quote:
Ziedend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Weg met Zweden! Hebben niks op een WK te zoeken. Kut land.
Niet haten op Zweden teringdebielquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Madquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Neutrale Goden.quote:
Geen Özilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:45 schreef Masterminded het volgende:
Neuer; Kimmich, Rüdiger, Boateng, Hector; Rudy, Kroos; Müller, Reus, Draxler; Werner
Toch geen Sule en Gundogan dus.
O lolquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
O wow, zag net een filmpje op Twitter met allerlei uit de bus stappende Duitsers en behalve de usual suspects van Bayern, Dortmund, Juve en Real herkende ik de meerderheid gewoon niet. Hoe Hector of Rudy eruit ziet zou ik echt niet weten, lol. Misschien maar eens wat meer Bundesliga kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:02 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/ofilipequintans/status/1010166624219955201
Misschien moet je dat doen dan, dan hoeven we dit kut verhaal niet te lezenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
O wow, zag net een filmpje op Twitter met allerlei uit de bus stappende Duitsers en behalve de usual suspects van Bayern, Dortmund, Juve en Real herkende ik de meerderheid gewoon niet. Hoe Hector of Rudy eruit ziet zou ik echt niet weten, lol. Misschien maar eens wat meer Bundesliga kijken.
SOWquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je dat doen dan, dan hoeven we dit kut verhaal niet te lezen
La concha de tu madre.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tja, als je alles uit Zuid-Amerika en Spanje al moet bijhouden zul je wel tijd tekort hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Cherni het volgende:
Hoop op Duitsland. Al die ploegen die de bus parkeren zie ik het liefste zo snel als mogelijk uitgeschakeld worden. Als neutrale kijker zie ik liever een Duitsland.
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan kijk je die wedstrijden van Uruguay niet. Ongelofelijk saai. Neemt niet weg dat het gewoon een logische tactiek is hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.
Vind ik best begrijpelijk. Rudy en Hector zijn met alle respect geen bijzondere namen. Rudy dan wel bij Bayern sinds afgelopen seizoen, maar Hector is komend jaar gewoon in de Zweite Bundesliga te zien met Köln.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat hij niet weg bij Köln?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)
Heeft zich net als Timo Horn, een prima keeper, gecommitteerd aan Köln.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Cherni het volgende:
Hoop op Duitsland. Al die ploegen die de bus parkeren zie ik het liefste zo snel als mogelijk uitgeschakeld worden. Als neutrale kijker zie ik liever een Duitsland.
Hoe kan een speler uit de 2. Bundesliga nou weer in de basis staan bij de wereldkampioen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)
ze breken de boel afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of bij puntverlies van Duitsland ze hier weer gaan toeteren vanavond.
Je noemt wel 2 ploegen die ook aanvallend kunnen spelen als het nodig mocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.
Veel Zweden daar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of bij puntverlies van Duitsland ze hier weer gaan toeteren vanavond.
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.
Dat laatste is volstrekt logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.
quote:
quote:
Volgend seizoen Paulinho bij Leverkusen, dan moet het wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, als je alles uit Zuid-Amerika en Spanje al moet bijhouden zul je wel tijd tekort hebben.
9 tegen 11 dusquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Berg mist altijd dus die kan je alvast afschrijven.
met 10 man spelen ze dus
owja keeper
9 man.
Gister Anouk Hoogendijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Christus, het gaat nu al fout met die mannen daar omdat er een vrouw zit...
Ik zou zeker BTTS doenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je daar nu al op wedden? Wat Belgie doet na de poule?
Marokko ligt eruit hequote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:31 schreef Masterminded het volgende:
De obsessie met de Belgen is wel van een treurig formaat aan het worden.
Engeland heeft alleen Kane, voor de rest hoeven ze Courtois niet eens op te stellen, want de rest mist nog voor open doel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil ze inderdaad tegen Engeland zien, ietsje beter.
Ik heb het meer over het feit dat op dit forum om de drie/vier posts een huil/jankpost over België te vinden is.quote:
simpelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Engeland heeft alleen Kane, voor de rest hoeven ze Courtois niet eens op te stellen, want de rest mist nog voor open doel.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Waarom moeten wij automatisch voor de Belgen zijn?
Nederland heeft meer gemeen met Duitsland.
Op FOK! staan wij volledig achter Die Mannschaftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op FOK! staan wij volledig achter Die Mannschaft
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
In OP staat dat Hummels afwezig is en staat hij ook in de opstelling
doeiquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op FOK! staan wij volledig achter Die Mannschaft
Maak lekker zelf een OP, jankfiguur.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
In OP staat dat Hummels afwezig is en staat hij ook in de opstelling
quote:
quote:
mexicaans is een prachtige taal pendejoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Chicharitois dat mexicaans? lijkt eerder een naam voor een fucking pokemon.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maak lekker zelf een OP, jankfiguur.
puta madrequote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
mexicaans is een prachtige taal pendejo
Is zijn bijnaam.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Chicharitois dat mexicaans? lijkt eerder een naam voor een fucking pokemon.
Genau!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
John zit er een beetje bij alsof die een viezerik is die op een onzeker jong meisje zit te azen
Driesje op schoot bij natte windquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:41 schreef Masterminded het volgende:
Karl Vannieuwkerke is al niet meer te stoppen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat Sjon denkt :'' Bek houwe kuthoer''
Dat heb ik gemist. Zelfs Youri doet mee aan de goednieuwsshowquote:
Rustagh, 15 juli pas.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Zelfs Youri doet mee aan de goednieuwsshow.
Als je dat doet zien we je hier even niet terug denk ikquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat doet zien we je hier even niet terug denk ik
Ik vrees dat zij dat als ongewenste intimiteiten zietquote:
Erdogangodquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Terwijl jullie naar een of andere voorbeschouwing kijken, zijn de Argentijnse spelers bezig een coup te plegen.
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Terwijl jullie naar een of andere voorbeschouwing kijken, zijn de Argentijnse spelers bezig een coup te plegen.
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Welnee gekquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij dat als ongewenste intimiteiten ziet
Doe die ananas nou es weg ananas.quote:
Dan stel ik voor dat je nu naar die studio gaat en het vol in beeld doetquote:
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw mening bij elk mens met een stel tieten en een kut.
Moeten nog zien of het echt waar is, maar er wordt gezegd dat de spelers de macht hebben gegrepen. De titel van bondscoach voor Sampaoli is nu nog maar slechts symbolisch. De spelers hebben de goedkeuring(?) van Tapia, de directeur.quote:
ik zeg gelijkspelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles is vorbei!!!!!!!
Duitsland vliegt er vanavond uit!
Hahaha.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.
Wat is er met je Sampaoli fanboyschap gebeurd?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben objectief, fratello. Dat zou jij moeten weten. Goed is goed en slecht is slecht. Daarnaast is deze hele reeks aan gebeurtenissen natuurlijk geweldig leesvoer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is er met je Sampaoli fanboyschap gebeurd?
https://www.telegraaf.nl/(...)lefoontje-over-tadicquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zou dat niet willen met die Ashley Zaat waar iedereen hier zo op geilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Gelijkspel vliegen ze eruit want dan heeft zweden 4 puntenquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)lefoontje-over-tadic
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.ETH is een shitcoin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.Als Ajax nu nog geen kampioen wordt (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zelfs als dit geintje Samp een tik geeft waar hij nooit meer van gaat herstellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben objectief, fratello. Dat zou jij moeten weten. Goed is goed en slecht is slecht. Daarnaast is deze hele reeks aan gebeurtenissen natuurlijk geweldig leesvoer.
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 19:40:00De spelers van Argentinië willen de volgende wedstrijd tegen Nigeria niet spelen. Zometeen meer erover na Duitsland - Zweden https://t.co/bniggPFj56 reageer retweet
[..]
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Sampaoli komt er echt wel weer bovenop hoor, daar maak ik me geen seconde druk om. Bielsa ging ook af als een gieter bij Argentinië, om jaren later pas écht erkend te worden als een grootheid en filosoof.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs als dit geintje Samp een tik geeft waar hij nooit meer van gaat herstellen? [ afbeelding ]
Ik wist het jij deelt al je bans dronken uit😕😕😕😕quote:
4-0quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef Hathor het volgende:
Pas een wedstrijd gespeeld, en vanaf dit moment is elke wedstrijd voor Duitsland al een finale. Als dat je nog niet op scherp zet, kan niks je nog helpen. Kleine prognose....3-1 voor Duitsland.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wist het jij deelt al je bans dronken uit😕😕😕😕
Het is een dun lijntje tussen gekte en genialiteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sampaoli komt er echt wel weer bovenop hoor, daar maak ik me geen seconde druk om. Bielsa ging ook af als een gieter bij Argentinië, om jaren later pas écht erkend te worden als een grootheid en filosoof.
Ik hoor toch liever Erika.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
1. Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt -
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt. :|
2. Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang. :|
Ze gaan winnenquote:
Just Müller thingsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
WAAROM GEEN KNIPOOG VAN THOMAS?????
hehequote:
We noteren dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:57 schreef dvdfreak het volgende:
eerste 10 min staat duits al met 2-0 voor
Daar heb jij dan weer gelijk in, maar er komt heus nog wel een land of clubje voor Sampaoli. Of dat nou in Europa of Zuid-Amerika is, hij heeft een te grote staat van dienst om te laten liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is een dun lijntje tussen gekte en genialiteit.
Bratwurst.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:59 schreef VeX- het volgende:
Duitsers gaan vnvd laten zien wat ze waard zijn en maken gehakt van de Zweden.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:59 schreef VeX- het volgende:
Duitsers gaan vnvd laten zien wat ze waard zijn en maken gehakt bratwurst van de Zweden.
gekke Argentijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 19:40:00De spelers van Argentinië willen de volgende wedstrijd tegen Nigeria niet spelen. Zometeen meer erover na Duitsland - Zweden https://t.co/bniggPFj56 reageer retweet
Lijkt mij wel ja.quote:
Iedereen kijkt naar Ribery maar Lahm staat er ook wel aardig opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |