Springsteen denken. Is dat een terechte associatie? Fijn dat jullie een betere avond hadden nu.

Flav, hoeveel tanden heeft ie nu in totaal verzameld? En dat nieuwe trucje klinkt superschattig!

Jacob deed vanavond de kleine stapelbeker in de grote. En probeerde ook de ene op de andere, maar dat lukte niet. Ik sta zo van hem te kijken weer. Soms denk ik dat hij klanken (klinkers) nadoet, maar altijd maar 1x dus misschien is het toeval. En had ik al gezegd dat hij naar zijn spiegelbeeld zwaait? Hij raakt echt baby-af, ook met hoe hij stevig op mijn zij zit, armpje om me heen, toekijkend hoe ik de deur opendraai. Alles in zich opnemend. Alleen als hij ligt te drinken en aan mijn kleding frunnikt en heel langzaam zijn ogen laat dichtzakken, lijkt hij nog een kleine baby.
Dan moet ik niet na het in bed leggen na een paar minuten alweer gaan kijken omdat hij altijd zo zoet ligt te slapen. Want dan wordt hij al-tijd wakker van het gekraak. Ik ben echt angstwekkend hardleers.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180089585
Gefeliciteerd Duman! :*

Ik wist niet dat jij ook geprobeerd had om borstvoeding te geven Fleur. Soms lukt het helaas gewoon niet, hoeveel je ook probeert. Ik weet hoe zwaar het kan zijn met opstarten, als het dan ook nog zonder resultaat is, lijkt me dat echt klote. :*

Vandaag voor het eerst met Banaan gezwommen, hij vond het indrukwekkend. Het mooiste vond hij het golfslagbad (Vanaf de kant) en een enorme strandbal. :D

Hij heeft een eerste ondertand die doorkomt en daarnaast zie ik ook een puntje. O+

Ons bed lag vol met (vochtige) stukjes eikenblad.
Maandag heeft mijn man lokaal het pakketpunt gebruikt om de babyfoon met camera op te halen. In plaats van hem wegleggen of bij hem blijven liggen, kan ik hem nou gewoon in de gaten houden. O+

En hij oefent allerlei klanken. Er komt steeds meer "mamamamama" en "papapapa" uit. :D

Hij kruipt ondertussen ook heel aardig. Moeilijk te ontkennen als hij op kleine stukken naar je toe kan komen. :)

Verder is het hier heerlijk rustig en ben ik lekker ontspannen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 27 juni 2018 @ 21:42:07 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180089638
Wat een mooie foto's zie ik voorbijkomen zeg. Moest lachen om die van jou LadyS. Wat een gezelligerd!!

Vandaag was ik naar de kinderarts met de meid. Daar kom ik om de maand voor nazorg vanwege haar ziekenhuisperiode na de vroeggeboorte. Maar de bezoekjes zijn tot nu toe weinig spannend. Ze groeit goed, is alert, ziet er goed uit en ontwikkelt zich op alle andefe fronten ook goed. De arts vond haar lange wimpers prachtig, 'een prachtige wolk'. Wel kakte ze vlak voor het onderzoek haar broek vol, en de arts ging haar toen verschonen :D De meid is nu 4300 gram en hiermee is ze de normaalcurve ingeschoten. Wel onderin, maar toch! En wat zo knap is: 'normale' kinderen hebben met 6 maanden hun geboortegewicht verdubbeld, maar onze meid zit over een maand (dan is ze 6 maanden ongecorrigeerd) al wel over het viervoudige! Zo blij :)

Bizar detail, mijn zoon kwam eruit met het gewicht dat O.nu heeft. Ik bedoel, hķe dan :D
pi_180090944
Fantastisch dat het zo goed gaat, Aventura - zo blij voor jullie gezinnetje! *O* En heh, een luierverschonende arts! Ging dat nog anders dan je het zelf altijd doet, had de dokter handigheidjes? *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_180092310
Wil nog graag op iedereen reageren, maar nu vooral MOE :O :O :O :O
Morgen even proberen.

Vandaag precies een jaar geleden werd ik in het ziekenhuis opgenomen met een beginnende zwangerschapsvergiftiging.
Nog een weekje mag ik hier bivakkeren, volgende week wordt mijn lieve kleine S. alweer 1 jaar oud O+ O+ O+ O+
Ik begin er wel wat emotioneel onder te worden, het is veel te hard gegaan :'( :'(
pi_180093346
DUMAN Wat goed! Gefeliciteerd *O* *O*
pi_180093554
Ik ga morgen even bijlezen, maar ik kom net terug van Queen en Adam Lambert en wat ben ik daarvan opgekikkerd zeg, een avondje heerlijk dansen en meebleren O+ Morgen wel de begrafenis, ik zie het meest op tegen de kerkdienst (kan best een zware kluif worden qua preek }:| ).

Zag wel langskomen dat Duman geslaagd is, gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180095596
Rena sterkte vandaag :*
pi_180095987
Dank jullie wel. *O*
Belle: dit was het eindelijk. :) Gezellig met m’n zoon naar de diploma-uitreiking morgen. O+

Volg je ook een werk-gerelateerde opleiding? Wel fijn dat je het uit hebt kunnen stellen! Snel maar weer oppakken. :)

Aventura: wat goed dat ze goed groeit! O+ Hoe zwaar is ze nu? :)

Aah, LadyS! Wat een lieverd! Mag ik in z’n wangen bijten? O+

Ach, Rena.. heel veel sterkte vandaag. :* Ik denk iig aan je!
Protčge moi de mes désirs.
pi_180096118
Sterkte rena! :*

Oh fijn dat je klaar bent! En dat is wel heel leuk dat ie mee kan! O+ Ik moet elke 5 jaar een bepaald aantal punten halen, heb aan het einde van t jaar ook nog een paar cursussen. En dan dacht ik ook nog dat ik wel met een master kon beginnen met een baby :') (kan misschien wel maar mij gaat dat niet lukken zo)
pi_180096218
Ah, duidelijk! Komt vast goed! :)
Een (pre- &) master doen is ook mijn droom, maar nu even niet. Heeft nu ook geen meerwaarde voor het werk dat ik doe.

Eerst even tot rust komen. :)
Protčge moi de mes désirs.
pi_180096407
Sterkte vandaag Rena. :*

Tolstoi S. al bijna 1, beetje emotioneel mag best. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:55:12 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180096612
Sterkte vandaag Rena! :*

DUMAN, je mag wel even in zijn wangen bijten hoor! En ook wel in zijn bovenbenen :Y)

Tolstoi: bijna 1 jaar :o Dat lijkt voor mij nog zo ver weg. Maar dat leek -niet zo lang geleden nog, voor mijn gevoel- een leeftijd van 8 maanden ook. Time flies!

M. was gisteren tot 2300 wakker, ik wilde een pluisje van zijn bovenlip halen, raakte per ongeluk zijn tandvlees aan en toen begon hij te huilen ;( En die bulten zin zijn bovenkaak lijken wel op springen te staan, dus het kan nooit meer lang duren denk ik. Wel eerst tandjes boven dan, gebeurt niet vaak volgens mij :P
En verder: M. was in de box aan het spelen, opeens zag ik dit :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 28 juni 2018 @ 08:58:52 #58
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_180096676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:55 schreef LadyS het volgende:
Sterkte vandaag Rena! :*

DUMAN, je mag wel even in zijn wangen bijten hoor! En ook wel in zijn bovenbenen :Y)

Tolstoi: bijna 1 jaar :o Dat lijkt voor mij nog zo ver weg. Maar dat leek -niet zo lang geleden nog, voor mijn gevoel- een leeftijd van 8 maanden ook. Time flies!

M. was gisteren tot 2300 wakker, ik wilde een pluisje van zijn bovenlip halen, raakte per ongeluk zijn tandvlees aan en toen begon hij te huilen ;( En die bulten zin zijn bovenkaak lijken wel op springen te staan, dus het kan nooit meer lang duren denk ik. Wel eerst tandjes boven dan, gebeurt niet vaak volgens mij :P
En verder: M. was in de box aan het spelen, opeens zag ik dit :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er snel bij!! Tof om te zien!
Wel sneu dat hij nog zo lang wakker was..
pi_180096736
Rena, sterkte vandaag!

LadyS *O* voor je zittende M!

S. ligt nog steeds te slapen :o :o En vannacht alleen om 3 uur wakker, dus een voorzichtige *O*
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:06:58 #60
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180096808
Nou, hij zat nog net helemaal tof :P, maar het feit dat hij ontdekt heeft hoe hij in die houding moet komen, vond ik wel erg knap *O* En hij zit ook nog eens heel veel op handen en knieën, dus *poef*, weg is mijn kleine baby :o

Lekkerrrrr Tolstoi, hopen dat hij het vaker doet *O*

Jagar, hoe gaat het bij jou?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 28 juni 2018 @ 09:21:27 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180097006
Duman, ik vind het echt knap dat je je diploma hebt gehaald en zeker met baby erbij. Petje af! Slaapt U al wat beter?

O. Weegt nu 4230 gram!

[ Bericht 12% gewijzigd door Aventura op 28-06-2018 09:43:15 ]
pi_180097156
Wat goed van hem LadyS!
Hier is zitten nog steeds niet interessant, hij ligt binnen 2 tellen weer op z’n buik en gaat er vandoor :')

Hij heeft er nu 8 Lemijn.
4 boven en 4 onder :D
pi_180097285
Ladys, die kunnen omlaag ja!

Gefeliciteerd duman, knap gedaan! Ik ben ook bezig met een opleiding en heb mezelf al beloofd dat nooit meer te doen in combinatie met een baby.

Tolstoi wat fijn van de goede nacht!

Hier heeft ze ook goed geslapen. Ze viel gisteren om 19:30 al in slaap; om 21:00 wakker met honger en viel na de voeding weer meteen in slaap. Alleen hadden we het bedritueel nog niet gedaan en ze moest echt nog een schone luier. Vriend heeft dat heel voorzichtig aangepakt en haar zo weer in bed kunnen leggen. Vannacht om 4:15 weer voor een voeding en daarna naast ons doorgeslapen tot 8:00. Heerlijk!

Rena sterkte vandaag.

Zitten is hier ook helemaal hot. Net als optrekken; afstandsbedieningen; telefoons en tassen uitpakken :D

Wat een boel tandjes al flav! N heeft er pas 2 (in april) ben benieuwd wanneer de rest gaat volgen.
pi_180097513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:06 schreef LadyS het volgende:
Nou, hij zat nog net helemaal tof :P, maar het feit dat hij ontdekt heeft hoe hij in die houding moet komen, vond ik wel erg knap *O* En hij zit ook nog eens heel veel op handen en knieën, dus *poef*, weg is mijn kleine baby :o

Lekkerrrrr Tolstoi, hopen dat hij het vaker doet *O*

Jagar, hoe gaat het bij jou?
Lief dat je het vraagt! De laatste dagen loopt het een stuk beter. We zijn een beetje beter geworden in loslaten en gewoon maar kijken wat er gebeurt,geloof ik. In de nacht hebben we nog wel minstens drie voedingen,maar meestal vallen O en ik tijdens een voeding weer in slaap en dan is het niet zo erg....
pi_180098286
Wij hebben een periode van uitersten. Ofwel hij gaat prima slapen s avonds, ofwel we zijn een uur of 2 bezig. En dan ook nog ofwel 3 nachtvoedingen, ofwel 1 (en dan daarna 7! uur ononderbroken slaap). Ik kan er nog geen logica in ontdekken. Maar de ontwikkeling gaat weer hard dus dat zal er ook mee te maken hebben

En deze week is extra raar want we zijn op vakantie. O+ Heerlijk, wat genieten. Hij doet het zo goed op de ietwat rare ritmes, kijkt zijn ogen uit als we wandelen en giert het uit op het strand als ik met een schepje voordoe hoe zijn emmertje vol moet. O+ Vandaag doen we een rustig dagje en morgen gaan we alweer naar huis. ;(

Ik heb wel bijgelezen en bfd gezien, maar niets onthouden. Jullie baby's zijn wel de leuksten!

Dan nog even een plaatje bij het praatje. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180098552
Rena sterkte vandaag! :*
  Moderator donderdag 28 juni 2018 @ 11:01:10 #67
382129 crew  Donna
pi_180098652
Gefeliciteerd DUMAN!

Wat een schatje LadyS, hij heeft het wel naar z'n zin zo te zien!

Jeetje Flav, 3 nieuwe tanden. Wat een verandering dan ineens.

Wat leuk Pannenkoekenmix dat het kruipen zo goed gaat en er zo nu en dan van die mooie klanken uit komen, lijkt me geweldig (al gaat het al snel zat).

Aventura wat een rare gedachte dat je zoon het geboorte gewicht had wat je baby nu heeft, maar ze doet het super hoor ik wel! O+

Tolstoi, bijna afscheid nemen hier. Jeetje, 1 jaar alweer. Beetje emo hoort erbij hoor!

Wat fijn rena dat je een mooie avond gehad hebt, veel sterkte vandaag!

Fijne vakantie dagen nog Nanuke! Wat een schatje zo in het zand.
pi_180099741
Hehe. O.'tje op z'n lesbisch. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels minder fris, er zit banaan (niet die van PKM) in zijn oor en in zijn haar. Feestje, dat Rapley! Ik verwacht een lichte toename in wasgoed :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180099890
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:15 schreef minilot het volgende:
Hehe. O.'tje op z'n lesbisch. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels minder fris, er zit banaan (niet die van PKM) in zijn oor en in zijn haar. Feestje, dat Rapley! Ik verwacht een lichte toename in wasgoed :+
O+
Just to be sure, mocht ‘ie banaan in zijn kleding smeren en je bent ergens aan gehecht, meteen uitspoelen met water. Ingedroogde banaanvlekken zijn echt niet meer verwijderbaar uit kleding. Wordt een soort bruinige vlek met zwarte puntjes.
Al gok ik dat jij niet iemand bent die zich ‘hecht’ aan kleding ;). Maar ik kan er helemaal naast zitten.
pi_180099967
Nanuke, jullie vakantie klinkt heerlijk!

Rena, sterkte. Hoe is het gegaan?

Aventura, fijn dat jullie dame het zo goed doet.

LadyS, wat een leukerd! Suits zijn op de post.

Jagar, fijn dat het iets beter gaat nu.
pi_180100103
Ik vergeet altijd de helft zie ik wel, stom van mij.

Flav, 3 tanden! Dat zou wel een en ander verklaren.

Duman, goed gedaan, gefeliciteerd!

Nolita en Pannenkoekenmix, leuk hč, dat je baby dan ineens allemaal nieuwe dingen kan of nieuwe geluiden maakt. O+

Mijn zenbaby zit in de dubbele cijfers, 10 weken vandaag!
En we merken ook dat het newborn er wel af is. Sowieso qua formaat, maat 62 past prima, dat droeg zijn broer vanaf een half jaar.
Maar hij is nu ook af en toe een uurtje wakker, kijkt graag naar de boxmobile, zijn muziekdoosje maar het allertofst is kijken naar zijn grote broer O+. Geen beter entertainment dan dat.
De speelboog krijgt hij af en toe al in beweging door een per ongeluk maaiend armpje en hij doet verwoede pogingen tot van rug naar buik draaien. Oscars gaan naar Mars, voor een uitstekende banaanimitatie, zo krom gaat hij dan liggen. Nu heeft hij vandaag ook nog een gele suit aan, dat helpt wel mee ter versterking van het beeld.
pi_180100165
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:23 schreef Malteser het volgende:

[..]

O+
Just to be sure, mocht ‘ie banaan in zijn kleding smeren en je bent ergens aan gehecht, meteen uitspoelen met water. Ingedroogde banaanvlekken zijn echt niet meer verwijderbaar uit kleding. Wordt een soort bruinige vlek met zwarte puntjes.
Al gok ik dat jij niet iemand bent die zich ‘hecht’ aan kleding ;). Maar ik kan er helemaal naast zitten.
Ha, bedankt voor de tip! En nee, niet gehecht aan kleding uit sentimentele waarde, maar weggooien wegens onuitwasbare vlekken vindt de hippie in mij zonde, dus thanks. :) O+

Heb 'm pre-banaan wel in louter luier in de kinderstoel gezet, maar toch!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180100187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 10:42 schreef Nanuke het volgende:
Hij doet het zo goed op de ietwat rare ritmes, kijkt zijn ogen uit als we wandelen en giert het uit op het strand als ik met een schepje voordoe hoe zijn emmertje vol moet. O+
Oh, dat klinkt tof zeg! O+ En wat een dotje op de foto, zo lekker in het zand! Heeft -ie er veel van opgegeten? :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_180100251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 08:55 schreef LadyS het volgende:

En verder: M. was in de box aan het spelen, opeens zag ik dit :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaaf! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180100295
Heel fijn dat lange doorslapen, maar hij was wel mega doorgelekt :') , romper nat, slaapzak nat, hoeslaken en molton nat. Dus we hebben er al een baddersessie en bed verschonen opzitten en inmiddels heeft ie ook al een boterham op en heeft ie de borst gedronken en doet ie inmiddels alweer een slaapje :D .

Nanuke, die uitersten hebben wij hier ook. Soms zo maar 2 uur bezig met naar bed brengen en dat een aantal avonden achter elkaar en dan opeens vanuit het niets gaat het weer super makkelijk. Trollbaby's 8)7 ;)
Prachtige foto in het zand trouwens O+ Hij wordt ook al echt groot hč!
Waar waren jullie ook al weer op vakantie?

Mini, wat heb jij toch een heerlijk kereltje met prachtige ogen en lekkere spekkies O+ O+ O+ Zo een wil ik er ook nog wel bij O+ O+ O+

Flav, wat veel tandjes al :o

_O_ respect voor de dames die er ook nog even een opleiding bij doen!

O+ voor alle nieuwe verse kleine baby'tjes, wat zijn ze toch weer schattig en lief als ze zo klein zijn *rammel rammel rammel*
pi_180100443
SC, dat van dat verkeerde gebouw zou ook mij zomaar kunnen gebeuren :P

Aventura, wat ontzettend fijn om te lezen dat het zo goed gaat met O!

PKM *O* voor je kruipende Banaan

Lemijn, leuk hč al die ontwikkelingen! :W voor Jacob.
S. zegt af en toe al een woordje. Hij zegt heel vaak "kijke", als ie ergens naar wil kijken, vooral auto's kijken uit het raam (autu! kijke!). Soms denken wij ook dat ie bepaalde woordjes nazegt, maar ik denk ook wel eens dat het gewoon is wat wij erin horen. Maar meestal blijft het inderdaad maar bij 1 keer.

Lady, wat een vrolijkerd!
pi_180100497
LadyS, schattige halve zit zo O+

Fijn dat het iets beter gaat jagar!


Nanuke, geniet nog even van je laatste dag op vakantie. Het klinkt heerlijk.

Malteser bedankt voor het broekje! En de banaanimitatie van Mars vraagt wel een beetje om een foto O-)

Ahw mini wat een heerlijke foto is dat! En fijn dat O. zo goed eet joh. Ik hoop van J. ook een alleseter te maken :+

Haha Tolstoi, alles heeft een keerzijde :P

Wij zijn gezwicht voor een speentje tijdens het inslapen savonds. Na de voedingen om 2 en 5 uur sliep ie wel gewoon meteen zonder speen weer verder. Het ziet er wel schattig uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180100513
LeSage, wat lijken de broers op elkaar :o O+

O+ voor alle lieve slapende kindjes, met billetjes omhoog of lekker overdwars O+
pi_180100588
Voor de fans van houten speelgoed, de Aldi heeft vanaf a.s. zaterdag houten speelgoed in de aanbieding:

https://www.aldi.nl/onze-(...)et-8851.article.html

We gaan zelf denk ik ook nog een cadeautje voor S. erbij halen.
pi_180100616
Aure, wat een lieverdje!
pi_180101040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:02 schreef Aure het volgende:
....

Malteser bedankt voor het broekje! En de banaanimitatie van Mars vraagt wel een beetje om een foto O-)


Wij zijn gezwicht voor een speentje tijdens het inslapen savonds. Na de voedingen om 2 en 5 uur sliep ie wel gewoon meteen zonder speen weer verder. Het ziet er wel schattig uit.
Wat een leukerd! O+

Fijn dat het broekje er is. Door Twix in de brievenbus gegooid voor “de baby van andere mensen”. En helaas kunnen onze kindjes niet herkenbaar online maar hij heeft dit aan:
https://www.prenatal.nl/b(...)d=166#sz=12&start=13
pi_180101080
Wat een goed geel pakje O+ Soms denk ik bij babykleding, was het er maar in mijn maat O+ :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101144
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:35 schreef minilot het volgende:
Wat een goed geel pakje O+ Soms denk ik bij babykleding, was het er maar in mijn maat O+ :+
Echt hč, lijkt me zo heerlijk. Maar nu je het gezien hebt, weet jij wat die witte dingen moeten voorstellen? Twix en ik wisten het niet goed. Hij dacht raketten maar dat zijn het niet.
pi_180101171
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

Echt hč, lijkt me zo heerlijk. Maar nu je het gezien hebt, weet jij wat die witte dingen moeten voorstellen? Twix en ik wisten het niet goed. Hij dacht raketten maar dat zijn het niet.
Eh. Huisjes?
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101217
Zo. Naar kapper geweest voor de helft van mijn haar eraf. Huis gestofzuigd (herrie). Nog twee uur voordat O. terug is van zijn middag met oma, wat zal ik verder eens gaan doen dat onhandig is als -ie thuis is? Roept u maar!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101218
Oh heel tof pakje! Ik dacht op t eerste gezicht ook aan raketten :')
pi_180101241
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh. Huisjes?
Dat was mijn idee maar Twix zei dat de huisjes dan “oppe soorte brug staan”. Paalwoningen dan ;). Of huizen met een grote toegangspoort.
pi_180101278
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:44 schreef minilot het volgende:
Zo. Naar kapper geweest voor de helft van mijn haar eraf. Huis gestofzuigd (herrie). Nog twee uur voordat O. terug is van zijn middag met oma, wat zal ik verder eens gaan doen dat onhandig is als -ie thuis is? Roept u maar!
Slapen O+!!!! Nagels lakken. (In de zon) een boek lezen.
Of wat ik meestal doe als ik even tijd heb: strijken, was vouwen, opruimen. Heel erg toffe dingen wel.
pi_180101285
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:44 schreef minilot het volgende:
Zo. Naar kapper geweest voor de helft van mijn haar eraf. Huis gestofzuigd (herrie). Nog twee uur voordat O. terug is van zijn middag met oma, wat zal ik verder eens gaan doen dat onhandig is als -ie thuis is? Roept u maar!
slapen!
pi_180101298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat was mijn idee maar Twix zei dat de huisjes dan “oppe soorte brug staan”. Paalwoningen dan ;). Of huizen met een grote toegangspoort.
Ja, poorthuisjes :Y Eens met Twix. Zoals waar ik jarenlang doorheen liep op weg naar werk:

Let me see you stripped down to the bone
pi_180101316
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:48 schreef Malteser het volgende:

[..]

Slapen O+!!!! Nagels lakken. (In de zon) een boek lezen.
Of wat ik meestal doe als ik even tijd heb: strijken, was vouwen, opruimen. Heel erg toffe dingen wel.
Strijken en was vouwen kan gewoon terwijl O. op de grond ligt te tijgerspartelkruipen. :) Dutje vanmorgen al gedaan, geen slaap meer!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101323
Nagels lakken. Hmmm. Ik doe het!
Thanks mensen.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 28 juni 2018 @ 13:52:08 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180101333
Dweilen, maar dat is niet de leukste middagbesteding. Een boek lezen, ijsjes maken? Sws iets koken of bakken?
pi_180101354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:44 schreef minilot het volgende:
Zo. Naar kapper geweest voor de helft van mijn haar eraf. Huis gestofzuigd (herrie). Nog twee uur voordat O. terug is van zijn middag met oma, wat zal ik verder eens gaan doen dat onhandig is als -ie thuis is? Roept u maar!
Niets O+
Gedachteloos in stilte uit het raam staren. Ik mis dat weleens met 2 koters :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180101379
Dweilen en lezen kan ook allemaal als O. er is. Hij slaapt weliswaar het liefste op mij overdag, maar wakker op de grond kan -ie langdurig zelf spelen als de beste! (Hebben dat ook wel een tijd geoefend en met een startritueeltje. Zoals veel ouders een slaapritueel doen, hebben wij dat juist voorafgaand aan zelf spelen. :))

quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:54 schreef LeSage het volgende:

[..]

Niets O+
Gedachteloos in stilte uit het raam staren. Ik mis dat weleens met 2 koters :@
Dat trekt mijn ADHD niet, yo! :7

Maar nagels lakken dus. Thanks, mensen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101417
Meh, mijn baby viel vanmorgen van onze boxspring af :'( gelukkig geen schade, maar wel 10 jaar van mijn leven kwijt.

LadyS, hier is zitten ook ineens helemaal de bom. Precies zo hangend op een armpje. Zo grappig dat het een week geleden nog onmogelijk leek en nu ineens een bestaande feature is.

Rena, sterkte vandaag :*

Duman *O* _O_
Ik ben stiekem heel hard in twijfel over mijn toekomst qua werk. Prima werk, hele leuke collega’s, maar ik mis wat uitdaging. Steeds vaker wil ik gewoon het roer om gaan gooien. Ben me dus ook aan het oriënteren op een studie :X

Heerlijk, die zomerse baby’s allemaal. Zie je die spekjes nog nét effe iets beter :9
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180101432
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:58 schreef LeSage het volgende:
Meh, mijn baby viel vanmorgen van onze boxspring af :'( gelukkig geen schade, maar wel 10 jaar van mijn leven kwijt.
Jakkes! Gelukkig zonder kleerscheuren O+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 28 juni 2018 @ 14:14:10 #98
382129 crew  Donna
pi_180101622
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:39 schreef Malteser het volgende:

[..]

Echt hč, lijkt me zo heerlijk. Maar nu je het gezien hebt, weet jij wat die witte dingen moeten voorstellen? Twix en ik wisten het niet goed. Hij dacht raketten maar dat zijn het niet.
Bij het t-shirtje met dezelfde print staat; Het unisex t-shirtje heeft een leuke all over print van huisjes.
pi_180101798
Och dat is rot LeSage. :*

Mini zonder Banaan zou ik even kiezen voor ongegeneerd tv kijken. :D

Wij vertrokken vandaag voor de enorme hitte om 12 km te lopen, met Banaan in de draagzak. Halverwege had hij luid protest. En het leverde zoveel gedoe op dat voor de hitte, ook niet meer lukte. Dat was afzien! :')

Ik heb hem een paar keer uitgedaagd dat zijn buikje te dik is om van de grond te tillen. Dat is hij sinds vandaag aan het oefenen. Ik kan al die ontwikkeling maar moeilijk bijbenen. :D

OIT (denk ik) wij zitten trouwens in het Meerdal. En ik vraag me echt af hoe we hier vroeger kwamen zonder kind. :D Maar mijn man houdt niet zo van vreemde bestemmingen dus kwamen we weleens eerder. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180101846
Oh wat fijn mini! Als mijn huis redelijk toonbaar is zou ik iets voor mezelf doen denk ik :)

Ik las iets over bakken. Gisteren heb ik een poging gedaan om mini-cakejes te bakken, zijn 4 van de 6 cakejes tijdens het bakken omgekieperd in de oven en is al het beslag eruit gelopen. Mijn huis stinkt nu nog :') Ik begin te snappen waarom mijn vriend mij niet in de buurt van een fornuis wil hebben
pi_180101855
Zo. Dankzij jullie Hema-kleur liquorice voor het eerst sinds een half jaar weer eens op de nagels. ^O^
Nu O. met zijn twee tanden liever keihard bijt dan sabbelt heb ik daar mijn vingers toch niet meer voor nodig. *)

En go go go Banaan! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_180101864
Wat schrikken LeSage!

En wat goed van O. Aventura!

En mooie feature LadyS! Ledikant en box omlaag is wel nodig zo haha!
pi_180101880
LeSage, oef, schrikken! Gelukkig geen schade aan lieve M. En :o voor je sub.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:14 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bij het t-shirtje met dezelfde print staat; Het unisex t-shirtje heeft een leuke all over print van huisjes.
Dus toch. Mysterie opgelost. Dank u!
pi_180101924
Aure, wat een lieve oogjes daar boven de speen O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180102276
LeSage, wat een schrik, ze kunnen opeens zo snel zijn voordat je er erg in hebt. Hopelijk ben je inmiddels ook zelf van de schrik bekomen!
pi_180102772
Haha Malteser, nog geen concrete beslissingen hoor ;)

Ik ben wel van de schrik bekomen op zich, M. doet het prima nog. Maar dat moment dat ie gevallen is voel je even de wereld stilstaan.

Nagels lakken doe ik ook alleen als de kinders slapen, mini :D vanavond weer een nieuw laagje, vanmorgen namelijk 4 nieuwe zomerse kleurtjes gescoord ^O^

Pittige wandeling wel, PKM. Zeker als banaan er geen zin meer in had.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180103225
Bedankt allemaal. O+

Oh, LeSage :X Gelukkig dat er niks is!
Bij ons kantelde de kinderwagen een keer om.. gelukkig zat U. goed vast en had ‘ie niks. :X Wat een angst, bah.
Protčge moi de mes désirs.
pi_180104126
Morgenavond gaan manlief en ik eindelijk voor het eerst met zijn tweetjes op date. Ben er nu al een beetje zenuwachtig voor :@ (o, nee, die smiley mocht ik niet meer gebruiken :P :P )
Hopelijk lukt het om niet huilend de deur uit te gaan en dat S. niet alleen maar gaat brullen als wij er niet zijn.
pi_180104913
Sinds vanmiddag bij oma vandaan tijgerkruipt O. nu al een uur doelgericht en hartstikke beheerst voorwaarts! Gossie! :D Welkom, nieuwe skill! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Morgenavond gaan manlief en ik eindelijk voor het eerst met zijn tweetjes op date.
Veel plezier samen! O+ Wat gaan jullie doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 28-06-2018 17:43:33 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_180105373
Och luitjes, dit gaat een hoop frustratie schelen ten opzichte van de hele tijd achteruit terwijl -ie vooruit wilde!

Beweging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat nog niet snel, maar wel erg consistent. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180105879
Wat goed van O! *O*
Zo begon het hier ook, inmiddels is hij soms sneller dan ons :')
pi_180107140
Wat goed mini! *O*

En spannend TolStoi! Komt goed ^O^
pi_180109033
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:50 schreef minilot het volgende:
Och luitjes, dit gaat een hoop frustratie schelen ten opzichte van de hele tijd achteruit terwijl -ie vooruit wilde!

Beweging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat nog niet snel, maar wel erg consistent. O+
Kiek ‘m gaan! O+
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:22:42 #114
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180109924
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt! De laatste dagen loopt het een stuk beter. We zijn een beetje beter geworden in loslaten en gewoon maar kijken wat er gebeurt,geloof ik. In de nacht hebben we nog wel minstens drie voedingen,maar meestal vallen O en ik tijdens een voeding weer in slaap en dan is het niet zo erg....
Wat fijn, zeg! M. kwam in het begin ook 2 of 3 keer en dan sliepen we meestal samen verder, soms werd ik dan pas een paar uur later weer wakker. nu hopen dat je niet de fok!wet triggert ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:27 schreef Malteser het volgende:
Nanuke, jullie vakantie klinkt heerlijk!

LadyS, wat een leukerd! Suits zijn op de post.

*O*, komt mooi uit met dit warme weer!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:23:29 #115
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180109951
Go O., GO! *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180110588
LeSage: Jakkes! Maar kan iedereen overkomen!

Wow O! Goed bezig!
pi_180111072
Oh lesage dat is hier vorige week gebeurd. Heeft me een aantal jaar van mijn leven gekost. Vriend zat aan de andere kant van het land en ik kreeg N niet slapend in dr bed. Ik was heel moe dus lagen we samen in het grote bed. Toen werd ik dus midden in de nacht wakker van een klap en ik wist meteen dat N uit bed was gerold in dr slaap. Schreeuwen dat ze deed, en ik shaken en meehuilen. Gelukkig voelde ik meteen dat er niets ernstigs was, godzijdank. Maar wat voelde ik me schuldig dat ik dit kon laten gebeuren. Hoorde de hele dag op het werk weer die klap. :'(
Ik was ervan overtuigd dat ze vast ergens een blauwe plek had, maar zelfs dat niet.

Komende week is vriend weer 3 nachten weg en ik leg bij voorbaat onze slaapmat van het kamperen maar klaar, dan kunnen we daar veilig samen slapen mocht het nodig zijn. :@

Wat is O alweer groot mini!

En jagar fijn dat het wat beter lijkt te gaan!

Tolstoi alvast veel plezier morgen, komt vast goed! Zo’n eerste keer is altijd even een drempel vind ik.
pi_180111156
Doe je best O. *O*

Banaan namen we vanavond weer mee naar het zwembad. Vreemde gewaarwording die zwemluier waar de plas direct doorheen gaat. :D
Hij was aanvankelijk in tranen, ik dacht dat hij honger had. Daar zette hij zich knap overheen, hij heeft heel vrolijk waterstraaltjes zitten vangen. De babyfloat vond hij ook geweldig om in rond te dobberen. Mijn kleine held. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180111549
Oh bah, voor jou ook al zo schrikken Nolita! Gelukkig ook bij jou geen schade

Klinkt goed pkm! Fijn dat de babyfloat beviel :) Ik durf ‘m niet zo goed meer te gebruiken want M. wil dan elke keer water drinken en duwt z’n hoofd dan heel ver door dat gat. Babysukkel :')

M. gaat zaterdag voor de derde keer logeren. Wij zullen pas tegen 03:00 thuis zijn dus krijgen we nog geen lange nacht }:|

En ik zag nog een mooie foto van Dirk, jij ook veel plezier op vakantie Nanuke! :)

[ Bericht 11% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-06-2018 22:38:46 ]
pi_180112901
Nolita, ook al zo geschrokken ja ;( slim om op de grond te gaan slapen. Ik was zelfs gewoon wakker vanmorgen, maar hij rolde zķ snel.

PKM, zwemmen met de kindjes vind ik echt genieten O+

Fleur, zonde hč, dat je dan alsnog niet kan slapen. Ik wil nog steeds een keer oppas zoeken voor een avond/nacht waarop we niets gepland hebben. Misschien even uit eten en daarna gewoon slapen :z :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180115262
Ahw LeSage, gelukkig is alles goed! Ik zou er ook erg van schrikken.

O. O+ wat goed! Nog even en je moet achter hem aan rennen mini ;)

Gezellig pkm, lijkt mij echt heel leuk om te gaan doen, samen zwemmen!

Hier hadden we onze baby om 22.00 mee onder de douche genomen, daarna heeftie gedronken en is ie gaan slapen. En hij werd pas om 3 uur wakker voor de volgende voeding :o dat is voor het eerst dat hij er zo lang tussen laat O+ wel meteen zere tetten toen ik wakker werd :')
pi_180115500
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 23:31 schreef LeSage het volgende:
Fleur, zonde hč, dat je dan alsnog niet kan slapen. Ik wil nog steeds een keer oppas zoeken voor een avond/nacht waarop we niets gepland hebben. Misschien even uit eten en daarna gewoon slapen :z :)
Mijn moeder biedt regelmatig aan dat we M. op zondagavond wel mogen brengen (op maandag past ze op). Mijn vriend vindt dat onzin als we gewoon thuis zijn }:|

Ik had een doorslaper *O*, en hij is voor de 336e keer verkouden hoor ik :N
pi_180115501
Fijn Aure! Waarschijnlijk rozig van het warme water :O
  Moderator vrijdag 29 juni 2018 @ 07:34:07 #124
382129 crew  Donna
pi_180115796
Vandaag mijn eerste thuiswerk dag met baby! Ben zo benieuwd hoe het gaat! :Y
pi_180115870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 21:32 schreef Lemijn het volgende:
DG, ik moet door jouw ondertitel altijd aan Bruce Springsteen denken. Is dat een terechte associatie?
Nee, dit is van Pink Floyd. Toen ik net mijn vriend leerde kennen draaide hij altijd dit nummer :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed, de nieuwe skills van Jacob. Dus nog even en dan is hij helemaal baby-af? :s)

Klinkt heerlijk relaxed zo vanaf je vakantieadres PKM!

Aventura, wat een fantastisch nieuws van je meid! Wat fijn om te lezen dat ze het zo goed doet. Hoe gaat het nu met jou zelf na dit zeer heftige half (?) jaar?

Jee Tolstoi, je laatste dagen hier en S. dus bijna 1 *O* . Alvast gefeliciteerd met deze mijlpaal. En veel plezier vanavond!

Wat zielig van de tandjes LadyS ;(

En ik lees veel goede nachten van verschillende baby’s, hoera w/

Een blije zandbaby van Nanuke O+

De lesbifoto van O. _O- Wat goed van zijn nieuwe kruipskills!

Klinkt alsof het lekker loopt bij jullie, Malteser :)

Weer een hele lieve foto van BabyAure O+

Poeh LeSage en Nolita, dat zou ook 10 jaar van mijn leven kosten als baby valt. Gelukkig geen schade!

Gister een beetje een rommelige dag en R. had niet veel geslapen. In de avond hadden we een bbq bij mijn ouders dus ik verwachtte dat hij weer behoorlijk van slag zou zijn tijdens z’n huiluurtjes. Het viel op zich mee maar slapen ging niet echt. Uiteindelijk sliep hij thuis om 22.45 uur. Het bizarre is dat hij zich pas om 6.15 uur meldde. Normaal gesproken slaapt hij ’s nachts juist minder lekker als het overdag niet zo loopt.
We wisten niet wat ons overkwam, we waren om 5.00 uur al aan het ‘wachten’ Ook al sliep ik tien weken geleden nog door het is toch raar zo’n lange nacht :D
pi_180115880
Gelukkig geen schade Nolita. Het is mijn grootste angst dat Banaan eens uit bed valt.

Lekker Aure, slaap! O+

Fleur balen van volgende verkoudheid. :*

Vannacht is er elk kwartier gedronken denk ik. Door een mug. :( En dan werd Banaan ook weer wakker van de mug en moest hij weer drinken.

Over van het bed vallen gesproken, ons Center Parcs bed hebben we zo veilig mogelijk gemaakt, voor zover dat ging. Er bleven wat gaten bij het hoofdeinde, die had ik zo ver mogelijk dicht gestopt met kussens. Nou kreeg ik net wat schoppen tegen mijn hoofd, zat hij toch ondersteboven ergens tussen. :@ :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180115887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:34 schreef DonnaRush het volgende:
Vandaag mijn eerste thuiswerk dag met baby! Ben zo benieuwd hoe het gaat! :Y
jee, ik ben ook benieuwd! Wat fijn dat dit zo mag van je werkgever :)
Als ik weer ga werken heb ik ook thuiswerkdagen, maar dit doe ik dan zonder baby. Denk niet dat er bij mij dan wat van werken komt :P
pi_180115917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 22:10 schreef Nolita het volgende:
Oh lesage dat is hier vorige week gebeurd. Heeft me een aantal jaar van mijn leven gekost. Vriend zat aan de andere kant van het land en ik kreeg N niet slapend in dr bed. Ik was heel moe dus lagen we samen in het grote bed. Toen werd ik dus midden in de nacht wakker van een klap en ik wist meteen dat N uit bed was gerold in dr slaap. Schreeuwen dat ze deed, en ik shaken en meehuilen. Gelukkig voelde ik meteen dat er niets ernstigs was, godzijdank. Maar wat voelde ik me schuldig dat ik dit kon laten gebeuren. Hoorde de hele dag op het werk weer die klap. :'(
Ik was ervan overtuigd dat ze vast ergens een blauwe plek had, maar zelfs dat niet.

Komende week is vriend weer 3 nachten weg en ik leg bij voorbaat onze slaapmat van het kamperen maar klaar, dan kunnen we daar veilig samen slapen mocht het nodig zijn. :@

Wat is O alweer groot mini!

En jagar fijn dat het wat beter lijkt te gaan!

Tolstoi alvast veel plezier morgen, komt vast goed! Zo’n eerste keer is altijd even een drempel vind ik.
Wat vervelend Nolita, wat een schrik!
Je zou ook een bedhekje kunnen aanschaffen, is ook handig in de peutertijd. Wij hebben deze: https://www.lidl-shop.nl/(...)cEAQYASABEgLcv_D_BwE

Of wat je kunt doen is een dekbed (bijv het winterdeel wat je nu niet gebruikt) oprollen en aan de rand van het bed leggen. Dan het hoeslaken er overheen, dan heb je dus een soort bult en kan ze er ‘s nachts niet uitrollen.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 07:49:53 #129
221912 minilot
Nancy boy
pi_180115972
Tolstoi, hoe ging je date? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 29 juni 2018 @ 07:59:05 #130
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180116053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:34 schreef DonnaRush het volgende:
Vandaag mijn eerste thuiswerk dag met baby! Ben zo benieuwd hoe het gaat! :Y
Ik werk op de vrijdag ook thuis met baby. Ik kan je vertellen dat je vandaag minder productief gaat zijn. Voor werk. :+
Protčge moi de mes désirs.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 08:02:10 #131
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180116072
Wat knap van O., trouwens! O+ *O*

:* aan iedereen. Bijna weekend!
Protčge moi de mes désirs.
pi_180116100
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik werk op de vrijdag ook thuis met baby. Ik kan je vertellen dat je vandaag minder productief gaat zijn. Voor werk. :+
Hoe gaat het trouwens met werken DUMAN? En dan bedoel ik mentaal. Na bijna tien weken ben ik nog zo vaag in mijn hoofd, vooral verbindingen leggen lukt niet. Nu duurt het nog wel even voordat ik weer aan het werk moet, maar ben toch benieuwd hoe jij dit ervaart.
  Moderator vrijdag 29 juni 2018 @ 08:44:54 #133
382129 crew  Donna
pi_180116448
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:41 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

jee, ik ben ook benieuwd! Wat fijn dat dit zo mag van je werkgever :)
Als ik weer ga werken heb ik ook thuiswerkdagen, maar dit doe ik dan zonder baby. Denk niet dat er bij mij dan wat van werken komt :P
Ik ben ook heel erg benieuwd. M'n collega's (inclusief de 2 directeuren) werken zelf ook thuis met kinderen van baby's af aan, dus ze weten iig wel van de hoed en de rand.

Thuis werken zonder baby heeft voor mij dan weer geen zin. Ik woon op steenworp afstand van kantoor, dus als ze er niet zou zijn dan ging ik mooi naar kantoor, veel makkelijker.
pi_180116450
LadyS, wat is M toch een heerlijk mannetje om te zien O+

Nanuke, fijne vakantie! Wat vind hij van het zand?

O in tuinbroek O+ En leuk he die tandjes? Ik durf mijn vinger niet zomaar meer in haar mond te steken want wat zijn die krengen scherp :o

Malteser, wat fijn dat Mars zo goed groeit en zich zo lekker ontwikkelt :)

Aure, wat js jouw mannetje nog lekker klein zeg O+

LeSage wat schrikken van de val! Lijkt me heel eng :o Gelukkig geen schade!

Datenight voor Tolstoi *O* Hoop dat je lekker kunt genieten van wat jullie gaan doen :*

PKM, wat leuk zwemmen met banaan :D

Verder ben ik nu even te moe, begrafenis was verder mooi maar erg warm :X Ben gisteravond stom genoeg te laat naar bed gegaan en C was lekker vroeg (en heel verdrietig ;( ) wakker. Ik heb hoofdpijn die na een dosis ibuprofen nog niet weg lijkt te gaan, dus vandaag gaan we op standje inactief :+

C heeft trouwens een nieuw trucje waar ze zelf dikke pret om heeft, ze gooit haar benen in de lucht en laat ze dan keihard neerkomen. Van de week dacht ik wat hoor ik toch voor gebonk boven en toen was ze dat dus aan het doen _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180116699
Mooi en dagje rustig aandoen rena :* Klinkt als een leuk spelletje van C!

Vervelend dat jij foodsupply was voor 2 vannacht pkm }:|

Succes vandaag Donna! Hoop dat je nog een beetje aan werken toekomt! :) (en ook een beetje aan knuffelen natuurlijk). Ik kan met mijn werk niet thuiswerken maar werk op vrijdag alleen ‘s middags, da’s ook wel fijn :)
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:23:31 #136
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180116889
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 08:06 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met werken DUMAN? En dan bedoel ik mentaal. Na bijna tien weken ben ik nog zo vaag in mijn hoofd, vooral verbindingen leggen lukt niet. Nu duurt het nog wel even voordat ik weer aan het werk moet, maar ben toch benieuwd hoe jij dit ervaart.
Is hier ook nog het geval. Ik ben nog heel erg vergeetachtig en kan inderdaad ook geen logische verbindingen meer leggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kom vast goed. Toch? 😂


Rena :* Ah, wat een schattig update! O+ Hopelijk doet ze zichzelf geen pijn.

U. is al een paar dagen niet lekker. Is niet goed bij, vind ik. En z’n keel en neus zitten helemaal dicht met slijm. We hebben beiden de hele nacht geen oog dicht gedaan.
Protčge moi de mes désirs.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:42:21 #137
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_180117184
Sara, gefeliciteerd met Tetter! *O*

Wij komen nog even officieel afscheid nemen :W Woensdag al een mooi feest gehad met opa's, oma's en (ere-) tantes. O is goed verwend, het was een heerlijke dag O+ Gister geslaagde traktatie op het kdv (vlindertjes gemaakt van bellenblaas) dus de verjaardag is nu echt klaar.
Bizar hoe snel het jaar is gegaan. Van zo'n hulpeloos propje naar een eigenwijs, ondeugend minimensje dat door de kamer banjert en lacht en zwaait en danst.. O+

Ik kom hier zeker nog eens binnen wapperen op bfd. Tot bij de dreumesen! :W
pi_180118508
Ik moet ook nog werken thuis vandaag, en ben ook met baby. Moet nog moed verzamelen. En lig nog in bed :7

(Maar moet echt, want volgende week vrij, dus hoe langer ik het uitstel hoe minder ik aan m'n dag heb. Dus kom maar, motivatieeeee)
pi_180119676
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 07:49 schreef minilot het volgende:
Tolstoi, hoe ging je date? *O*
Date is vanavond pas :D
Ben wel al vreselijk zenuwachtig..... nu nog even het huis een beetje toonbaar maken voordat mijn vriendin, die gaat oppassen vanavond komt.
We gaan waarschijnlijk sushi eten *O* *O*

Stroopwafel, gefeliciteerd met je dreumesje!! En tot volgende week in het volgende topic!

Rena, fijn dat het afscheid van je opa mooi was. Vervelend van je korte nacht en je hoofdpijn. Gelijk heb je, een inactieve dag om even bij te komen :*

Succes voor alle thuiswerkers! Heb het ook overwogen om een halve dag thuis te gaan werken, maar ben blij dat ik dat uiteindelijk niet gedaan heb (en mijn werkgever er geen voorstander van is :P ).
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:46:30 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_180120940
Donna, al wat werk kunnen verzetten? *O*

Tolstoi, oh! Hehe, zat het verkeerd in mijn hoofd. En achgos @ je zenuwen. Komt goed joh! :*

Morgen ben ik zelf langer bij O. vandaan dan ooit tevoren. Ik vertrek vroeg in de middag naar een CUL-meet (barbecue) en dat kon wel eens erg, erg laat gaan worden. .Ieieiieieieiee! Langste tot nu toe is een uur of vier zonder O. en dit is ineens veel langer! Benieuwd hoe het zal zijn. :) Handkolf mee. :+ En mijn lief kan eens een stevig gat gaan slaan in de vriezervoorraad afgekolfde melk. Ook voor hem is het nieuw, want nog nooit zo lang alleen voor zijn zoon gezorgd! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 29 juni 2018 @ 13:26:34 #141
382129 crew  Donna
pi_180121619
Het gaat best goed. Ben vanochtend wat eerder begonnen en rondom haar fles wel een uur met haar bezig geweest want ze was doodmoe, maar gaf niet toe. Dus krijsen en gillen (gelukkig hebben we geen buren). Uiteindelijk ligt ze nu al lekker ruim 1,5 uur te slapen.
Ik ben wel gewend om 's avonds en in het weekend thuis ook wat te doen dus dat kan ik nu mooi een beetje compenseren, want 7.5 uur volledig werken vandaag (of iig op normale tijden) nee dat wordt 'm niet, maar had ik ook niet verwacht.

Have fun vanavond Tolstoi!

Beterschap voor U DUMAN.

Rena hoe gaat het? Nog hoofdpijn?

Spannend voor jullie allemaal morgen minilot! Wij gaan morgen naar de KVK startersdag (m'n vriend is voor zichzelf begonnen) en dan zijn we voor het eerst samen 'lang' weg van G (zonder werk mee te rekenen, maar dan zijn we ook niet samen natuurlijk).
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:35:53 #142
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180121775
Leuk Tolstoi, een date met je eigen man. Moeten we hier ook eens doen :@ En dan niet Netflixen en half op een telefoon zitten :@, maar gewoon uit eten etc.

Rena, hoe is het nu?

Spannend morgen, Mini! Ook voor je man denk ik? :P

En ik had nog niet gereageerd op LeSage en Nolita. Wat een schrik moet dat zijn geweest :'(

Manlief is vandaag jarig, maar ik heb geen cadeautje :@ Ook niet namens M. Maar ik het ook echt geeeeeen flauw idee wat ik zou moeten kopen, het scheelt dat hij zelf ook niks weet :')
Misschien kan ik hem die date wel cadeau doen, bedenk ik me net _O-
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180122063
Lief dat jullie naar me vragen, ik voel me gelukkig wat beter dan vanmorgen :) Alleen mijn baby is helemaal uit haar humeur vandaag, heel snel huilen en geīrriteerd. En niet zachtjes huilen; echt gelijk naar standje overstuur als ik twee seconden te laat bij haar ben en ik kan niet uitvogelen wat haar dwars zit ;( De twee tandjes zijn nu al een stukje door, zou het daar nog in kunnen zitten? Ze heeft verder geen gekke poepluiers, gewoon normaal. Ik heb dentinox in huis maar ze grijpt verder niet echt naar haar mond/ik heb niet het idee dat ze pijn in haar mond heeft.

Gefeliciteerd met je man LadyS! Ik vind cadeaus voor mannen ook altijd zo’n drama :’)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180122064
Thuiswerken met een baby (of dreumes/peuter/etc. for that matter) zie ik dus echt niet voor me :@
Het enige wat ik nodig heb om m'n werk te kunnen doen, is een laptop met internetverbinding, dus dat komt al snel goed, maar ik krijg echt geen 8 uur werk verzet met een kind thuis hoor :')

Ik heb een collega die ook wel eens 'thuiswerkt' als de kinderen ziek zijn of studiedag van school hebben ofzo, maar om eerlijk te zijn sta ik er best van te kijken dat dat goedgekeurd wordt :X

En go O.! *G* Die heeft het ook door dus? :D O+

Pitbull is na een paar weken zware frustratie nu ook eindelijk on the move! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_180122131
Rena, ik had het even helemaal gemist door slecht bijlezen,maar nog gecondoleerd! :*

Kan het bij C. misschien ook wat verlatingsangst zijn? Dat merk ik aan Pitbull ook regelmatig nu, dat het moord en brand is als je uit beeld loopt, maar zolang hij ons kan horen en zien is het al snel weer goed. Qua leeftijd zou het namelijk heel goed kunnen volgens mij.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_180122158
Ah vervelend rena! ;( Hopelijk is ze snel beter te pas.

Gefeliciteerd met je man LadyS!
Mijn vriend is morgen jarig en ik bedacht me vanochtend dat ik ook nog geen cadeau heb :') Hij is gek op speciaalbier dus haal straks wel een pakketje. Maar dat moeten dan wel weer bieren zijn die ie nog niet heeft gehad en dat kan ik via een app zien 8)7

Wat goed van Pitbull! *O*

En spannend mini! Zeker voor de eerste keer zo lang. Zondag maar extra knuffelen *;
pi_180122399
Even een snelle vraag tussendoor. Met dit weer vind ik het heel lastig bepalen wat J. aan moet. Ik heb hem nu toch maar gewoon lange mouwen romper + tuinbroekje met lange pijpen aangetrokken. Voor vandaag geloof ik nog wel okay. Alleen als hij bij mij ligt zweten we beiden nogal. Morgen wordt het nog warmer.. Kan ik korte mouwen/korte broek proberen? Of zou dat echt te koud zijn.. Hij is nu precies 4 weken oud.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 14:22:26 #148
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_180122441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:19 schreef Aure het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor. Met dit weer vind ik het heel lastig bepalen wat J. aan moet. Ik heb hem nu toch maar gewoon lange mouwen romper + tuinbroekje met lange pijpen aangetrokken. Voor vandaag geloof ik nog wel okay. Alleen als hij bij mij ligt zweten we beiden nogal. Morgen wordt het nog warmer.. Kan ik korte mouwen/korte broek proberen? Of zou dat echt te koud zijn.. Hij is nu precies 4 weken oud.
Mijn juni baby lag na een week of 3 in een mouwloze romper tijdens een hittegolf, ze had het zo ontzettend warm... Als je zorgt dat hij niet op de tocht ligt, moeten korte mouwen/korte broek echt geen orobleem zijn denk ik. En als ie het toch fris zou hebben is hij snel genoeg omgekleed he :)
pi_180122469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:19 schreef Aure het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor. Met dit weer vind ik het heel lastig bepalen wat J. aan moet. Ik heb hem nu toch maar gewoon lange mouwen romper + tuinbroekje met lange pijpen aangetrokken. Voor vandaag geloof ik nog wel okay. Alleen als hij bij mij ligt zweten we beiden nogal. Morgen wordt het nog warmer.. Kan ik korte mouwen/korte broek proberen? Of zou dat echt te koud zijn.. Hij is nu precies 4 weken oud.
Wij hadden datzelfde ‘probleem’ bij Mars (wat heel gek was na Twix, toen gingen we net de winter in).
Maar korte mouwen en korte pijpen kan prima bij 4 weken als het echt zo warm is. Of alleen een korte mouwen of mouwloze romper.
Wel even op letten dat als je buiten bent, hij wel kan verbranden dan, ook in de schaduw.
pi_180122524
Thanks dames, en hij is inderdaad ook zo weer omgekleed..

Ik smeer sowieso al het bloot in met zonnebrand voordat we naar buiten gaan :)
pi_180122888
Vaak wordt zonnebrandcrčme wel afgeraden voorvde tere huid van die kleintjes...ik probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven en een fijn laagje katoenen kleertjes. Moet zeggen dat ik de hitte een beetje beperkend vind op het moment...bij ons boven is het al 28 graden...we gaan zo een wandeling maken in het bos...
  vrijdag 29 juni 2018 @ 14:54:07 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_180122992
Hier heeft de baby alleen een romper aan. En dat is echt voldoende. In de slaapzak gaat ze met enkel een luier. Ik voel me ook ietwat beperkt, dragen doe ik nu niet aan en de wagen wordt ook zo heet. Onze tuin ligt op het zuiden, dus lekker buiten zit ik ook niet. Gelukkig is zoonlief van zes nu nar modderdag, anders was het helemaal landerig geworden :)
Ben zelf ook wat sufjes, baby werd bij uitzondering rond 2.30 wakker. Om 2.50 lag ze weer te slapen, maar ik lig dan altijd net nog wat langer wakker.
pi_180123253
Ah de kraamhulp zei juist dat ik echt altijd moet smeren als ik met hem naar buiten ga :')
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:28:18 #154
221912 minilot
Nancy boy
pi_180123560
Wandelwagenparasol afgebroken, dus wij blijven binnen. Nakend. Zomer. O+

Zzzzz:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier in het bos, Jagar!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:31:25 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_180123606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:56 schreef twist02 het volgende:
Pitbull is na een paar weken zware frustratie nu ook eindelijk on the move! O+
Oooh, kijk die nou gaan! Tof! *O* *boks*
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 29 juni 2018 @ 15:33:54 #156
221912 minilot
Nancy boy
pi_180123650
LadyS, ik geloof niet dat mijn man het spannend vindt morgen, omdat -ie in z'n hoofd heeft dat we de makkelijkste baby ter wereld hebben. *)
Nou ís O. ook bepaald geen moeilijkerd, maar het gaat 'm mogelijk toch nog wel verrassen hoeveel tijd er gaat zitten in de hele dag een ukkie blij, schoon en gevoederd te houden :+

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 29-06-2018 15:39:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_180124038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Vaak wordt zonnebrandcrčme wel afgeraden voorvde tere huid van die kleintjes...ik probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven en een fijn laagje katoenen kleertjes. Moet zeggen dat ik de hitte een beetje beperkend vind op het moment...bij ons boven is het al 28 graden...we gaan zo een wandeling maken in het bos...
Onze kraam gaf aan: een zonverbranding is schadelijker dan een smeersel tegen de zon. Maar ik ben het met je eens, Mars blijft ook zoveel mogelijk uit de zon. Maar met een broer die af en toe echt even buiten zijn energie kwijt moet, is niet alles te vermijden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:08 schreef Aure het volgende:
Ah de kraamhulp zei juist dat ik echt altijd moet smeren als ik met hem naar buiten ga :')
Wat onze kraam dus zei: zonverbranding is schadelijker dan een smeersel tegen de zon.
En wat ik nog dacht tegen het plakken, ik leg vaak een hydrofiel tussen Mars en mij in. Dus ook een over mijn arm als ik ga voeden.
pi_180125060
Zoals ik wel een beetje verwachtte, heb ik toch heel erg moeilijk met datenight en S. alleen achterlaten. Net een fikse huilbui achter de rug :'(
En alsof ie het merkt, wil ie ook zijn middagslaapje niet doen. En ik wil dan weer niet dat hij uiteindelijk net voor de oppas komt in slaap valt en wakker wordt als wij er niet zijn en opeens een vreemd gezicht boven zijn bed ziet :'(
Kortom, niks loopt zoals ik het uitgedacht ;(

Manlief is er vreselijk relaxt onder, daar kan ik nu ook even niet tegen }:|
Adem in, adem uit, zal hopelijk straks wel weer gekalmeerd zijn.
pi_180125272
Dat hoop ik ook voor je datenight, Tolstoi. Je kunt er toch niets aan veranderen, dus je kunt er dan maar beter relaxed onder zijn, toch? Is het uitje tenminste gezellig en niet voor niets geweest ;)
  vrijdag 29 juni 2018 @ 17:32:36 #160
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180125292
@tolstoi, onze kapitein vind het helemaal prima als hij iemand anders ziet als ie wakker wordt. Hij vind het moeilijker als hij een van ons ziet weg gaan. Als hij gewoon zn dag weer begint met iemand anders lijkt hij dat vanzelfsprekend te vinden en is dan gewoon gezellig. Wellicht heeft s dat ook? :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180125685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 15:28 schreef minilot het volgende:
Wandelwagenparasol afgebroken, dus wij blijven binnen. Nakend. Zomer. O+

Zzzzz:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier in het bos, Jagar!
Wat een schatje! We kwamen en terrasje tegen. O vond het leuk in het gras!


Tolstoy #veel plezier vanavond.het komt vast goed!
pi_180126148
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:01 schreef twist02 het volgende:
Rena, ik had het even helemaal gemist door slecht bijlezen,maar nog gecondoleerd! :*

Kan het bij C. misschien ook wat verlatingsangst zijn? Dat merk ik aan Pitbull ook regelmatig nu, dat het moord en brand is als je uit beeld loopt, maar zolang hij ons kan horen en zien is het al snel weer goed. Qua leeftijd zou het namelijk heel goed kunnen volgens mij.
Dank je wel :*

Ik denk een combinatie van dat en het feit dat ik deze week 2 dagen niet bij haar was deels, ze heeft vanmiddag bijna een uur op mij liggen slapen en sindsdien is ze weer helemaal happy. Mamahonger had ze :D O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180126277
Fijn dat het weer beter met haar gaat rena! Hoe is het nu met jou?

Komt goed TolStoi :* M. lacht bij het wakker worden net zo hard naar anderen als naar ons aldus de oma’s :') Probeer lekker genieten van je datenight en van de O+ sushi O+ (Dat aten jullie toch? Nu wil ik ook sushi :P)
pi_180126322
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat een schatje! We kwamen en terrasje tegen. O vond het leuk in het gras!

Tolstoy #veel plezier vanavond.het komt vast goed!
Mnoh O+ Mooi jochie O+
pi_180126758
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt tof zeg! O+ En wat een dotje op de foto, zo lekker in het zand! Heeft -ie er veel van opgegeten? :9
Bijna niets! Het was veel leuker om in z'n hand te grijpen en dat het dan uit z'n hand viel als hij hem weer open deed. Gek, want als hij bij mijn schoonouders in de tuin speelt gaan er binnen een paar seconden hele bakken zwart zand naar binnen. :+

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar we waren op Texel. Nu weer thuis en ik ben kapot. Maar het was heerlijk. O+ Morgen ga ik bijlezen en ook weer eens op anderen reageren. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180127799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 14:19 schreef Aure het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor. Met dit weer vind ik het heel lastig bepalen wat J. aan moet. Ik heb hem nu toch maar gewoon lange mouwen romper + tuinbroekje met lange pijpen aangetrokken. Voor vandaag geloof ik nog wel okay. Alleen als hij bij mij ligt zweten we beiden nogal. Morgen wordt het nog warmer.. Kan ik korte mouwen/korte broek proberen? Of zou dat echt te koud zijn.. Hij is nu precies 4 weken oud.
nadeel van korte mouwen vind ik dat we nog harder zweten en aan elkaar plakken.

ons huis is gelukkig nog heerlijk koel dus L. heeft een dun boxpakje met lange mouwen zonder romper aan. als het nog warmer wordt dan wordt dat een mouwloos rompertje.
en net als Malteser leg ik een hydrofiel tussen ons beide tijdens het voeden.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:35:30 #167
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180128497
En daar is zijn eerste tand *O*, precies op papa's verjaardag :D

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180129033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:35 schreef LadyS het volgende:
En daar is zijn eerste tand *O*, precies op papa's verjaardag :D

[ afbeelding ]
Eerste tand op papa’s verjaardag in toffe suit ;).
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:27:01 #169
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180129324
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:08 schreef Malteser het volgende:

[..]

Eerste tand op papa’s verjaardag in toffe suit ;).
Ja, het lijkt potverdrie wel meteen een grote-mensen-tand :o En morgen krijgt hij een andere kleur suit aan :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180129367
Tolstoi, hoe is het gegaan? Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten.

En hoe is jullie dag gegaan Donna? Hip hoe jij dat doet met die diktedrukte namen :) Geen idee hoe ik dat kan doen, maar zit ook altijd mobiel, helpt vast ook niet

En jouw dag Mini? Heeft je man het overleefd? (Of leeft hij nog, het zou laat worden zei je hč ;) )

Twist, super mooi! Die tweede, je ziet hem inderdaad denken 'nou, dat heb ik maar mooi even gedaan, maar hoe nu verder??'

Lady, eerste tand en papa jarig! Wat een dag!

En over dat thuis werken: ik werk om de week 1 dag 2/3 uur thuis en dat vind ik echt wel de max. Vandaag ongeveer 1,5 uur wat gedaan. Precies de tijd dat B aan het slapen was. 8 uur werken kan gewoon echt niet met een baby thuis. Zelfs als mijn vriend er is lukt hij mij echt niet om door te werken.

En ik heb lekker een weekje vakantie vanaf vandaag! We gaan volgende week een paar daagjes naar België en verder lekker niks doen. Zit nu ook met mezelf op de bank, met een glas wijn te kijken naar een slapende baby op de babyfoon (en naar de tv). Heeeerlijk!

Wij zijn trouwens sinds een week of 2 begonnen met hapjes, maar B vindt eigenlijk alles vies. Hij is er na een paar happen (die hij allemaal weer uit spuugt) ook echt zat van en begint te huilen. Zowel gepureerd als grotere stukken vindt hij allemaal nog matig. Hoe verliep dat bij jullie?
pi_180130323
Wij zijn weer thuis. Een heerlijke week gehad, mooi weer en tijd voor elkaar. O+
Vanavond is er 'honk your horn' festival ofzo. Een jaarlijks terugkerend evenement met allemaal vrachtwagens die naar elkaar toeteren. Ik word er nogal simpel van maar Banaan slaapt er lekker bij. :D

Ellie tot nu toe vindt Banaan alles lekker, gepureerd heb ik nog niet geprobeerd. Lukt het hem goed eten zelf naar zijn mond te brengen?

Wat goed Twist!
Banaan oefent ook om zijn lijfje op te drukken. Vandaag deed hij een poging onder de douche, dat vond ik een minder goed idee. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180131042
Fijn pkm! Minder van die vrachtwagens haha!

Wauw Lady, dat is een heuse tand inderdaad! En hij heeft de eerste dus boven? :)

Wij hadden vanavond een verjaardag en hadden M. meegenomen. Nu issie in slaapstaking :')

[ Bericht 21% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 30-06-2018 06:39:23 ]
pi_180134207
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Fijn dat het weer beter met haar gaat rena! Hoe is het nu met jou?
Ook beter gelukkig, vannacht ook goed geslapen gelukkig :) Lief dat je het vraagt!

LadyS; eerste tandje *O* Lijkt het nou alsof de tweede ook op doorbreken staat?

Elliebel; ik denk dat ik een vreetzakje heb gebaard want tot noch toe alles wat we haar aanbieden eet ze :@ Merk wel dat ze het een lekkerder vind dan het andere maar dat is logisch. Hoe oud is je kleine nu?

Fleur, is M uiteindelijk wel weer gaan slapen? :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180134762
Uiteindelijk is alles goed gegaan. Ik ben zonder huilen de deur uitgegaan, in de auto wel een paar traantjes en ook in het restaurant, maar dat kwam vooral door een berichtje van de oppas, dat alles goed ging en S. zo lief was. O+ O+ O+
Scheelde ook dat S. meteen heel vrolijk en enthousiast op de oppas reageerde en zij ook meteen de routine hier oppakte door meteen met hem te gaan eten O+

Veel te veel sushi gegeten, dat was lang geleden en wat is het toch lekker :9 :Y) :9 :Y)

Toen we thuiskwamen, was S. net wakker en nog even beneden aan het kletsen met de oppas.
Daarna heb ik hem rond 23 uur gevoed en sindsdien slaapt ie dus :o :o :o
Mijn linkerborst doet mega veel pijn en is al aan het leeglopen (dat is ook lang geleden, maar die is ook al sinds gister 16 uur niet meer gedronken).

Conclusie: ik heb S. wel gemist, maar het is uiteindelijk reuze meegevallen O+
pi_180135161
Oh wat fijn TolStoi! Ook goed voor je vertrouwen denk ik ^O^

Fijn rena :) Uiteindelijk wel, en nu ligt hij na een korte onderbreking om 06:00 nog steeds te slapen :')

Hier was ie al 5 uur wakker (en er is veel met m gepakt) en nog steeds goed te pas 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks breng ik m naar mijn ouders voor een logeerpartijtje, wij gaan naar gabbers in de ZiggoDome en zijn laat terug. Jij ook succes mini vandaag zo zonder O.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:49:31 #176
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180135687
Rena, 2e tandje staat idd ook op doorkomen. En hij tijgert, zwaait en kruipt ook bijna :'( Fijn dat je je weer beter voelt!

Tolstoi, wat fijn dat je date zo goed ging, geeft vast vertrouwen voor de volgende keer :*

Fleur, wat een leuke foto *O*

Mini, (late reactie :P), ik bedoelde idd ook meer dat hij er achter gaat komen dat een lange dag alleen voor je kind zorgen, héél wat anders is dan een uurtje ofzo. Daar kwam mijn (8> ook achter toen ik begon met af en toe bijna een hele dag werken :D

Wat ik dus lastig vind :@ :@ :@, is om, zoals vandaag, in mijn eentje wat te ondernemen met M. :@ Man is aan het werk en het is zulk mooi weer, maar in mijn eentje met hem naar het strand zie ik dan weer niet zitten bijvoorbeeld (al dat zand, gedoe, hij blijft niet op het kleed liggen, hij kan nog niet zo goed zitten, steeds op schoot is voor hem ook niet leuk, beren-op-de-weg, blahblahblah, enz enz etc.) Hoe doen jullie dat? :@
Uiteraard ga ik wel alleen met hem boodschappen doen, of een wandeling door dorp maken, maar dat komt me ook wel eens mijn neus uit.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 30 juni 2018 @ 09:55:23 #177
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180135815
Alleen naar t strand zou ik ook niet makkelijk doen, maar bijv alleen naar n parkje/bos met een kleedje en wat speelgoed dan weer wel. Ergens waar je lekker samen in de schaduw kunt chillen, waar er niet meteen iets gebeurt als ie n stukje weg kruipt. Hapje en drankje mee voor beiden en gaan *O*

Kaptein en ik gaan ook vaak samen lunchen, gewoon naar een of ander tentje wandelen en een broodje delen O+ met dit weer kan n ijsje natuurlijk ook O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:02:32 #178
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180135916
Een parkje/bos zou ik dus ook wel aandurven, maar ik woon in het centrum en dat soort dingen heb je hier dus niet even snel in de buurt. Wel de duinen, maar daar is geen schaduw en daar kan ik ook niet met de wagen komen. Nou ja, wel aan de rand natuurlijk, maar niet ín de duinen.
Zoals de foto's van Mini en Jagar met hun O.'s, lijkt me ook wel wat O+.
Samen lunchen zou dan wel weer kunnen *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180136087
Tolstoi, behalve dan dat je veel sushi gegeten hebt en S. hebt gemist, hoe was het om weer eens met z'n 2 op date te zijn? Fijn dat het met de oppas goed ging, hele geruststelling is dat tijd. O+ Wij hebben waarschijnlijk aan de dochter van vrienden (dies al 19) een goede oppas. Die is ook altijd zķ leuk met hem. O+

LadyS, ik zie op t strand net zo min de nadelen als in het park of met uit eten. Ik herken wel het beren op de weg zien, maar uiteindelijk bedenk ik dan gewoon waar ík zin in heb en dan gaat Dirk op sleeptouw. Of hij nou in huis op de grond rommelt en kruipt en speelt of in t park of strand of nog weer ergens anders. Thuis een broodje eten of in de stad, allemaal gezellig. Maakt voor hem geen verschil denk ik. Dat heb ik des te meer gemerkt op de vakantie. Soms deden we dingen waar hij nog niet zoveel aan had, maar voor hem is alleen het ergens anders zijn al boeiend. Dat vergeet ik nog wel eens. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180136112
Fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad Toi!
Wij gaan vanavond naar de sushi en V gaat gezellig mee :)

Dat is indd een heuse tand lady! En nummer 2 on te way haha.

Leuke foto fleur O+

V kruipt! *O*
Het is maar een paar meter, daarna gaat hij tijgerend verder want dat gaat natuurlijk veel sneller :{w
Hij brabbelt ook de hele dag nieuwe teksten en die kusjes feature is zo leuk O+ Hij moet zelf ook steeds hardop lachen als hij een kusgeluid maakt haha.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:29:10 #181
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180136258
Eergisteren was de kapitein ziek, met kotsen, diaree en koorts. Gisteren waren vriend en ik allebei ziek met bovenstaande circus aan symptomen -O-. Wat een klus is het dan om voor een baby te zorgen zeg :o :') gelukkig is t vandaag alweer n heel stuk beter, damn wat duurde gisteren lang
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:43:36 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180136465
Oi dat klinkt inderdaad akelig en heel onhandig, LDG. Fijn dat iedereen weer beterend is maar dat zijn lange dagen inderdaad.

Leuk he Flav dat kruipen? Tijgeren gaat hier ook nog steeds sneller maar kruipen is wel de default geworden inmiddels.

Ik sluit me aan bij Nanuke qua uitjes: bedenk vooral waar je zelf zin in hebt. Zo'n baby is blij met een vertrouwd iemand in de buurt, soms wat te eten of drinken en verder is de hele wereld entertainment. Je hoeft ze nog niet uit te laten zoals peuters, dus geniet daar nog even van :).
Ik vind zelf een mix tussen thuis (veel meer rust om te spelen want geen nieuwe externe prikkels, makkelijk voor mij maar op den duur beetje saai) en de deur uit (leuk voor mij, meestal ook wel voor hem maar vermoeiend voor ons allebei) altijd het beste.

Tolstoi, ik hoop ook dat jullie het fijn vonden om samen eruit te zijn. En dat je het dan binnenkort nog eens doet!

Fijne vakantie, ellie. Het eten begon hier ook met veel afkeuring en gedoe maar sneller dan ik toen dacht, werd het gewoon eten :).

Rena, bijzonder he, dat ze zo kunnen opknappen van bij je hangen of slapen. Ik blijf me daarover verbazen.

Verder vond ik de foto's van zomers baby's, al dan niet in het gras, heel tof.

Jacob heeft deze maand tot ziekzijn-maand verklaard denk ik, hij heeft nu al z'n derde koortsperiode. Hij ligt nu in alleen z'n luier met het raam wijd open te slapen, arm vogeltje. Simultaan komt er nog minimaal 1 tand door dus we hebben ook alweer een halfdoorwaakte nacht gehad. Leuk man, zo'n baby. Ik denk dat mijn hele vakantie besteed kan worden aan puinruimen en bijslapen :').
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180137335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:02 schreef LadyS het volgende:
Een parkje/bos zou ik dus ook wel aandurven, maar ik woon in het centrum en dat soort dingen heb je hier dus niet even snel in de buurt. Wel de duinen, maar daar is geen schaduw en daar kan ik ook niet met de wagen komen. Nou ja, wel aan de rand natuurlijk, maar niet ín de duinen.
Zoals de foto's van Mini en Jagar met hun O.'s, lijkt me ook wel wat O+.
Samen lunchen zou dan wel weer kunnen *O*
Dit! Doe het zolang het nog kan. Mijn peuter van bijna 3 vindt er echt geen klap meer aan en wil/duikt het liefst meteen de speelhoek in. Lees: hij zit dus even aan tafel tijdens het eten maar vraagt circa drie keer per minuut of we al klaar zijn zodat hij kan spelen.
pi_180137440
Tolstoi, klinkt als een fijne avond!

LDG, hč wat rottig. Gelukkig vandaag allemaal weer wat beter.

Lemijn, beterschap voor je jongetje.

Flav, een kruiper, tof!

Ellie, fijne vakantie O+

Oh en uitjes, de simpelste dingen zijn al leuk. Een stukje wandelen, picknicken in het park/bos, vliegtuigen spotten, fietsen (als je baby oud genoeg is), bezoekje aan opa en oma, ijsje halen (en baby dan laten knagen op zo’n klef kinderhoorntje).
pi_180137522
Mini veel plezier op de CUL BBQ! Hopelijk is O. een beetje lief voor zijn vader vandaag ;-)

Bedankt nog Malteser, voor de zonnebrand nuance. Ik hou J. ook zoveel mogelijk uit de volle zon en proberen alleen in de schaduw te lopen, maar dan nog is smeren natuurlijk wel noodzakelijk.

Tolstoi, fijn dat je een leuke avond hebt gehad met veel sushi :9 En dat het thuis met de oppas ook goed is gegaan!

Ellie, geniet van je weekje vakantie!

LDG, wat balen, beterschap! Hopelijk zijn jullie er allemaal snel weer boven op.

Beterschap voor Jacob Lemijn :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar eens die korte broek en korte mouwen proberen :P Hij voelt prima aan qua temperatuur dus het zal wel goed zijn. Het is hier ook vrij warm binnen. Ik doe nu inderdaad wel ook een hydrofiele doek tussen ons in met het voeden en erna als hij nog even tegen me aan ligt. 's nachts deed ik dat al, omdat ik dan altijd helemaal bloot ben, maar die eigenwijze baby van mij gaat dan net zo lang met zijn hoofd schuiven tot ie een stukje bloot heeft gevonden, om daar dan lekker tegen aan te plakken :D :')
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:05:33 #186
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180137754
Huid op huid is toch het lekkerste *O* .

Aure, is dat dat dure ding voor in de box waar het laatst in Z&G over ging? Ik herken het patroon volgens mij. Wel mooi :). En supertof walvispak. En prachtige zoete baby.

Ik ben trouwens erg voor blote voeten, zeker bij mijn baby die beweegt, voor meer grip en meer voelen. Maar ik ben zelf nogal warmbloedig en projecteer dat natuurlijk op mijn kind. Dat overigens 3 hapjes brood nam en nu al een kwartier speelt en meer dan de helft van de partjes van het stapelschip heeft afgekregen, wat een record is. <-- dit is een bericht voor CassElliott, ben te lui om het je anders te doen toekomen.

edit: en zijn dagelijkse hapje krant is ook weer binnen :'). Ik grijp tegenwoordig allen nog in als er een nietje bij zit, verder bekijkt ie het maar.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180137878
V heeft ook vrijwel altijd blote voeten, indd voor de grip en het voelen. Alleen als we weg gaan en het is koud buiten krijgt hij sokken aan :Y
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:17:09 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_180137889
Altijd blote voeten ja, behalve bij onderweg buiten in de draagzak als het niet zo warm is. :) Maar binnenshuis sowieso blootsvoets.

Hehe @ nietje/krant :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:17:50 #189
221912 minilot
Nancy boy
pi_180137902
Wat een droppie om te zien, Aure! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_180137950
Dat is inderdaad de Hangloose baby hangmat Lemijn :D hij ligt er wel lekker in.

Ik moet hem inderdaad eens wat vaker zn sokken uitdoen. Ik vind het soms nog een beetje lastig allemaal, dat zelf uitvinden hoe zo'n baby werkt en wat goed voor hem is :+ ik ben dan steeds bang dat ie het te koud/te warm/te weetikveelwat heeft :')
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:24:06 #191
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180137998
Hier ook altijd blote voeten :D
Aure, wat een heerlijke baby O+
LDG, beterschap -O-

Onze dag tot nu toe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie hebben gelijk wat betreft de uitjes; voor M. is het al snel leuk genoeg natuurlijk :)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:09:40 #192
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180138650
Ik denk dat het niet vreselijk nauw kijkt eigenlijk qua koud/warm. Ik bedoel er is marge, er is niet maar 1 goede optie. En als het ze echt niet zint gaan ze wel huilen.

Nou ja tenzij heel klein of nog niet goed aan het groeien. Dan wil je natuurlijk graag dat ze hun energie niet hoeven te besteden aan warm houden. En kunnen ze nog niet zweten dus moet je steeds dat nekje voelen. Maar het wordt steeds makkelijker :Y.

[ Bericht 51% gewijzigd door Lemijn op 30-06-2018 13:22:15 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 30 juni 2018 @ 13:28:16 #193
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180138890
Aure, wat een lieverd! Zo mini nog. O+
De rest ook. O+ niet mini, maar wel lieverdjes! O+

Sokjes doe ik ook pas sinds een paar weken uit, hoor. :@ U. is nu 3,5 maand. Hij heeft hele erge zweetvoetjes en krijgt daardoor snel super koude voeten.

Edit:
Wij gaan vanavond ook op sushidate. O+ Twijfel of ik vanavond een wijntje kan doen! 1 glas = 2 uur niet voeden, toch?

En morgen naar de zee. O+

[ Bericht 22% gewijzigd door arvensis op 30-06-2018 14:30:02 ]
Protčge moi de mes désirs.
pi_180139836
Yoghurt was geen succes, tot nu toe.
Morgen weer een poging, dat zure gezicht haha!
We zitten nu aan de rijsttafeltjes omdat het brood op is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V zit vandaag continue met zijn vingers in het stopcontact en zodra ik er iets van zeg lacht hij keihard :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Flav op 30-06-2018 14:56:34 ]
pi_180140030
LadyS ik vind het ook weleens lastig om iets leuks te bedenken om met Banaan te doen. Als ik wat meer wil doen dan anders heb ik al snel het idee dat Banaan het wat teveel vindt en het is maar moeilijk daar een goeie balans in te vinden. Wat leuks vind ik dan al snel een stuk minder leuk. :D
Samen lunchen vind ik trouwens wel een uitstekend idee. O+

Kruipende V. *O*

Hopelijk alle zieken nou weer even gehad LDG. :*

Balen Lemijn dat Jacob steeds ziek is. Die tijd had ik niet al te lang geleden met Banaan, ondertussen heeft hij, volgens mij, nooit meer verhoging. Het gaat in ieder geval ook weer over. :*

Aure wat heerlijk zo’n kleintje in zomerkleertjes. En die slaaphouding blijft ook mooi. Wij noemden het de game-over stand. O+

Banaan heeft ook bijna altijd blote voeten. Als ik hem sokken aantrek dan trekt hij ze toch weer uit.

Hapjes krant, dat is ook Rapley toch? :D

Fijn Fleur dat hij toch nog is gaan slapen! En veel plezier vanavond. :)

Tolstoi mooi dat jullie een fijne avond hadden zo. Ik ben ook wel benieuwd hoe je het met je man vond zo voor het eerst weer de deur uit. :)

Wij gaan zo eens proberen hoe Banaan het doet in de kinderwagen. In de reiswieg begint hij namelijk dit te doen, en het is een lage reiswieg. We beginnen met een korte afstand, het is toch warm, en kijken hoe hij het vindt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 15:08:38 #196
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180140275
Hier zit de kapitein al sinds vier maanden in de kinderwagen/maxocosi op het onderstel :') toen was hij al te lang voor de wagenbak 8)7.

Binnenkort eens shoppen voor een buggy, vind die wagen zo onhandig lomp en zwaar }:|
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180141310
Hier ook al vanaf 4 maanden, de bak was een krijsfestijn. We gaan indd ook binnenkort opzoek naar een buggy, voor vakantie en minder gesleep met de Mutsy }:|
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:13:04 #198
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180141889
Grappig, ik pak de buggy nooit. Zoveel kleiner vind ik 'm niet en de wagen rijdt veel lekkerder. En ik ging pas over bij praktijken zoals die van Banaan.

DUMAN volgens mij zit je met die 2 uur per glas-regel sowieso goed. Het kijkt zelfs nog minder nauw dacht ik.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180143072
Dat was een kort dutje voor Banaan. Vrachtwagens zijn geen muziekinstrument. :( :( :(

Fijn trouwens om te weten dat er meer van jullie eerder overgingen naar de gewone kinderwagen. Hij zat best lekker, in de draagzak heeft zijn nekje soms meer te verduren. :D

[ Bericht 27% gewijzigd door PKM op 30-06-2018 17:04:33 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180145244
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:59 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dat was een kort dutje voor Banaan. Vrachtwagens zijn geen muziekinstrument. :( :( :(

Fijn trouwens om te weten dat er meer van jullie eerder overgingen naar de gewone kinderwagen. Hij zat best lekker, in de draagzak heeft zijn nekje soms meer te verduren. :D
Zo heel vroeg ben je er niet mee? Hij is 6,5 maand toch?
Ik snap dat je hem het liefst zo lang mogelijk laat liggen maar met 6,5 maand is niks gek.
Twix paste nog makkelijk in de bak maar klom er uit met 7 maanden, dus toen zijn wij ook over gegaan op de zit.
pi_180147284
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 18:25 schreef Malteser het volgende:

[..]

Zo heel vroeg ben je er niet mee? Hij is 6,5 maand toch?
Ik snap dat je hem het liefst zo lang mogelijk laat liggen maar met 6,5 maand is niks gek.
Twix paste nog makkelijk in de bak maar klom er uit met 7 maanden, dus toen zijn wij ook over gegaan op de zit.
Ik had het idee dat het pas met negen maanden mocht. Dat zou ook lastig worden, zowel met lengte als gewicht gaat hij naar de max.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180147459
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 20:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik had het idee dat het pas met negen maanden mocht. Dat zou ook lastig worden, zowel met lengte als gewicht gaat hij naar de max.
Het is natuurlijk goed om hem zo lang mogelijk plat te laten liggen. Beste voor zijn rug. Maar als liggen in de bak niet meer past/gevaarlijk wordt vanwege draaien en eruit vallen, is het tijd om over te gaan op de zit. Wel het beste om deze dan eerst zo plat mogelijk te gebruiken, dus zoveel mogelijk in liggende positie.

Zitten in een fietsstoeltje mag bijvoorbeeld niet eerder dan bij 9 maanden vanwege de wervelkolom. Maar dan zitten ze rechtop en vangen vanwege het fietsen toch wat ‘klappen’.
pi_180148921
Het was wel een heel klein beetje onwennig om weer met manlief alleen op date te zijn :@
Mede ook omdat ik met mijn hoofd vaak bij S. zat en af en toe met een schuin oog op mijn telefoon mocht er iets zijn.
Maar het was fijn en goed denk ik om te doen. Probleem is nog steeds dat we geen oppas in de buurt hebben, sowieso iemand die ik dusdanig vertrouw om alleen bij S. te laten.
Mijn vriendin woont niet in buurt, die moest speciaal hiervoor een half uur rijden om op te kunnen passen.

We hebben weer een stuk gefietst, S. vindt het zo leuk O+
Vind het zelf alleen wel lastig met de zon. Op de fiets heb je helemaal geen schaduw (tenzij je onder de bomen fietst). We hadden hem goed ingesmeerd, maar ik zou hem graag ook een petje en zonnebrilletje op doen, maar hij trekt alles af en gooit het netjes op de grond.

Bij ons ook al snel de zitting in gebruik. S. werd te lang voor de wagenbak. Wel eerst een hele tijd de zitting helemaal plat gehad en langzaam iets hoger gezet om te wennen.
  zondag 1 juli 2018 @ 08:39:47 #204
469536 DorothyGale
High hopes
pi_180156603
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Is hier ook nog het geval. Ik ben nog heel erg vergeetachtig en kan inderdaad ook geen logische verbindingen meer leggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kom vast goed. Toch? 😂

Vast wel :P

Fijn dat het thuiswerken goed is gegaan Donna. En handig dat je werkgever bekend is met het thuiswerken + baby en dat je ’s avonds eventueel in kan halen. Hoe is het gister gegaan een tijdje zonder G?

Blije buitenbaby’s van Mini en Jagar *O*

En een mooi babycadeautje voor papa bij LadyS :s)

Lieve foto van BelleFleur met kleintje O+

Dat lijkt me zo pittig LDG, allebei ziek ziek zijn en dan voor de baby zorgen.. Gelukkig ging het snel weer beter :)

Weer een zieke Jacob, wat sneu dat hij zo vaak koorts heeft. En dat in je vakantie Lemijn -O-

Wat een lief pakje Aure O+

Hopelijk vind je gauw een oppas Tolstoi, zodat je vaker weg kan met je man en je meer ‘over kan geven’ aan de avond.

Tot nu toe is het goed te doen met de hitte hier, maar we wonen dan ook dichtbij de kust. Scheelt toch een paar graden. Ook ik vind het lastig om R. precies zo te kleden dat hij het niet te warm of te koud heeft. Eergister zijn we naar een soort kunstrand met eetgelegenheid geweest en dat ging prima. Genoeg schaduw en het was er ook niet bloedheet. We hebben een heerlijke dag gehad :s)

En gistermiddag zijn we naar een verjaardag geweest. Was wel even spannend met zijn huiluurtjes, maar die bleven uit dus we zijn langer gebleven dan gepland. Hij heeft het prima naar zijn zin gehad (en wij dus ook), geslapen en lekker geknuffeld. Wat ik me nu afvraag, is dit dan toeval? Merkt hij eigenlijk iets van zijn omgeving met negen en een halve week?

Vannacht sliep hij voor de derde keer door (dacht dat het eenmalig was), nu kwam hij pas na zeven en een half uur. En deze keer een nacht zonder gewapper :P Ik schrok wakker om 6.15 uur en checkte meteen of hij het nog wel deed. En vroeg me af of ik een voeding had gemist :D
pi_180157792
Lekker is dat hč, DG, als zo’n verjaardag dan zo soepel loopt met je baby. Wij waren gisteren pas na half 11 ‘s avonds thuis, met wakkere baby en peuter :')

Ik baal zo dat ik nog geen fijne/veilige fiets heb. We hadden anders vandaag best eens fietsend naar de verjaardagen gekund. M. gaat nu de hele dag van tijger naar zit en is afgelopen week 9 maanden geworden. Volgens mij zitten we wel goed nu eigenlijk :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180159895
Ik zou m ook gewoon het in zitje doen bij zulke capriolen pkm :) M. wil tot nu toe (bijna 6 maand) nog steeds in de bak en past er ook nog steeds in (echt blij met mijn Joolz, mijn ouders hebben een andere -ze hebben een complete kinderuitzet- en daar past ie niet zo goed meer in de bak).

Fijn van een kruipende V. flav!

En ik zag nog lieve foto’s van Aure en LadyS O+

Fijn dat het zo goed ging DG! En fijn van het doorslapen :)

Wij hebben gisteren een hele leuke avond gehad in de ZiggoDome. En M. heeft het goed gedaan bij m’n ouders, we hebben hem net weer opgehaald. Het was echt heeeel lang geleden dat ik om 09:35 wakker werd! :P Vandaag nog even over de sfeermarkt lopen in het dorp en verder rustig aandoen denk ik :)

[ Bericht 4% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 01-07-2018 12:18:46 ]
pi_180160389
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:00 schreef LeSage het volgende:
Ik baal zo dat ik nog geen fijne/veilige fiets heb. We hadden anders vandaag best eens fietsend naar de verjaardagen gekund. M. gaat nu de hele dag van tijger naar zit en is afgelopen week 9 maanden geworden. Volgens mij zitten we wel goed nu eigenlijk :)
Dirk gaat dus nog helemaal niet zitten. Hij is alleen maar bezig met kruipen, staan en optrekken en soms pasjes langs de tafel. Maar zitten is er niet bij. Hij kan wel zelfstandig blijven zitten, maar doet dat dus gewoon bijna niet. Ontdekken is leuker, en dat kan zittend niet. Nou hebben we ook nog geen fietsstoeltje, maar ik twijfel dus ook of het al wel verantwoord zou kunnen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180160638
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:41 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dirk gaat dus nog helemaal niet zitten. Hij is alleen maar bezig met kruipen, staan en optrekken en soms pasjes langs de tafel. Maar zitten is er niet bij. Hij kan wel zelfstandig blijven zitten, maar doet dat dus gewoon bijna niet. Ontdekken is leuker, en dat kan zittend niet. Nou hebben we ook nog geen fietsstoeltje, maar ik twijfel dus ook of het al wel verantwoord zou kunnen.
Hier nog een :W
Hij kan zitten maar vertikt het want kruipend is de wereld leuker.
Wij zijn wel al een aantal keer gaan fietsen.
Ze zitten goed rechtop en vast in het stoeltje alleen vangen ze meer klappen op met hun rug.
  zondag 1 juli 2018 @ 13:17:14 #209
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180160863
Hier hetzelfde mbt zitten :D hij vind t gewoon niet boeiend, als je hem neerzet (wat kan want hij blijft wel redelijk stabiel zitten) rolt ie vrijwel meteen naar zn buik om te gaan tijgeren/staan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 1 juli 2018 @ 13:56:43 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180161345
Wat grappig, Jacob gaat juist steeds meer zitten. Dan kan je beter om je heen kijken en de vormenstoof leeg trekken en herrie maken (dingen tegen elkaar aan slaan).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180161914
Dat kan allemaal ook staand, Lemijn. Vooral de vormpjes ophalen om op de glazen tafel te slaan gaat goed. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180162038
J. heeft zelfstandig zitten afgelopen week pas in zijn repertoire opgenomen. Net als echt kruipen en langs de bank stappen. Begint ook al te brabbelen. Hij heeft haast!

We waren al wel wezen fietsen (met 11 maanden voor het eerst).

Hoe lang duurt die fase trouwens van continu in bed gaan staan en een voor een je speentjes uit bed gooien om daarna te gaan huilen, omdat je niets meer hebt om uit bed te gooien? :') Ik vind het nogal vermoeiend.
  zondag 1 juli 2018 @ 16:11:07 #213
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180164135
Geen idee kazy, hopelijk net zo kort als die met op bed springen en dan met je tanden op de rand van je ledikant beuken :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 1 juli 2018 @ 18:13:30 #214
221912 minilot
Nancy boy
pi_180167314
Grrrrroetjes van ons vanaf het Tweede Maasvlakte-strand :W

Let me see you stripped down to the bone
pi_180167644
Die komt en gaat, kazy. Ik ben aan t overwegen de speen af te gaan leren, puur hierdoor. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180172875
Leuk mini! Vindt O. het leuk aan het strand? Volgens mij hebben wij hetzelfde kleed (alleen een ander motiefje) :+ En hij heeft weer zo’n leuke romper aan! O+

Of het door het warme weer komt of door wat anders weet ik niet maar M. slaapt de hele week al niet voor 22:00, normaal ligt hij om 20:00 in bed. We zullen eens zien waar dit weer heengaat :') Verder begint ie zich steeds beter te verplaatsen, tijgeren is het niet maar hij komt wel waar ie wil. Leuk om te zien dat ie weer meer kan :)
  zondag 1 juli 2018 @ 21:34:50 #217
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180173135


Groetjes terug aan O. van U. uit het Bosbad in Leersum (aanrader!)! O+

Gister een date gehad met man O+ en vandaag een familieuitje gehad. Heeft ons zo goed gedaan! Weer zoals vroeger ipv de gebruikelijke sleur (die ik ook wel kan waarderen). O+

—-
Leuk om te lezen dat jullie baby’s zich voortbewegen. O+ Die van mij rolt alleen nog maar. Kan niet wachten tot hij ook lekker naast ons kan zitten, naar ons toe kan kruipen en naast ons kan lopen. :)

Belle: hopelijk zit ‘ie snel weer in z’n oude ritme!

Kazy: is de speen vastmaken met een speenkoord geen optie?
Protčge moi de mes désirs.
pi_180173535
Oh wat schattig duman O+

Ook watergroetjes van M. vanuit zijn eigen huge zwembad :')


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 01-07-2018 22:12:19 ]
pi_180176806
Duman wat een bink is die U zeg O+

En kijk M daar zitten in zijn minibadje, wat schattig :D O+

Kort vraagje; morgen heeft C de echo voor haar heupjes en dat is precies rond voedingstijd, zal ik haar er voor of er na de fles geven? Wat zouden jullie doen? Voordelen van er voor zijn dat ze waarschijnlijk geduldiger is, maar ik ben bang dat als ze zich wel gaat opfokken ze misschien moet spugen of zo.. Iemand ervaring met hoe lang zo’n echo duurt?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180177056
Ik zou het flesje opsplitsen. Beetje ervoor zodat er sowieso geen honger is bij de echo. En erna zodat er een troostflesje is :)
In ieder geval heel veel succes!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 2 juli 2018 @ 05:42:45 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_180179752
Echo duurt niet lang als C. meewerkt, zeg maar. Dus ik zou ervoor een fles geven :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_180179946
Succes vandaag rena!
pi_180180031
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:11 schreef rena het volgende:
Duman wat een bink is die U zeg O+

En kijk M daar zitten in zijn minibadje, wat schattig :D O+

Kort vraagje; morgen heeft C de echo voor haar heupjes en dat is precies rond voedingstijd, zal ik haar er voor of er na de fles geven? Wat zouden jullie doen? Voordelen van er voor zijn dat ze waarschijnlijk geduldiger is, maar ik ben bang dat als ze zich wel gaat opfokken ze misschien moet spugen of zo.. Iemand ervaring met hoe lang zo’n echo duurt?
Heeft A ook gehad (na stuitligging had ze milde heupdysplasie en moest ze een behandeltraject in).

Echo duurt zelf niet zo lang. 5 minuutjes ofzo. Het wachten in de wavhtkamer is altijd spannend... ben je meteen aan de beurt of komt er nog van alles tussendoor en zit je er een uur? ;)

Dus ik zou haar gewoon een in de wachtkamer voeden als dat kan. Heb ik toen ook gedaan met A (bv in een hoekje).

Succes!
pi_180180315
Duidelijk! Ik geef hem er voor, opsplitsen gaat mijn vreetzakje niet accepteren denk ik :@ Als ik haar gewoon goed laat boeren er na komt het vast goed. :) Moest A een spreidbroek?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180181286
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 07:30 schreef rena het volgende:
Duidelijk! Ik geef hem er voor, opsplitsen gaat mijn vreetzakje niet accepteren denk ik :@ Als ik haar gewoon goed laat boeren er na komt het vast goed. :) Moest A een spreidbroek?
Jep, 6 weken 24u. Toen was het bijna verholpen. Toen nog 6 weken alleen 's nachts. Zag er destijds enorm tegenop, maar is hartstikke meegevallen uiteindelijk :)
pi_180181612
Wat een fijne foto's van O., U. en M. O+

Rena succes vandaag met de echo!

Hier vandaag mijn allereerste dag alleen met J., mijn vriend is weer aan het werk ;( We hebben al samen gedoucht en dat ging goed, dus de rest van de dag overleven we vast ook wel :+ hij ligt nu lekker op mij te tukken (warmmmmmm), hopelijk kan ik hem zo overhevelen naar de hangmat want hongerrr. Gelukkig hoef ik verder echt helemaal niks vandaag. Behalve mijn baby in leven houden dan. Moet lukken :+
pi_180181624
Wij zijn van de bak naar het zitje gegaan toen ze zich begon op te trekken aan de bumperbar, dat was met ruim 7,5 maand. Ze paste kwa lengte nog wel prima.

Fietsen hebben we gedaan met 9,5 maand. Ze begon toen met steeds zelfstandig te gaan zitten, dus had er wel vertrouwen in.

Wat leuk al die strand en water foto’s! Hier gisteren ook samen in het badje gezeten buiten. Ze vond het helemaal te gek, lekker spetteren. En vooral de hele tijd willen staan. Ze trok zich vooraf al aan de buitenrand van het badje op om vervolgens over de rand hangend met de armen in het water te spetteren. Ik kan daar echt van genieten. O+

Rena succes met de echo vandaag!

We zitten al in de dubbele cijfers hier, N is alweer 10 maanden. :o

Aura, dat is een stap ja, vriend weer aan het werk. Zo te horen komt dat zeker goed, op dit tijdstip al samen gedouched vind ik al een hele prestatie!
pi_180181992
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:11 schreef rena het volgende:
Duman wat een bink is die U zeg O+

En kijk M daar zitten in zijn minibadje, wat schattig :D O+

Kort vraagje; morgen heeft C de echo voor haar heupjes en dat is precies rond voedingstijd, zal ik haar er voor of er na de fles geven? Wat zouden jullie doen? Voordelen van er voor zijn dat ze waarschijnlijk geduldiger is, maar ik ben bang dat als ze zich wel gaat opfokken ze misschien moet spugen of zo.. Iemand ervaring met hoe lang zo’n echo duurt?
Edit je had al gereageerd! :D
pi_180182013
DG wat fijn, nachten doorslapen. :D

De wandelwagen is een succes, al is Banaan het er niet mee eens dat hij vast zit. Volgens mij vindt hij de draagzak daardoor ook even wat minder leuk. :{

Gaan jullie vaker daten Tolstoi, als er een vaste oppas gevonden is? :)

LDG die tanden op de rand van het ledikant. Hopelijk leert de Kapitein dat snel weer af. :X
Grappig die verschillen tussen kindjes die gaan zitten spelen of juist nog niet.

Fleur balen van het veranderende ritme. Banaan is juist weer vroeg wakker en vroeg naar bed. Vanmorgen was het weer eens als vanouds zes uur. :') Daarentegen doet hij wel steeds vaker langere dutjes.

Lekker Mini en Duman zo aan het water. Dat bosbad ben ik ooit eens langsop gefietst, ik had geen idee dat het zo groot was! Bedankt voor de tip. :)

Succes vandaag Aure! Volgens mij komt dat wel goed. :)

Klinkt goed Nolita, lekker spelen in het water. O+

Banaan heeft een nieuw trucje met drinken. Als ik hem op zijn zij wil leggen dan duwt hij zijn billen omhoog, zodat ik hem niet gedraaid krijg. En van daaruit kan hij weer prima wegrollen. Gelukkig drinkt hij meestal wel goed voor zijn dutje.
Hij drukt zich nou soms op met gestrekte armen en benen en houdt dat heel even vol. w/
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 2 juli 2018 @ 11:51:32 #230
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180183297
Leuk hč, al die ontwikkelingen, pannenkoekenmix?

En wat heerlijk al dat water. Vind ik jammer dat mijn baby daar nog wat te klein voor is....

Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Goede nacht gehad trouwens, met maar 2 voedingen!
*self-censuur, klaagverhaal weggehaald. Vanmiddag naar de osteopaat, ben benieuwd. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar grijp nu alle handvatten aan.
  Moderator maandag 2 juli 2018 @ 12:29:20 #231
382129 crew  Donna
pi_180183957
Jagär ik was ook echt sceptisch over de osteopaat, maar na 2x hadden we een heel andere baby. Na de eerste keer merkten we meteen al duidelijk verschil. Ik ben zo blij dat ik gegaan ben ondanks dat m'n vriend het maar 'zo zo' vond.
pi_180184431
Heupjes waren gewoon goed gelukkig *O* Maar wat een ochtend, ik vond het wachten op een gegeven moment wel erg lang duren; bleek ik een uur te vroeg te zijn }:| en omdat ik al een beetje gespannen was barste ik in tranen uit aan die balie :@ Heel gęnant, heb daar normaal echt niet zo snel last van maar ik voelde me zo stom.

Nu ga ik even bijkomen en straks bijlezen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180184651
Wat lief, alle waterbabytjes O+ Durf het zelf nog niet zo goed aan met R.

Spannend Aure, zo'n eerste dag alleen. Maar gaat vast helemaal goed :) Gelukkig geen grote dingen op de planning.
Fijn dat de heupjes goed waren Rena en ik kan me helemaal voorstellen dat je gestressed was! En als je dan ook nog een uur te vroeg bent dan kan je dat er helemaal niet bij hebben :*

Gister liep het met voedingen voor het eerst helemaal volgens het plaatje. Op sommige dagen clustert R. zo erg dat we wel 13 a 14 keer een flesjes klaar maken. Gister kwam hij echt overdag rond de 3,5 á 4 uur :) De laatste voeding was om 20.00 uur en ik verwachtte hem weer om 23.00 uur. Maar er gebeurde niks en het duurde nog een uur langer voordat ik door had dat hij aan zijn zeven uur sesse begon :') En inderdaad, om 3.00 uur wilde hij graag weer drinken :)

Over een kleine drie weken zijn we eerst met z'n tweetjes weg naar een feestje :) Is bij mijn vriendin thuis die om de hoek woont. Mijn ouders gaan dan oppassen en die wonen nog een paar straten verder. Ze zijn schatten, maar mijn moeder is echt van het laten huilen (dat deed ze ook bij ons, hoewel ze wel de kamer even inkeek) :{ Als ik volgens haar te vaak op sta om R, te troosten gebiedt ze me te zitten. Zal nog wel even duidelijk zeggen dat we dat echt niet willen...
pi_180184873
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk hč, al die ontwikkelingen, pannenkoekenmix?

En wat heerlijk al dat water. Vind ik jammer dat mijn baby daar nog wat te klein voor is....

Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Goede nacht gehad trouwens, met maar 2 voedingen!
*self-censuur, klaagverhaal weggehaald. Vanmiddag naar de osteopaat, ben benieuwd. Geloof er eigenlijk niet zo in, maar grijp nu alle handvatten aan.
Oh wat klote dat je er zo doorheen zit... Hopelijk kan de osteopaat jullie verder helpen, hoor en lees er veel goede verhalen over :*
pi_180185096
Ik ben helemaal fan van de osteopaat, ik hoop dat jij het ook snel bent Jagar :*

Vanmorgen stond er een doos met billendoekjes in de woonkamer. M. trok zich er een hele tijd aan op om te staan. Kom ik daarna uit de keuken terug, ligt hij er bovenop :D hij begint ineens haast te krijgen met ontwikkelen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180185514
Aure, spannend toch zo’n eerste dag alleen met de kleine. Ben wel benieuwd hoe je samen douchet als je alleen bent, droog je dan eerst de kleine af? Ik wil ook een keer samen met C douchen maar ik denk dat ik daar eerder mee had moeten beginnen :@

PKM, hier begint er ook een manoeuvres uit te halen tijdens het drinken ook, maakt het wel lekker gecompliceerd :P Ze doet het soms ook als ik de trap op of af loop }:|

Jagar :*

Dorothy wat fijn dat de voedingen wat meer schema krijgen! Bij ons ging dat toen ook heel geleidelijk, ben er niet eens bewust mee bezig geweest :@ Het lijkt me wel lastig als je moeder van het laten huilen is, ik zou het dan wel lastiger vinden haar achter te laten hoe lief ze verder ook mag zijn :@ Hij is nog maar zo klein!

Oh LeSage, wat wordt hij dan al weer groot he? Heb je een foto gemaakt? ;)

Hier een meisje wat steeds meer haar stemmetje aan het verkennen is, ik kan er steeds meer klanken in horen. Gisteren klonk het alsof ze heel hard BLABLABLA gilde :D Ik deed het een keer terug en toen kopieerde ze het weer _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 2 juli 2018 @ 14:23:39 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180185667
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:14 schreef rena het volgende:
Aure, spannend toch zo’n eerste dag alleen met de kleine. Ben wel benieuwd hoe je samen douchet als je alleen bent, droog je dan eerst de kleine af? Ik wil ook een keer samen met C douchen maar ik denk dat ik daar eerder mee had moeten beginnen :@
Waarom had je daar eerder mee moeten beginnen? Het is niet dat je je kans hebt gemist ofzo :D.

Toen hij nog bleef liggen, legde ik het aankleedkussen in de badkamer neer met een grote handdoek + hydrofiel erop klaar, dan wikkelde ik hem daarin als hij klaar was. Als hij rustig lag, kon ik nog even verder douchen. Anders kwam ik er ook onder uit, snel handdoek omslaan, met hem verder.

Fijn van de goede echo, rena.

DG, heb je al aan je ouders gevraagd of ze zich willen voegen naar jullie wensen? Zo niet, dan kan je misschien beter een andere oppas zoeken? Van mij hoeft het echt niet in detail zoals ik het doe allemaal, maar iets essentieels als niet laten huilen bij een kleine baby lijkt me een logische vraag en kunnen ze toch gewoon uitvoeren, ook als ze het zelf 30 jaar geleden anders deden?

Succes met de osteopaat, Jagar. Zou tof zijn als het helpt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180185777
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:23 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Waarom had je daar eerder mee moeten beginnen? Het is niet dat je je kans hebt gemist ofzo :D.

Omdat ze zelden meer rustig vast te houden is en ik ben bang dat ze in de douche uit mijn armen glibbert op die manier _O- Misschien een keer oefenen als manlief thuis is.

C is helemaal uitgeteld van de ochtend in het ziekenhuis, heb haar bij thuiskomst in bed gelegd en ze slaapt nog. Ze was echt ontzettend zoet toen we daar waren, alleen de echo zelf vond ze echt niet leuk om zo op haar zij te liggen, ze was wel echt even hysterisch ;(
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 2 juli 2018 @ 14:32:37 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180185827
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef rena het volgende:

[..]

Omdat ze zelden meer rustig vast te houden is en ik ben bang dat ze in de douche uit mijn armen glibbert op die manier _O- Misschien een keer oefenen als manlief thuis is.
Ik zou het gewoon een keer uitproberen. Als ze onrustig wordt, ben je gewoon binnen een minuut klaar. Mijn ervaring is, dat Jacob onder de indruk is van het water en ernaar gaat kijken en voelen. Ook het geluid is anders dan anders. Ik heb hem stevig tegen me aan, dat voelt niet glibberig. Maar goed, ieder kind is anders natuurlijk :). En het is ook weer niet zķ ideaal dat ik het elke week doe.

Hopelijk is ze vanmiddag weer gewoon de oude!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180186336
Wat een heerlijke zomerse foto’s kwamen er weer voorbij O+

Jagar :* Hopelijk heeft het toch enig effect!

Douchen met een baby durf ik echt niet meer aan. J. glibbert alle kanten op en op grond glijdt hij steeds uit. Mijn man neemt die taak dus op zich :P

Wij waren vanmorgen bij het cb en ik vertrok weer eens met een dubbel gevoel -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180186799
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:00 schreef rena het volgende:
Heupjes waren gewoon goed gelukkig *O* Maar wat een ochtend, ik vond het wachten op een gegeven moment wel erg lang duren; bleek ik een uur te vroeg te zijn }:| en omdat ik al een beetje gespannen was barste ik in tranen uit aan die balie :@ Heel gęnant, heb daar normaal echt niet zo snel last van maar ik voelde me zo stom.

Nu ga ik even bijkomen en straks bijlezen.
Gelukkig maar! *O*
  maandag 2 juli 2018 @ 15:36:37 #242
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180186971
Wat vervelend, kazy. Volgens mij is er niks anders dat je kan doen met een baby dan gewoon stug blijven aanbieden en erop vertrouwen dat het een keer beter wordt. Stom dat je dan bij een discussie over de nachten belandt :?.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180187132
Fijn van de goede echo rena.

Hier zit er volgens mij weer een tand aan te komen.
Vannacht heeft hij weer tussen ons in geslapen, was wel knus want hij rolt net zo lang totdat hij tegen me aan ligt O+ Maar heb daardoor wel weinig slaap gehad.
Nu weigert hij ook al een uur slaap terwijl hij dood moe is (oog wrijven) en z’n luiers zijn weer goor :r
  maandag 2 juli 2018 @ 15:46:12 #244
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180187222
Terug van osteopaat. Nekje een voorhoofd zaten vrij vast, blijkbaar typisch sterrenkijker beeld. Ik weet niet zo goed wat ze gedaan heeft, ben benieuwd of we wat merken. Ik ben een beetje sceptisch. Volgende week nog een keer.

Nu slaapt meneer lekker op me.
pi_180187608
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:36 schreef Lemijn het volgende:
Wat vervelend, kazy. Volgens mij is er niks anders dat je kan doen met een baby dan gewoon stug blijven aanbieden en erop vertrouwen dat het een keer beter wordt. Stom dat je dan bij een discussie over de nachten belandt :?.
Gaan we inderdaad maar doen! Ik probeer hem ook maar te ‘foppen’ door gepureerde groenten op zijn brood te smeren. Met wisselend succes overigens. Ik kan eigenlijk ook niet terughalen hoe we op dat slapen kwamen, stom genoeg :? Ze zei wel dat ze dacht dat de nachtvoedingen ervoor kunnen zorgen dat hij ‘s avonds niks wil eten. (Misschien dat we er zo op kwamen.) Geen idee of dat zou kunnen kloppen..
pi_180188582
Hier ook terug van het cb en N. is weer 2 prikken rijker ;(.
Stats 6270gr en 64cm.
pi_180188950
Jagar, ik ben benieuwd of je (nu al?) verschil gaat merken. Is daar nog iets over gezegd?

Bella, wat een petite dametje heb je.

Kazy, ik herken het gevoel helemaal maar probeer je niet gek te laten maken door de adviezen van het CB. Jullie doen het op jullie manier en niet laten huilen past daar bij. Dat staat los van het eten overdag.
Twix sliep al heel lang door en at overdag ook niet (nu nog geen warm eten). Hij eet nu wel brood(producten). Is onderin uit de curve. Mars krijgt alleen BV en is boven uit de curve. Zelfde ouders, zelfde genetische pakket. En toch zo anders dus.

quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:30 schreef rena het volgende:

[..]

Omdat ze zelden meer rustig vast te houden is en ik ben bang dat ze in de douche uit mijn armen glibbert op die manier _O- Misschien een keer oefenen als manlief thuis is.

C is helemaal uitgeteld van de ochtend in het ziekenhuis, heb haar bij thuiskomst in bed gelegd en ze slaapt nog. Ze was echt ontzettend zoet toen we daar waren, alleen de echo zelf vond ze echt niet leuk om zo op haar zij te liggen, ze was wel echt even hysterisch ;(
Hydrofielen, overal goed voor! Als je een hydrofiel op jouw borst nat laat worden en je houdt C daar tegenaan, is er meer grip. Evenals een hydrodiel op je arm, zelfde effect (wij hebben zo’n douchehandschoen gekregen bij Twix maar een hydrofiel werkt ook).
Twix doucht al heel lang zelf maar wij hebben een inloopdouche en hij gleed soms wat uit op de tegels dus inmiddels ligt er hier standaard een hydrofiel op de grond in de douche als Twix doucht.

Fijn van de heupjes!
  maandag 2 juli 2018 @ 17:17:43 #248
221912 minilot
Nancy boy
pi_180189319
Douchen met O. doet alleen papalief hier: mij te glibberig, ook met hydrofiel, en ik ben héél onhandig. Samen in bad doe ik wel graag. :)

En ieieieie, morgenmiddag voor het eerst met mijn kuiken naar de kapper! Van het donkere haar dat hij bij geboorte had zit nog een rare lange pluk op zijn achterhoofd en hij heeft een maf soort pony aan de voorkant, hij loopt tijgert al met al een tikkie voor aap. :7 Benieuwd hoe stil -ie zal blijven zitten! :7
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 2 juli 2018 @ 20:16:20 #249
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_180193922
Ik moet ook maar eens op zoek naar n kinderkapper voor de kapitein.de voormalig-kale-plek-die-nu-klittig-vogelnest is :') moet er nu echt wel af.

Vorige keer mee naar mn eigen kapper genomen maar dat kan niet zo makkelijk alleen (als ik zelf ook geknipt ga worden). Zo lang houdt ie dat niet vol -O-

Waar gaan o en jij heen mini?

[ Bericht 3% gewijzigd door littledrummergirl op 02-07-2018 20:22:24 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_180195733
Malteser dank voor de geruststelling! Het is hier (andersom) ook even wennen dat we na M. die bovenin de curve zat en alles opat wat je voorschotelde, nu een tegenovergesteld exemplaar hebben gebakken :)

Succes bij de kapper met O.!

Dat is hier nog lang niet aan de orde. J. heeft wat plukken haar bovenop nu, maar verder lijkt het nog nergens naar :D
  maandag 2 juli 2018 @ 21:12:49 #251
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180196125
Minilot hoe was voor O en voor jou de dag zonder elkaar?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180198742
Rena, wat fijn dat de heupjes goed waren!

Jagar :* Hopelijk hebben jullie baat bij de osteopaat!

Kazy, herkenbaar dat soort gesprekken bij het CB! Voel me er ook altijd wat onzeker door.... Potjes Olvarit lukt ook niet?
Bij ons gaat het dan ook vaak over de nachtvoedingen. S. komt ook nog steeds 1-2 keer per nacht. "Fijn" om te lezen dat dat bij jullie ook nog zo is, al hoop ik voor ons allebei dat het binnenkort eens over is daarmee.

Mijn S. zit wel bovenin de curve, maar zijn avondeten gaat ook k*t momenteel. Hij wil niks, niet eens een hapje proeven voor de smaak, zo'n beetje alles wordt weer uitgespuugd. Frustrerend af en toe. Brood eet ie daarentegen wel erg goed en fruit ook (met name bananen, die at ik elke dag tijdens mijn zwangerschap _O- ). Af en toe doen we dan een potje Olvarit.

Morgen de laatste dag als baby......... O+ :'( :o O+
pi_180199134
Wat rot kazy! ;( Kun je ook vrij weinig mee.. Ik sluit me aan bij Lemijn, ik zou ook stug blijven aanbieden.

Heel fijn dat haar heupjes goed waren rena!

Aah wat gaat zo’n jaar dan snel hč TolStoi! Jammer van het eten.. Hoe gaat het (in)slapen nu bij jullie?

En jullie baby’s naar de kapper :D Ik ben allang blij dat M. meer haar heeft, al heeft ie wel een beetje een dubieus kapsel met vandaag 1 plukje recht omhoog :') Hij zal wel goede ontvangst hebben gehad vandaag..
pi_180199204
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:03 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hydrofielen, overal goed voor! Als je een hydrofiel op jouw borst nat laat worden en je houdt C daar tegenaan, is er meer grip. Evenals een hydrodiel op je arm, zelfde effect (wij hebben zo’n douchehandschoen gekregen bij Twix maar een hydrofiel werkt ook).
Twix doucht al heel lang zelf maar wij hebben een inloopdouche en hij gleed soms wat uit op de tegels dus inmiddels ligt er hier standaard een hydrofiel op de grond in de douche als Twix doucht.

Fijn van de heupjes!
Oh dat is een goede tip voor de volgende keer! Vanavond na haar badje heb ik haar nog even bij mij in de douche genomen en dat was toch wel heel gezellig voor eventjes *; en daarna snel aan papa gegeven ;)

Een vroeg BFD’tje, ben morgen druk;

Even de nieuwe fauteuil uittesten, ze lijkt weer zo mini in die grote stoel :D O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180199270
Oh en Kazy, ik kan me voorstellen dat je verdrietig wordt van het advies van het CB, ik vind het ook eigenlijk niet meer van deze tijd om dat te adviseren. Je moederinstinct zegt wel wat je moet doen :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180199294
Wat een plaatje rena! Mag je trots op zijn O+
pi_180201220
Je zou toch ook een aantekening moeten kunnen krijgen bij het CB, dat ze al eens geadviseerd hebben om te laten huilen. :X

Kazy, gaat kauwen wel goed als hij iets eet dat hij wel lekker vindt? Anders zou het heel misschien toch met een te korte tongriem te maken kunnen hebben. Ik las laatst eens zoiets.

Tolstoi alvast gefeliciteerd. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_180205076
Heb een drukke werkdag dus ik drop vast een foto voor BFD!

Een blik van verbazing, ik vind het leuk hoe ook zijn gezichtsuitdrukkingen sprekender worden mettertijd O+

  dinsdag 3 juli 2018 @ 08:21:52 #259
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180205312
Rena: :o Wat een kleintje zo in de grote stoel! Poppetje, hoor. O+

Belle: wat heeft hij mooie ogen, zeg! O+

Tolstoi: Aah, time flies! Hebben jullie het al gevierd?


Man wil met U. ook langs de kapper. Maar ik wil het niet. :(


Mijn poppetje..
Protčge moi de mes désirs.
pi_180205903
Nog een vakantiefoto, want het was zo leuk. O+ En Dirk bracht ons thuis natuurlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180205925
Fleur, wat een prachtige uitdrukking! O+
Rena, wat is die stoel groot zeg, vergeleken met zo'n lekkere baby. :D
Duman, dat mooie haar! Niet knippen hoor, lekker zo laten.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 09:42:13 #262
382129 crew  Donna
pi_180206081
Nou, ik kan eindelijk even uitgebreid reageren. Gisteren schoot m'n forumpagina letterlijk alle kanten op en kon ik het topic niet eens fatsoenlijk open. Nu lijkt alles weer goed gelukkig!

Nolita, 10 maanden alweer, jeetje!

Rena wat fijn van de heupjes. Wel jammer dat ze even zo hysterisch was, arm ding!

Kazy, hier nog lang geen peuter natuurlijk, maar mijn neefje heeft vanaf heel jong een aantal jaren 'geleefd' op boterhammen met hagelslag, het was het enige wat hij wilde eten, dus dan dat maar. Het lijkt me vreselijk om er middenin te zitten, maar volgens mij komt zoiets meestal echt weer goed en ondertussen zo nu en dan maar iets anders aanbieden. Laten huilen in de nacht zou ik ook echt niet doen, zeker niet als hij zo overstuur raakt.

quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Terug van osteopaat. Nekje een voorhoofd zaten vrij vast, blijkbaar typisch sterrenkijker beeld. Ik weet niet zo goed wat ze gedaan heeft, ben benieuwd of we wat merken. Ik ben een beetje sceptisch. Volgende week nog een keer.

Nu slaapt meneer lekker op me.
Dat had G ook! Ook sterrenkijker was ze.

Het douchen gebeurt hier ook met papa, ik vind het doodeng.

Niet afknippen hoor DUMAN!
pi_180206493
De boot naar Texel Nanuke? :D
pi_180206633
Oja, daar wilde ik ook nog even op reageren. Warm eten gaat hier ook echt beduidend minder goed dan brood en fruit. Met momenten heeft hij er wel zin in, maar echt grote hoeveelheden zijn het niet. Maar hij eet bijv ook bijna geen soepstengels of rijstewafels. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf komt en dat zolang hij andere dingen wel goed eet, het ook niet te maken heeft met de nachtvoedingen. :)

Wat betreft huilen als geen fles/borst snachts, dat vind ik lastiger. Dirk kan ook heel goed heel hard krijsen zonder dat hij honger heeft snachts. Dan is de borst gewoon makkelijke troost. Ik ben daarom nog wel eens eigenwijs en probeer hem op een andere manier te troosten. Vooral nu er nachten zijn dat hij 3x wakker wordt en nachten dat hij niet wakker wordt, denk ik dat dat niet enkel met voedingen te maken heeft.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180206639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:16 schreef Flav het volgende:
De boot naar Texel Nanuke? :D
Inderdaad! :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_180206807
Wat een klein meisje is ze zo ineens weer Rena. O+

Mooi die blik Fleur, vooral het openstaande mondje moet ik altijd om lachen. :D

Gelukkig toch veilig thuis gekomen Nanuke. :7

Duman ik zou ook nog niet knippen, ziet er nog prima uit zo. O+
Banaan heeft ook een krulletje op zijn hoofd die veel langer is dan de rest van zijn haar. Nog geen haast om ermee naar de kapper te gaan.

Kijk hem nou. Binnenkort is hij een op handen en voeten kruiper. ;) O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:32:58 #267
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180206811
Geīnspireerd door jou probeer ik soms ook wat anders, Nanuke. Dat lukte vannacht 1 keer. Van de 4. Ach ja.

Jacob kreeg vandaag weer prikken. Ik vind dat dus helemaal niet om te :'( . :o . Ik vind het wel sneu dat het pijn doet, maar dan troost ik hem en het leed is binnen een minuut geleden. En ik laat hem vol overtuiging vaccineren. Maar misschien ben ik een beetje te rationeel soms. En vannacht vind ik misschien wel mezelf zielig, als hij er niet van wil slapen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:41:26 #268
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180206915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:32 schreef Lemijn het volgende:
Geīnspireerd door jou probeer ik soms ook wat anders, Nanuke. Dat lukte vannacht 1 keer. Van de 4. Ach ja.

Jacob kreeg vandaag weer prikken. Ik vind dat dus helemaal niet om te :'( . :o . Ik vind het wel sneu dat het pijn doet, maar dan troost ik hem en het leed is binnen een minuut geleden. En ik laat hem vol overtuiging vaccineren. Maar misschien ben ik een beetje te rationeel soms. En vannacht vind ik misschien wel mezelf zielig, als hij er niet van wil slapen.
Nee hoor, ik ben net zo. O krijgt vandaag ook z'n eerste prikjes!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:27:14 #269
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_180208441
En ik ben het andere uiterste.. ik vind het wel vreselijk zielig en stel het het liefst zolang mogelijk uit, waarschijnlijk ben ik degene die het hardst huilt tijdens de prik en degene die het slechtst slaapt. :')
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:40:32 #270
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_180208684
Aah Nanuke, nu al autorijden. O+ Schatje!

Pkm O+ Blijft ‘ie zo staan, of beweegt hij zich zo ook voort? :P
Bevalt de baby gym trouwens?

—-
Wie had het hier laatst over kma? Kan diegene mij even een dm sturen? :)
Wij hebben gister een verwijsbrief gekregen, mogen maandag langs het ziekenhuis.
Protčge moi de mes désirs.
pi_180209468
Wat een leukerd Rena O+ echt een lachebekje

Belle, die wimpers! O+

DUMAN wat een prachtig ventje heb je toch. Niet knippen hoor die haren! Vond zijn kapsel zo stoer op de waterfoto die je eerder postte :D

Nanuke, hij kijkt ook alsof hij echt alles onder controle heeft _O-

Pannenkoekenmix, geweldig! Kan ik me nog niks bij voorstellen als ik naar mijn kleine frummel van bijna 6 weken kijk.

Mijn bijdrage aan BFD:



M. zit op dit moment in een sprongetje heb ik het idee. Ze sliep eigenlijk na 2 weken al door en nu komt ze weer 1 keer per nacht voor een voeding, zo rond half 4. Daarnaast huilt ze weer meer en komt ze vaker maar wel korter voor een voeding. Ook is ze zich meer bewust van de dingen om haar heen, bijvoorbeeld haar mobiel, zoals op de foto te zien is O+

Het is een onwijs lekker kind, iedereen is dol op haar. En ze doet het zo goed! Over twee weken de eerste prikjes en ik zie er nu al tegenop :'(
pi_180209475
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Aah Nanuke, nu al autorijden. O+ Schatje!

Pkm O+ Blijft ‘ie zo staan, of beweegt hij zich zo ook voort? :P
Bevalt de baby gym trouwens?

—-
Wie had het hier laatst over kma? Kan diegene mij even een dm sturen? :)
Wij hebben gister een verwijsbrief gekregen, mogen maandag langs het ziekenhuis.
Wat wil je weten? Twix heeft het.
pi_180209533
Wat een prachtige kinderen toch hier! O+

Prikjes, hier geen twijfel over het vaccineren. Prikken laat ik dan ook met droge ogen zetten. Wel vind ik het sneu als ze er last van hebben. Maar dat vind ik ook als ze last hebben van darmkrampen/verkoudheid/enz.
pi_180209624
+1 Malteser, ik zie ook vooral op tegen the aftermath :') maar het is voor een goed doel.
pi_180209968
L. krijgt over een uur de prikjes. we zullen zien hoe het gaat.

Ik had een lekkere faalactie vandaag. we zouden een uurtje van huis dus ach die tas met luiers hoeft niet mee... dat duurde dus allemaal wat langer dus bij thuiskomst douchen en het kussen van de maxi cosi mag in de was.
pi_180210063
Haha dat is balen Elleska!

Ik merkte vrijwel nooit wat aan hem als M. gevaccineerd was! Hij sliep vooral wat meer die dag (en vaak nacht ook).
pi_180210533
Fleur, ik ben ook zeker heel trots op mijn meisje O+ Jij hebt ook zo’n mooi jongetje hoor, die ogen van M *; En ik vind al die nieuwe expressies die ze krijgen ook super leuk :Y Ze krijgen daardoor steeds meer karakter lijkt het wel!

Duman, niet knippen hoor dat haar, hij heeft haar om jaloers op te zijn O+ Je bent wel leuk aan het twinnen met de streepjes ;)

Oh Nanuke, wat een kleine hunk heb je daar, hij straalt zoveel zelfvertrouwen uit, prachtig _O_

Banaan de acrobaat, wat een schattig pamperkontje ook :D Hij gaat hard joh! Of mijn baby is lui, dat kan ook :+ ,want C is ouder dan Banaan :o

Lemijn, ik zou wel wat van jouw rationaliteit willen hebben hoor, de prikjes vind ik ook absoluut noodzakelijk maar mijn hormonen veroorzaken best wat ellende als ik mijn kind zo zie huilen :@ Of andere stomme dingen zoals huilen in het ziekenhuis omdat ik er een uur voor niks zat te wachten _O- (Nu kan ik er wel om lachen gelukkig). Ik ben een huilebalk geworden sinds mijn kind :’)

Oh Vita, wat een heerlijk vers babietje heb je daar nog zeg O+ Wat fijn dat ze het zo goed doet!

Elleska, herkenbare actie, ik ging pas naar het CB even snel heen en weer zonder tas. Gelijk een dikke poepluier natuurlijk!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180210598
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:58 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Ik merkte vrijwel nooit wat aan hem als M. gevaccineerd was! Hij sliep vooral wat meer die dag (en vaak nacht ook).
Daar prijs ik mezelf ook gelukkig mee dat C er weinig last van heeft gehad!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:36:58 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_180210764
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:12 schreef Lemijn het volgende:
Minilot hoe was voor O en voor jou de dag zonder elkaar?
Erg tof, ik heb me zeer vermaakt met mijn makkers uit CUL :9

Ik was vooraf wel een pietsje bezorgd: als ik zelf thuis ben en O. is bijvoorbeeld met één van z'n oma's mee, dan krijg ik het na twee uur zonder baby al flink op de heupen.. :')
Maar klaarblijkelijk is er toch wel een fors verschil tussen alleen in huis zijn zonder mijn zoon of zelf de deur uit zijn naar iets sociaals - ik heb het erg leuk gehad! Kolven buitenshuis ging ook prima. En O. trof ik 's nachts toen ik thuis kwam slapend in de wandelwagen aan, met mijn lief er slapend op de bank naast. O.'tje bleek thuis niet in slaap te hebben willen vallen dus hebben ze 'n flinke lateavondwandeling gemaakt en daarna hebben ze het niet tot de bovenverdieping gered :+

Succes voor alle prikjesbeebs! Ik vind het vooral sneu voor mezelf wegens naaldenfobie maar ben wel zo blij met het concept van vaccinaties dat dat de ellende ruimschoots compenseert O+

Zo, straks O.'s eerste keer kapper en dan daarna de foto-oogst van deze BFD eens bekijken :9

Tevens nog drie nachtjes tot Londen & zuidwest-UK met baby! *hyper!* Zoveel zin en zo benieuwd hoe het zal gaan!

Donderdag eerst nog naar het CB voor halfjaarcontrole. Ik gok tien-en-halve kilo en 72 cm. :7 #Ottosaurus
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:51:54 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_180211111
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 21:25 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Leuk mini! Vindt O. het leuk aan het strand? Volgens mij hebben wij hetzelfde kleed (alleen een ander motiefje) :+ En hij heeft weer zo’n leuke romper aan! O+
Wederom Wibra, EUR 2,79! *)

En ja, O. vindt het geloof ik overal leuk waar:
- schaduw is en
- melk is en
- waar door mij voor 'm gezongen wordt. Al weken favoriet is deze, uit de oude Ti-Ta Tovenaar-serie:

Aan die voorwaarden kan bijna overal worden voldaan, dus ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_180211149
-spuit 11 alert- Neee niet knippen Duman! Zijn haar is zo mooi O+

Nanuke mooi ventje! Hij vindt het wel leuk achter het stuur zo te zien :D

Wat goed van banaan! *O* Dat doet M. ook nog niet. Hij richt zich wel steeds meer op met gestrekte armen volgens mij heeft dat een bepaalde naam, ooit in college kinderfysiotherapie gehad maar ik weet het niet meer }:|

Vita wat een schatje O+ Fijn dat het een makkelijke baby is ook! :)

Fijn dat het goed ging mini en voorpret voor de vakantie is ook altijd mooi! *O* Succes zo bij de kapper :)
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:56:20 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_180211197
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Waar gaan o en jij heen mini?
Gewoon naar mijn vaste reguliere kapsalon, aan de overkant van de straat. Ik heb een losse afspraak voor O. gemaakt, ik hoef dus zelf niet ook. :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:31:45 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_180211964
Als BFD'tje hier nog even een drieluik van O.'s zaterdag met vaderlief. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:37:06 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180212060
Herkenbaar dat het heel anders voelt als je zelf weg bent + iets leuks/nuttigs doet vs thuis zit te niksen.

Maar die kapper zou ik dan weer nooit doen. Jacob gaat gewoon nooit naar de kapper. 1 jaar worden prima, groeien helemaal top maar bij haren knippen trek ik de grens 8-) .

Jacob vindt zichzelf nu al zielig door die prikken, en mocht daarom zichzelf in slaap drinken een uur geleden en zelfs nog een hele poos zo blijven liggen. Intussen scrolde ik terug door mijn foto's van het afgelopen jaar en hij was in het begin al zo leuk *; . Was ik helemaal vergeten. En toen huilde hij bijna nooit :o . En nu heel graag. Maar nu kan hij weer veel beter lachen om mijn grapjes en met een knuffeldoekje de grond boenen. Dus hij hoeft bij nader inzien niet meer te krimpen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180212193
Haha mooi omschreven Lemijn!

Moeten jullie baby’s ook zo lachen als ze zichzelf zien in de spiegel? Ik vind dat echt grappig om te zien en hoop dat ie z’n hele leven blijft lachen als ie zichzelf ziet :P
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:45:45 #286
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180212222
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Moeten jullie baby’s ook zo lachen als ze zichzelf zien in de spiegel? Ik vind dat echt grappig om te zien en hoop dat ie z’n hele leven blijft lachen als ie zichzelf ziet :P
Ontroerend he? Hij weet niet dat hij het zelf is. Maar lacht wel vaak naar hem. Soms een beetje verlegen. Maar hij lacht altijd terug, dat is goed voor het zelfvertrouwen van allebei :P.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180212708
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha mooi omschreven Lemijn!

Moeten jullie baby’s ook zo lachen als ze zichzelf zien in de spiegel? Ik vind dat echt grappig om te zien en hoop dat ie z’n hele leven blijft lachen als ie zichzelf ziet :P
:Y ‘s Ochtends als ik haar uit bed haal loop ik vaak even langs het spiegeltje in haar kamer en dan straalt ze gewoon naar de spiegel :D O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:23:36 #288
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180213120


"Alles in orde Olafje" O+
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:44:03 #289
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180213697
O+ voor alle baby's maar speciale vermelding voor deze schattige broertjesfoto!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180214052
Oh Jagar O+ O+ Ik zou bijna gaan rammelen. Bijna.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_180214073
Lekker babyfoto’s weer hier O+

M. is al een keer bij de kapper geweest. Of eigenlijk is de kapper bij ons geweest. Ik vind de thuiskapper echt ideaal met kinderen. Gewoon voor de tv, of met wat tantes als vermaak ofzo :)

BFD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine off-topic wat betreft spiegels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_180214096
Oh Jagar, broers O+ Liefde, maar dan nog veeeeel erger O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:02:01 #293
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180214109
Al die S.jes O+ O+ O+ O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180214771
Jagar O+ *rammel*

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:24 schreef rena het volgende:
Elleska, herkenbare actie, ik ging pas naar het CB even snel heen en weer zonder tas. Gelijk een dikke poepluier natuurlijk!
Naar het CB heb ik wel altijd luiers mee want de luier moet uit voor het wegen. daarom ook extra stom dat ik vanmorgen niets mee had want ik had de tas voor het CB al klaar staan.

Prikjes gehad, ging prima. Groei was ook netjes volgen het lijntje. Wel weer een apart gesprek maargoed dat was de vorige keer bij deze persoon ook al. Het is blijkbaar vreemd als je geen vragen hebt en zegt dat alles goed gaat.

Ben benieuwd hoe het de komende 24uur gaat, niet zozeer om de prikjes maar omdat de inbakerdoek nu niet mag. dat gaat leuk worden want die handjes vliegen alle kanten op. Net geprobeerd om hem strak in te stoppen met een laken maar hij trapt alles los en lag alweer dwars in bed. Een slaapzak mag wel toch?
pi_180214865
Die M. heeft ook ineens een volwassen uitstraling zo in z'n stoel met de rijstwafel. :o En de S.jesfoto. O+ O+

Lemijn, Fijn dat het inspirerend werkt, maar jammer dat het maar 1x werkte. Hopelijk snel vaker!

Bela, wat een heerlijke verse baby heb je daar zeg.

En jagär steelt de show met de broertjesfoto. Wat onwijs lief zeg. O+

En nog meer O+ O+ voor de rest van jullie baby's. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 19:07:00 #296
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180216762
Ook hier prikjes achter de rug. Stats:6700 gram en 63 cm. 97ste percentiel. We moesten de groei wil in de gaten houden zei de arts, totdat ik opmerkte dat ik dacht dat borstvoedingskinderen eigenlijk niet te zwaar kunnen zijn.. Daar had ik wel gelijk in...
pi_180217113
Jagar wat schattig O+ Ik ga er ook van rammelen en dat deed ik al een beetje :+ En goeie stats :)

LeSage wat een leuke foto’s O+

Hier lijkt de eerste tand door te komen, er zit een scherp puntje in het tandvlees aan de onderkant *O* Ik vind het wel een mijlpaal, zo’n eerste tandje O+
pi_180219078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 17:29 schreef Elleska het volgende:

[..]

Naar het CB heb ik wel altijd luiers mee want de luier moet uit voor het wegen. daarom ook extra stom dat ik vanmorgen niets mee had want ik had de tas voor het CB al klaar staan.
Ik normaal ook, maar ik hoefde nu alleen haar hoofdje extra te laten opmeten :@ Gelukkig woon ik nog net niet om de hoek bij het CB. Fijn dat alles verder goed gaat!

LeSage, die M is wel een kleine charmeur volgens mij he O+ en die foto van S is echt fantastisch leuk :D

Oh Fleur, een tandje! Heeft hij er last van of valt het mee?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:50:27 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180219503
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 20:37 schreef rena het volgende:
Ik normaal ook, maar ik hoefde nu alleen haar hoofdje extra te laten opmeten :@ Gelukkig woon ik nog net niet om de hoek bij het CB. Fijn dat alles verder goed gaat!
Was dat de tweede meting omdat het bij de reguliere controle te weinig was toegenomen? Was het nu beter?

Fleur, zo'n eerste tandje is zeker een mijlpaal! :Y.

Jagär, hier was de lengte best een poos op p98. Gelukkig heb ik nooit adviezen gekregen wat ik daaraan zou moeten doen :o.

Elleska, een slaapzak mag zeker :). Ik denk dat ze de bakerzak afraden omdat je hun gedrag/temperatuur in de gaten moet houden? Ik weet het niet, want gebruikte het niet. Maar ik zou even de ratio achter het advies opzoeken en dan bedenken of ik dat relevant vind. Succes, hopelijk weinig last!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:59:24 #300
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180219741
Wat is dat filmpje van die vissenkom trouwens debiel zeg :o.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 3 juli 2018 @ 20:59:34 #301
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180219745
oh, vol pardon
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')