Ja bedoelde met dezelfde voornaam ook.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pliskova, Williams, Radwanska, Zverev.
Ach, jij maakt er meteen weer zo'n soesa van. Ik wilde er gewoon iets over opmerken.quote:
Ja, dan maak je het wel ingewikkeld.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja bedoelde met dezelfde voornaam ook.
Lekker trainingsrondje voor hemquote:
moet nog maar es blijke, dit zegt geen ene moerquote:Op maandag 2 juli 2018 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Federer meteen een break in set 3. Boeiende partij tot nu toe.
Maar goed, Federer speelt wel ijzersterk zeg.
Toch de eerste set nogquote:Op maandag 2 juli 2018 15:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die dubbelpartner van Kiki is lekker aan het choken
Waarbij ik vooraf Coric als lastiger inschatte dan Anderson.. Normaal gesproken is Federer op z'n best tegen servicekanonnen. Maar goed, als Coric er nu al uit vliegt..quote:Op maandag 2 juli 2018 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik had de draw van Federer niet eens bekeken na de 4e ronde. Zie dat ie daarna tegen Anderson komt waarschijnlijk en dan de halve finales tegen Cilic.
Lastig dus...quote:
Onderschat Querrey ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik had de draw van Federer niet eens bekeken na de 4e ronde. Zie dat ie daarna tegen Anderson komt waarschijnlijk en dan de halve finales tegen Cilic.
Querreyquote:
Klopt. Vind ik tof om te zien.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Federer-fan zou op RG in geval van Nadal het volgende doel:
GSM Nadal![]()
![]()
6-1 6-3 6-4.
Terwijl het voor de neutrale kijker dodelijk saai was.
Ja, maar daar had hij eerder geen last van. Gebeurde pas bij een break achter in set 3.quote:
En dan straks alsnog met speels gemak winnenquote:
Daarom, al zo vaak die mindere momentjes van pure miserie gezien om daarna weer rustig verder te beuken.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
En dan straks alsnog met speels gemak winnen. Even setje tanken en dan bam.
Go Rus
quote:
Zuchtend en steunend sleept ze eenvoudig de pot binnen. Ik wou dat ze stopte met tennis.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:38 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Daarom, al zo vaak die mindere momentjes van pure miserie gezien om daarna weer rustig verder te beuken.
Ik las 'passief-agressief'.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:13 schreef MaLo het volgende:
Ze staat wel lekker fanatiek en positief-agressief op de baan
Het is alleen verschrikkelijk om naar te kijken, zoveel ongelukkigheid en die 'wat doe ik hier, terwijl ik ook lekker in bed had kunnen blijven liggen' houding.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:59 schreef F.M.D. het volgende:
Ik heb toch ontzettend veel respect voor de sportvrouw serena.
Ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zuchtend en steunend sleept ze eenvoudig de pot binnen. Ik wou dat ze stopte met tennis.
Ik dacht na set 1 dat hij kansloos wasquote:
Ja, Arantxa.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een specifieke Rus, of vind je ze alle 144 miljoen zielig?
Huh, heb jij een zoon die op Wimbledon speelt?quote:
Dejavuquote:Op maandag 2 juli 2018 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Huh, heb jij een zoon die op Wimbledon speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |