abonnement Unibet Coolblue
pi_180057271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

ITrade niet, die gelooft serieus dat we over 10 jaar onze boodschappen in BTC afrekenen _O-
Dat is inderdaad waanzin, want dan betalen we met UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAA JAAAA
Lambo of Rekt
pi_180057285
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het zouden microtransacties zijn geweest als je real-time per pixel afgerekend had. Nu is het gewoon een beetje kek doen met de methode waarop je de factuur kan betalen.
Al heb je 2000 pixels, betaal je nog geen drol en is het alsnog een microtransactie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180057306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het zouden microtransacties zijn geweest als je real-time per pixel afgerekend had. Nu is het gewoon een beetje kek doen met de methode waarop je de factuur kan betalen.
Natuurlijk niet, dimma heeft gelijk het is een proof of concept. Je wilt toch niet als je 1 streep trekt 80 transacties in je account zien.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_180057383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:51 schreef ITrade het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dimma heeft gelijk het is een proof of concept. Je wilt toch niet als je 1 streep trekt 80 transacties in je account zien.
Oke laat ik het zo zeggen, wat maakt dit mogelijk dat eerder niet mogelijk was?
Je schreef "Satoshi place laat wel zien welke toepassingen er mogelijk gaan zijn.", maar het is toch niks nieuws. Dit is gewoon een "oud" idee en daar op een manier crypto/BTC in proppen.

Leuk hoor, en het wordt veel gebruikt maar echt een toepassing mogelijk maken zou ik niet willen zeggen.
pi_180057412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oke laat ik het zo zeggen, wat maakt dit mogelijk dat eerder niet mogelijk was?
Je schreef "Satoshi place laat wel zien welke toepassingen er mogelijk gaan zijn.", maar het is toch niks nieuws. Dit is gewoon een "oud" idee en daar op een manier crypto/BTC in proppen.

Leuk hoor, en het wordt veel gebruikt maar echt een toepassing mogelijk maken zou ik niet willen zeggen.
Probeer dit eens met Bitcoin zonder LN.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180057428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

Probeer dit eens met Bitcoin zonder LN.
Dat geeft alleen maar aan dat het huidige systeem kut is, niet dat de oplossing goed is :D
pi_180057460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat geeft alleen maar aan dat het huidige systeem kut is, niet dat de oplossing goed is :D
Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180058233
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.
Ik hoop inderdaad dat blijkt dat Bitcoin, de moeder der crypto's, toch gewoon wel degelijk nut heeft en normaal gebruikt kan worden. Momenteel is er gewoon weinig gaande in cryptoland. Ik hoop alleen dat die Bitcoin dominance binnenkort weer daalt, dat is volgens mij een goed teken voor de alts
pi_180058443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:55 schreef metallicelmo het volgende:
Momenteel is er gewoon weinig gaande in cryptoland.
? Lightning Network groeit elke dag qua nodes en transacties. Bitcoin payment gateways implementeren het ook allemaal langzamerhand. Ondertussen gaat de ontwikkeling van Bitcoin, maar ook Lightning Network op volle snelheid door. O.a. submarine swaps, lightning atomic swaps, auto channeling enzovoort is nu in ontwikkeling. Qua ontwikkeling gaat het echt heel snel, alleen in de prijs zie je dit niet terug.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 15:20:37 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180058600
Wtf zijn submarine swaps? Nooit eerder gelezen, maar ik moet bekennen dat ik de ontwikkeling van btc niet op de voet volg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180058659
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:20 schreef fathank het volgende:
Wtf zijn submarine swaps? Nooit eerder gelezen, maar ik moet bekennen dat ik de ontwikkeling van btc niet op de voet volg.
Met submarine swaps kun je on chain BTC traden voor funds op het Lightning Network en vice versa. Ben er ook nog niet helemaal ingedoken, maar dit kan best wat problemen van het LN oplossen.

Bitcoin is trouwens niet de enige crypto met LN. O.a. Litecoin en Viacoin zijn er ook mee bezig. Op dit moment moet je zelf nog payment channels kiezen. Maar ze werken er dus aan dat dit allemaal automatisch gaat. Door atomic lightning swaps kun je, net als met reguliere atomic swaps, BTC ruilen voor een andere currency, maar dan over het LN. Door LN zijn echt heel veel transacties mogelijk voor weinig tot geen fee. Met alle ontwikkelingen die er nog komen, hebben cryptocurrencies echt nog wel toekomst. Maar er is nog veel werk aan de winkel.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180059189
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

Met submarine swaps kun je on chain BTC traden voor funds op het Lightning Network en vice versa. Ben er ook nog niet helemaal ingedoken, maar dit kan best wat problemen van het LN oplossen.

Bitcoin is trouwens niet de enige crypto met LN. O.a. Litecoin en Viacoin zijn er ook mee bezig. Op dit moment moet je zelf nog payment channels kiezen. Maar ze werken er dus aan dat dit allemaal automatisch gaat. Door atomic lightning swaps kun je, net als met reguliere atomic swaps, BTC ruilen voor een andere currency, maar dan over het LN. Door LN zijn echt heel veel transacties mogelijk voor weinig tot geen fee. Met alle ontwikkelingen die er nog komen, hebben cryptocurrencies echt nog wel toekomst. Maar er is nog veel werk aan de winkel.
We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon niet
pi_180059360
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:01 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon niet
Ben ik het helemaal mee eens.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:10:30 #239
131603 Afwazig
Serious business
pi_180059388
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:01 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

We zitten nog totaal in een protocol opbouw fase van crypto. Alles is nog in ontwikkeling. Vandaar ook mijn grote skepticisme naar projecten als vechain die zeggen al helemaal klaar te zijn voor het bedrijfsleven etc, dat kan gewoon niet
Hetzelfde als al die 10000000 TX/s blockchains.

Op testnet.

Met 2 nodes.

Zonder latency.

In theorie.

Met beveiligingslekken.

En gecentraliseerd.
pi_180059502
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:02 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat Bitcoin niet geschikt is voor microtransacties was al bekend. Dat Bitcoin een second layer nodig had om te kunnen schalen ook. Nu LN groeit en in praktijk blijkt te werken, kunnen we daar op voortborduren.
Ik denk dus niet dat LN in de praktijk zal werken.

Sowieso moet L1 meer aan kunnen om L2 schaalbaar te maken.

Mja deze discussie hebben we eerder gehad, we gaan het iig zien :) Ik heb sowieso meer vertrouwen in plasma als L2 dan state/payment channels.
pi_180059553
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:10 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hetzelfde als al die 10000000 TX/s blockchains.

Op testnet.

Met 2 nodes.

Zonder latency.

In theorie.

Met beveiligingslekken.

En gecentraliseerd.
Jep

Uiteindelijk winnen projecten die schaalbaarheid, veiligheid en decentralisatie samenbrengen
pi_180059605
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos. Ze hadden destijds gewoon de blokken moeten vergroten van Bitcoin dan hadden we misschien nu wel 50k bitcoin gehad omdat Bitcoin Cash niet was ontstaan door onenigheid
pi_180059649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Augur live gaat 9 juli. Of Ethereum dat trekt.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:28:16 #244
131603 Afwazig
Serious business
pi_180059884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ja al die projecten die zeggen 100.000 transacties per seconde aan te kunnen. De blokken worden nu al niet eens gevuld met transacties, leuk maar nu nog nutteloos. Ze hadden destijds gewoon de blokken moeten vergroten van Bitcoin dan hadden we misschien nu wel 50k bitcoin gehad omdat Bitcoin Cash niet was ontstaan door onenigheid
Blocksize vergroten is geen structurele oplossing en werk centralisatie in de hand.
pi_180060664
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:17 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Jep

Uiteindelijk winnen projecten die schaalbaarheid, veiligheid en decentralisatie samenbrengen
leuk sprookje wel
pi_180060784
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

leuk sprookje wel
VEN gaat mij financieel onafhankelijk maken!! En geestelijk!

VEN _O_ _O_ _O_

VET _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_180061019
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

leuk sprookje wel
nee gewoon logisch
pi_180061054
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

nee gewoon logisch
lol
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:12:49 #249
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180061092
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lol
Zeer sterke inhoudelijke argumenten. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180061103
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:12 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zeer sterke inhoudelijke argumenten. _O-
_O_ dit... vooral dit.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')