Echt vergelijkbaar ook, een beetje voetbalhumor of in het openbaar klappen voor een aanslag.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Haha Johan Derksen is ook al zo'n fucking sneuneus. Zelf over alles en iedereen grappen maken in z'n programma samen met die Gijp en nu keihard janken omdat iemand anders een grap maakt. Man man man wat laat domrechts zich weer kennen zeg.
https://www.telegraaf.nl/(...)inga-misselijkmakend
Hoi, ik ben HeatWave, voorstander van alles mogen zeggen wat je wil, behalve als het niet in mijn straatje past.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ook, een beetje voetbalhumor of in het openbaar klappen voor een aanslag.
Typisch gestoord links weer.....
Nee hoor, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het niet echt te vergelijken is, iemand een beetje uitlachen om een dom kapsel ofzo of als openbaar figuur geweld goedkeuren en verheerlijken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoi, ik ben HeatWave, voorstander van alles mogen zeggen wat je wil, behalve als het niet in mijn straatje past.
Inderdaad, de doodseskaders van Halsema marcheren straks door de straten van Amsterdam om alle personen met een afwijkende mening op te pakkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DAT is typisch links, die mening is de waarheid en desnoods met geweld afdwingen is prima.
Je snapt best dat wat ik zeg klopt, anders trek je het niet in het extreme.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, de doodseskaders van Halsema marcheren straks door de straten van Amsterdam om alle personen met een afwijkende mening op te pakken![]()
![]()
Owja, nu is een stevige grap van een schrijver ineens het doodwensen van journalisten door een politici...quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt best dat wat ik zeg klopt, anders trek je het niet in het extreme.
Als jij en ik hier elkaar doodwensen boeit het niemand, als een politicus het op TV doet is het wel een klein beetje anders he?
Volgens mij is een grap van een schrijver bij een congres iets anders dan een doodwens van een politicus op tv maar Nielsch trekt iets in het extreme?quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt best dat wat ik zeg klopt, anders trek je het niet in het extreme.
Als jij en ik hier elkaar doodwensen boeit het niemand, als een politicus het op TV doet is het wel een klein beetje anders he?
Hier de milities in Italiëquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, de doodseskaders van Halsema marcheren straks door de straten van Amsterdam om alle personen met een afwijkende mening op te pakken![]()
![]()
Bedankt, dagelijke kost in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:47 schreef Knip het volgende:
[..]
Hier de milities in Italië
[ afbeelding ]
Zweden
[ afbeelding ]
België
[ afbeelding ]
Dit is absoluut waar, ben het zelden met je eens maar nu welquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Haha Johan Derksen is ook al zo'n fucking sneuneus. Zelf over alles en iedereen grappen maken in z'n programma samen met die Gijp en nu keihard janken omdat iemand anders een grap maakt.
Een sarcastische opmerking is wat anders dan klappen voor een aanslag.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ook, een beetje voetbalhumor of in het openbaar klappen voor een aanslag.
Typisch gestoord links weer.....
Volgens mij is de telegraaf dat nog steedsquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
Ik snap die Telegraaf haat niet zo. Het was ooit de grootste krant van Nederland.Niemand die het leest ja doegg
Het is in elk geval de grootste daler:quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij is de telegraaf dat nog steeds
Kranten is sowieso uit de tijd. De oudere generatie misschienquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is in elk geval de grootste daler:
[ afbeelding ]
https://www.svdj.nl/de-st(...)elegraaf-ad-klappen/
Dit is het gewoon de ernst van de situatie downplayen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:24 schreef Ringo het volgende:
Overigens, dat brandende brommobiel in de voorgevel om vier uur des nachts is natuurlijk niet iets wat we moeten willen met zʼn allen, maar het is wel een graadje (of twee, drie) minder erg dan de voltallige redactie die op klaarlichte dag wordt gekidnapt of de keel doorgesneden.
Ik wil maar zeggen, ik vind het nogal een sneue manier van “bedreigen”. Belletje lellen voor psychopaten.
Ja, het is heel “professioneel” van deze “aanslagplegers”. Om vier uur ʼs nachts. En dan gauw weghollen. Zonder een boodschap achter te laten. Sukkels.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:33 schreef Klepper272 het volgende:
Dit is het gewoon de ernst van de situatie downplayen.
Het was een auto en geen brommobiel. Dan lijkt het erop dat er jerrycans met een brandbare vloeistof in de laadruimte stonden die aangestoken werden.
Ik ben stokoud.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
Kranten is sowieso uit de tijd. De oudere generatie misschien
Ja sorryquote:
Dat doet niets af van de ernst van de situatie, er was bewaking binnen dus het had zeer ernstige gevolgen kunnen hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, het is heel “professioneel” van deze “aanslagplegers”. Om vier uur ʼs nachts. En dan gauw weghollen. Zonder een boodschap achter te laten. Sukkels.
K*tquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Haha Johan Derksen is ook al zo'n fucking sneuneus. Zelf over alles en iedereen grappen maken in z'n programma samen met die Gijp en nu keihard janken omdat iemand anders een grap maakt. Man man man wat laat domrechts zich weer kennen zeg.
Snap ook niet waarom jij hier bedreiging tussen aanhalingstekens plaatst.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:24 schreef Ringo het volgende:
Overigens, dat brandende brommobiel in de voorgevel om vier uur des nachts is natuurlijk niet iets wat we moeten willen met zʼn allen, maar het is wel een graadje (of twee, drie) minder erg dan de voltallige redactie die op klaarlichte dag wordt gekidnapt of de keel doorgesneden.
Ik wil maar zeggen, ik vind het nogal een sneue manier van “bedreigen”. Belletje lellen voor psychopaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |