quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)lefoontje-over-tadic
Goed nieuws allen: de clubs zijn er nagenoeg uit. De deal gaat door. ETH houdt geen slag over de arm, heeft het goednieuwstelefoontje van Marc gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Sampaoli komt er echt wel weer bovenop hoor, daar maak ik me geen seconde druk om. Bielsa ging ook af als een gieter bij Argentinië, om jaren later pas écht erkend te worden als een grootheid en filosoof.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs als dit geintje Samp een tik geeft waar hij nooit meer van gaat herstellen? [ afbeelding ]
Ik wist het jij deelt al je bans dronken uit😕😕😕😕quote:
4-0quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef Hathor het volgende:
Pas een wedstrijd gespeeld, en vanaf dit moment is elke wedstrijd voor Duitsland al een finale. Als dat je nog niet op scherp zet, kan niks je nog helpen. Kleine prognose....3-1 voor Duitsland.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik wist het jij deelt al je bans dronken uit😕😕😕😕
Het is een dun lijntje tussen gekte en genialiteit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sampaoli komt er echt wel weer bovenop hoor, daar maak ik me geen seconde druk om. Bielsa ging ook af als een gieter bij Argentinië, om jaren later pas écht erkend te worden als een grootheid en filosoof.
Ik hoor toch liever Erika.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
1. Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt,
Wenn es stets zu Schutz und Trutze
Brüderlich zusammenhält,
Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt -
|: Deutschland, Deutschland über alles,
Über alles in der Welt. :|
2. Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang
Sollen in der Welt behalten
Ihren alten schönen Klang,
Uns zu edler Tat begeistern
Unser ganzes Leben lang.
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
Deutscher Wein und deutscher Sang. :|
Ze gaan winnenquote:
Just Müller thingsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
WAAROM GEEN KNIPOOG VAN THOMAS?????
hehequote:
We noteren dit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:57 schreef dvdfreak het volgende:
eerste 10 min staat duits al met 2-0 voor
Daar heb jij dan weer gelijk in, maar er komt heus nog wel een land of clubje voor Sampaoli. Of dat nou in Europa of Zuid-Amerika is, hij heeft een te grote staat van dienst om te laten liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het is een dun lijntje tussen gekte en genialiteit.
Bratwurst.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:59 schreef VeX- het volgende:
Duitsers gaan vnvd laten zien wat ze waard zijn en maken gehakt van de Zweden.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:59 schreef VeX- het volgende:
Duitsers gaan vnvd laten zien wat ze waard zijn en maken gehakt bratwurst van de Zweden.
gekke Argentijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 19:40:00De spelers van Argentinië willen de volgende wedstrijd tegen Nigeria niet spelen. Zometeen meer erover na Duitsland - Zweden https://t.co/bniggPFj56 reageer retweet
Lijkt mij wel ja.quote:
Iedereen kijkt naar Ribery maar Lahm staat er ook wel aardig opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |