Dat was toch elfletterig? Ik geloof dat die weg is van Fokquote:Op zondag 24 juni 2018 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bestaat het UI politie topic nog of word daar niet meer actief UI's in gemaakt?
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenquote:
kwarkquote:
Hij mag niet groter dan 60x60 pixels zijn ja. Even homijn zoeken, hij kan je wel helpenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenHopelijk pakt ie hem met het invoeren want dat lukte me eerst niet daarom heb ik er nog geen.
quote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenHopelijk pakt ie hem met het invoeren want dat lukte me eerst niet daarom heb ik er nog geen.
We hebben je hulp nodig voor een UIquote:
Die heb ik laatst nog zien posten volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch elfletterig? Ik geloof dat die weg is van Fok
Je moet wel blijven oplettenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow nieuwe deel. Ik zat nog in het vorige deel
kwarkquote:
181254quote:
Ja en ik heb geen idee hoe dat kleiner gemaakt moet wordenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mag niet groter dan 60x60 pixels zijn ja. Even homijn zoeken, hij kan je wel helpen
Heb je zoveel dingen op je zolderkamer staan?quote:Op zondag 24 juni 2018 21:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik raak te snel afgeleid van alles om me heen
Zolderkamer nee, wel in de kelderquote:Op zondag 24 juni 2018 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zoveel dingen op je zolderkamer staan?
Tuin, kelder, deze is rijke tata hoor!quote:
wat heb jij in de kelderquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuin, kelder, deze is rijke tata hoor!
Niet te hard, anders leid je zo meteen nog iemand afquote:
quote:
Wie zegt dat ik het over limoentje hadquote:
ja dat!quote:
de porseleinkastquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over limoentje had
is dat van jou?quote:
dat zeker en al een paar jaartjesquote:Op zondag 24 juni 2018 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Murp houdt van al zijn usertjes in het ONZ forum
nee sorryquote:
is ook niets voor mij hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee sorry![]()
beetje te ver uit de weg voor mij
Murp heeft anders een hele snelle auto en heel veel geldquote:Op zondag 24 juni 2018 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee sorry![]()
beetje te ver uit de weg voor mij
is het van je vrouw?quote:
Wel een nieuwe!quote:Op zondag 24 juni 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Murp heeft anders een hele snelle auto en heel veel geld
hahaha oh shit.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok is aan het downsizen? Vroeger waren de auto's van de zaak voor mods een stukje sportiever.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2018 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
2007 was wel een uitstekend volvo jaar
Weinig bijtelling hequote:Op zondag 24 juni 2018 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok is aan het downsizen? Vroeger waren de auto's van de zaak voor mods een stukje sportiever.
dat doen ze je gelovenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:36 schreef LCMS het volgende:
Nog steeds boven Guus, die jongen doet zijn best ook helemaal niet
Die komt op 31 juni langs en neukt je de moederquote:Op zondag 24 juni 2018 22:36 schreef LCMS het volgende:
Nog steeds boven Guus, die jongen doet zijn best ook helemaal niet
guus & coquote:
de heilige maagd maria dwaalt nooit afquote:Op zondag 24 juni 2018 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze lerares ook een beetje aan het afdwalen is
we zullen zien wat ik ben wanneer ik je uit de diepste krochten van de hel moet slepen knulquote:Op zondag 24 juni 2018 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer de niet zo heilige fokmaagd denk ik
Hij mag datquote:Op zondag 24 juni 2018 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die komt op 31 juni langs en neukt je de moeder
Wat moet er gebeuren? Croppen of verkleinen?quote:Op zondag 24 juni 2018 22:44 schreef Already_in_use het volgende:
Is er iemand die een plaatje voor mij kan aanpassen voor mijn UI?
Ik weet niet eens wat croppen is hahaquote:Op zondag 24 juni 2018 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren? Croppen of verkleinen?
Als het maar vers is !quote:Op zondag 24 juni 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Bolk: verse kots vanaf vandaag bij de IKEA restaurant
Welk plaatje?quote:Op zondag 24 juni 2018 22:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat croppen is haha
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 187x270 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw. Dat zegt ie.
quote:
Croppen is gewoon bijsnijden.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
https://www.fotoverkleinen.nlquote:Op zondag 24 juni 2018 22:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
is die ook vierkant?quote:
oeiquote:
60 bij 60quote:
quote:
Die is wel te vergroten, maar dan krijg je zo'n blur effect.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een plaatje met 1 pixel kun in inderdaad weinig doen
5 guys 1 cupquote:Op zondag 24 juni 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind 5 guys echt een titel voor een hommofilm
5 gays vind ik dan weer een betere titel voor een homofilmquote:Op zondag 24 juni 2018 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind 5 guys echt een titel voor een hommofilm
Niet van mij hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 23:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker uit eten bij de snackbar ipv thuisbezorgen
hahaquote:Op zondag 24 juni 2018 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 gays vind ik dan weer een betere titel voor een homofilm
nee schreef ik ook al, maar ik schijn het verkeerd te zien.quote:
Ja, want die topics zijn het geld echt waard.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee schreef ik ook al, maar ik schijn het verkeerd te zien.
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:08 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, want die topics zijn het geld echt waard.
te veel bezig met foraquote:
Extra burger vind ik geen 4 euro extra waardquote:Op zondag 24 juni 2018 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
nou ja ligt er een beetje wat, een extra burger wel.
Ben je niet meer bezig met voora?quote:
Dan heb je mijn burgers nog nooit geproefdquote:Op zondag 24 juni 2018 23:09 schreef I. het volgende:
[..]
Extra burger vind ik geen 4 euro extra waard
Zodra het gelanceerd word is voorem de nieuwe standaard!quote:
bolk!quote:Op zondag 24 juni 2018 23:08 schreef I. het volgende:
Blijf het proberen Grrrrrrrr, blijf het proberen
Nou, toevallig genoeg, klopt dat.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je mijn burgers nog nooit geproefd
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zodra het gelanceerd word is voorem de nieuwe standaard!
quote:
5 euro vind ik ook wel de max voor een losse burger ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Kocht bij burgerbar voor vijfje een prima burger
Ligt eraan hoe groot de burger is, maar voor een standaard burger wel de max ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
5 euro vind ik ook wel de max voor een losse burger ja.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Grrrrrrrr begint een beetje mark- / aloa-gedrag te vertonenquote:
¤27quote:Op zondag 24 juni 2018 23:07 schreef I. het volgende:
[..]
Niet van mij hoor
Maar raad eens hoe duur die burger is.
Als het echt een volwaardige maaltijdburger is, vind ik 7 euro de max. 9.50 vind ik echt bizar veel voor een broodjequote:Op zondag 24 juni 2018 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot de burger is, maar voor een standaard burger wel de max ja.
Voor 9,50 wil ik er wel frieten bij hebbenquote:Op zondag 24 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Als het echt een volwaardige maaltijdburger is, vind ik 7 euro de max. 9.50 vind ik echt bizar veel voor een broodje
Begint?.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grrrrrrrr begint een beetje mark- / aloa-gedrag te vertonen
Ahahah vandaag heb ik amper gepostquote:Op zondag 24 juni 2018 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
Als limoentjuh zo blijft door posten haalt ze binnen een maandje of 3 in qua aantal posts
Nee, 9.50quote:Op zondag 24 juni 2018 23:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
¤27![]()
Eigenlijk moet ik om wat meer info vragen
Ik heb deze maand maar 3 keer meer dan 100 posts per dag gehadquote:Op zondag 24 juni 2018 23:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahahah vandaag heb ik amper gepoststa ook niet in top 5
Voor 9.50 wil ik net als bij andere fast-foodketens, een volwaardig menuquote:Op zondag 24 juni 2018 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor 9,50 wil ik er wel frieten bij hebben
zijn wij niet allen kloons?quote:
We zijn iig allemaal burgersquote:
Big king is ook al iets van 4 euro toch?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon big King voor 1.95 klappen en dan meerdere kopen
jullie wil ik niet opeten hoor.quote:
nee joh, gewoon bolk tochquote:
Zou ik je ook niet toe willen verplichten.quote:
ah, heb hier geen BK, dus heb de app nietquote:Op zondag 24 juni 2018 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar met coupons van BK app niet
Wat was de prijs dus?quote:Op zondag 24 juni 2018 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Als het echt een volwaardige maaltijdburger is, vind ik 7 euro de max. 9.50 vind ik echt bizar veel voor een broodje
Ik loop echt achter hierquote:Op zondag 24 juni 2018 23:15 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, 9.50
Voor een simpel broodje hamburger met wat toppings.
ga je de bolk brengen?quote:
zkrquote:Op zondag 24 juni 2018 23:21 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik al. Zo kan het ook Grrrrrrrr, zo kan het ook
Deze grap ga ik maar niet makenquote:
Ik vind ¤9,50 wel meevallen als het om een verse burger gaat en die ook nog lekker isquote:Op zondag 24 juni 2018 23:15 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, 9.50
Voor een simpel broodje hamburger met wat toppings.
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben echt allang niet meer bij de BK geweest
over I.'s zusje?.quote:
Het is wel een verse, maar het blijft een fastfood-keten. Daar vergelijk ik het dan dus ook mee. En dan vind ik 5 euri toch wel de maxquote:Op zondag 24 juni 2018 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind ¤9,50 wel meevallen als het om een verse burger gaat en die ook nog lekker isAls het zo'n diepvries burger is dan is ¤9,50 wel belachelijk duur ja
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind ¤9,50 wel meevallen als het om een verse burger gaat en die ook nog lekker isAls het zo'n diepvries burger is dan is ¤9,50 wel belachelijk duur ja
Daar maak ik geen grappen over. Is een veel te lief meisjequote:
Precies datquote:Op zondag 24 juni 2018 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9,50 verwacht ik een burger voor waarcan je goud gaat schijten ja.
Of pure saffraanquote:Op zondag 24 juni 2018 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
9,50 verwacht ik een burger voor waarcan je goud gaat schijten ja.
Loopt je klok een half uur voor?quote:
beter dan goud.quote:
echt hequote:
jij bent vroeg vandaagquote:
smaakloos spul, dat goudquote:
Yeah, AIU heeft een UIquote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahah.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, filmpies gekeken en was klaar dus dacht fokken maar
lawlquote:Op zondag 24 juni 2018 23:25 schreef I. het volgende:
Nu moet haags in een half uurtje minstens 100 posts maken, anders is z'n dagcount niet mooi afgerond
Ik eet niet zoveel uit en misschien vind ik het daarom wel meevallen.quote:
neejoh, prima zoquote:Op zondag 24 juni 2018 23:25 schreef I. het volgende:
Nu moet haags in een half uurtje minstens 100 posts maken, anders is z'n dagcount niet mooi afgerond
Ja maar het is een fastfood-ketenquote:Op zondag 24 juni 2018 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel uit en misschien vind ik het daarom wel meevallen.als je meerdere malen per week uit eten gaat dan zal je daar wel meer op letten
zoisdaquote:
Ah op die manier.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel uit en misschien vind ik het daarom wel meevallen.als je meerdere malen per week uit eten gaat dan zal je daar wel meer op letten
Shooterquote:Op zondag 24 juni 2018 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jumanji en 3 eps van shooter
Nu verbreek je die mooie 2000 postsquote:Op zondag 24 juni 2018 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh, filmpies gekeken en was klaar dus dacht fokken maar
Met dank aan jou Dev.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |