Nu met gratis annulatiesquote:
Lame, komt er wel een vervolg?quote:
Nah ik ga het niet vragen. Ben serieus teleurgesteld en verbaast dat die daar gister niks over zei.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lame, komt er wel een vervolg?
Ik ga zondag picknicken, zin in. Al merk ik dat het whatsappen al een paar dagen op een lager pitje staat. Maar dat kan ook komen dat we beide gaar en niet fit zijn atm.
Ik ben ook nooit zo charmeerd van op het laatste moment afkappen met een zwak excuus. Al heb ik ook wel eens voor Jan lul op iemand op het station staan wachten dus het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ik ga het niet vragen. Ben serieus teleurgesteld en verbaast dat die daar gister niks over zei.
Is het de eerste date?
Mja ik wil eigenlijk ook zeggen dat ik het niet tof vind maar dat lijkt me niet zo slimquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zo charmeerd van op het laatste moment afkappen met een zwak excuus. Al heb ik ook wel eens voor Jan lul op iemand op het station staan wachten dus het kan altijd erger![]()
Nope 3e date nu, vorige 2 waren erg gezellig dus dat gaat het nu sowieso ook wel worden
Lastige ja: de boel op de spits drijven terwijl het nog best goed kan gaan is jammer maar aan de andere kant kun je in het begin ook net zo goed wel aangeven dat iets je stoort, want als hij simpelweg denkt dat hij niks 'verkeerds' gedaan heeft dan doet hij dat wellicht wel vaker. Mocht zoiets een breekpunt worden heb ik dat zelf liever eerder dan later.. Mijn 2 centen iig.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik wil eigenlijk ook zeggen dat ik het niet tof vind maar dat lijkt me niet zo slim
Ja is ook zo maar ja nu al gezegd dat ik het begrijp metquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lastige ja: de boel op de spits drijven terwijl het nog best goed kan gaan is jammer maar aan de andere kant kun je in het begin ook net zo goed wel aangeven dat iets je stoort, want als hij simpelweg denkt dat hij niks 'verkeerds' gedaan heeft dan doet hij dat wellicht wel vaker. Mocht zoiets een breekpunt worden heb ik dat zelf liever eerder dan later.. Mijn 2 centen iig.
Daar mag je iemand best op aanspreken hoor. Zeker als iemand met een laf excuus aan komt zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik wil eigenlijk ook zeggen dat ik het niet tof vind maar dat lijkt me niet zo slim
Nja geloof best dat die die dingen gaat doen maar snap niet hoezo die dat gister niet gelijk zei.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:04 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Daar mag je iemand best op aanspreken hoor. Zeker als iemand met een laf excuus aan komt zetten.
Ik vermijd in begin altijd zulke discussies. Ik neem het gewoon mee voor de volgende keer, of het iemand is die dat vaker doet of het echt toevallig is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar ja nu al gezegd dat ik het begrijp meter achter aan ...
Dus al te laat.
Morgen bbq van werk.... En donderdag komen vrienden uit thuisland over.. Dus hele week druk zegt die. Lijkt mij dat die dat gister ook al wist maar goed.
Als het de eerste date was geweest was ik er gelijk klaar mee geweest.
Het is gewoon niet netjes van hem. Het is niet zo alsof er iets dringends tussen is gekomen. Allemaal zaken die hij allang wist, zoals je zelf ook al zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja geloof best dat die die dingen gaat doen maar snap niet hoezo die dat gister niet gelijk zei.
En kan er nu ook niet meer op terug komen.
Ja ik zou zoiets niet doen. Moet er verder niet aan denken. Het is te absurd hoe ik mij zo kan laten beinvloeden door iemand die ik 3 keer heb gezien.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:09 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is gewoon niet netjes van hem. Het is niet zo alsof er iets dringends tussen is gekomen. Allemaal zaken die hij allang wist, zoals je zelf ook al zegt.
Zelfde reactie hierquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:08 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik vermijd in begin altijd zulke discussies. Ik neem het gewoon mee voor de volgende keer, of het iemand is die dat vaker doet of het echt toevallig is.
Ik heb nu ook iets terug geschreven van "ah ok, cva hoor"
Ik denk dat mijn tinderdate gewoon met zijn maten naar de voetbal is gaan kijken ipv met mij.
Wat zou hij zeggen "sorry jongens ik kom niet af, ik ga met een meisje naar de voetbal kijken"![]()
![]()
Ofja, zie dat hij zijn maten in zijn bar zou tegenkomen.
Zo hardquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef BeamofLight het volgende:
Yasmin; klein advies van mijn kant ( obv wat ik beetje lees hier ):
Jij bent veel-te-veel zijn speelbal. T is steeds : Oh ik hoor niks van m; ik moet steeds initiatief tonen etc. Dat voelt en merkt hij. Nu lijkt t hem zelfs een goed idee om zoiets te flikken, want ja ze slikt ( Ghehe ) toch alles.
Dus doe alsvolgt: app of beter : bel hem nu en zeg dat je dit niet pikt en dat hij t maar bekijkt.
En dat je graag hoort of merkt dat jij t verkeerd ziet en dan ophangen.
True.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef BeamofLight het volgende:
Jij bent veel-te-veel zijn speelbal. T is steeds : Oh ik hoor niks van m; ik moet steeds initiatief tonen etc. Dat voelt en merkt hij. Nu lijkt t hem zelfs een goed idee om zoiets te flikken, want ja ze slikt ( Ghehe ) toch alles.
Dus doe alsvolgt: app of beter : bel hem nu en zeg dat je dit niet pikt en dat hij t maar bekijkt.
exact wat ik bedoel dit. Doe er iets mee. Of niet. Just saying.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo hard![]()
Hij appt serieus elke dag. HIj heeft mij nog niet eerder afgezegd. Als ik hem zie komt die echt heel anders over. Misschien heeft die het echt niet zo bedoeld?
ik zou hier iets over kunnen zeggen, maar beter niet misschienquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Anderzijds vraag ik me af of een kerel die bij date 3 niet verder komt dat je been strelen nou echt zo'n gameplayer kan zijn. Het zou ook gewoon pure onhandigheid kunnen zijn.
Ja maar dan kan ik toch niet met zo'n attitude komen. Hem pas 3 keer gezien....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
exact wat ik bedoel dit. Doe er iets mee. Of niet. Just saying.
Of beter wel .:Pquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zou hier iets over kunnen zeggen, maar beter niet misschien
hij kan dat wel blijkbaar. En je vindt t kut nog ook. Alleen de enigen die dat weten zijn fokkers ipv de veroorzaker zelfquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch niet met zo'n attitude komen. Hem pas 3 keer gezien....
Dat laatste begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij kan dat wel blijkbaar. En je vindt t kut nog ook. Alleen de enigen die dat weten zijn fokkers ipv de veroorzaker zelf
Als je het zo zegt klinkt het wel sneuquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:20 schreef Hexagon het volgende:
Anderzijds vraag ik me af of een kerel die bij date 3 niet verder komt dat je been strelen nou echt zo'n gameplayer kan zijn. Het zou ook gewoon pure onhandigheid kunnen zijn.
jij vindt iets niet tof wat hij flikt...quote:
Nog steeds dezelfde?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het wel sneu
Ja nog steeds dezelfdequote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:30 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde?![]()
Zou als ik jou was gewoon afwachten tot de volgende keer en kijken of Sjaak het goed maakt
Voelt hij zich op z'n pik getrapt vanwege die trui? Of haal ik nu users door elkaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik kan het nu niet meer zeggen. Had ik gelijk moeten doen. En Hexagon heeft wel een beetje een punt dat het niet echt een gameplayer is.
Nee is dezelfde.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:34 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Voelt hij zich op z'n pik getrapt vanwege die trui? Of haal ik nu users door elkaar?
Nou ja ben er zelf ook nogquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:35 schreef Mariocash het volgende:
Wellicht dat hij je de volgende date opeens alle hoeken van de kamer laat zien.
Nooit?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja ben er zelf ook nogSex heeft nou niet mijn prioriteit.
Oh nee absoluut niet maar vind het nu belangrijker om te weten hoe hij is als persoon dan hoe hij is in bed:Pquote:
heerlijke prijs als player to catch...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet maar vind het nu belangrijker om te weten hoe hij is als persoon dan hoe hij is in bed:P
Ik zou ook niet met hem het bed in duiken op date 4. En als hij het de afgelopen keren had geprobeerd had ik ook niet meer afgesproken.
Als ik zeg dat het echt een nerd is geloof je het dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heerlijke prijs als player to catch...
Nee nee ik wil dat ook echt niet; Nederlandse vrouwen zijn me al teveel zo.
Fuck; vanavond is Messi-time...put the girl on hold And play ball again
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het echt een nerd is geloof je het dan?
t gaat er niet om wat ik geloofquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het echt een nerd is geloof je het dan?
wat bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja wat ik geloof is ook niet echt een heel realitisch beeld dus.
Dat ik vrijwel altijd denk dat iemand slechte intenties heeft, wat niet zo is.quote:
het is bij jou steeds: ik denk; ik vermoed; wat als; zou het dat;quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ik vrijwel altijd denk dat iemand slechte intenties heeft, wat niet zo is.
Bbq van werk morgenavond en donderdag komen er vrienden uit zijn thuisland naar hem toe voor de rest van deze week.quote:
Nou ja de ander zal het niet zo snel zien. Maar het is idd vermoeiend ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het is bij jou steeds: ik denk; ik vermoed; wat als; zou het dat;
Vermoeiend voor jezelf en zooo niet aantrekkelijk voor de ander
Oke, ik dacht dat ie voor vanavond afzei.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bbq van werk morgenavond en donderdag komen er vrienden uit zijn thuisland naar hem toe voor de rest van deze week.
Dus dat lijken mij niet hele spontane dingen.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat ie voor vanavond afzei.
Nouja je hebt van die mensen die slordig zijn met hun agenda en afspraken en dat soort dingen echt vergeten als ze willekeurig data prikken.quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja je hebt van die mensen die slordig zijn met hun agenda en afspraken en dat soort dingen echt vergeten als ze willekeurig data prikken.
Maar aan hem om het goed te maken.
Als ze hem nooit meer wil zien moet ze dit vooral doen ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:13 schreef BeamofLight het volgende:
Denk niet dat ik al die onzekerheden tegen hem moet zeggen...quote:Op woensdag 27 juni 2018 03:19 schreef twiFight het volgende:
Nouja het gaat dus om die bbq van het werk die hij al dan niet vergeten was. Zou ook iets zijn wat ik zou vergeten als ik het nog niet in de agenda had gezet.
Maar je bent wel hopeloos bezig hoor. Hier ellenlange verhalen en twijfels over wat, waar, waarom, wanneer. Maar bij hem ben je supervaag en/of zeg je niets. Ja, dan krijg je ook geen duidelijkheid. Je moet dat niet tegen ons zeggen, maar tegen hem.
Het is ook prima dat je het in een daarvoor bestemd topic plaatst of tegen een vriend/vriendin zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 06:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik al die onzekerheden tegen hem moet zeggen...
Denk dat dat een behoorlijke afknapper isquote:Op woensdag 27 juni 2018 06:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is ook prima dat je het in een daarvoor bestemd topic plaatst of tegen een vriend/vriendin zegt.
Laat je absoluut niet door men hier gek maken en alles maar direct bij hem op z'n bord te gooien nadat je welgeteld driemaal samen uit bent geweest.
Nouja, hoeft ook niet direct natuurlijk maar het kan wel wat dramatisch overkomen. Alleszins nog steeds beter dan te bellen en direct op je achterste poten te gaan staan door te zeggen dat je dit niet pikt en dan de hoorn erop te smijten. Als dat niet voor alarmbellen zorgt vwb 'psycho b!#@!'dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2018 06:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat dat een behoorlijke afknapper is
Andersom zou ik het wel wat veel vindenquote:Op woensdag 27 juni 2018 07:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, hoeft ook niet direct natuurlijk maar het kan wel wat dramatisch overkomen. Alleszins nog steeds beter dan te bellen en direct op je achterste poten te gaan staan door te zeggen dat je dit niet pikt en dan de hoorn erop te smijten. Als dat niet voor alarmbellen zorgt vwb 'psycho b!#@!'dan weet ik het ook niet meer
Gefeliciteerd, u bent een normaal mens ipv een dramatisch kreng die denkt dat ze lekker assertief is door zich gelijk een dominante feeks te gedragenquote:Op woensdag 27 juni 2018 07:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Andersom zou ik het wel wat veel vindenIk ben trouwens ook niet zo'n type om zo iemand op te bellen op zo'n toon...
Hoezo vraag je niet direct of het doorgaat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:12 schreef snoesje45 het volgende:
Hier nog steeds in gesprek met een dame waarmee ik werd gekoppeld door vrienden, en andersom.
Afgelopen zaterdag een date voorgesteld, ze reageerde hier positief op. omdat de date pas volgend weekend is, en het gesprek zo liep dat we het hadden over koffie drinken, stelde ik haar voor om samen een koffie te doen. Zondag avond gevraagd over de maandag avond, ze zei prima.
Helaas maandag eind van de ochtend kwam ze erachter dat ze donderdag een test heeft waardoor ze het moet uitstellen. Op mijn vraag wanneer ze dan tijd had reageerde ze: Denk volgende week pas.
Aangezien de andere date gewoon eerder al besproken was ga ik er vanuit dat dit gewoon door gaat.
Maar omdat ze zo koel en rustig reageert op mijn appjes, antwoorden als: Haha is goed of Ja hoor en nooit echt iets extra toevoegt begin ik toch te twijfelen over haar interesse.
Daarom ging ik haar even testen en refereren naar de date die geplant staat, ook hierop was haar antwoord: Haha is goed.
(ik vroeg haar uiteraard niet: Gaat de date nog door?)
Ze wijst het dus niet af alleen komt het niet echt overtuigend over in mijn ogen. Moeilijk!
De trui....quote:Op woensdag 27 juni 2018 07:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent een normaal mens ipv een dramatisch kreng die denkt dat ze lekker assertief is door zich gelijk een dominante feeks te gedragen
Die trui komt echt nog wel
En ben jij kleiner of langerquote:Op woensdag 27 juni 2018 08:48 schreef Dven het volgende:
Volgende week tinderdate met een dame van 1.84![]()
Dat is me de drie uur reizen wel waard
Kleinerquote:
Ze surft, doet aan snowboarding en kickboxing en is personal trainer. Dat zou dus best kunnenquote:
Mja veel gedoe vooral in mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:31 schreef Debsterr het volgende:
Oh Yasmin.. het is wel elke keer een beetje gedoe he? Niet leuk!
Muwah, ik vind dat hij ook niet netjes is, al vaker gedoe met afspreken en het komt vaker van jouw kantquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja veel gedoe vooral in mijn hoofd.
Maar wat zou dan normaal zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, ik vind dat hij ook niet netjes is, al vaker gedoe met afspreken en het komt vaker van jouw kant
Dat je iemand niet met dit soort vragen achter laat elke keer weer. Dat je duidelijkheid verschaft.quote:
50+, echt? Ik dacht dat we met een onzekere puber te maken hadden.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Hoe is zn liefdegeschiedenis. Jullie waren al 50+ toch?
Als ie 30 jaar getrouwd is geweest dan kan ik me voorstellen dat hij daar moeite mee heeft.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
50+, echt? Ik dacht dat we met een onzekere puber te maken hadden.
Het was een grap dat ze zo oud is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Als ie 30 jaar getrouwd is geweest dan kan ik me voorstellen dat hij daar moeite mee heeft.
Okay, heb ik niet goed opgeletquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was een grap dat ze zo oud is.
Nee ook omdat ik hier van andere pas dat dat misschien te snel is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je iemand niet met dit soort vragen achter laat elke keer weer. Dat je duidelijkheid verschaft.
Maar als jullie samen zijn he, praten jullie dan nooit over dit soort zaken? Mag je best doen hoor.
Dan is ze 32 zeker? Want 23 jaar en 10 jaar relatie achter de rug... Vanaf je 13e, echt?quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was een grap dat ze zo oud is.
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Na een aantal weken gewoon doen hoor, hier word je anders toch gek van.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ook omdat ik hier van andere pas dat dat misschien te snel is.
Dat kan toch gewoon?quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is ze 32 zeker? Want 23 jaar en 10 jaar relatie achter de rug... Vanaf je 13e, echt?
Wie zegt dat ze 23 is? Haar username staat toch niet gelijk aan leeftijdquote:Op woensdag 27 juni 2018 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is ze 32 zeker? Want 23 jaar en 10 jaar relatie achter de rug... Vanaf je 13e, echt?
Geregistreerd in 2011, dus als ze toen 23 was dan nu 29 of 30.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Schijnt een grap te zijn maar dat had ik gemistquote:Op woensdag 27 juni 2018 13:13 schreef Lienekien het volgende:
Er staat een geboortedatum in haar profiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |