Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Gelukkig dat ze hem nog wel uitgaven de dag erna, waar had ik anders mijn pleepapier vandaan moeten halen?
Klopt, Tommy en Twan lopen niet veel kans binnenkort onthoofd te worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Je mag overal grappen over maken, dat is het verschil tussen ons en de haatbaarden en snikkelsnijders.
Is natuurlijk tonnen boter op hun hoofd (begrijp nu waarom Johan Derksen zulk vet haar heeft) want doet niet anders dan zieke grappen maken en alle foute grappen uit die onderbuik zie je daarna breed uitgemeten bij de telegraaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt, Tommy en Twan lopen niet veel kans binnenkort onthoofd te worden.
Maar dat de gasten bij hem weglopen is een logisch gevolg op zijn grap.
Vind het maar raar na zijn excuses. Dan is het ook klaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.
Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:21 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?
Het werkt ook goed voor in de kattenbak, FYI.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.
Maar ieder mens heeft zijn eigen rare afwijkingen, dus veel plezier ermee.
Sneeuwvlokkengedragquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een aanslag op de persvrijheid en daar gelijk grappen over maken.
Het feit dat jij dit een logische reactie vind terwijl er veel ophef over is, zegt genoeg.
het was echt een verschrikkelijke grap he, kon echt niet. Jeetje, ik vond hem erg heftig en heb er zeker twee nachten van wakker gelegen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Links, rechts... Allemaal dezelfde jengelende kinderen momenteel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 08:15 schreef Ringo het volgende:
GAAT HET NOU NOG OM DAT LULLIGE KANKERGRAPJE??
twitter:RikReporter twitterde op maandag 08-04-2019 om 11:06:50Nu bij de politie in A’dam: 12 aanhoudingen voor aanslag op Telegraaf. Onder hen de bestuurder van het busje waarmee de aanslag is gepleegd, zo vertelt hoofd recherche me. #Telegraaf #aanslag reageer retweet
Het was de mocromaffia dus die deze aanslag op de vrije media gepleegd hebben. En ook die met de raketwerper op het Panorama gebouw. Beide omdat de Telegraaf en de Panorama negatieve stukjes over de mocromaffia en Redouan Taghi schreven.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 08:16 schreef Ringo het volgende:
Nogmaals: is die broddelaanslag al door iemand opgeëist of mogen we het daar niet over hebben?
quote:Verdachten aanslag De Telegraaf voor rechter: "Aanslag op journalistiek en democratie"
Elf mannen staan vanaf vandaag voor de rechter wegens onder meer de aanslag op het pand van De Telegraaf. Op 26 juni 2018 reed er een bestelauto naar binnen, de wagen werd daarna in brand gestoken.
Voor de behandeling van de zaak is tien dagen uitgetrokken. De rechtszaak vindt plaats in de zwaarbeveiligde rechtbank De Bunker in Osdorp. In de zomer van vorig jaar vond er al een inleidende zitting plaats.
Volgens politie en justitie is er sprake is van een aanslag op de persvrijheid. Dat vindt ook de advocaat van De Telegraaf, Christien Wildeman. "Er is geen twijfel bij De Telegraaf dat het daarover gaat."
Wildeman leest namens de hoofdredactie van de krant vandaag in de rechtszaak een slachtofferverkaring voor. "Het is een aanslag op de journalistiek en democratie. Het is niet zo dat je toevallig slachtoffer bent geworden van een strafbaar feit, maar het was echt tegen De Telegraaf gericht. Het is belangrijk om dat te benadrukken."
De zaak duurt zo lang omdat er ook verdachten bij zijn die worden verdacht van andere strafbare feiten. Het gaat dan bijvoorbeeld om georganiseerde autodiefstal.
De uitspraak wordt op 3 juni verwacht.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)istiek-en-democratie
Toedeloequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |