abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180125757
Gelukkig dat ze hem nog wel uitgaven de dag erna, waar had ik anders mijn pleepapier vandaan moeten halen? :(
pi_180126021
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Gelukkig dat ze hem nog wel uitgaven de dag erna, waar had ik anders mijn pleepapier vandaan moeten halen? :(
Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_180126045
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Je mag overal grappen over maken, dat is het verschil tussen ons en de haatbaarden en snikkelsnijders.
Klopt, Tommy en Twan lopen niet veel kans binnenkort onthoofd te worden.
Maar dat de gasten bij hem weglopen is een logisch gevolg op zijn grap.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:20:01 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180126083
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is natuurlijk tonnen boter op hun hoofd (begrijp nu waarom Johan Derksen zulk vet haar heeft) want doet niet anders dan zieke grappen maken en alle foute grappen uit die onderbuik zie je daarna breed uitgemeten bij de telegraaf.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180126368
Straks krijgt Twan Huys ook nog Tommy Wieringa tegen zich, want het leek erop dat Twan Huys een voorzet maakte die Tommy Wieringa alleen maar inkopte.
pi_180128152
quote:

[..]

Vind het maar raar na zijn excuses. Dan is het ook klaar.
pi_180128291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat kan je tegenwoordig ook gewoon kopen in elke supermarkt. Is zelfs goedkoper daar.
En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?
pi_180128344
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En wat nou als ik wil afvegen met de irrelevante mening van rascistische randfiguren als Wierd Duk?
Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.
Maar ieder mens heeft zijn eigen rare afwijkingen, dus veel plezier ermee.
pi_180128358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan zou ik nog steeds toiletpapier prefereren boven een krant.
Maar ieder mens heeft zijn eigen rare afwijkingen, dus veel plezier ermee.
Het werkt ook goed voor in de kattenbak, FYI.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 08:06:54 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_180134459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een aanslag op de persvrijheid en daar gelijk grappen over maken.
Het feit dat jij dit een logische reactie vind terwijl er veel ophef over is, zegt genoeg.
Sneeuwvlokkengedrag :')

Kom op jongens, dit valt allemaal onder de vrijheid van meningsuiting waar iedereen hier zo blij en trots mee is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_180134486
quote:

[..]

het was echt een verschrikkelijke grap he, kon echt niet. Jeetje, ik vond hem erg heftig en heb er zeker twee nachten van wakker gelegen.

Wat een walgelijke act ook van John van den Heuvel hoe erg het wel niet was, gooi jezelf even weg zeg.

Jammer dat Twan nu zo'n hetze tegen zich krijgt en nog excuses aangeboden heeft ook.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 30 juni 2018 @ 08:15:21 #237
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180134507
GAAT HET NOU NOG OM DAT LULLIGE KANKERGRAPJE??
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 08:16:23 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180134516
Nogmaals: is die broddelaanslag al door iemand opgeëist of mogen we het daar niet over hebben?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180136384
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:15 schreef Ringo het volgende:
GAAT HET NOU NOG OM DAT LULLIGE KANKERGRAPJE??
Links, rechts... Allemaal dezelfde jengelende kinderen momenteel.

Enniehoe, voor grapjes is dus geen ruimte meer. Jammer. Maar in deze context begrijp ik de "jankerds" ook wel een beetje.

Maar als we allemaal weer effe ophouden te doen alsof we een frontsoldaat zijn, dat zou een hoop schelen. En kunnen we weer grapjes maken.
pi_186096999
https://nos.nl/l/2279509
Invallen in verband met aanslag op Telegraaf-gebouw

Arrestatieteams zijn bezig met invallen op meerdere adressen, in verband met de aanslag op het gebouw van De Telegraaf in juni vorig jaar. Daarbij zijn verschillende mensen aangehouden, melden De Telegraaf en de Amsterdamse politie.

De invallen worden gedaan door de Dienst Speciale Interventies en verschillende andere politieteams. Volgens de krant houden politie en justitie er sterk rekening mee dat de aanslag is uitgevoerd in opdracht van de gezochte crimineel Ridouan T.

De invallen van vanmorgen zouden wekenlang zijn voorbereid. De speciale teams worden ingezet omdat een deel van de verdachten mogelijk vuurwapengevaarlijk is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186098181
'Politie houdt twaalf verdachten aan in onderzoek naar aanslag Telegraaf'

https://www.ad.nl/binnenl(...)-telegraaf~aa9cfbea/

DSIGoden.
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 11:11:36 #242
8781 crew  Frutsel
pi_186098805
RikReporter twitterde op maandag 08-04-2019 om 11:06:50 Nu bij de politie in A’dam: 12 aanhoudingen voor aanslag op Telegraaf. Onder hen de bestuurder van het busje waarmee de aanslag is gepleegd, zo vertelt hoofd recherche me. #Telegraaf #aanslag reageer retweet
pi_186100955
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:16 schreef Ringo het volgende:
Nogmaals: is die broddelaanslag al door iemand opgeëist of mogen we het daar niet over hebben?
Het was de mocromaffia dus die deze aanslag op de vrije media gepleegd hebben. En ook die met de raketwerper op het Panorama gebouw. Beide omdat de Telegraaf en de Panorama negatieve stukjes over de mocromaffia en Redouan Taghi schreven.
  maandag 9 maart 2020 @ 09:24:24 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191917432
quote:
Verdachten aanslag De Telegraaf voor rechter: "Aanslag op journalistiek en democratie"

Elf mannen staan vanaf vandaag voor de rechter wegens onder meer de aanslag op het pand van De Telegraaf. Op 26 juni 2018 reed er een bestelauto naar binnen, de wagen werd daarna in brand gestoken.

Voor de behandeling van de zaak is tien dagen uitgetrokken. De rechtszaak vindt plaats in de zwaarbeveiligde rechtbank De Bunker in Osdorp. In de zomer van vorig jaar vond er al een inleidende zitting plaats.

Volgens politie en justitie is er sprake is van een aanslag op de persvrijheid. Dat vindt ook de advocaat van De Telegraaf, Christien Wildeman. "Er is geen twijfel bij De Telegraaf dat het daarover gaat."

Wildeman leest namens de hoofdredactie van de krant vandaag in de rechtszaak een slachtofferverkaring voor. "Het is een aanslag op de journalistiek en democratie. Het is niet zo dat je toevallig slachtoffer bent geworden van een strafbaar feit, maar het was echt tegen De Telegraaf gericht. Het is belangrijk om dat te benadrukken."

De zaak duurt zo lang omdat er ook verdachten bij zijn die worden verdacht van andere strafbare feiten. Het gaat dan bijvoorbeeld om georganiseerde autodiefstal.

De uitspraak wordt op 3 juni verwacht.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)istiek-en-democratie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195301126
twitter
  maandag 28 september 2020 @ 11:31:24 #247
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195301141
quote:
Toedeloe :W
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten