Duitsland - Nederland nog leuker.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een Duitsland - Italië had nu leuker geweest.
Daar zou ik wel seks mee willen hebben.quote:
Nederland.quote:
Blond haar, blauwe ogenquote:
Raar hè?quote:
Integendeelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu pas. Is Duitsland al volledig weggespeeld tot nu toe?
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu pas. Is Duitsland al volledig weggespeeld tot nu toe?
quote:
He, wat vervelend nou. Nou ja, laten we hopen dat dat nog komtquote:
Met haar zou ik wel een goed gesprek willenquote:
Je wilt te graagquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:11 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom gaat er vanalles fout als ik iets quote?
Je zeg, het is een Duitser, mag hij?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef Groby het volgende:
Kan die commentator stoppen met zo overdreven die Duitse namen uit te spreken
dat zou die weigerenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Younes, die zou als hij mee was een minuut voor tijd van pas komen
Die hebben verder ook geen idee, heb ik het ideequote:
leuker*quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit zou bijna ernstiger zijn dan Celtic-Barcelona
Omdat ze Zlatan thuis lieten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef Zorro het volgende:
Waarom wordt Berg eigenlijk nog steeds opgesteld?
Wow.. Leest er iemand eens de OP is het ook weer niet goed. Ik kraak het niet af. Ik merk alleen een foutje op. Niemand is onfeilbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maak lekker zelf een OP, jankfiguur.
Ik heb een hekel an die Zlatan, maar dat is de domste beslissing ooit.quote:
https://twitter.com/BeardedGenius/status/1010490814080995328quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:11 schreef Masterminded het volgende:
Joos beschrijft even het untermensch Toivonen.
die bij engeland en gisteren bij servie. Dat waren pingels. Dit niet hoor.quote:
Er is al voor minder een penalty gegeven dit WK.quote:
Het zit diepquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:14 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is een penalty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUT VAR!!!
Bij Servië ook al.
Je heeft geen reet aan die VAR zo,
Om te kotsen.
Natuurlijk wel. Berg krijgt een tik tegen een standbeen op het moment dat hij wil schieten. Rüdiger raakt absoluut geen bal. Dit is altijd een pingel.quote:
Denkt om je hart kerelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:14 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is een penalty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUT VAR!!!
Bij Servië ook al.
Je heeft geen reet aan die VAR zo,
Om te kotsen.
Eddy is coming soon.quote:
Nee gestemdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Penalty Zweden?
• Ja
• Nee
• VARiabel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maandag Eddygod bij Uruguay v Rusland.quote:
Natuurlijk wel. Hij wordt van achteren uit balans gehaald/omver gelopen, waardoor de kans verkeken is.quote:
Je ziet het bij deze herhaling eigenlijk nog niet eens zo goed. Je moet die eerste herhaling, van achteren, hebben.quote:
Kingfloplandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Penalty Zweden?
• Ja
• Nee
• VARiabel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hier gaat iets mis...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen bij de VAR....
Ik blijf hier toch zelfs na tien keer om moeten gniffelenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duidelijk moet die duw zijn danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen overduidelijke penalty, en alleen dan grijpt VAR in
Ik ben eigenlijk niet eens voor Zweden (wel een beetje tegen Duitsland nu), maar dit gaan om rechtvaardigheid.quote:
Dan had Belgie ook geen strafschop moeten hebben vanmiddag. Dat was ook wel/niet in het strafschopgebied.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het in ieder geval geen overduidelijke penalty, en alleen dan grijpt VAR in
Ik vind alleen die duw discutabel. Qua benen zie ik niet dat hij hem aanraakt.quote:
Dat is ook exact wat er gebeurt op aangeven van de VAR. Als je dit bij iedere situatie terug laat kijken wordt het wel kutquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef wattel het volgende:
Er moet gewoon na afloop van de aanval resoluut afgefloten worden in dit soort situaties en dan de beelden bestuderen.
Ook omdat er meer scheidsrechter e.d. zit dan in/naast het veldquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik blijf hier toch zelfs na tien keer om moeten gniffelen
Zijn we hier een rechtszaal aan het overzien? Welke mongool gaat er nou weer lekker objectief naar een voetbalwedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef R-woud88 het volgende:
Ik het heb idee dat sommige users in dit topic niet objectief zijn
Dit is abject en infaam.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we hier een rechtszaal aan het overzien? Welke mongool gaat er nou weer lekker objectief naar een voetbalwedstrijd kijken
Vond het niet echt een penal als ik eerlijk ben, maar daar mag jij anders over denkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet eens voor Zweden (wel een beetje tegen Duitsland nu), maar dit gaan om rechtvaardigheid.
Var zou voor rechtvaardigheid moeten zorgen, maar dat doet het niet!!
Zit in het grijze gebied, daar doet de VAR niks aan. Dus ja, ook met VAR blijf je enige willekeur/interpretatie houdenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan had Belgie ook geen strafschop moeten hebben vanmiddag. Dat was ook wel/niet in het strafschopgebied.
Klopt ben voor Duitsland maar het was wel een penalty.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef R-woud88 het volgende:
Ik het heb idee dat sommige users in dit topic niet objectief zijn
Gedraag je eens normaalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we hier een rechtszaal aan het overzien? Welke mongool gaat er nou weer lekker objectief naar een voetbalwedstrijd kijken
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
die bij engeland en gisteren bij servie. Dat waren pingels. Dit niet hoor.
twitter:sporza twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 20:15:58Servische bondscoach nog woedend over niet-gefloten penalty: "Ref moet veroordeeld worden in Den Haag"https://t.co/mEwSUve6s2 https://t.co/x5Jt5w5ZdL reageer retweet
Waarom hebben die klapjosti's een geel tenue aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal mij een zorg wezen wie deze wedstrijd of zelfs het WK wint eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar kun je die halen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
als je dit geen penalty vindt moet je echt een nieuwe bril zoeken
Een normaal persoon gaat in ieder geval niet van die debiele antwoorden gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Was geen pingel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
als je dit geen penalty vindt moet je echt een nieuwe bril zoeken
Mij ook niet, maar als er zo iets gebeurt ga ik niet eerst even de reglementen erbij pakken en naspeuren hoe het exact ziet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg wezen wie deze wedstrijd of zelfs het WK wint eigenlijk
Dat wilde je toch graag?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Straks weer na afloop vijf uur jammeren over de VAR.
Dit verklaart wel waarom je voor Feyenoord bent (lol)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. Vermoeiend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Wat???quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vond het niet echt een penal als ik eerlijk ben, maar daar mag jij anders over denken
Cant unhear it. Bedankt he.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:18 schreef UncleDolan het volgende:
Wat praat die commentator lastig. Alsof ie aan het bankdrukken is op het zelfde moment of ander fysiek zware taken aan het verrichten is.
Dat zit er dik in, Zweden gaat dan weer verdedigen. Ik snap niet dat mensen dit team graag willen zien doorgaan, dat maakt het toernooi toch niet bepaald leuker.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:21 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt de eerste 0-0 wedstrijd.
Met als gevolg salonremise bij Zweden-Mexico.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd op die manier kerelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als er zo iets gebeurt ga ik niet eerst even de reglementen erbij pakken en naspeuren hoe het exact ziet.
Dan denk ik na, je kan hem geven maar niet is ook niet zo gek.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 20:15:31#duizwe #GERSWE Hallo VAR! Kom er maar in #berg reageer retweet
Zeer primitief.quote:
Mario heeft gesproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:22 schreef wattel het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 20:15:31#duizwe #GERSWE Hallo VAR! Kom er maar in #berg reageer retweet
Nou als Mario het zegt he...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:22 schreef wattel het volgende:
Die mensen zien het wel maar hebben een plaat voor hun kopquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat???
Kijk die GIF eens, van achteren. Die is duidelijk. Dit is gewoon een penalty, dat is toch eigenlijk niet eens een mening?
Hugo Borst zal wel weer gaan zeuren.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Ze zijn gewoon Duitsland.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mensen zien het wel maar hebben een plaat voor hun kop
Zeurt hij wel eens niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hugo Borst zal wel weer gaan zeuren.
JA ER MOETEN CHALLENGES KOMEN EN DE VAR MOET DE EINDBESLISSING HEBBEN IN PLAATS VAN DE SCHEIDS OP HET VELDquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
''HET IS DE SCHULD VAN DE SCHEIDSRECHTERS DAT ZWEDEN HIER VERLIEST EN VOORAL NIET DAT DE IKEA-KASTJESBOUWERS ALLEEN IN DE EERSTE HELFT TWEE KEER OVER DE ZIJLIJN ZIJN GEWEEST''quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
JA ER MOETEN CHALLENGES KOMEN EN DE VAR MOET DE EINDBESLISSING HEBBEN IN PLAATS VAN DE SCHEIDS OP HET VELD
Sinds wanneer kan Boateng niet meer opbouwen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
De opbouw laten we maar doen door die 2 lange stijve negers
#Lowweethetnietmeer
Dit is volgens mij ook gewoon het plan, omdat ze weten dat ze niet meer kunnen dan dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind de Zweden heel saai en naar voetbal spelen. Helemaal niks die ploeg
Lahm is wel een eindbaas. Op het hoogtepunt stoppen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:23 schreef Groby het volgende:
Deutschland mist een type Lahm en Schweinsteiger
Twee keer over de zijlijn zou me meevallenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''HET IS DE SCHULD VAN DE SCHEIDSRECHTERS DAT ZWEDEN HIER VERLIEST EN VOORAL NIET DAT DE IKEA-KASTJESBOUWERS ALLEEN IN DE EERSTE HELFT TWEE KEER OVER DE ZIJLIJN ZIJN GEWEEST''
Eerlijk gezegd is dat verre van bijzonder. Kroos moet zichzelf daarvoor laten terugzakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Boateng niet meer opbouwen?
als die Duitsers er maar uit gaan met hun ohne Holland fahren wir zum WMquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, Zweden gaat dan weer verdedigen. Ik snap niet dat mensen dit team graag willen zien doorgaan, dat maakt het toernooi toch niet bepaald leuker.
Ik verwacht binnen nu en vijf minuten het boekwerk smerige overtredingen van Ola opgesomd door Joos.quote:
Ja dat is meestal. Tenzij van adel, dan is het blauwquote:
Want?quote:
Opa verteltquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Koeman deed er ooit wat leukers mee, zo'n Duits shirt..
KOEKOEKOEKquote:
Volgens mij heeft hij nog gewoon een doorlopend contract daar. Of die manager moet inmiddels weg zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen nu en vijf minuten het boekwerk smerige overtredingen van Ola opgesomd door Joos.
Dat hele team was toen even gehaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:26 schreef Coco. het volgende:
Toivonen, een van de meeste gehate spelers toen bij PSV.
Dupraz is toch ontslagen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog gewoon een doorlopend contract daar. Of die manager moet inmiddels weg zijn.
Samen met Musa.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:27 schreef wattel het volgende:
Ziet er niet als opzet uit, maar het kan zijn dat hij hierop getraind heeft, zou me niets verbazen bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |