Ik neem aan dat die wel ligtquote:
Zie ik hier nou de eerste echtelijke scheurtjesquote:Op maandag 25 juni 2018 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn, maar je bedoelt dat de zuurtegraad te laag is. Hoe lager de PH, hoe zuurder het is. Ik dacht, ik vertel het je even
Nee joh, is gewoon hun paringsdansquote:Op maandag 25 juni 2018 01:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zie ik hier nou de eerste echtelijke scheurtjes
nee juist nietquote:Op maandag 25 juni 2018 01:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
ik bewaar hem voor je. Zal hem even invriezen dan blijft ie versquote:Op maandag 25 juni 2018 01:01 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker! Beetje basilicum, beetje peper, paar blaadjes dille
doen!quote:Op maandag 25 juni 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het flesje Rochefort 8 kijkt me zo verleidelijk aan
Juist niet, ik plaag alleen maar en limoentjes plagen is kusjes vragenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Het flesje Rochefort 8 kijkt me zo verleidelijk aan
quote:
Haags is iedere dag aan het werk hier op fok!quote:
Hoef je ook geen tandpasta meer te kopenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gewoon kunstgebit aanmeten, die kunnen wel tegen zuur
dat is wat minderquote:
Blijft een hoop troep in je kunstgebit achter als je ribs eet. volgens een vriendquote:Op maandag 25 juni 2018 01:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je ook geen tandpasta meer te kopenAlleen maar voordelen.
Gelukkig. And now get a room you two!quote:Op maandag 25 juni 2018 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Juist niet, ik plaag alleen maar en limoentjes plagen is kusjes vragen
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik waardeer jouw muzieksmaak
Ja, maar moet je toch wel schoonmakenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoef je ook geen tandpasta meer te kopenAlleen maar voordelen.
ben je net als ik ook huisvrouw?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je net als ik ook huisvrouw?
ben jij zo'n huisvrouwenhater?quote:
Jij studeerde toch nog?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb gewoon een schoonmaakster die iedere maandag hier komt.quote:
bachelor stofzuigenquote:
ah jouw vriendin werkte jaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb gewoon een schoonmaakster die iedere maandag hier komt.
Daarna nog een master dweilen?quote:
Een Karcher doet wonderen. Vertel het je vriend maarquote:Op maandag 25 juni 2018 01:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Blijft een hoop troep in je kunstgebit achter als je ribs eet. volgens een vriend
ja kan ook inderdaadquote:
flip is ook van alle markten thuis he, huisvrouw, zeehondenfluisteraar, heilige maagd maria, chef-kok, app developer en wat nog meer ?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
pure luxe eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2018 01:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja kan ook inderdaad
is maar net wat je wil en kan samen
zekerquote:
Je gaat Dev toch niet al verlaten?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
flip is ook van alle markten thuis he, huisvrouw, zeehondenfluisteraar, heilige maagd maria, chef-kok, app developer en wat nog meer ?
Wegwerpkunstgebittenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar moet je toch wel schoonmaken
line dance instructeurquote:Op maandag 25 juni 2018 01:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
flip is ook van alle markten thuis he, huisvrouw, zeehondenfluisteraar, heilige maagd maria, chef-kok, app developer en wat nog meer ?
een schoonmaakster?quote:
Huisvrouw, klinkt zo muf. Maar ik zorg idd voor mijn 2 dochters en dat het huis lekker fris en netjes is.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doet ze ook alle koperwaar oppoetsen?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Huisvrouw, klinkt zo muf. Maar ik zorg idd voor mijn 2 dochters en dat het huis lekker fris en netjes is.
is zoquote:
Ehm...quote:Op maandag 25 juni 2018 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet ze ook alle koperwaar oppoetsen?
hoezo suf, is toch een respectabele functie gewoon hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Huisvrouw, klinkt zo muf. Maar ik zorg idd voor mijn 2 dochters en dat het huis lekker fris en netjes is.
Lekker milieuvriendelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 01:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
WegwerpkunstgebittenDie ga ik ontwikkelen denk ik
ik betaal goedquote:Op maandag 25 juni 2018 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is zo
en tegenwoordig een werkende ook, best treurig
Jaja "schoonmaakster"quote:Op maandag 25 juni 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb gewoon een schoonmaakster die iedere maandag hier komt.
jammer, hij ligt er klaar voorquote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zal de grap maar niet inkoppen
Absoluut. Dat zijn keuzes die je zelf/samen maakt. Ik zoek nog steeds een hipper woord voor huisvrouw.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoezo suf, is toch een respectabele functie gewoon hoor
nou.. zullen we jongens xDquote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Absoluut. Dat zijn keuzes die je zelf/samen maakt. Ik zoek nog steeds een hipper woord voor huisvrouw.
Huishoud manager?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Absoluut. Dat zijn keuzes die je zelf/samen maakt. Ik zoek nog steeds een hipper woord voor huisvrouw.
SUPERWOMANquote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan neem ik de goudvis mee naar zeequote:Op maandag 25 juni 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De beste inzending wint een broodje goudvis
Je hoeft niet kwaad te wordenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan neem ik de goudvis mee naar zee
facilitair managerquote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat zal die vast leuk vinden, een uitstapjequote:Op maandag 25 juni 2018 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan neem ik de goudvis mee naar zee
dat is mijn zachte kantquote:Op maandag 25 juni 2018 01:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah dat zal die vast leuk vinden, een uitstapje
soort whatsapp maar dan zonder een telefoonnummer te gebruiken meen ik. Dus niet gekoppeld aan je nr. Beetje discreter.quote:
zou ik niet doen.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Executive custodial and household analyst.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
ah ja. Maar nee hahaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een soort duitse wibra
[ afbeelding ]
zulke winkelsquote:Op maandag 25 juni 2018 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een soort duitse wibra
[ afbeelding ]
het mooiste is dat ze sinds een paar jaar ook vestigingen in NL hebbenquote:
noooooooooquote:Op maandag 25 juni 2018 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het mooiste is dat ze sinds een paar jaar ook vestigingen in NL hebben
Sorry dat ik aan je loyaliteit twijfeldequote:
door wie?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:33 schreef FlippingCoin het volgende:
haags heeft bij tijde ook een harde kant heb ik mij laten influisteren
Zulke zooi moet je niet opzoeken. Helpt je voor geen meter verder.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://thoughtcatalog.co(...)e-love-of-your-life/
zijn die er nog niet in nederland? waarom komt die naam me zo bekend voor danquote:Op maandag 25 juni 2018 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het mooiste is dat ze sinds een paar jaar ook vestigingen in NL hebben
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Zulke zooi moet je niet opzoeken. Helpt je voor geen meter verder.
dannyquote:
qftquote:Op maandag 25 juni 2018 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Zulke zooi moet je niet opzoeken. Helpt je voor geen meter verder.
Ik kan over 15 jaar wel zeggen dat ik mijn dochters alleen groot gebracht heb. En met alleen bedoel ik dat hun vader niet in beeld is. Dat is mijn wereldbaanquote:Op maandag 25 juni 2018 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou ik niet doen.
gewoon trots zijn op de rol van huisvrouw
Jezus.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
danny
met impotentie had je dit mooie baantje als moderator niet hoor
man man manquote:Op maandag 25 juni 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
danny
met impotentie had je dit mooie baantje als moderator niet hoor
Je laat je niet op ideeën brengen voor voorem toch?quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je laat je niet op ideeën brengen voor voorem toch?
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
nee ik moet sorry zeggen omdat ik zo heftig reageerdequote:Op maandag 25 juni 2018 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry dat ik aan je loyaliteit twijfelde
Nou, nu je het zegtquote:Op maandag 25 juni 2018 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
aiu's dochters for president danquote:Op maandag 25 juni 2018 01:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan over 15 jaar wel zeggen dat ik mijn dochters alleen groot gebracht heb. En met alleen bedoel ik dat hun vader niet in beeld is. Dat is mijn wereldbaanEn daar ben ik zeker trots op!
Ergens waar de zon niet schijntquote:Op maandag 25 juni 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar kan ik mijn contract tekenen?
heb je de mattenklopper weer terug gezet?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee ik moet sorry zeggen omdat ik zo heftig reageerde
Bam! Ga ook zo'n name tag maken en die spelt ik op mijn shirtquote:Op maandag 25 juni 2018 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Executive custodial and household analyst.
Analyst zegt helemaal niets, behalve dat je 3 salarisschijven hoger zit.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bam! Ga ook zo'n name tag maken en die spelt ik op mijn shirt
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
heb je de mattenklopper weer terug gezet?
In deze reeks?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb trouwens nog wel moeten lachen om dat trouwverhaal van gister. Moeten er serieus laten bundelen!
met de gestoorde dronken oom jaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb trouwens nog wel moeten lachen om dat trouwverhaal van gister. Moeten er serieus laten bundelen!
1tje minder voor de gastenlijstquote:Op maandag 25 juni 2018 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar kan ik mijn contract tekenen?
I'm the CEO.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
aiu's dochters for president danmet aiu als raadgever
Hoe hoog zijn die schijven ongeveer? Wil wel even weten of ik het met mijn keukentrapje haal.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Analyst zegt helemaal niets, behalve dat je 3 salarisschijven hoger zit.
Geen gestoorde oom dusquote:Op zondag 24 juni 2018 00:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
en als het zo moet dan blijf ik wel weg van die bruiloft. Texel is me toch veel te nat en ik heb alweer last van mijn eksteroog.
Ga ik morgen even terug lezenquote:
ik denk dat je wel een ladder nodig hebt.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die schijven ongeveer? Wil wel even weten of ik het met mijn keukentrapje haal.
Nee jouw dochters, als ze een moeder zoals jij hebben komt het helemaal goedquote:Op maandag 25 juni 2018 01:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
I'm the CEO.
Jij mag de president worden. Jij bent lief.
De kleine lettertjes maken het moeilijk zeker he?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah.. ik denk er nog even over na.
ja, bril nodig man gvdquote:Op maandag 25 juni 2018 01:46 schreef I. het volgende:
[..]
De kleine lettertjes maken het moeilijk zeker he?
Waar kunnen we dat lezen? Vraag ik voor een vriendquote:
Ik bel iedere dag even met thenight om over alles en nog wat te klagen.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
haha wanneer heb je hem uitgenodigd dan ?
Die stuurt mij telkens DM's. En als ik dan niet reageer dan stuurt ie er nog meerquote:
extreem vervelendquote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die stuurt mij telkens DM's. En als ik dan niet reageer dan stuurt ie er nog meer
Kun je hem niet blokkeren?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die stuurt mij telkens DM's. En als ik dan niet reageer dan stuurt ie er nog meer
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar kunnen we dat lezen? Vraag ik voor een vriend
doet die naar meer mensen ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
serieus johquote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zullen jullie beter weten...geen idee of dat kan haha.quote:
wie? thenight?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi.quote:
(op desktop of laptop) links onder een bericht van hem zit een klein dingetje. Als je daar met je muis over gaat zie je "blokkeer direct message van ...". Ik neem aan dat als je daar op klikt, je hem blokkeertquote:Op maandag 25 juni 2018 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat zullen jullie beter weten...geen idee of dat kan haha.
dacht ik alquote:Op maandag 25 juni 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Klein detail, die auto bestaat (nog) niet.
Huh, maar voorem.nl is nog helemaal niet openquote:Op maandag 25 juni 2018 01:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb bijna dezelfde tekst dan jou als signature op een ander forum. Eat, Sleep, Rave, Repeat!
Ja sorry, ik vond een copy van je code op een russische site en heb maar voorhem.nl geregistreerd.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Huh, maar voorem.nl is nog helemaal niet open
Als ik niet reageer dan gaat ie zeggen, o sorry dat ik stoor. En dan daarna weer je zal wel druk zijn. En daarna ik zal wel stoppen met sturen. Enz. En dat dan achter elkaar. Heel zielig eigenlijk.quote:
over wie hebben jullie het nou ?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik niet reageer dan gaat ie zeggen, o sorry dat ik stoor. En dan daarna weer je zal wel druk zijn. En daarna ik zal wel stoppen met sturen. Enz. En dat dan achter elkaar. Heel zielig eigenlijk.
Altijd weer die russenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vond een copy van je code op een russische zit en heb maar voorhem.nl geregistreerd.
Ik zou daar toch iets mee doen als ik jou was. Bij een fa bijv.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik niet reageer dan gaat ie zeggen, o sorry dat ik stoor. En dan daarna weer je zal wel druk zijn. En daarna ik zal wel stoppen met sturen. Enz. En dat dan achter elkaar. Heel zielig eigenlijk.
Is al lang een keer gemeldquote:Op maandag 25 juni 2018 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou daar toch iets mee doen als ik jou was. Bij een fa bijv.
Daar komt deze ook vandaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb bijna dezelfde tekst dan jou als signature op een ander forum. Eat, Sleep, Rave, Repeat!
ok... nog kanslozer dan ik dachtquote:Op maandag 25 juni 2018 01:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb voorem gehektquote:Op maandag 25 juni 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Huh, maar voorem.nl is nog helemaal niet open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
nee, maar als je het zegt dan denk ik vast ojaquote:Op maandag 25 juni 2018 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet jij nog wat zijn vorige account was? Die poste hier ook mee maar kreeg een ban.
jodelahity ofzoietsquote:Op maandag 25 juni 2018 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet jij nog wat zijn vorige account was? Die poste hier ook mee maar kreeg een ban.
Ja van twee mensen weet ik het dat ze het gemeld hebbenquote:
nou moet ik nog opstaan ook en gaan zoekenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, maar als je het zegt dan denk ik vast oja
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb voorem gehekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FA?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou daar toch iets mee doen als ik jou was. Bij een fa bijv.
ah okquote:Op maandag 25 juni 2018 01:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van twee mensen weet ik het dat ze het gemeld hebben
Gewoon volgende keer even een DM naar een FA sturen en blokkeren.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
FA?![]()
Het is niet dagelijks hoor. Maar zodra hij mij spot dan begint ie .
Slapenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ik ga slapen moet morgen nog een of ander kut bruiloft plannen
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:14 schreef jodelahity het volgende:
Kan niet 1 of andere domme mod mij gewoon bannen van dit forum voor altijd? Dit is gewoon vechten tegen niks. Iemand pleegt zelfmoord en ik probeer een topic met humor erover weg te halen en krijg alleen maar dit soort gepraat zonder actie
Dus hij is dagen druk met mensen tot vervelends toe dmen? Raar mannetje.quote:
dat is sowieso niet onze bruiloft want die is geweldigquote:Op maandag 25 juni 2018 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
en na 2 dagen was hij terug als thenightisquote:Op maandag 25 juni 2018 01:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oja gvd, was ik helemaal vergeten man
klopt jaquote:Op maandag 25 juni 2018 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
en na 2 dagen was hij terug als thenightis
slaap lekker, over paar uur tellenquote:Op maandag 25 juni 2018 02:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe Aloa over een klein uurtje de groeten van mij
quote:Op maandag 25 juni 2018 02:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Slaap lekker Flipjequote:Op maandag 25 juni 2018 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga der voor!quote:Op maandag 25 juni 2018 02:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
slaap lekker, over paar uur tellenheb wat in te halen
zet hem op, je kunt het 💪quote:Op maandag 25 juni 2018 02:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
slaap lekker, over paar uur tellenheb wat in te halen
Wat is een FA? Vraag ik voor me visquote:Op maandag 25 juni 2018 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer even een DM naar een FA sturen en blokkeren.
Forum Admin.quote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat is een FA? Vraag ik voor me vis
Doen we. Slaap lekkerquote:Op maandag 25 juni 2018 02:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hmm welke vis? hier zit een (vissen)luchtje aanquote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat is een FA? Vraag ik voor me vis
Pharkus is toch laatst FA geworden?quote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Forum Admin.
Alleen weet ik niet wie dat nu allemaal zijn. Even in het feedback topic kijken
Ik geloof dat mijn kat de vis al heeft opgegetenquote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hmm welke vis? hier zit een (vissen)luchtje aan
Ah thanx! Leer een hoop bij deze nachtquote:Op maandag 25 juni 2018 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Forum Admin.
Alleen weet ik niet wie dat nu allemaal zijn. Even in het feedback topic kijken
Ja, pharkus is er een. En tagiatellequote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pharkus is toch laatst FA geworden?
Tagliano is ook nog FA, die heeft net LEF geopendquote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pharkus is toch laatst FA geworden?
quote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn kat de vis al heeft opgegeten
Nikiquote:Op maandag 25 juni 2018 02:05 schreef I. het volgende:
Vroeger was het allemaal veel makkelijker
Netsplitter
NJ
Biogarde
relmof nog een poosje geloof ik
Tem
Lol.quote:Op maandag 25 juni 2018 02:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hmm welke vis? hier zit een (vissen)luchtje aan
Trusten konijn!quote:Op maandag 25 juni 2018 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook nog maar even paar uurtjes slaap proberen te pakken
Trusten!quote:Op maandag 25 juni 2018 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
Truste Nijntjequote:Op maandag 25 juni 2018 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
dev moet even punten pakken, kan 'ie Grrrrrrrr nog inhalenquote:Op maandag 25 juni 2018 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
Niet teveel punten pakken als ik weg ben
slaap lekker Herr DerRabbitquote:Op maandag 25 juni 2018 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2018 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
dev moet even punten pakken, kan 'ie Grrrrrrrr nog inhalen
Heeft grrr al eens gewonnen? Anders mag hij van mij winnen. Maar wel niptquote:Op maandag 25 juni 2018 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
dev moet even punten pakken, kan 'ie Grrrrrrrr nog inhalen
Nog nietquote:Op maandag 25 juni 2018 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft grrr al eens gewonnen? Anders mag hij van mij winnen. Maar wel nipt
Ik dacht hetzelfde. Gaat het wel goed Mikey? Voor zover het goed kan gaan nuquote:Op maandag 25 juni 2018 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Doe dat nou niet Mikey. Hier schiet je niks mee op.
Mikey wil eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 25 juni 2018 02:11 schreef I. het volgende:
[..]
Doe dat nou niet Mikey. Hier schiet je niks mee op.
Idd. Dit is nu een moment opname. Nu voel je je zo. Maar dat word minder. Echt. Geef het even tijd Mikey. Het is niet het einde van de wereld. Al lijkt dat misschien nu wel zo!quote:Op maandag 25 juni 2018 02:16 schreef I. het volgende:
[..]
Met die gedachte schiet je ook niks op. Vooruitkijken, rug recht, en doorgaan.
30quote:Op maandag 25 juni 2018 02:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het bij jou?
quote:Op maandag 25 juni 2018 02:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Idd. Dit is nu een moment opname. Nu voel je je zo. Maar dat word minder. Echt. Geef het even tijd Mikey. Het is niet het einde van de wereld. Al lijkt dat misschien nu wel zo!
Morgen niet werken of wat op het programma staan?quote:
nee lekker vrijquote:Op maandag 25 juni 2018 02:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Morgen niet werken of wat op het programma staan?
kattennaamlepeltopicquote:Op maandag 25 juni 2018 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
LeukMaar ook hier posten en niet alleen in het hondennaamlepeltopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |