SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:11 schreef elliebell het volgende:
B heeft nu z'n onderhoudsdosis antibiotica en eindelijk eens geen kwakkelende baby. Heel fijn, want hij zit ook duidelijk beter in vel. Hij ontwikkelt ook zo snel. Gaat steeds beter zitten, praat veel meer (dadadada is favoriet) drinkt veel beter en lacht veel. Ik weet echt zeker dat het de allerliefste, mooiste en knapste baby is die er bestaat (naast die van jullie uiteraard
)
Wat een vertederende foto, wat een dotje, zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:07 schreef LadyS het volgende:
Mijn baby trof ik gister zo aan in bed![]()
:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb even gewacht op een nieuw topic zodat ik de foto eventueel kan verwijderen.
Mijn eerste keer BFDOch, zo klein nog. Wat en lieve en tevreden blik! En sowieso jeuj voor nieuwe BFD-aanwasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
[ Bericht 48% gewijzigd door DorothyGale op 27-06-2018 09:03:19 ]
Klinkt als iets wat bijna iedere baby heeft: onrust in de avond. Darmkrampjes/clusteren/mamahonger/geef het een naam. Heel normaal en het gaat ook weer over. Dus lekker knuffelen en er voor hem zijn, meer kun je niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:
Helemaal geen tijd gehad om gister een foto te posten! Het dragen en het CB is allemaal goed gegaan. De vk was wel blij verrast met het gewicht van R. Hij is behoorlijk wat aangekomen maar zit nog wel midden in de curve en ze ziet het niet terug op zijn lichaam. Kortom, we hoeven ons geen zorgen te maken. Omdat hij een paar weken te vroeg is geboren kan het zijn dat hij aan het inhalen is geweest. Zette ons wel even aan het denken, want omdat R. in het begin slecht dronk zijn we best fanatiek geweest met het leegdrinken van de fles. Dat hoeft dus niet meer.
Wat er de laatste tijd gebeurt (en dit is vooral ’s avonds) dat R. huilt aan de fles. Tot grofweg 17.00 – 18.00 uur houdt hij zich aan een normaal schema met minimaal drie uur er tussen. Maar dan begint hij met kleine beetjes drinken en dan begint ook met ontroostbaar huilen en overstrekken. Gister dronk hij voor het laatst om 17.45 uur en viel een uur later uitgeput in slaap. Om 00.30 kwam hij pas weer en drinken ging toen weer praktisch normaal.
Heeft iemand een idee wat dit precies is? Overdag is er niks aan de hand en is R. gewoon een tevreden en blije baby (hij heeft natuurlijk ook zijn mindere dagen). En ik heb de symptomen van reflux gelezen en dat is het zeker niet. Vandaag gaan we in ieder geval proberen om in de middag te rekken zodat hij geen kleine beetjes gaat drinken.
Ja, hier heel herkenbaar. Hing voor ons gevoel samen met de darmkrampjes. Vooral Twix had daar echt last van in de avond. We masseerden zijn buikje en liepen vooral veel met hem rond. En gaven hem dus kleine beetjes als hij daarom vroeg (Twix kreeg flesvoeding).quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:13 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor je reactie Malteser, het overstrekken hoort dus ook bij de huiluurtjes..
We hadden bedacht dat we misschien zijn darmen teveel belastten als we steeds kleine beetjes gaven en dat het voor hemzelf prettiger zou zijn als er meer ruimte tussen de voedingen zat![]()
Weet nog geen eens of het gaat werken, want als hij gaat huilen en het is niet op te lossen met troosten, een schone luier of een speentje en hij dus echt honger heeft, dan valt er weinig te rekken. Dat is dan alleen maar zielig.
Vanaf vier maanden regelmatig aan onze vingers laten likken als daar iets interessants op zat: eidooier, ragout, geplette zoete aardappel, kokosmelk - van alles. Gewoon om te proeven. Ergens halverwege de vijf maanden (nu anderhalve week ofzo geleden) had -ie twee tanden, kon -ie uitstekend rechtop zitten en doet zijn kokhalsreflex het naar behoren en toen zijn we begonnen met Rapley. Geen prakjes en prutjes dus, maar gewoon laten aanklooien met eten. 's Morgens en 's middags net hoe het uitkomt: groeten, fruit, broodkorsten, soms ook helemaal niks. En momenteel wel elke avond erbij aan tafel en gewoon los gaan op een klein beetje van ons eigen avondeten, en dan ook water erbij in een open bekertje, om dat te oefenen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:
Vanaf welke leeftijd ben je begonnen met het geven van vast voedsel?
quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Zal ik maar even niet vertellen dat ik in een totaal verkeerd gebouw stond en er niemand aanwezig was om ook maar iets te vragenvervolgens naar de apotheek ben gelopen om te vragen waar het nou precies zit en ik een perfect parkeerplekje had voor de deur van het verkeerde gebouw
waar net voordat ik in wil stappen een vogel (met obesitas ofzo) op mijn hoofd schijt. Natuurlijk geen parkeerplek voor het andere gebouw, maar al met al nét op tijd
zegt de assistente 'kun je de volgende keer niet wat vroeger komen
'.
![]()
Heel herkenbaar! Hadden ze hier ook allebei. Lekker bij je pakken en uitzitten..quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:50 schreef DorothyGale het volgende:
Wat er de laatste tijd gebeurt (en dit is vooral ’s avonds) dat R. huilt aan de fles. Tot grofweg 17.00 – 18.00 uur houdt hij zich aan een normaal schema met minimaal drie uur er tussen. Maar dan begint hij met kleine beetjes drinken en dan begint ook met ontroostbaar huilen en overstrekken. Gister dronk hij voor het laatst om 17.45 uur en viel een uur later uitgeput in slaap. Om 00.30 kwam hij pas weer en drinken ging toen weer praktisch normaal.
Heeft iemand een idee wat dit precies is? Overdag is er niks aan de hand en is R. gewoon een tevreden en blije baby (hij heeft natuurlijk ook zijn mindere dagen). En ik heb de symptomen van reflux gelezen en dat is het zeker niet. Vandaag gaan we in ieder geval proberen om in de middag te rekken zodat hij geen kleine beetjes gaat drinken.
Het zakte post-wassen meteen weer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |