Volgens mij heb jij een stelling en dien jij die te onderbouwen met een bron. Dat doe jij niet waardoor jouw stelling komt te vervallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah dus omdat jij het niet ziet bestaat het niet?
Ik zal je een beetje op weg helpen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je nu je eigen zegswijze verzinnen?
Wat betekent jouw zegswijze dan?
Jij hebt werkelijk geen idee waar dat gezegde op gebaseerd is en doet nu net alsof je zomer woorden kan aanpassen in gezegdes zodat ze een andere betekenis krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal je een beetje op weg helpen.
Oostindisch doof: dingen de niet in je straatje passen niet horen.
Oostindisch blind: ...
Nee, John moet die keutel eens doorslikken. Het gaat hem helemaal niet over gelijk hebben, maar dat hij nog steeds verzuurd is dat Twan hem toen op zijn plek heeft gezet m.b.t. Willem Holleeder. Twan mocht van hem Holleeder geen podium geven voor een interview, was ongehoord en onverantwoordelijk, maar John zelf wel die het probeerde het voor elkaar te krijgen in ruil voor een luxe vakantie. John van den Heuvel is een glibberig hypocriet mannetje.quote:
jij past het wordt zomaar anders ook vrij makkelijk eventjes aan en nu heeft een zeker seizoen ineens een hele andere betekenis.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee waar dat gezegde op gebaseerd is en doet nu net alsof je zomer woorden kan aanpassen in gezegdes zodat ze een andere betekenis krijgen![]()
John is lang niet de enige die zich ergert aan het gedrag van Wieringa en Huys:quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, John moet die keutel eens doorslikken. Het gaat hem helemaal niet over gelijk hebben, maar dat hij nog steeds verzuurd is dat Twan hem toen op zijn plek heeft gezet m.b.t. Willem Holleeder. Twan mocht van hem Holleeder geen podium geven voor een interview, was ongehoord en onverantwoordelijk, maar John zelf wel die het probeerde het voor elkaar te krijgen in ruil voor een luxe vakantie. John van den Heuvel is een glibberig hypocriet mannetje.
Heb je een klap van de klepel gekregen? Ik weet prima hoe gezegdes werken, en jij weet prima wat ik ermee wil zeggen. Dat ik er überhaupt op ingaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen idee waar dat gezegde op gebaseerd is en doet nu net alsof je zomer woorden kan aanpassen in gezegdes zodat ze een andere betekenis krijgen![]()
Twan heeft alsnog zijn excuses aangeboden. Wat moet hij nog meer doen? Het is nu gewoon een hetze geworden naar hem toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
John is lang niet de enige die zich ergert aan het gedrag van Wieringa en Huys:
https://www.telegraaf.nl/(...)-hond-aan-tafel-komt
JHij bent degene die achter deze afkeer allerlei randzaken bedenkt. Zou hij niet gewoon gelijk hebben?
Hij had niet moeten lachen en Wieringa een podium moeten geven voor zulke zieke grappen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Twan heeft alsnog zijn excuses aangeboden. Wat moet hij nog meer doen? Het is nu gewoon een hetze geworden naar hem toe.
Och meid toch, het is wat hè. Een grapje. Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had niet moeten lachen en Wieringa een podium moeten geven voor zulke zieke grappen.
LACHEN UND GRAPPEN SIND VERBOTEN!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij had niet moeten lachen en Wieringa een podium moeten geven voor zulke zieke grappen.
Een aanslag op de persvrijheid en daar gelijk grappen over maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och meid toch, het is wat hè. Een grapje. Verschrikkelijk!
Waarom mag je daar geen grappen over maken?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een aanslag op de persvrijheid en daar gelijk grappen over maken.
Het feit dat jij dit een logische reactie vind terwijl er veel ophef over is, zegt genoeg.
Daar val ik niet onder. Ik vind persvrijheid wel vergelijkbaar met godsdienstvrijheid. Dus ik vind beide vergelijkbaar ziek.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom mag je daar geen grappen over maken?
Toen de lijsttrekker van de PVV Utrecht een opmerking maakte over een moskee (“zie hem liever afbranden”) was dat ook een grap die gewoon moest kunnen volgens de meesten.
VindT. Misschien nog even het vervoegen van werkwoorden oefenen voordat je anderen taalles denkt te kunnen gaan geven?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het feit dat jij dit een logische reactie vind terwijl er veel ophef over is, zegt genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De massa-hysterie en geaccepteerde algemene haat jegens haar persoon. Bij Janmaat vonden we het met z'n allen heel normaal en bij haar ook.
Waar zou ik die uniforme, gemiddelde groep van Nederlanders kunnen vinden?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom mag je daar geen grappen over maken?
Toen de lijsttrekker van de PVV Utrecht een opmerking maakte over een moskee (“zie hem liever afbranden”) was dat ook een grap die gewoon moest kunnen volgens de meesten.
Gelukkig ben jij inhoudelijk erg sterk.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:23 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar zou ik die uniforme, gemiddelde groep van Nederlanders kunnen vinden?
Je onderbouwt helemaal niets. Je hanteert echt een heel zwakke manier van argumenteren.
Ik probeer mijn beweringen te onderbouwen, ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij inhoudelijk erg sterk.
Ze probeerden met een auto een gebouw in te rammen en staken die vervolgens in de fik. Hun doel was een krant aanvallen en zoveel mogelijk schade aanrichten met gewonden en/of doden op de koop toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VindT.
Want door er een grapje over te maken sta je achter de 'aanslag'?
En omdat ergens veel ophef over is mag je er geen grapjes over maken?
Rare wereld.
Waarom reageer je niet op wat ik zeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze probeerden met een auto een gebouw in te rammen en staken die vervolgens in de fik. Hun doel was een krant aanvallen en zoveel mogelijk schade aanrichten met gewonden en/of doden op de koop toe.
En dat allemaal omdat een krant stukken schreef die zij niet aanstonden. Gewoon een aanval op het vrije woord.
Ben je nu echt verrast over de ontstane ophef?
Dat deed ik. Het is een ongepaste reactie op een ongewenst moment en zo'n aanslag reduceren tot iets waar je direct grappen over maakt is tevens ongepast.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op wat ik zeg?
Dat deed je niet. Je gaf jouw aannames over de motivatie van de aanslag en vervolgens vroeg je je af waarom ik verbaasd zou zijn over de ontstane ophef (ik vraag me af waarom je denkt dat ik verbaasd ben?). En dat is allemaal geen reactie op wat ik schreef.quote:
Waarom?quote:Het is een ongepaste reactie op een ongewenst moment en zo'n aanslag reduceren tot iets waar je direct grappen over maakt is tevens ongepast.
Jij hebt duidelijk een andere mening over het gebeuren en ik ga niet proberen om jou op andere gedachten te brengen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat deed je niet. Je gaf jouw aannames over de motivatie van de aanslag en vervolgens vroeg je je af waarom ik verbaasd zou zijn over de ontstane ophef (ik vraag me af waarom je denkt dat ik verbaasd ben?). En dat is allemaal geen reactie op wat ik schreef.
[..]
Waarom?
Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Gelukkig dat ze hem nog wel uitgaven de dag erna, waar had ik anders mijn pleepapier vandaan moeten halen?
Klopt, Tommy en Twan lopen niet veel kans binnenkort onthoofd te worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Je mag overal grappen over maken, dat is het verschil tussen ons en de haatbaarden en snikkelsnijders.
Is natuurlijk tonnen boter op hun hoofd (begrijp nu waarom Johan Derksen zulk vet haar heeft) want doet niet anders dan zieke grappen maken en alle foute grappen uit die onderbuik zie je daarna breed uitgemeten bij de telegraaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt, Tommy en Twan lopen niet veel kans binnenkort onthoofd te worden.
Maar dat de gasten bij hem weglopen is een logisch gevolg op zijn grap.
Vind het maar raar na zijn excuses. Dan is het ook klaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.
Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:21 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?
Het werkt ook goed voor in de kattenbak, FYI.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.
Maar ieder mens heeft zijn eigen rare afwijkingen, dus veel plezier ermee.
Sneeuwvlokkengedragquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
het was echt een verschrikkelijke grap he, kon echt niet. Jeetje, ik vond hem erg heftig en heb er zeker twee nachten van wakker gelegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Links, rechts... Allemaal dezelfde jengelende kinderen momenteel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 08:15 schreef Ringo het volgende:
GAAT HET NOU NOG OM DAT LULLIGE KANKERGRAPJE??
twitter:RikReporter twitterde op maandag 08-04-2019 om 11:06:50Nu bij de politie in A’dam: 12 aanhoudingen voor aanslag op Telegraaf. Onder hen de bestuurder van het busje waarmee de aanslag is gepleegd, zo vertelt hoofd recherche me. #Telegraaf #aanslag reageer retweet
Het was de mocromaffia dus die deze aanslag op de vrije media gepleegd hebben. En ook die met de raketwerper op het Panorama gebouw. Beide omdat de Telegraaf en de Panorama negatieve stukjes over de mocromaffia en Redouan Taghi schreven.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 08:16 schreef Ringo het volgende:
Nogmaals: is die broddelaanslag al door iemand opgeëist of mogen we het daar niet over hebben?
quote:Verdachten aanslag De Telegraaf voor rechter: "Aanslag op journalistiek en democratie"
Elf mannen staan vanaf vandaag voor de rechter wegens onder meer de aanslag op het pand van De Telegraaf. Op 26 juni 2018 reed er een bestelauto naar binnen, de wagen werd daarna in brand gestoken.
Voor de behandeling van de zaak is tien dagen uitgetrokken. De rechtszaak vindt plaats in de zwaarbeveiligde rechtbank De Bunker in Osdorp. In de zomer van vorig jaar vond er al een inleidende zitting plaats.
Volgens politie en justitie is er sprake is van een aanslag op de persvrijheid. Dat vindt ook de advocaat van De Telegraaf, Christien Wildeman. "Er is geen twijfel bij De Telegraaf dat het daarover gaat."
Wildeman leest namens de hoofdredactie van de krant vandaag in de rechtszaak een slachtofferverkaring voor. "Het is een aanslag op de journalistiek en democratie. Het is niet zo dat je toevallig slachtoffer bent geworden van een strafbaar feit, maar het was echt tegen De Telegraaf gericht. Het is belangrijk om dat te benadrukken."
De zaak duurt zo lang omdat er ook verdachten bij zijn die worden verdacht van andere strafbare feiten. Het gaat dan bijvoorbeeld om georganiseerde autodiefstal.
De uitspraak wordt op 3 juni verwacht.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)istiek-en-democratie
Toedeloequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |