Kut-Erdoquote:Op zondag 24 juni 2018 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kwam even online voor dat Turkije topic in nws. Dat triggert mij
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen nietquote:Op zondag 24 juni 2018 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had ooit wel een goede burger gegeten bij een burgerrestaurant van ongeveer 9 euro
Datdus.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen niet
Ik snap sowieso niet waarom je de behoefte hebt om te gaan stemmen als je hier woont.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Erdo-stemmers prefentief oppakken en het land uit.
Dat is er ookquote:Op zondag 24 juni 2018 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is er in mijn ogen echt heel veel mis
Beter dan door een rietje etenquote:
Dat was trouwens ook klein beetje fastfoodachtig. Je krijgt een nummer en mag je zelf afhalen, maar een alcoholische versnapering is daar ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen niet
Mwah, als het elk willekeurig ander land was geweest had ik het nog begrepen.. Maar een land geleid door een dictator, en dan stemmen op die dictator, daar kan ik met m'n kop niet bij.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je de behoefte hebt om te gaan stemmen als je hier woont.
me dunkt!quote:
Elis gourmet eens en nooit meer.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
Geen 20 euro voor een hipster burger willen betalen
ik ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:33 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, als het elk willekeurig ander land was geweest had ik het nog begrepen.. Maar een land geleid door een dictator, en dan stemmen op die dictator, daar kan ik met m'n kop niet bij.
Amerikanen die in Nederland wonen mogen ook elke 4 jaar stemmen op een nieuwe president.. Is hun goed recht, vind ik ook logisch, je hebt een dubbele nationaliteit, dus hebt dat recht.
had je nog op zweden ingezet of niet?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Erdo-stemmers prefentief oppakken en het land uit.
Noooouuu, dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump is geen haar beter dan Erdogan hoor.
TRUMP IS GEEN HAAR BETER DAN ERDOGAN!!!!quote:
True. Het gaat immers om de burger, en niet om die fratsen.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een burger moet niet te fancy zijn wmb trouwens. Het moet wel een hamburger blijven, geen rare fratsen.
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
TRUMP IS GEEN HAAR BETER DAN ERDOGAN!!!!
ooo, niet
Jup, gewoon een goed stuk vlees en wat basic ingredienten. Zonder al die weetikveelwatsausjes en toppingsquote:Op zondag 24 juni 2018 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een burger moet niet te fancy zijn wmb trouwens. Het moet wel een hamburger blijven, geen rare fratsen.
Geef m een paar jaarquote:
Precies. Goed vlees, goed gebakken en verse sla ed.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, gewoon een goed stuk vlees en wat basic ingredienten. Zonder al die weetikveelwatsausjes en toppings
Nee, dat niet meer.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je nog op zweden ingezet of niet?
gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij met hem gaat trouwen...;)
Sterker nog, Edogans haar is beter dan Trumps haarquote:Op zondag 24 juni 2018 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump is geen haar beter dan Erdogan hoor.
Klopt, maar Erdogan is op dit moment toch echt al veel verder gegaanquote:Op zondag 24 juni 2018 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
maar Trump is een gevaarlijke gek hoor
100% beef iigquote:
En hij heeft bijna geen haar meer, kun je nagaanquote:Op zondag 24 juni 2018 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterker nog, Edogans haar is beter dan Trumps haar
palingquote:Op zondag 24 juni 2018 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
wat voor vlees voor een goede burger?
Inderdaad. Dacht eigenlijk al dat zoiets zou gaan gebeurenquote:
ja hebben beide geen beste coupequote:Op zondag 24 juni 2018 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Sterker nog, Edogans haar is beter dan Trumps haar
waarom?quote:
Voor hun? Niet stemmen.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tsja.. wat is het alternatief?
Omdat lekkerder en minder vettig en constantere smaak.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
ik zat nog in het vorige deel en maar kijken waarom ik niet kan reageren
ja maar was wel een leuke bet voor iets van 2 tientjesquote:Op zondag 24 juni 2018 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Dacht eigenlijk al dat zoiets zou gaan gebeuren
Eindelijk van die lelijke standaard UI afquote:
Doe niet zo ouderwets. LimoenZero en Devountjequote:Op zondag 24 juni 2018 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moet ik mijn username veranderen in mevr devzero
nee, in de filmquote:
hahaha die zijn wel leukquote:Op zondag 24 juni 2018 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Doe niet zo ouderwets. LimoenZero en Devountje
1 Eitje, panko (of paneermeel) klein beetje zout en een fijn gesneden charlotje.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
oké rundergehakt dus, ga het een keer proberen weer binnenkort![]()
alleen peper en zout of doen jullie er kruiden in?
klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2018 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 Eitje, panko (of paneermeel) klein beetje zout en een fijn gesneden charlotje.
Dat is hoe ik altijd burgers thuis maak.
Maar niet te veel paneermeel want dan wordt het een broodburger. Ei is makkelijk om te binden, maar als je zelf je gehakt draait (of de slager even vraagt om het te doen!) dan heb je het niet nodig. Tip: niet te veel kneden.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1 Eitje, panko (of paneermeel) klein beetje zout en een fijn gesneden charlotje.
Dat is hoe ik altijd burgers thuis maak.
Precies! Nu ben ik herkenbaarquote:Op zondag 24 juni 2018 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk van die lelijke standaard UI af
Da's meteen het beste stuk van de film denk ik.quote:
Goed gehakt hoef je niet te binden, eitje doe ik er meer voor de smaak doorheenquote:Op zondag 24 juni 2018 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet te veel paneermeel want dan wordt het een broodburger. Ei is makkelijk om te binden, maar als je zelf je gehakt draait (of de slager even vraagt om het te doen!) dan heb je het niet nodig. Tip: niet te veel kneden.
Welke film?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's meteen het beste stuk van de film denk ik.
Whahaha. Mevrouw Moentjuhzeroquote:Op zondag 24 juni 2018 23:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moet ik mijn username veranderen in mevr devzero
dante's peakquote:
Absoluut. Daarvoor zou ik het ook doen. Ben een beetje jelly nuquote:
ik ben ook niet enthousiast.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een erg slechte film
dev is wel een prijsquote:Op zondag 24 juni 2018 23:53 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Absoluut. Daarvoor zou ik het ook doen. Ben een beetje jelly nu
Net zoals bij Limoentjuhquote:
Wel eentje met een princess :pquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoogtepunt van de dag: afstandbediening vibrator doet het weer goed na nieuwe batterijen.
Blufquote:Op maandag 25 juni 2018 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
zou je lachen zou je schelden zou je zeggen dat ik een klootzak ben.
Ja, want niemand weet wat een broerk is daarquote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef I. het volgende:
Topic gestart op Tweakers, meteen al gezeik aan m'n broerk.
moeje ook nie doen niequote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef I. het volgende:
Verdomme. Net die ene keer dat ik een typo maak he.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want niemand weet wat een broerk is daar
zeiken is wat ze doen daarquote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef I. het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want niemand weet wat een broerk is daar
Zorg maar dat we topics op voorem kunnen plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:01 schreef I. het volgende:
Kan bijnaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zorg maar dat we topics op voorem kunnen plaatsen
Waar? Wij komen eraan. Zullen we ze eens een lesje lerenquote:
nog nietquote:
jaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Altijd zoete? Of nu er zin in?
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar? Wij komen eraan. Zullen we ze eens een lesje lerenWat denken ze wel niet? Beetje jou uitlachen
quote:
me2quote:Op maandag 25 juni 2018 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pannenkoek, zou ik nu wel een zoete lusten.
Lul ben je ook he hahahaquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lul ben je ook he hahaha![]()
![]()
![]()
Klikte erop en toen kwam mijn post dus snapte er niks van....kwam wat later binnen bij me
En wat voor een zoete topping dan? Jam of Nutella? (mijn voorkeuren)quote:Op maandag 25 juni 2018 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pannenkoek, zou ik nu wel een zoete lusten.
Nou dan sluit ik die tab ook maar weerquote:Je blokkeert onze banners
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties en risico's tot een minimum te beperken. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees meer over onze verdienmodellen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lul ben je ook he hahaha![]()
![]()
![]()
Klikte erop en toen kwam mijn post dus snapte er niks van....kwam wat later binnen bij me
Jaquote:Op maandag 25 juni 2018 00:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou dan sluit ik die tab ook maar weer
ijsquote:Op maandag 25 juni 2018 00:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En wat voor een zoete topping dan? Jam of Nutella? (mijn voorkeuren)
Toffe ventquote:
ahwquote:Op maandag 25 juni 2018 00:22 schreef Already_in_use het volgende:
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
Jullie zorgen ervoor dat ik mijn ellende een beetje vergeet.
En jullie maken me altijd aan het lachen. Heb veel lol hier.
Dat wou ik gewoon even zeggen
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen...quote:Op maandag 25 juni 2018 00:22 schreef Already_in_use het volgende:
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:22 schreef Already_in_use het volgende:
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
aaahwquote:Op maandag 25 juni 2018 00:22 schreef Already_in_use het volgende:
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
Even een mededeling!
Ik mag jullie allemaal.
Komt door jullie. Mag ook wel eens gezegd worden toch!quote:Op maandag 25 juni 2018 00:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
aaahwen je bent weer aan het dansen
het positiviteitstopicquote:Op maandag 25 juni 2018 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komt door jullie. Mag ook wel eens gezegd worden toch!
![]()
sorryquote:Op maandag 25 juni 2018 00:27 schreef devzero het volgende:
Genoeg geknuffeld, we zitten niet in big brotherDit is een keihard spel en puntjes moeten gewonnen worden
Stelletje lamlullen
AIU FOR PRESIDENTquote:Op maandag 25 juni 2018 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Komt door jullie. Mag ook wel eens gezegd worden toch!
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:27 schreef devzero het volgende:
Genoeg geknuffeld, we zitten niet in big brotherDit is een keihard spel en puntjes moeten gewonnen worden
Stelletje lamlullen
Oja. Liet me even gaan! Nu weer keihard bolken!quote:Op maandag 25 juni 2018 00:27 schreef devzero het volgende:
Stelletje lamlullen
nee johquote:Op maandag 25 juni 2018 00:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je maakt je woorden weer eens niet af![]()
ik haal hier limonade uit
holy shitquote:
Das toch niet dezelfde gozert? Die Ruudjuh toch.quote:
ik weet niet hoe dat smaakt natuurlijk maar wordt gemaakt van citroenen dus zal best lekker zijnquote:
Het is een complot, ik zeg het je een complot. Ik opende er net een topic over op tweakers, maar daar ging het direct dicht en werd er om me gelachen. EEN COMPLOT!!!!11111!!quote:Op maandag 25 juni 2018 00:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Das toch niet dezelfde gozert? Die Ruudjuh toch.
Het accent duidelijk ruudje is een brabo en Edwin een Rotterdammertquote:
Aluhoedjes in de aanslagquote:Op maandag 25 juni 2018 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een complot, ik zeg het je een complot. Ik opende er net een topic over op tweakers, maar daar ging het direct dicht en werd er om me gelachen. EEN COMPLOT!!!!11111!!
Is ook lekker. Drink jij geen alcohol?quote:Op maandag 25 juni 2018 00:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat smaakt natuurlijk maar wordt gemaakt van citroenen dus zal best lekker zijn
COMPLOOOOOOTTTquote:Op maandag 25 juni 2018 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een complot, ik zeg het je een complot. Ik opende er net een topic over op tweakers, maar daar ging het direct dicht en werd er om me gelachen. EEN COMPLOT!!!!11111!!
ripquote:Op maandag 25 juni 2018 00:42 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn goudvis is ook nog gestorven vandaag![]()
waarvan aktequote:Op maandag 25 juni 2018 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Positieve psychose symptomen
Positieve symptomen zijn onder te verdelen in:
Hallucinaties
Wanen
In de war zijn, verwardheid
Ander gedrag
Iemand met een psychose kan een of meerdere van deze symptomen hebben.
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:42 schreef Already_in_use het volgende:
nee nooit gedronken ook, die Bacardi breezers vond ik er vroeger altijd leuk uitzien omdat ze zulke felle kleuren haddenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is ook lekker. Drink jij geen alcohol?
Man man, valt nog niet mee, die smiley-regeling.quote:Er waren een aantal smileys die je niet mocht gebruiken en de rest met de voorwaarde dat je vermeldde dat ze van Tweakers.net kwamen als ik me goed herinner. Daarmee is nog steeds niet gezegd dat je ze vrij mag gebruiken; ik zeg alleen wat mij bij staat.
Is er een verschil?quote:Op maandag 25 juni 2018 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het accent duidelijk ruudje is een brabo en Edwin een Rotterdammert
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Man man, valt nog niet mee, die smiley-regeling.
quote:
quote:Tweakers.net BV heeft een exclusieve licentieovereenkomst met de maker. Dat wil zeggen, wij treden op voor de maker als er niet volgens de regels in de FAQ gebruik van wordt gemaakt. In de praktijk komt dit sporadisch voor. We willen de smileys aan de andere kan niet vrijgeven, om te voorkomen dat onze smileys terecht komen op pr0n of andere foute sites.
ben je van plan die op te etenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:42 schreef Already_in_use het volgende:
quote:We hebben getracht alle rechthebbenden van de op de website geplaatste smileys te achterhalen en hen toestemming te vragen voor gebruik op voorem.nl. Mocht iemand desondanks menen dat zijn rechten niet zijn gehonoreerd, dan verzoeken we hem met ons contact op te nemen.
nooooooquote:Op maandag 25 juni 2018 00:49 schreef I. het volgende:
Verdwijnt de '' opeens na een jaartje van voorem.nl
Heb jij één of meer van bovenstaande symptomen? Of waarom post je dat?quote:Op maandag 25 juni 2018 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Positieve psychose symptomen
Positieve symptomen zijn onder te verdelen in:
Hallucinaties
Wanen
In de war zijn, verwardheid
Ander gedrag
Iemand met een psychose kan een of meerdere van deze symptomen hebben.
Volgende keer dat ik het maak, mag je wel even ruiken of proevenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat smaakt natuurlijk maar wordt gemaakt van citroenen dus zal best lekker zijn
Heb nooit niet van die br33z4hs gehouden. Vond ze ook altijd zo duur vroeger.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee nooit gedronken ook, die Bacardi breezers vond ik er vroeger altijd leuk uitzien omdat ze zulke felle kleuren haddenik stelde me voor dat die wel erg zoet moeten zijn dan
Haha nee bah. Durf hem niet eens aan te raken. Wil jij hem hebben?quote:
ik had wel een artikel gelezen dat die gwn een aanslag op je tanden zijn. daar moet zoveel suiker bij omdat de zuurtegraad te hoog is. (als ik het me goed kan herinneren dan)quote:Op maandag 25 juni 2018 00:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb nooit niet van die br33z4hs gehouden. Vond ze ook altijd zo duur vroeger.
quote:Op maandag 25 juni 2018 00:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha nee bah. Durf hem niet eens aan te raken. Wil jij hem hebben?
Ik wou het zeggenquote:Op maandag 25 juni 2018 00:52 schreef I. het volgende:
Komt misschien omdat ik een korte broek aan heb.. Hmm.
groot gelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Eerst even een lange broek en vest aan, dan zien we wel verder
dat is bij frisdranken ook zoquote:Op maandag 25 juni 2018 00:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik had wel een artikel gelezen dat die gwn een aanslag op je tanden zijn. daar moet zoveel suiker bij omdat de zuurtegraad te hoog is. (als ik het me goed kan herinneren dan)
proeven dan maar als jij die hebt gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2018 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik het maak, mag je wel even ruiken of proeven
Daarom alleen nog maar water en droog brood etenquote:
Geloof het direct.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik had wel een artikel gelezen dat die gwn een aanslag op je tanden zijn. daar moet zoveel suiker bij omdat de zuurtegraad te hoog is. (als ik het me goed kan herinneren dan)
Haha snap ik!quote:
ik drink eigenlijk ook bijna alleen maar waterquote:Op maandag 25 juni 2018 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar water en droog brood eten
Ik heb het eerlijk gezegd ook vrij frisjes. Jurkje aan. Maar het is hier binnen toch 23 graden.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Dat was het hoorHeb het nu weer lekker warm
ik wil niet vervelend zijn, maar je bedoelt dat de zuurtegraad te laag is. Hoe lager de PH, hoe zuurder het is. Ik dacht, ik vertel het je evenquote:
Lekker! Beetje basilicum, beetje peper, paar blaadjes dillequote:Op maandag 25 juni 2018 01:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha snap ik!
Iemand anders zin in een broodje goudvis?
Of gewoon je tanden allemaal laten trekken.quote:Op maandag 25 juni 2018 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom alleen nog maar water en droog brood eten
quote:Op maandag 25 juni 2018 01:02 schreef I. het volgende:
Haags heeft het complete album van Meeuwis op repeat staan.
een burger van de goudvis makenquote:Op maandag 25 juni 2018 01:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha snap ik!
Iemand anders zin in een broodje goudvis?
Ja gewoon kunstgebit aanmeten, die kunnen wel tegen zuurquote:Op maandag 25 juni 2018 01:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Of gewoon je tanden allemaal laten trekken.
Klinkt als een challengequote:Op maandag 25 juni 2018 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gewoon kunstgebit aanmeten, die kunnen wel tegen zuur
Goed zo mark, laat ons even weten als je op de 600 zitquote:Op maandag 25 juni 2018 01:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 25-06-2018
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (1046)
01 305 haags_kwartiertje 29.16%
02 129 markdeajaxfan 12.33%
03 072 m87 6.88%
04 040 chufi 3.82%
05 033 I. 3.15%
06 028 Limoentjuh 2.68%
07 027 Already_in_use 2.58%
08 023 Moeraskat 2.2%
09 022 Stray_cat 2.1%
10 017 Slayage 1.63%
ah oke.quote:Op maandag 25 juni 2018 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn, maar je bedoelt dat de zuurtegraad te laag is. Hoe lager de PH, hoe zuurder het is. Ik dacht, ik vertel het je even
Ramstein wel?quote:Op maandag 25 juni 2018 01:04 schreef I. het volgende:
Behalve op een begrafenis, meestal niet heel toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |