Kut-Erdoquote:Op zondag 24 juni 2018 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kwam even online voor dat Turkije topic in nws. Dat triggert mij
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen nietquote:Op zondag 24 juni 2018 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had ooit wel een goede burger gegeten bij een burgerrestaurant van ongeveer 9 euro
Datdus.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen niet
Ik snap sowieso niet waarom je de behoefte hebt om te gaan stemmen als je hier woont.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Erdo-stemmers prefentief oppakken en het land uit.
Dat is er ookquote:Op zondag 24 juni 2018 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is er in mijn ogen echt heel veel mis
Beter dan door een rietje etenquote:
Dat was trouwens ook klein beetje fastfoodachtig. Je krijgt een nummer en mag je zelf afhalen, maar een alcoholische versnapering is daar ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dan snap ik het maar bij een fastfoodketen niet
Mwah, als het elk willekeurig ander land was geweest had ik het nog begrepen.. Maar een land geleid door een dictator, en dan stemmen op die dictator, daar kan ik met m'n kop niet bij.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je de behoefte hebt om te gaan stemmen als je hier woont.
me dunkt!quote:
Elis gourmet eens en nooit meer.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:33 schreef devzero het volgende:
Geen 20 euro voor een hipster burger willen betalen
ik ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:33 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, als het elk willekeurig ander land was geweest had ik het nog begrepen.. Maar een land geleid door een dictator, en dan stemmen op die dictator, daar kan ik met m'n kop niet bij.
Amerikanen die in Nederland wonen mogen ook elke 4 jaar stemmen op een nieuwe president.. Is hun goed recht, vind ik ook logisch, je hebt een dubbele nationaliteit, dus hebt dat recht.
had je nog op zweden ingezet of niet?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Erdo-stemmers prefentief oppakken en het land uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |