quote:
Ziedend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Weg met Zweden! Hebben niks op een WK te zoeken. Kut land.
Niet haten op Zweden teringdebielquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Madquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Neutrale Goden.quote:
Geen Özilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:45 schreef Masterminded het volgende:
Neuer; Kimmich, Rüdiger, Boateng, Hector; Rudy, Kroos; Müller, Reus, Draxler; Werner
Toch geen Sule en Gundogan dus.
O lolquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
O wow, zag net een filmpje op Twitter met allerlei uit de bus stappende Duitsers en behalve de usual suspects van Bayern, Dortmund, Juve en Real herkende ik de meerderheid gewoon niet. Hoe Hector of Rudy eruit ziet zou ik echt niet weten, lol. Misschien maar eens wat meer Bundesliga kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:02 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/ofilipequintans/status/1010166624219955201
Misschien moet je dat doen dan, dan hoeven we dit kut verhaal niet te lezenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
O wow, zag net een filmpje op Twitter met allerlei uit de bus stappende Duitsers en behalve de usual suspects van Bayern, Dortmund, Juve en Real herkende ik de meerderheid gewoon niet. Hoe Hector of Rudy eruit ziet zou ik echt niet weten, lol. Misschien maar eens wat meer Bundesliga kijken.
SOWquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je dat doen dan, dan hoeven we dit kut verhaal niet te lezen
La concha de tu madre.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tja, als je alles uit Zuid-Amerika en Spanje al moet bijhouden zul je wel tijd tekort hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Cherni het volgende:
Hoop op Duitsland. Al die ploegen die de bus parkeren zie ik het liefste zo snel als mogelijk uitgeschakeld worden. Als neutrale kijker zie ik liever een Duitsland.
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan kijk je die wedstrijden van Uruguay niet. Ongelofelijk saai. Neemt niet weg dat het gewoon een logische tactiek is hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.
Vind ik best begrijpelijk. Rudy en Hector zijn met alle respect geen bijzondere namen. Rudy dan wel bij Bayern sinds afgelopen seizoen, maar Hector is komend jaar gewoon in de Zweite Bundesliga te zien met Köln.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat hij niet weg bij Köln?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)
Heeft zich net als Timo Horn, een prima keeper, gecommitteerd aan Köln.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Cherni het volgende:
Hoop op Duitsland. Al die ploegen die de bus parkeren zie ik het liefste zo snel als mogelijk uitgeschakeld worden. Als neutrale kijker zie ik liever een Duitsland.
Hoe kan een speler uit de 2. Bundesliga nou weer in de basis staan bij de wereldkampioen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs dan ga je Hector niet vinden. (lol)
ze breken de boel afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of bij puntverlies van Duitsland ze hier weer gaan toeteren vanavond.
Je noemt wel 2 ploegen die ook aanvallend kunnen spelen als het nodig mocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit in principe, hoewel ik me er bij Portugal en Uruguay niet echt aan irriteer gek genoeg.
Veel Zweden daar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of bij puntverlies van Duitsland ze hier weer gaan toeteren vanavond.
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.
Dat laatste is volstrekt logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee veel anti moffen denk ik, toen Twente degradeerde staken ze ook vuurwerk af.
quote:
quote:
Volgend seizoen Paulinho bij Leverkusen, dan moet het wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, als je alles uit Zuid-Amerika en Spanje al moet bijhouden zul je wel tijd tekort hebben.
9 tegen 11 dusquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Berg mist altijd dus die kan je alvast afschrijven.
met 10 man spelen ze dus
owja keeper
9 man.
Gister Anouk Hoogendijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Christus, het gaat nu al fout met die mannen daar omdat er een vrouw zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |