Met deze selectie zou je in de huidige Eredivisie met 95+ punten kampioen worden.quote:Op zondag 24 juni 2018 00:13 schreef Kansenjongere het volgende:
Uit de oude doos: de oude en de nieuwe trainer van PSV.
matige comeback welquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je wel vrij hoog allemaal.
Vooral de Europese potjes zekerquote:Op zondag 24 juni 2018 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Mooi, ik ben wel weer toe aan een nieuw seizoen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:47 schreef Scarface88 het volgende:
De PSVers en ex-PSVers doen het op deze WK. Waar zijn de "toptalenten" van Ajax? Ziyech niet gezien, Tagliafico niet gezien. Dolberg, Schöne... Haha
Tikkie ongemakkelijk wanneer de nieuwe trainer er nog niet is, niet waar?quote:Op zondag 24 juni 2018 09:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Morgen
https://www.psvinside.nl/(...)ng-op-nieuw-seizoen/
Dirkx? Of is die ook nog niet beschikbaar?quote:Op zondag 24 juni 2018 14:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tikkie ongemakkelijk wanneer de nieuwe trainer er nog niet is, niet waar?
Die zit ook bij Australië volgens mij. Maar Brood zal wel waarnemen, die heeft ervaring genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2018 14:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dirkx? Of is die ook nog niet beschikbaar?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mark heeft nog nooit ruzie gehad met de mensen binnen zijn eigen club. Alleen met die klapmongolen van Basten en van Gaal.
Hij heeft een probleem met autoritaire types die geen tegenspraak dulden en wiens autoriteit op weinig gebaseerd is. En dat kan ik zeer waarderen.
Verder is hij voor zijn tegenstanders een klootzak en voor zijn collega's een geweldige winnaar.
Maar goed, het concept 'winnaar' is natuurlijk lastig te begrijpen als je Feyenoord-supporter bent.
Is dit wat? De wedstrijden van Australië niet gezien.quote:Mark van Bommel wil Daniel Arzani met zich meenemen naar PSV, zo claimt het Australische SBSzondag. De Nederlander werkt als assistent-bondscoach van Australië samen met Arzani, die met zijn negentien jaar de jongste speler op het WK is. Eerder deze week schreef FourFourTwo al over belangstelling van Ajax, AZ en PEC Zwolle voor de rappe aanvaller.
bij jou ook schijnbaar anders reageer je niet op dit figuur.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit je wel vrij hoog allemaal.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, het concept 'winnaar' is natuurlijk lastig te begrijpen als je Feyenoord-supporter bent.
Ik denk dat Bommeltje best aardig kan scouten, vooral als hij in je ploeg speelt.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Is dit wat? De wedstrijden van Australië niet gezien.
Jongste speler op dut WK. Was wel te denken dit.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Is dit wat? De wedstrijden van Australië niet gezien.
En hij die leeftijdscategorie natuurlijk enorm veel aan het werk heeft gezien het afgelopen jaar bij O19.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommeltje best aardig kan scouten, vooral als hij in je ploeg speelt.
Echt niet alleen tegen tegenstanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mark heeft nog nooit ruzie gehad met de mensen binnen zijn eigen club. Alleen met die klapmongolen van Basten en van Gaal.
Hij heeft een probleem met autoritaire types die geen tegenspraak dulden en wiens autoriteit op weinig gebaseerd is. En dat kan ik zeer waarderen.
Verder is hij voor zijn tegenstanders een klootzak en voor zijn collega's een geweldige winnaar.
Verder alles goed meid?quote:Op zondag 24 juni 2018 19:11 schreef Elan het volgende:
Dit is toch gewoon lachwekkend man . Wat een demagoog.
He nee, zand in mn snee.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
Elan heeft zand in zijn slipje, denk ik.
Die trainer van jullie is een saaie lul en dorpspastoor die niemand serieus neemt. Zelfs de spelers lachen Gio achter zn rug om hard uit. Advocaat moest zn handje vasthouden omdat ie er geen klote van kan. Met al het geluk van de wereld wat gewonnen en dit seizoen was het spel wederom niet om aan te gluren. Ik proef jaloezie. Mark is een geboren leider en Gio een saai kutje.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:11 schreef Elan het volgende:
Dit is toch gewoon lachwekkend man . Wat een demagoog.
Zeg het em! De ene dorpsidioot versus de andere!quote:Op zondag 24 juni 2018 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die trainer van jullie is een saaie lul en dorpspastoor die niemand serieus neemt. Zelfs de spelers lachen Gio achter zn rug om hard uit. Advocaat moest zn handje vasthouden omdat ie er geen klote van kan. Met al het geluk van de wereld wat gewonnen en dit seizoen was het spel wederom niet om aan te gluren. Ik proef jaloezie. Mark is een geboren leider en Gio een saai kutje.
Hiddink moest het handje van Cocu vasthouden weet je nog? Is vrij gebruikelijk allemaal.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die trainer van jullie is een saaie lul en dorpspastoor die niemand serieus neemt. Zelfs de spelers lachen Gio achter zn rug om hard uit. Advocaat moest zn handje vasthouden omdat ie er geen klote van kan. Met al het geluk van de wereld wat gewonnen en dit seizoen was het spel wederom niet om aan te gluren. Ik proef jaloezie.
Deze quote ik even. Voor het nageslacht.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt niet alleen tegen tegenstanders.
Hij was bij zijn rentree bij PSV ook een klootzak naar alles en iedereen om hem heen. Constant viesmad en niemand nam hem serieus omdat hij zelf ook niet presteerde.
Overigens heeft hij zelf in een interview in VI aangegeven dat de meest pijnlijke nederlaag op clubniveau die in Rotterdam was, tegen Feyenoord kwartfinale UEFAcup. Je weet wel, het jaar dat wij hem als laatste Nederlandse club wonnen.
Maar we gaan het zien, vergeleken met Cocu is het een enorm labiel figuur. Kan alleen maar mis gaan eigenlijk.
Gelukkig hebben jullie die coëfficiënt vorig jaar een partij opgekrikt man!quote:Op zondag 24 juni 2018 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hiddink moest het handje van Cocu vasthouden weet je nog? Is vrij gebruikelijk allemaal.
Straks komt Van Marwijk het handje van zijn schoonzoon vasthouden, hebben jullie ook een keer een toptrainer.
Misschien kun je je dan een keer kwalificeren voor Europees voetbal. Mits je natuurlijk geen clubs loot van het kaliber Osijek .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |