Die voorzetten op Falcao, die tussen zes verdedigers staat, zijn wat twijfelachtig ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:36 schreef fetX het volgende:
Op papier een leuk team dat Colombia maar het lijkt nergens op
quote:
quote:
Prima ploegje ook verder met Arias, Falcao, James, Cuadradoquote:Op zondag 24 juni 2018 20:43 schreef Groby het volgende:
Mina en Sanchez centraal, daar word je als tegenstander wel bang van ja
Wat doe je voor werk?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die pooltjes die mad zullen zijn op mijn werk
Gaan er gewoon uit hierna.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima ploegje ook verder met Arias, Falcao, James, Cuadrado
beter dan 4 minuten naar psv kijken hequote:
Tegelzetter?quote:Op zondag 24 juni 2018 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die pooltjes die mad zullen zijn op mijn werk
in een fabriekquote:Op zondag 24 juni 2018 20:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Inb4 stukadoor lol
Je obsessie voor PSV neemt grote vormen aan Klaasquote:Op zondag 24 juni 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter dan 4 minuten naar psv kijken he
Was toch vooral Duitsland die daar resultaat uit haalde...quote:Op zondag 24 juni 2018 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten maar weer eens wat kampen bouwen in Polen, alleen dit keer trainingskampen.
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je obsessie voor PSV neemt grote vormen aan Klaas
Gisteren kwamen ze ook weer met een verrassingquote:Op zondag 24 juni 2018 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was toch vooral Duitsland die daar resultaat uit haalde...
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten maar weer eens wat kampen bouwen in Polen, alleen dit keer trainingskampen.
In vroeger tijden was dat een verassing geweestquote:Op zondag 24 juni 2018 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gisteren kwamen ze ook weer met een verrassing
was Polen groepswinnaar?quote:
1 Polen* 10 25 28 14quote:
Driessen maakt voor de verandering prima opmerkingen. Verdediging is inderdaad een gatenkaas en De Bruyne wordt volledig verkracht.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Belgen schuimen.
https://www.hln.be/sport/(...)l~ae34b0b8/#comments
Nederland - Verenigde Statenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:50 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Staan op de 8ste plek in de FIFA world ranking.
Die lotingen zijn lachwekkend. Italie bij Spanje en NL bij Frankrijk. Dat Servie zat ook al in zo'n lollerpoule.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, voor Denemarken, Roemnië en Montenegro
nations leaguequote:Op zondag 24 juni 2018 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die lotingen zijn lachwekkend. Italie bij Spanje en NL bij Frankrijk. Dat Servie zat ook al in zo'n lollerpoule.
België tegen IJsland en Zwitserland.:')quote:
Haha die gaan daar door de mand vallenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België tegen IJsland en Zwitserland.:')
Klopt de boot in tegen IJsland en verliezen van Zwitserlandquote:Op zondag 24 juni 2018 20:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Haha die gaan daar door de mand vallen
Op EK vond ik ze best goed. Dit is wel erg matig.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het plan van Polen in godsnaam? Counteren met Lewandowski?(lol)
Won't not hit.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn World Cup Twin is Hannes Hitlerson
Jammer dat Gijp daar niet naast zit dan.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Op de Belg noemt een van de analisten James “Gammus”.
frikadellen godquote:
maxim vindt het ookquote:Op zondag 24 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind VdVaart maar een matige analist
Van der Vaart weet gewoon niets en is een arrogante kutlul.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
VdV gaat pas los na een frikandelletje.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
sowquote:Op zondag 24 juni 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van der Vaart weet gewoon niets en is een arrogante kutlul.
Inso moet dit wel even gaan uitleggen hier.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op EK vond ik ze best goed. Dit is wel erg matig.
Maar ook van dichtbij.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jullie bewijzen hoe effectief die reclame is.
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
het is gewoon ''djeems'' geen ''gamez''quote:Op zondag 24 juni 2018 20:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Op de Belg noemt een van de analisten James “Gammus”.
Qua klasse wel en inzet Lewandowski is sterker, maar is wel een beetje alle ballen op Lewan mentaliteitquote:Op zondag 24 juni 2018 20:59 schreef Dejannn het volgende:
Die vergelijking tussen Messi en Lewandowski is ook wel weer een beetje vergezocht.
helaas nietquote:
neequote:Op zondag 24 juni 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is gewoon ''djeems'' geen ''gamez''
zoooquote:Op zondag 24 juni 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
het is jamesquote:
James spreek je uit als Djeems of Games, maar in ieder geval geen Gammus.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is toch Colombiaan? Daar spreken ze James uit als Gamezquote:Op zondag 24 juni 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Landen met één topspeler waar die topspeler alles in zijn eentje moet doenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Qua klasse wel en inzet Lewandowski is sterker, maar is wel een beetje alle ballen op Lewan mentaliteit
James David Rodríguez Rubio (American Spanish: [ˈxamez roˈðɾiɣes];[a] born 12 July 1991).quote:Op zondag 24 juni 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kane zou het kunnen, die was immers keeperquote:Op zondag 24 juni 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Landen met één topspeler waar die topspeler alles in zijn eentje moet doenkeepen, verdedigen, het spel maken, scoren, de bidons vullen
Lock him up, lock him up.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd dat hij weer even les mag geven op Harvard.
Dat klopt, maar zelfs met het huidige Argentinië hebben die toch nog twintig keer meer kwaliteit dan Polen.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Qua klasse wel en inzet Lewandowski is sterker, maar is wel een beetje alle ballen op Lewan mentaliteit
Ben ik geslaagd?quote:
Samen met Mr Maulgod.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lock him up, lock him up.
In het Feyenoordtopic dan.
Doet ie mee aan het WK dan?quote:Op zondag 24 juni 2018 21:07 schreef Doublepain het volgende:
BREAKING
Turkse maat van mij die in Istanbul woont zegt dat Erdogan bijna gewonnen heeft
madquote:
Nee, wel iets over oranjeshirts.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Colombia in oude Feyenoord shirts speelt?
denk het nietquote:Op zondag 24 juni 2018 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Colombia in oude Feyenoord shirts speelt?
Mr.Maulquote:Op zondag 24 juni 2018 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Samen met Mr Maulgod.
tbs-kliniek inside
Geluid is raar man.quote:
Carlos?quote:Op zondag 24 juni 2018 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die Sanchez van Colombia ergens van.
Ik krijg daar beroertes van.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mr.Maul. It's somehow altijd de schuld van een Feyenoorder.
Portugal natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2018 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke wedstrijd volgen jullie morgen Spanje - Marokko of Portugal - Iran
Ik neig naar Spanje Marokko te kijken
Spanje Marokko en Rusland - Uruguay dus
quote:Op zondag 24 juni 2018 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Portugalquote:Op zondag 24 juni 2018 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke wedstrijd volgen jullie morgen Spanje - Marokko of Portugal - Iran
Ik neig naar Spanje Marokko te kijken
''Hoi, ik ben voor Feyenoordquote:
Ik zou haar gewoon tegen het aanrecht gooien broekje af en mijn 40cm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik vind Mr.Maul een soort Bronson_quote:Op zondag 24 juni 2018 21:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Hoi, ik ben voor Feyenoord!''
''GUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRR''
Fixedquote:Op zondag 24 juni 2018 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon tegen het aanrecht gooien broekje af en mijn 40mm...
Nico heeft een obsessie met Gertjan Verbeekquote:Op zondag 24 juni 2018 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Dus morgen Nic0 in VI.
Die zal wel weer gaan schuimen over zijn mislukte zoon bij AZ.
Geen idee. Ik heb alleen af en toe zijn meltdowns in het Feyenoord-topic gelezen. Veel clubtopics lees ik niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Mr.Maul een soort Bronson_
Zou hij het soms zijn?
quote:
heb deel van mijn verhaal vergetenquote:
IDD.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
ik gun het Polen wel maar ze hebben echt matige spelers
Bronson wat een act was datquote:Op zondag 24 juni 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou hij het soms zijn?
Wat grappig, nu Colombia een wedstrijd speelt.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Doublepain en ik zitten de laatste tijd wel vaker op één lijn.
Cokelijnquote:Op zondag 24 juni 2018 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht daar inderdaad ook al aan. Maar Mr. Maul is voor Psv, Bronson_ aka Herqules voor Ajax.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou hij het soms zijn?
5/10quote:Op zondag 24 juni 2018 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig, nu Colombia een wedstrijd speelt.
Begint eng te wordenquote:Op zondag 24 juni 2018 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zeflde peeskamertje?quote:Op zondag 24 juni 2018 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat hij beter is dan Lichtsteinerquote:Op zondag 24 juni 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cuadrado![]()
Snap niet waarom LordVoldermort zo'n fan van hem is
Man man man.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook, maar ik heb van het volledige uur gebruik gemaakt.
Niemand lacht.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook, maar ik heb van het volledige uur gebruik gemaakt.
dan kijk je toch nietquote:Op zondag 24 juni 2018 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Breed , terug , Breed , genieten die anti-voetballers
En weer lacht niemand.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij je moeder stond het huilen ook nader dan lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |