Colombiacoin moooohoooonquote:
moooooonnntwitter:loomdart twitterde op zondag 24-06-2018 om 18:53:01"hhahahahh take that stupid bears" https://t.co/SBSmFVrFxU reageer retweet
Bulltrap.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:47 schreef iloveshitcoins het volgende:
moooooonnntwitter:loomdart twitterde op zondag 24-06-2018 om 18:53:01"hhahahahh take that stupid bears" https://t.co/SBSmFVrFxU reageer retweet
https://twitter.com/btc_kahir/status/1010929870182834176?s=21quote:
'moon'quote:Op zondag 24 juni 2018 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zegt crypto-Edje er eigenlijk allemaal van?
Wat een deceptie, als je zo uit de kwalificatie komt! Lijkt nergens op...quote:
Hij is oud en heeft gewoon een hartaanval of iets anders serieus gehad. In JMA-land is dat natuurlijk meteen een aanslagquote:Op zondag 24 juni 2018 21:32 schreef metallicelmo het volgende:
Enne wat is er met John McAfee? Die heeft er beter uitgezien, hij is vergiftigd volgens eigen zeggen en op zoek naar de dader, staat op z'n Twitter. Vage shit ook altijd met die gast
https://twitter.com/officialmcafee/status/1010181558031015936
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:39 schreef KappenBakken het volgende:
Ik baal stiekem wel dat ik niet bij de Dogecoin conference was
behoorlijk ja.quote:
universa doet het relatief goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Er gaan dus nog wel meer weak hands uitgeschut worden de komende tijd.quote:
denk dat we wel tot de -80 -90% uit kunnen komen. dat is nog een keer -20% en -60% van hier.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:31 schreef ITrade het volgende:
[..]
Er gaan dus nog wel meer weak hands uitgeschut worden de komende tijd.
Nee vergeten door de moon van december/januariquote:Op maandag 25 juni 2018 11:38 schreef metallicelmo het volgende:
Grappig dat ik helemaal niet het idee heb gehad dat er in september 2017 zo'n bloedbad is geweest in cryptoland
quote:Op maandag 25 juni 2018 11:58 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.moonmath.win/
4e plek.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:25 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al moen?
Hebben we al onze knaken dik terug verdiend met SEAL?
Wat een godencoin, dat Seal
Geen idee deze bazencoin staat niet op coinmarketcapquote:Op maandag 25 juni 2018 12:25 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al moen?
Hebben we al onze knaken dik terug verdiend met SEAL?
Wat een godencoin, dat Seal
Idd, dat is wel gaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee deze bazencoin staat niet op coinmarketcap
Mooie lijntjes man, vooral omdat de grafiektrend totaal buiten die fleurige regenboog valt. Echt supersterk en veelzeggend, mooie beargumentering ook waarom we ons iets van deze kleurendiarree moeten aantrekken.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooie lijntjes man, vooral omdat de grafiektrend totaal buiten die fleurige regenboog valt. Echt supersterk en veelzeggend, mooie beargumentering ook waarom we ons iets van deze kleurendiarree moeten aantrekken.
twitter:BetterCodeHub twitterde op maandag 25-06-2018 om 12:07:19@diarmaid Congrats to SEAL team for the technical code quality of your solution. 10 out of 10 👍 makes your solution future-proof 🚀. @seal_network https://t.co/dW6ZyjP8qQ reageer retweet
Hahahahquote:
Zijn er al bonustokensquote:Op maandag 25 juni 2018 12:26 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
4e plek.
Runner voor 1e plek, logistics.
DHL zag hier wel wat in
Niet zomaar "een" overheid hequote:Op maandag 25 juni 2018 12:36 schreef ITrade het volgende:
https://hacked.com/eos-ra(...)-chinese-government/
China’s Center for Information Industry Development (CCID) zet EOS op nummer 1. Wat verrassend dat een overheid kiest voor een coin waar je accounts kan blokkeren.
Ik durf het niet te roepenquote:
Pffff, logistiek? Dat is toch maar een nichemarket?quote:Op maandag 25 juni 2018 12:26 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
4e plek.
Runner voor 1e plek, logistics.
DHL zag hier wel wat in
SEALquote:Op maandag 25 juni 2018 12:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pffff, logistiek? Dat is toch maar een nichemarket?
Klopt, het is natuurlijk een handige functie voor China om de accounts van mensen die een kapitaalvlucht maken te bevriezen.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:45 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Niet zomaar "een" overheid he
Een van de meer autoritaire regimes van deze wereld.
de bovenste kleur is overgewaardeerd, de onderste kleur is ondergewaardeerd. dat snap je zelf ook wel toch?quote:Op maandag 25 juni 2018 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooie lijntjes man, vooral omdat de grafiektrend totaal buiten die fleurige regenboog valt. Echt supersterk en veelzeggend, mooie beargumentering ook waarom we ons iets van deze kleurendiarree moeten aantrekken.
Waar komt dat wavesmaand vanaf?quote:Op maandag 25 juni 2018 12:55 schreef hodlwave het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, het is volgende maand immers Waves maand!
Waves
Dat schuift iedere maand op, juist om die reden.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:56 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Waar komt dat wavesmaand vanaf?
Hoor dit vrijwel elke maand, maar zie dan weinig gebeuren.
Heb nog een half golfje, de rest nu in BTC omgezet.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:03 schreef Afwazig het volgende:
We are coming and we are coming in Waves.
Jep, we gaan eraan, we gaan nog rekter dan REKT.... alles gaat de min inquote:Op maandag 25 juni 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Hoe laat krijgen we de rode kaars voor het einde van deze Bart denken jullie? Rond een uur of 18:00 weer een dumpje richting 5900?
En dan vanaf 18:01 weer huilies die roepen dat we naar 4.5k gaan
Straks moeten we nog betalen om btc en alts te hodlenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, we gaan eraan, we gaan nog rekter dan REKT.... alles gaat de min inEn ik ga lachend mee ten onder
We komen nu op het punt dat mensen beginnen te twijfelen of het allemaal wel zo'n goed idee was. Binnenkort zullen de alts echt helemaal leeg gaan lopen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Hoe laat krijgen we de rode kaars voor het einde van deze Bart denken jullie? Rond een uur of 18:00 weer een dumpje richting 5900?
En dan vanaf 18:01 weer huilies die roepen dat we naar 4.5k gaan
Jep, er gaat diep gegraven worden in de Desert of Despair.... iedereen zal rekt gaan en redden wat er te redden valt, en op dat moment draait het zaakje om, moehoehoehoenquote:Op maandag 25 juni 2018 13:53 schreef ITrade het volgende:
[..]
We komen nu op het punt dat mensen beginnen te twijfelen of het allemaal wel zo'n goed idee was. Binnenkort zullen de alts echt helemaal leeg gaan lopen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 13:58 schreef t-8one het volgende:
Gisteravond alles verkocht, ik koop wel weer bij als we in de hel zijn.
Bitconneeeeeeeeeeeectquote:Op maandag 25 juni 2018 13:03 schreef Afwazig het volgende:
We are coming and we are coming in Waves.
Buy high, sell low!quote:Op maandag 25 juni 2018 13:58 schreef t-8one het volgende:
Gisteravond alles verkocht, ik koop wel weer bij als we in de hel zijn.
Zodra het bloed door de straten stroomt kunnen we gaan kopen!quote:Op maandag 25 juni 2018 13:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, er gaat diep gegraven worden in de Desert of Despair.... iedereen zal rekt gaan en redden wat er te redden valt, en op dat moment draait het zaakje om, moehoehoehoen
Hij liegt enorm als ik naar zijn oogbewegingen kijk. Hij wil dus graag goedkoop instappen.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:50 schreef ITrade het volgende:
"My only goal here is to stop people from losing money." Godver mijn cola, beter gaat die vent eerst zijn eigen slachtoffers eens terug betalen.
Ik heb mijn vakantiegeld vandaag gehad. Zal effe lekker pumpen straksquote:Op maandag 25 juni 2018 15:00 schreef KappenBakken het volgende:
Grote vraag is natuurlijk, wanneer komen de bonussen voor bankiers?
Een goden combinatie.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind dit een grappige combinatie van coins
Investor Insight: Yes, the market is bleeding, but Komodo (KMD) and VeChainThor (VEN) are the best coins to buy right now
Daarom gaat het weer lekker omhoogquote:Op maandag 25 juni 2018 16:53 schreef metallicelmo het volgende:
Ohja, er zijn vandaag weer 250 miljoen Tethers gemaakt om 16:00
wrmquote:Op maandag 25 juni 2018 16:26 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vind dit een grappige combinatie van coins
Investor Insight: Yes, the market is bleeding, but Komodo (KMD) and VeChainThor (VEN) are the best coins to buy right now
?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:23 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die denken dat de altcoins die ze bezitten helemaal nooit meer verder in waarde zullen stijgen tenzij Bitcoin het heel goed gaat doen en de prijs van die alts automatisch pumpt vanwege de koppeling tussen die coins onderling op exchanges?
Ik eis SEALquote:Op maandag 25 juni 2018 18:27 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
?
Snap de hele vraag niet.
De reden dat ik altcoins bezit is vanwege het feit dat ik er ook vertrouwen in heb, dat het toekomst bestendig is, en wellicht zelfs gebruikt gaat worden op big scale.
Ik heb schijt aan BTC verder, wat het gaat doen ook. Al is het nu bedroevend dat het zoveel koppelvlak heeft. Maar ook dat zal ooit minder worden en wellicht verdwijnen
Ik zie in toekomst geen plek voor papier geld.
Soon®quote:
Gaat seal BTC verslaan zodra die mass adopted is?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:27 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
?
Snap de hele vraag niet.
De reden dat ik altcoins bezit is vanwege het feit dat ik er ook vertrouwen in heb, dat het toekomst bestendig is, en wellicht zelfs gebruikt gaat worden op big scale.
Ik heb schijt aan BTC verder, wat het gaat doen ook. Al is het nu bedroevend dat het zoveel koppelvlak heeft. Maar ook dat zal ooit minder worden en wellicht verdwijnen
Ik zie in toekomst geen plek voor papier geld.
Als dingen zo zakken, koop ik bij, om je een beeld te geven van mijn vertrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb vertrouwen in de coins die ik heb maar ik moet toegeven dat het effect dat Bitcoin heeft gehad op de meeste alts veel groter was dan ik zelf had gedacht. Misschien zegt dat ook wel e.e.a over het type mens dat momenteel in die markt erbij in zat. Het zal langzaam terug moeten groeien in plaats van die snelle stijging vorig jaar. Voor veel mensen duurt dat te lang dus die dumpen veel eerder. Momenteel valt er geen pijl op te trekken met zo weinig volume
Zonder Bitcoin waren al die projecten misschien net twee stuivers waard, dus bedank BTC maar.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb vertrouwen in de coins die ik heb maar ik moet toegeven dat het effect dat Bitcoin heeft gehad op de meeste alts veel groter was dan ik zelf had gedacht. Misschien zegt dat ook wel e.e.a over het type mens dat momenteel in die markt erbij in zat. Het zal langzaam terug moeten groeien in plaats van die snelle stijging vorig jaar. Voor veel mensen duurt dat te lang dus die dumpen veel eerder. Momenteel valt er geen pijl op te trekken met zo weinig volume
Hahah. Dit is nogal tricky vraag.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gaat seal BTC verslaan zodra die mass adopted is?
Seal gaat alle moons voorbij die we in dit zonnestelsel kennen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gaat seal BTC verslaan zodra die mass adopted is?
Als die 1$ haalt eoy. Lach ik ik me al de pleurisquote:Op maandag 25 juni 2018 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Seal gaat alle moons voorbij die we in dit zonnestelsel kennen.
Seal gaat 10USD EOY easy.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:42 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Als die 1$ haalt eoy. Lach ik ik me al de pleuris
Dan verhuis ikquote:
Laten we eerst maar ns wachten op hoe hij opent op CMC, en dan zien we wel verderquote:Op maandag 25 juni 2018 18:44 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dan verhuis ik
Ik hoop ook dat die keihard wat gaat doen. Maar met huidige market gaat dat niet gebeuren.
Dan moet je wachten op een bullrun ben ik bang, hoe goed shit ook is
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef metallicelmo het volgende:
Misschien zegt dat ook wel e.e.a over het type mens dat momenteel in die markt erbij in zat.
Zie hier je voorbeeldquote:Op maandag 25 juni 2018 18:42 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Als die 1$ haalt eoy. Lach ik ik me al de pleuris
Betaal ik meteen heel m'n huis af, koop auto, en ga chillax doen met work ^^.
quote:
Grapje joh, bedoel jou niet specifiekquote:
Zonder BTC bestonden er geen altcoinsquote:Op maandag 25 juni 2018 18:40 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zonder Bitcoin waren al die projecten misschien net twee stuivers waard, dus bedank BTC maar.
In het begin zat ik ook constant te loeren en was ik er enorm mee bezig. Maar daar ben ik nu allang voorbij.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:02 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Grapje joh, bedoel jou niet specifiek![]()
Bedoel meer dat er nog steeds 90% van de mensen in zitten om snel rjik te worden, dan krijg je snel markten die heel hard reageren. Zowel omhoog (FOMO) als omlaag
Hee, jou heb ik eerder gezienquote:Op maandag 25 juni 2018 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In het begin zat ik ook constant te loeren en was ik er enorm mee bezig. Maar daar ben ik nu allang voorbij.
Wat doe jij hierquote:
Dat zie je wel meer jaquote:Op maandag 25 juni 2018 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In het begin zat ik ook constant te loeren en was ik er enorm mee bezig. Maar daar ben ik nu allang voorbij.
Niet specifiek, maar je denkt dit dus wel over me?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:02 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Grapje joh, bedoel jou niet specifiek![]()
Bedoel meer dat er nog steeds 90% van de mensen in zitten om snel rjik te worden, dan krijg je snel markten die heel hard reageren. Zowel omhoog (FOMO) als omlaag
Maar ik ben hier al vaker geweest hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, jij infiltreert mijn territorium.
Pak em!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, jij infiltreert mijn territorium.
Ik vergeet het soms gewoon.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat zie je wel meer ja
Het is hier nu ook minder druk dan tijdens de "bull" run.
quote:
#teammoeraskat!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou ja zeg, gaan we nu al teams maken
Dat eigenlijk ideaal als je wil HODL'en.quote:
Ja kak dat moet mij dus ook weer niet overkomen.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:07 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat eigenlijk ideaal als je wil HODL'en.
Al die verhalen van mensen die het "vergeten" waren in December en weer ergens 20 BTC terugvonden ofzo, die hadden misschien op 2k al verkocht als ze het wel bewust hadden
Wij zijn al een team tochquote:Op maandag 25 juni 2018 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou ja zeg, gaan we nu al teams maken
Dank voor de backing, bradderquote:
Stiekem wil je gewoon wel in mijn team, he? nouquote:Op maandag 25 juni 2018 19:07 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
#teammoeraskat!
Gewoon om eggs te klote
Hoe was de vakantie?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wij zijn al een team toch
[..]
Dank voor de backing, bradderMaar dit chickie pak ik zelf wel even aan
Geen kwestie van willen.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon wel in mijn team, he? nou
Ik had eigenlijk al een team, maar vooruit dan maarquote:Op maandag 25 juni 2018 19:10 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Geen kwestie van willen.
Ik ben zojuist dat team opgestart.
Dus...quote:Op maandag 25 juni 2018 19:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekkermen, warm, warm... ben helemaal naar de pauper, net als de markt
Ik afkoelen met Moeraskat in het topic? think twice menquote:Op maandag 25 juni 2018 19:13 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dus...
als jij afkoelt, komt het ook goed met markt?
Hot hot hot it isquote:Op maandag 25 juni 2018 19:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik afkoelen met Moeraskat in het topic? think twice men
Oh zou dat de reden zijn dat PiedPiperCoin nog niet is gelist.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:56 schreef metallicelmo het volgende:
CMC vereist tegenwoordig toch een consistent volume van meer dan $100k per 24 voor een paar dagen?
Ik heb klaas gevraagd.quote:
Oké nu wordt het wel een beetje beangstigend allemaal.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet alles he, my darkness goes a long way
Klaasvaak?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:20 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik heb klaas gevraagd.
Hij weet alles.
quote:
quote:
quote:
Maar om even hierop terug te komen, je bevestigd nu alleen maar mijn punt door weer een hele post aan prijs gerelateerde shit te wijdenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar je denkt dit dus wel over me?
Ik heb nog nooit iets met loss verkocht. Heb tijd zat hiermee, en gaf ook al in vorige posts aan waarom
Winst maken heb ik btw al![]()
Alles wat erin zit is "speelgeld".
Ja klopt.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:28 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar om even hierop terug te komen, je bevestigd nu alleen maar mijn punt door weer een hele post aan prijs gerelateerde shit te wijden
Ik denk dat echt.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:31 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat ons uit de rode cijfers trekken, en hard ook, gelukkig ben ik met de ico nog ingestapt
Quote hem even voor de zekerheid. We hebben nu nog geen zeehond die het allemaal kan verifiëren.quote:
Thanks! Onthoud deze quote goed he.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Quote voor hem even voor de zekerheid. We hebben nu nog geen zeehond die het allemaal kan verifiëren.
Lekker boeiendquote:Op maandag 25 juni 2018 19:35 schreef ssjgoku het volgende:
Gek vraagje, komt nu ineens in mij op.
Toen Waves chilled werd, of VEN hier, of ja, zelfs universa.
De 1e post. als je toen invested had, winst of geen winst?
Ik zie mensen hier pissen over de shills, terwijl er echt goede tussen zitten.
Met goede, doel ik op meer dan 100% ROI.
Zelfs nu nog denk ik zelf, vandaar deze vraag.
Enige wat ik volgens mij geshilled heb is DFINITY. En die zijn nog niet eens te koop moet je nagaan. Ik ==quote:Op maandag 25 juni 2018 19:35 schreef ssjgoku het volgende:
Gek vraagje, komt nu ineens in mij op.
Toen Waves chilled werd, of VEN hier, of ja, zelfs universa.
De 1e post. als je toen invested had, winst of geen winst?
Ik zie mensen hier pissen over de shills, terwijl er echt goede tussen zitten.
Met goede, doel ik op meer dan 100% ROI.
Zelfs nu nog denk ik zelf, vandaar deze vraag.
Ik geef het antwoord dan maarquote:Op maandag 25 juni 2018 19:38 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Enige wat ik volgens mij geshilled heb is DFINITY. En die zijn nog niet eens te koop moet je nagaan. Ik ==![]()
![]()
![]()
Ja met EOS had je ook tering rijk kunnen worden, maakt het niet minder kut.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik geef het antwoord dan maar
VEN/VET: ROI: 3,233.36%Ik weet niet wanneer VEN chilled werd, maar do I need to say more?
Waves: ROI: 1,343.57% Zie bovenstaand, ook geen idee van.
Universa: ROI: 38.61 Universa jaaaaa hahahahaha. Deze werd geloof ik posted op deze fase.
SEAL: ROI: XXX.XX Onbekend, maar shill ik wel. Je zou nu al factor 4.71 kunnen hebben als je me direct zou hebben geloofd. Of ze moeten met 2ct op de markt komen.
Met alles, zou je zelfs tot op dit moment, profit hebben gemaakt.
Dat wil ik even kwijt hier.
Ik vertrouw volledig op mn jinxmattie hierquote:Op maandag 25 juni 2018 19:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
VEN/VET: ROI: 3,233.36%Ik weet niet wanneer VEN chilled werd, maar do I need to say more?
Universa: ROI: 38.61 Universa jaaaaa hahahahaha. Deze werd geloof ik posted op deze fase.
SEAL: ROI: XXX.XX Onbekend, maar shill ik wel. Je zou nu al factor 4.71 kunnen hebben als je me direct zou hebben geloofd. Of ze moeten met 2ct op de markt komen.
Klopt, maar ik doel ook even op the moneyz.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja met EOS had je ook tering rijk kunnen worden, maakt het niet minder kut.
Hoe kom je aan deze cijfers ?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
coincodex.comquote:
Dromen mag altijd maar een project met maar 2 devs en lichtjaren achterstand op vergelijkbare projecten zie ik niet zo snel moon gaan.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:44 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doel ook even op the moneyz.
Ik vind het jammer, dat er sommige mensen zijn die dingen afbranden, maar ik denk dat de meeste van beiden dingen hopen, en longterm toekomst, fck papier geld, en erop verdienen, omdat ze hierop vertrouwen. (Crypto dus)
Als je echt vertrouwen hebt, houd je longterm, en hoef je niets te doen.
Beste prijs..succes!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Roellie80 het volgende:
10k Zilliqa gekauft op $0.05. Let’s gooo
Goede koop.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Roellie80 het volgende:
10k Zilliqa gekauft op $0.05. Let’s gooo
Ik had hem veel goedkoperquote:
Altijd baas boven baas. Maar gezien de korte geschiedenis lijkt het me alsnog geen verkeerde prijs.quote:
Eerst maar eens zeker uit de berenmarkt want het kon weleens veel goedkoper worden nog.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas. Maar gezien de korte geschiedenis lijkt het me alsnog geen verkeerde prijs.
Maar er is zoveel lekker goedkoop nu. Lastig hoor...
Pure aids die nog een tijdje stuiptrekkingen heeft alvorens dood te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef metallicelmo het volgende:
Wat verwachten jullie van EOS by the way? Een platform/crypto waarbij 21 partijen samen de blockcreators zijn en dus ook samen kunnen besluiten om bepaalde zaken terug te draaien als ze het daar over eens worden. Zouden grote financiele instellingen daar interesse in hebben? Een coin waarbij eventuele massale fraude of diefstal ongedaan gemaakt kan worden?
Vrij duidelijke stelling ditquote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Pure aids die nog een tijdje stuiptrekkingen heeft alvorens dood te gaan.
Lekkerpikquote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik denk dat financiële instellingen dan liever een chain beginnen waar ze zelf block producer zijnquote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef metallicelmo het volgende:
Wat verwachten jullie van EOS by the way? Een platform/crypto waarbij 21 partijen samen de blockcreators zijn en dus ook samen kunnen besluiten om bepaalde zaken terug te draaien als ze het daar over eens worden. Zouden grote financiele instellingen daar interesse in hebben? Een coin waarbij eventuele massale fraude of diefstal ongedaan gemaakt kan worden?
Dit is gewoon een vrij standaard database toch? Ik kan deze coin ook draaien op AWS.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef metallicelmo het volgende:
Een coin waarbij eventuele massale fraude of diefstal ongedaan gemaakt kan worden?
Hoop de I told you so, maar ik denk dat we er nog even voor zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:- We are long-term, patient investors. We've been investing in crypto assets for 5+ years. We've never sold any of those investments, and don't plan to any time soon. We structured the a16z crypto fund to be able to hold investments for 10+ years.
- We have an "all weather" fund. We plan to invest consistently over time, regardless of market conditions. If there is another "crypto winter," we'll keep investing aggressively.
Ga eens in op mijn laatste post?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:29 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vrij standaard database toch? Ik kan deze coin ook draaien op AWS.
Haha wat waar? Welke # ?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:22 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn laatste post?
Valt me tegen dit.
ik zag dat er bijna geen activiteit op hun github was, heb er niet veel verstand van maar dit lijkt me toch wel belangrijk. bij ethereum en cardano wel veel trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef metallicelmo het volgende:
Oh nvm, ben zelf in de war.quote:
Doe je gordijnen dichtquote:Op maandag 25 juni 2018 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hahajajajahahaaa jaaaahajahajaa.
Moeeeehoeeen!
twitter:justinsuntron twitterde op maandag 25-06-2018 om 15:07:17Goodbye #ethereum! Happy #TRON Independence Day! #TRX $TRX reageer retweet
Idd vette schijtcoin maar wel 700%. VENquote:Op maandag 25 juni 2018 19:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja met EOS had je ook tering rijk kunnen worden, maakt het niet minder kut.
Eens. Toch heb ik er nog een paar ruggen in, denk dat hij nog wel eens de $12 aanraakt. Normaal doe ik alleen vrij snelle trades maar kan 't niet over m'n hart verkrijgen deze kutcoin zo goedkoop te verkopen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets meer dan 25.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:08 schreef Gehrman het volgende:
25 miljoen nieuwe tether bijgeprint: https://www.omniexplorer.(...)19b6d58147038392354e
Ik snap wat hij zegt, maar dit gaat veel te ver.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:04 schreef iloveshitcoins het volgende:
https://medium.com/coinmo(...)kes-all-69ab59f9695f
Kijk nog eens :pquote:
quote:
twitter:whalepool twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 07:59:41Re: the EOS blacklist:EOS block producer who did not update his config gets emotionally abused for not "complying with an order" of the almighty ECAF, due to being absent for personal reasons. After multiple apologies and further abuse, he is threatened with a law suit https://t.co/Cr8nv39qLU reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:51 schreef Afwazig het volgende:
Dit kan toch niet mensen
EOStwitter:whalepool twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 07:59:41Re: the EOS blacklist:EOS block producer who did not update his config gets emotionally abused for not "complying with an order" of the almighty ECAF, due to being absent for personal reasons. After multiple apologies and further abuse, he is threatened with a law suit https://t.co/Cr8nv39qLU reageer retweet
Eigenlijk niet eens hoor. Ja de 100 mil is misschien wat ver gezocht, maar er is een kans dat het wel die richting gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap wat hij zegt, maar dit gaat veel te ver.
Er zijn nu al een aantal landen waar BTC de beste betalingsmiddel is. Van daaruit zal de olievlek zich steeds sneller gaan verspreiden.quote:I don’t believe we shall ever have a good money again before we take the thing out of the hands of government, that is, we can’t take it violently out of the hands of government, all we can do is by some sly roundabout way introduce something that they can’t stop — Friedrich Hayek, 1984
Ja die site heb ik nou al 7 topics voorbij zien komenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hier is je halve maan.
https://satoshis.place/
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja die site heb ik nou al 7 topics voorbij zien komen
Okquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:01 schreef ITrade het volgende:
(Alleen gebruiken met btc wat je kunt missen).
ITrade niet, die gelooft serieus dat we over 10 jaar onze boodschappen in BTC afrekenenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
OkBedankt !
Maar normaliter moet je alleen BTC hebben met geld wat je kan missen... dus ik mis iets hier
Haha, ik bedoel dat LN (of zulke apps) nog wel wat extra risico's geeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
OkBedankt !
Maar normaliter moet je alleen BTC hebben met geld wat je kan missen... dus ik mis iets hier
Nee hoor, sinds dat ik BTC ben tegengekomen tot nu is er niet veel zoveel verbetering gekomen. Zulke betalingen zijn ook helemaal niet de meest interessante toepassing voor BTC.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
ITrade niet, die gelooft serieus dat we over 10 jaar onze boodschappen in BTC afrekenen
Nou joepie de poepiequote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:11 schreef ITrade het volgende:
Satoshi place laat wel zien welke toepassingen er mogelijk gaan zijn.
10j is langquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
ITrade niet, die gelooft serieus dat we over 10 jaar onze boodschappen in BTC afrekenen
Satoshi's Place laat de mogelijkheden zien van microtransacties dmv Bitcoin/Lightning Network. Daardoor is het best cool, want iedereen zei dat BTC maar een store of value was. Maar Met LN is er heel veel mogelijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:18 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Nou joepie de poepie
Dit soort sites zijn er echt al kneiter lang, ik kan je er zo 4 geven die precies hetzelfde doen.
Edit: uit 2017, reddit cofounder heeft er nog over getweet (nu niet meer echt in gebruik) https://thousandetherhomepage.com/
Daarnaast zie ik niet in waarom dit niet zou kunnen met een legacy systeem. Koop gewoon X credits (waarmee je pixels koopt) voor Y dollar en reken af met je VISA of weet ik veel wat. De betaling gaat nu ook gewoon naar een gecentraliseerde server, waaruit je een invoice krijgt die je toevallig via LN afrekent, wat opzich leuk is maar niks unieks biedt.
Het zouden microtransacties zijn geweest als je real-time per pixel afgerekend had. Nu is het gewoon een beetje kek doen met de methode waarop je de factuur kan betalen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Satoshi's Place laat de mogelijkheden zien van microtransacties dmv Bitcoin/Lightning Network. Daardoor is het best cool, want iedereen zei dat BTC maar een store of value was. Maar Met LN is er heel veel mogelijk...
Het concept om te tekenen is idd al zo oud als het internet. (http://www.milliondollarhomepage.com/ was de eerste)
Dat is inderdaad waanzin, want dan betalen we met UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAA JAAAAquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Al heb je 2000 pixels, betaal je nog geen drol en is het alsnog een microtransactie.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Het zouden microtransacties zijn geweest als je real-time per pixel afgerekend had. Nu is het gewoon een beetje kek doen met de methode waarop je de factuur kan betalen.
Natuurlijk niet, dimma heeft gelijk het is een proof of concept. Je wilt toch niet als je 1 streep trekt 80 transacties in je account zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Het zouden microtransacties zijn geweest als je real-time per pixel afgerekend had. Nu is het gewoon een beetje kek doen met de methode waarop je de factuur kan betalen.
Oke laat ik het zo zeggen, wat maakt dit mogelijk dat eerder niet mogelijk was?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:51 schreef ITrade het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dimma heeft gelijk het is een proof of concept. Je wilt toch niet als je 1 streep trekt 80 transacties in je account zien.
Probeer dit eens met Bitcoin zonder LN.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:55 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen, wat maakt dit mogelijk dat eerder niet mogelijk was?
Je schreef "Satoshi place laat wel zien welke toepassingen er mogelijk gaan zijn.", maar het is toch niks nieuws. Dit is gewoon een "oud" idee en daar op een manier crypto/BTC in proppen.
Leuk hoor, en het wordt veel gebruikt maar echt een toepassing mogelijk maken zou ik niet willen zeggen.
Dat geeft alleen maar aan dat het huidige systeem kut is, niet dat de oplossing goed isquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
Probeer dit eens met Bitcoin zonder LN.
Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:59 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dat geeft alleen maar aan dat het huidige systeem kut is, niet dat de oplossing goed is
Ik hoop inderdaad dat blijkt dat Bitcoin, de moeder der crypto's, toch gewoon wel degelijk nut heeft en normaal gebruikt kan worden. Momenteel is er gewoon weinig gaande in cryptoland. Ik hoop alleen dat die Bitcoin dominance binnenkort weer daalt, dat is volgens mij een goed teken voor de altsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.
? Lightning Network groeit elke dag qua nodes en transacties. Bitcoin payment gateways implementeren het ook allemaal langzamerhand. Ondertussen gaat de ontwikkeling van Bitcoin, maar ook Lightning Network op volle snelheid door. O.a. submarine swaps, lightning atomic swaps, auto channeling enzovoort is nu in ontwikkeling. Qua ontwikkeling gaat het echt heel snel, alleen in de prijs zie je dit niet terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
Momenteel is er gewoon weinig gaande in cryptoland.
Met submarine swaps kun je on chain BTC traden voor funds op het Lightning Network en vice versa. Ben er ook nog niet helemaal ingedoken, maar dit kan best wat problemen van het LN oplossen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef fathank het volgende:
Wtf zijn submarine swaps? Nooit eerder gelezen, maar ik moet bekennen dat ik de ontwikkeling van btc niet op de voet volg.
We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met submarine swaps kun je on chain BTC traden voor funds op het Lightning Network en vice versa. Ben er ook nog niet helemaal ingedoken, maar dit kan best wat problemen van het LN oplossen.
Bitcoin is trouwens niet de enige crypto met LN. O.a. Litecoin en Viacoin zijn er ook mee bezig. Op dit moment moet je zelf nog payment channels kiezen. Maar ze werken er dus aan dat dit allemaal automatisch gaat. Door atomic lightning swaps kun je, net als met reguliere atomic swaps, BTC ruilen voor een andere currency, maar dan over het LN. Door LN zijn echt heel veel transacties mogelijk voor weinig tot geen fee. Met alle ontwikkelingen die er nog komen, hebben cryptocurrencies echt nog wel toekomst. Maar er is nog veel werk aan de winkel.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:01 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon niet
Hetzelfde als al die 10000000 TX/s blockchains.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:01 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon niet
Ik denk dus niet dat LN in de praktijk zal werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.
Jepquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hetzelfde als al die 10000000 TX/s blockchains.
Op testnet.
Met 2 nodes.
Zonder latency.
In theorie.
Met beveiligingslekken.
En gecentraliseerd.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Augur live gaat 9 juli. Of Ethereum dat trekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos.
Blocksize vergroten is geen structurele oplossing en werk centralisatie in de hand.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos. Ze hadden destijds gewoon de blokken moeten vergroten van Bitcoin dan hadden we misschien nu wel 50k bitcoin gehad omdat Bitcoin Cash niet was ontstaan door onenigheid
leuk sprookje welquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:17 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Jep
Uiteindelijk winnen projecten die schaalbaarheid, veiligheid en decentralisatie samenbrengen
Zeer sterke inhoudelijke argumenten.quote:
Waarom de blokken vergroten als ze nog niet vol zitten? Koop jij je kleren ook op de groei?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos. Ze hadden destijds gewoon de blokken moeten vergroten van Bitcoin dan hadden we misschien nu wel 50k bitcoin gehad omdat Bitcoin Cash niet was ontstaan door onenigheid
Dec-jan zaten ze wel vol toch? Met die hoge transactiekosten toenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom de blokken vergroten als ze nog niet vol zitten? Koop jij je kleren ook op de groei?
Dat was een samenloop van omstandigheden die je voorlopig niet meer mee gaat maken. Onder andere ook door de adoptie van segwit.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:25 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dec-jan zaten ze wel vol toch? Met die hoge transactiekosten toen
Maar goed, gewoon blocks vergroten kent weer zijn eigen nadelen
En spam-transacties om de boel te saboteren? Of was dat al eerder?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat was een samenloop van omstandigheden die je voorlopig niet meer mee gaat maken. Onder andere ook door de adoptie van segwit.
Dat inderdaad maar ook Coinbase die transacties niet batcht en geen segwit gebruikte plus de fomo omdat btc toen rond de 20k stond.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En spam-transacties om de boel te saboteren? Of was dat al eerder?
twitter:CryptoYoda1338 twitterde op dinsdag 26-06-2018 om 16:27:45friendly reminder that we have seen nothing yet $btc https://t.co/mUvA8M30rd reageer retweet
Mooi verhaal weerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:35 schreef Chaes het volgende:
https://slimbeleggen.com/(...)dollars-naar-crypto/
Vielen de kwartaal cijfers zo tegen?quote:
wall street bonussen altijd goed. daarna vakantiegeld ---> moon!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:35 schreef Chaes het volgende:
https://slimbeleggen.com/(...)dollars-naar-crypto/
Komt u maar...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:13 schreef KappenBakken het volgende:
Iemand zin om nog wat EOS bashing te horen?
Nou ja dit is vast een repost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt dus met een rechtzaak gedreigd omdat een BP niet op tijd de "blacklist" heeft gevolgd. Het opmerkelijk is natuurlijk, dat het uberhaupt relevant is of één BP het volgt of niet. Dat vroeg ook een reddit user zich af. Blijkt dus dat BP's elkaar *transacties* helemaal niet checken, er wordt slecht gekeken of de signature waarmee transactie goedgekeurd zijn van een legitieme BP afkomt.
Dus een BP kan gewoon lekker twintig transacties bedenken, ondertekenen de rest keurt ze ook goed.
Voor meer zie: https://www.reddit.com/r/(...)s/e1c0f0b/?context=6
Komt goed, gewoon wat Facebook ads inkopen om de next fool te vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:31 schreef KappenBakken het volgende:
Maar verder was het die 4 miljard wel waard hoor!
quote:
IK ZIE DE MOEN WEL VANUIT MIJN RAAM.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:23 schreef EggsTC het volgende:
zijn we al moen jongens... duurt me een beetje te lang, ik ga bij magnet in de schuur slapen.
Jij gaat voor moen zorgen, of compenseren voor de losses, dat lijkt me wel een ideeequote:Op woensdag 27 juni 2018 00:24 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
IK ZIE DE MOEN WEL VANUIT MIJN RAAM.
Uitstekend, allemaal een hambo op mijn kosten!quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij gaat voor moen zorgen, of compenseren voor de losses, dat lijkt me wel een ideee
Sorry, ik zal de volgende keer mijn broek optrekkenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:24 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
IK ZIE DE MOEN WEL VANUIT MIJN RAAM.
Ja maar:"niets in crypto is normaal", of zo.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:08 schreef Kyran het volgende:
Kunnen we niet gewoon meteen crashen naar 4.5k of wat dan ook en dan weer normaal doen.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:14 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Peep is het graf ingegaan. SMen met mijn 50 euro
Not really noquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:22 schreef revpolen het volgende:
Kan ik al terug komen naar Nederland en mijn gezicht weer vertonen bij me beste vriendin die ik wat crypto aansmeerde in oktober? En die er pas december wat mee deed 😂
Shitquote:
Peep?quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:14 schreef kurk_droog het volgende:
Rofl. Peep is het graf ingegaan. SMen met mijn 50 euro
"Peepcoin" doet een rebrand naar "Daps".quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoorde gisteren nog iemand lullen over PCN (Peepcoin?) -87% in één dag.
https://bitcoinist.com/roger-ver-bitpico-hard-fork-bitcoin-cash/quote:‘Roger Ver Will Now Cry’: Stress Testers Start Attack on Bitcoin Cash
Ik hoorde naast peepcoin ook veel over lindacoin. Ik ben er niet echt ingedoken maar is dat ook zo'n scamcoin? Ik zie ze op Twitter vaak samen genoemd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
[..]
"Peepcoin" doet een rebrand naar "Daps".
Alleen nu doen ze blijkbaar geen 1:1 token swap..
Zwaar gebitconnect
Shitcoins gonna shitcoin -> REKT.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:59 schreef TwztId het volgende:
[..]
"Peepcoin" doet een rebrand naar "Daps".
Alleen nu doen ze blijkbaar geen 1:1 token swap..
Zwaar gebitconnect
Ging dit maar 100x sneller.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Shitcoins gonna shitcoin -> REKT.
Staat er los van. Lindacoin wil een één of andere stake wallet uitbrengen waarmee je ook andere currencies kan staken als Verge en Peep. Geen idee hoe ze dat willen doen, maar goed. De Verge community heeft er wel oren naar.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde naast peepcoin ook veel over lindacoin. Ik ben er niet echt ingedoken maar is dat ook zo'n scamcoin? Ik zie ze op Twitter vaak samen genoemd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |