Is dat zijn naam? Komt echt ontzettend zwak over.quote:
Kut voor de wedstrijd jaquote:
Hij fluit gewoon primaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dat zijn naam? Komt echt ontzettend zwak over.
Wordt genoteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef Groby het volgende:
Als dit 0-8 wordt dan laat ik Rene Froger voor altijd mijn UI
Remco ''de wereld gaat ten onder'' Breuker.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Korea topic. Met Remco "we zijn te laat" Breuker voor de duiding.
laten we hopen dat het zo blijftquote:
Iets anders kunnen ze nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:29 schreef Dejannn het volgende:
Vraag me ook sterk af waarom Zuid-Korea zo defensief begon, zij hebben de punten toch het meest nodig.
Samsungs in elkaar zetten (lol).quote:
Samsung Galaksiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Samsungs in elkaar zetten (lol).
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
Volgens mij maakten de Japanners na afloop de tribunes schoon.
Past wel bij hun mentaliteit. Weinig mis mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
Knut is trotsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:31 schreef Revanches het volgende:
bij hockey is voetjeschieten ook een sportquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
trump heeft gelijk...
om mexico moet gewoon een muur gebouwd worden
bal expres op de hand schieten is onsportief
Ben jij een weeb?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Aziatische mensen heeft een land juist nodig. Meer Aziaten aub.
Werkt en schopt geen rotzooi tenminste.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
- zorgen niet voor overlastquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Past wel bij hun mentaliteit. Weinig mis mee eigenlijk.
Mja en beetje respect voor je medemens en natuur/omgeving.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
- zorgen niet voor overlast
- goed voor de economie
- slim
- Aziatische keuken
niets mis mee.
Inclusief mensen uit Zuidwest-Azië ?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Doe maar niet meer uit Indonesiëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoorde van mijn commentator laatst dat Osorio een appartement in Liverpool betrok bij mensen om vanuit een zolderkamer op Melwood uit te kijken voor een aantal jaar. Houillier was toen coach. Klinkt typisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Osorio is een Bielsa adept wordt net gezegd. Hij krijgt vanaf nu mijn onvoorwaardelijke steun.
*weinig seksquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
- zorgen niet voor overlast
- goed voor de economie
- slim
- Aziatische keuken
- uitstekende mentaliteit
niets mis mee.
jezus iedereen speelde in italië behalve 1 spelerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Wie bedoelde Grueter van de squad van 2002 zojuist
[ afbeelding ]
klopt. die japanese keizer moet ingrijpen en zeggen dat ze allemaal zo snel mogelijk kinderen moeten krijgen dan heb je het probleem al gefixed.quote:
Eigenlijk heeft een groot deel hier wel wat Japans in zich, of niet KLaasweetalles?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt. die japanese keizer moet ingrijpen en zeggen dat ze allemaal zo snel mogelijk kinderen moeten krijgen dan heb je het probleem al gefixed.
Hij had het over een ene 'bogetti' of zoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jezus iedereen speelde in italië behalve 1 speler
wow
Moest jij niet naar Defqon?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer maatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaarten makker.
Wel naar Dominator & Decibel dit jaar
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had het over een ene 'bogetti' of zo
Je gaat toch geen drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaarten makker.
Toldoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Milan nog een toonaangevende club was. Nu krijgen ze een boete van dertig miljoen en worden ze mogelijk uitgesloten van Europees voetbal (lol). Genot, oh genot.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaarten makker.
Die heeft een pilletje op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Miss K8 is maar ze ziet er wel leuk uit
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd goed om in een livetopic de naam Coco te zien
Kan je vragen of ik je moeder volgende week kan betalen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Jeroen legt even uit hoe je moet voetballen
Fiorentina bidt mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Milan nog een toonaangevende club was. Nu krijgen ze een boete van dertig miljoen en worden ze mogelijk uitgesloten van Europees voetbal (lol). Genot, oh genot.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd goed om in een livetopic de naam Coco te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Coco. het volgende:
[..]Would hit/ram/paal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You name it.
Laatste keer dat ze een gigolo voor je regelt, volgende keer zoek je het zelf maar uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je vragen of ik je moeder volgende week kan betalen?
Wat kil. Ik vind het best knap dat ze niet volledig zijn ingestort na het overlijden van Astori.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef Guardado anders gewoon geel. Al dat gemekker ook altijd van hem
Welke van de drie?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd waarom zit die clown in de studio....
Daarom Belg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan gewoon niet naar Pierre van Hooijdonk of Daniël de Ridder luisteren.
Daniël de Ridder zegt toch niet zoveel verkeerds?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik moest even naar beneden verplaatsen.quote:
die tom egberts is ook lachwekkend figuurquote:
Dat is tactiek, de media in slaap sussen zodat je daar in ieder geval geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Die trainer van Belgie lult echt alleen maar onzin
eng kliekje daarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Tom Egbers niet al jaren geleden is ontslagen is inderdaad een wonder. Die kan zelfs met autocue amper twee zinnen achter elkaar uitspreken zonder zich te verspreken.
Wat een walgelijke belediging voor Harryquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Tom Egbers is een beetje de Harry Mens van de NPO.
voor mij part is hij de pausquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
En twee vd Vaart snacks erbijquote:
Qua verwardheid dan he. Harry is uiteraard een veel grotere personality.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een walgelijke belediging voor Harry
Het valt altijd op. Bij de Eredivisie verspreekt hij zich ook elke volzin.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef DRGod het volgende:
Valt het nu gewoon zo erg op omdat hij elke dag werkt, of zal die Tom er echt zo weinig van kunnen?
Meh, de goal heeft de wedstrijd niet echt een motor gegeven, dus Mexico countert nog niet veelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef Lothiriel het volgende:
Hoe is de wedstrijd? Kan nu pas inschakelen
Kijk je nooit samen met je ouders?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moest even naar beneden verplaatsen.
Lekker manquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En twee vd Vaart snacks erbij
In de middag regelmatig.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nooit samen met je ouders?
Of Philip Freriks toen hij het Sjoernaal nog deed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
Tom bij andere sporten is helemaal lachwekkend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:58 schreef DRGod het volgende:
Valt het nu gewoon zo erg op omdat hij elke dag werkt, of zal die Tom er echt zo weinig van kunnen?
Hopelijk zo meteen beter danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, de goal heeft de wedstrijd niet echt een motor gegeven, dus Mexico countert nog niet veel
Valt wel mee toch hoe rustig het is?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hopelijk zo meteen beter danIk wil nog wat spektakel
Waarom is het eigenlijk zo rustig in de wedstrijdtopics vandaag? Vreemd
Mensen die een leven hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hopelijk zo meteen beter danIk wil nog wat spektakel
Waarom is het eigenlijk zo rustig in de wedstrijdtopics vandaag? Vreemd
Zuip je ook wel eens met je pa?quote:
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Ik ga zo weer wat aardappeltjes bakken denk ik
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
Vanuit PSP-perspectief, dank je wel Tom...
We noteren dit even.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Kijk nooit naar samenvattingen e.d maar nu begin ik Derksen nog gelijk te geven ook. Echt verschrikkelijk die Egbers.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt altijd op. Bij de Eredivisie verspreekt hij zich ook elke volzin.
Dit kan toch nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga nu weer Midsummer genot kijken. Lekker man.
Wat doe je nog meer op een gemiddelde dag behalve Jojoortje bashen?quote:
EYONG TARKA ENOHHHHHHHHquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Brembo het volgende:
Dit heeft deze commentator toch al eens eerder verteld. Lijkt wel op het computerspel fifa...
Was het deze commentator? Maar is inderdaad vorige wedstrijd van Mexico ook al verteldquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Brembo het volgende:
Dit heeft deze commentator toch al eens eerder verteld. Lijkt wel op het computerspel fifa...
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch hoe rustig het is?
Die heb ik op de DS gespeeld, was eigenlijk nog best leuk voor zo'n versimpelde versie.quote:
Ach is wel prima weer. Veel mensen zullen ook wel aan de BBQ gaan oidquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaar
Sommige users zijn WK-moe.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja maar meeste wedstrijden tot nu toe hadden tot 5 en zelfs meer topics vandaar
Ik heb nooit een DS gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die heb ik op de DS gespeeld, was eigenlijk nog best leuk voor zo'n versimpelde versie.
Ik wel. Pokemongoden.quote:
Het is 17 graden gek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is wel prima weer. Veel mensen zullen ook wel aan de BBQ gaan oid
Marokko en Argentinie fans voornamelijk denk ik. En na vanavond ook de Duitsland fansquote:
De overburen zitten aan de BBQ dus ik ruik het in de woonkamerquote:
Ik nooit een PSP, later wel een Vita gekocht. Ben niet zo'n handheld speler maar op verkansie of zo is het altijd wel fijn om zo'n ding te hebben.quote:
In de winterjas?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De overburen zitten aan de BBQ dus ik ruik het in de woonkamer.
Da’s waarquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach is wel prima weer. Veel mensen zullen ook wel aan de BBQ gaan oid
De zon heeft de hele middag geschenen, nu niet meer. Zonnebrilletje op alles.quote:
En op school altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik nooit een PSP, later wel een Vita gekocht. Ben niet zo'n handheld speler maar op verkansie of zo is het altijd wel fijn om zo'n ding te hebben.
Nietsnutten vragen naar een analyse van België.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer op een gemiddelde dag behalve Jojoortje bashen?
SNELLE PLANGAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De zon heeft de hele middag geschenen, nu niet meer. Zonnebrilletje op alles.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nietsnutten vragen naar een analyse van België.
Wij speelden altijd Wolfenstein ET en Quake III op de schoolcomputers in tussenuren (tot we er weer uitgetrapt werden).quote:
Quake 1 lan in computerlokaal terwijl er les was van een klas.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wij speelden altijd Wolfenstein ET en Quake III op de schoolcomputers in tussenuren (tot we er weer uitgetrapt werden).
Lan party genot
Wij gewoon Achtung die Kurve.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wij speelden altijd Wolfenstein ET en Quake III op de schoolcomputers in tussenuren (tot we er weer uitgetrapt werden).
Lan party genot
Achtung die Kurve ook jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij gewoon Achtung die Kurve.
Al konden ze op afstand je computer uitzetten als je niet met schoolzaken bezig was
heb er 2 besteldquote:
Ken ik niet, is dat zoiets als dat lamme curve fever?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al konden ze op afstand je computer uitzetten als je niet met schoolzaken bezig was
Dat was genot jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorloper volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat zoiets als dat lamme curve fever?
Ah joh Pokémon kaarten en Pokémonflippo's sparen was ook leukquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Treurige childhood moet dat geweest zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zijn de figuranten hier? Zidan, Altintop en?
https://www.google.com/se(...)igB&biw=1127&bih=686quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie zijn de figuranten hier? Zidan, Altintop en?
Beyblade.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah joh Pokémon kaarten en Pokémonflippo's sparen was ook leuk
Jeetje, zelfs die naam zegt me weinig tot niets meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.com/se(...)igB&biw=1127&bih=686
Ik ging even zoeken op Van Bommel Dortmund Rood, daarna naar voetbal.com met hun mega-archief (lol).quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs die naam zegt me weinig tot niets meer.
Stelt teleur in het teleurstellen.quote:
Dan past hij uitstekend bij PSV.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede actie Lozano.
Prima counterspeler
Preciesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede actie Lozano.
Prima counterspeler
Ja. Duitsland is bijzonder matig.quote:
Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Oh nee, welk land was het dat van Duitsland won voor dit WK waar je het niet van verwacht?
Woensdag moet hij nog als een olifant door de IKEA rennen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:29 schreef Zorro het volgende:
Als die Koreaantjes zo gaan beginnen is het goed dat Lozano er uit is
Degelijk, stug, compactquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zweden is matiger dan bijzonder matig. Dat is echt een kutelftal.
dit dusquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Welnee, na vanavond is deze groep beslist. O wacht, voor de groepswinst nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Woensdag moet hij nog als een olifant door de IKEA rennen.
Hopelijk winnen de Duitsers dik.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Wel als het dan 4-2 voor Zweden staatquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ze eerder dan Groep E moeten, woensdag.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welnee, na vanavond is deze groep beslist. O wacht, voor de groepswinst nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |