Die heeft een pilletje op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Miss K8 is maar ze ziet er wel leuk uit
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd goed om in een livetopic de naam Coco te zien
Kan je vragen of ik je moeder volgende week kan betalen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Jeroen legt even uit hoe je moet voetballen
Fiorentina bidt mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Milan nog een toonaangevende club was. Nu krijgen ze een boete van dertig miljoen en worden ze mogelijk uitgesloten van Europees voetbal (lol). Genot, oh genot.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd goed om in een livetopic de naam Coco te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Coco. het volgende:
[..]Would hit/ram/paal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You name it.
Laatste keer dat ze een gigolo voor je regelt, volgende keer zoek je het zelf maar uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je vragen of ik je moeder volgende week kan betalen?
Wat kil. Ik vind het best knap dat ze niet volledig zijn ingestort na het overlijden van Astori.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef Guardado anders gewoon geel. Al dat gemekker ook altijd van hem
Welke van de drie?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd waarom zit die clown in de studio....
Daarom Belg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:52 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan gewoon niet naar Pierre van Hooijdonk of Daniël de Ridder luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |