Dat was toch elfletterig? Ik geloof dat die weg is van Fokquote:Op zondag 24 juni 2018 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bestaat het UI politie topic nog of word daar niet meer actief UI's in gemaakt?
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenquote:
kwarkquote:
Hij mag niet groter dan 60x60 pixels zijn ja. Even homijn zoeken, hij kan je wel helpenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenHopelijk pakt ie hem met het invoeren want dat lukte me eerst niet daarom heb ik er nog geen.
quote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu meteen eentje zoekenHopelijk pakt ie hem met het invoeren want dat lukte me eerst niet daarom heb ik er nog geen.
We hebben je hulp nodig voor een UIquote:
Die heb ik laatst nog zien posten volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch elfletterig? Ik geloof dat die weg is van Fok
Je moet wel blijven oplettenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow nieuwe deel. Ik zat nog in het vorige deel
kwarkquote:
181254quote:
Ja en ik heb geen idee hoe dat kleiner gemaakt moet wordenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mag niet groter dan 60x60 pixels zijn ja. Even homijn zoeken, hij kan je wel helpen
Heb je zoveel dingen op je zolderkamer staan?quote:Op zondag 24 juni 2018 21:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik raak te snel afgeleid van alles om me heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |