Yep, fair playquote:Op maandag 25 juni 2018 21:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met aantal gele kaarten? Geeft dat de doorslag bij precies gelijke stand?
Marokko is gewoon goed hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet van Marokko kunnen winnen
Stop er maar mee
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet van Marokko kunnen winnen
Stop er maar mee
Marokko is uitgespeeldquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Bij 2-1 winst voor Iran en Marokko gaan Spanje en Marokko door?
Marokko is er zeker uitquote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Marokko is er al uit. Dan gaan Iran en Portugal/Spanje door (op basis van het fer plee klassement)quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Marokko kan niet meer doorgaan, die hebben 0 punten.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb gesteld dat Brazilië de te kloppen favoriet is. Defensief kom je hier tegen de toppers niet mee weg.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.
Stijn geloofde ook in ten hag met 1000000 procent overtuiging..quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Spanje valt me tegen dit WK, maar ik geloof in het inzicht van Stijn, die volgt Spanje op de voet.
Doe ik nog steeds. Sterven doe je niet als opportunist.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Stijn geloofde ook in ten hag met 1000000 procent overtuiging..![]()
Die overtredingquote:
Celades is een van zijn assistenten en die ging met een geweldig elftal bij de O21 net zo af als een gieter omdat hij het ook niet meer wist op het moment dat Plan A niet goed verliep.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zou toch wel iemand moeten zitten die dat inzicht wel heeft. Kan me niet voorstellen dat Lopetegui dat in zijn eentje deed.
ik had de goede argumenten om er niet in te geloven en het wordt allemaal bevestigd......quote:Op maandag 25 juni 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe ik nog steeds. Sterven doe je niet als opportunist.
Tsja.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celades is een van zijn assistenten en die ging met een geweldig elftal bij de O21 net zo af als een gieter omdat hij het ook niet meer wist op het moment dat Plan A niet goed verliep.
quote:Op maandag 25 juni 2018 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had de goede argumenten om er niet in te geloven en het wordt allemaal bevestigd......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |