Het zal aan de tegenstanders in de kwalificatiepoule liggen. Maar als Oranje, zelfs met deze spelers, het normale niveau haalt, moet je het EK wel kunnen halen. De play-offs van dit WK zijn 'we' eigenlijk ook op een haar na (en op een vrije bizarre manier) misgelopen, ondanks de selectie die er toen al stond.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die reclame van de Indiaan. Ja ik moet het nog even zien dat we er over een paar jaar weer bij zijn.
quote:
Ik zeg ook niet dat ik in alle kleuren wil lopen. Dan maar gewoon oranje zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook niet in regenboog lopen. Hou niet van kleding in idiote kleuren.
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik in alle kleuren wil lopen. Dan maar gewoon oranje zoals het hoort.
Oeh. Goeiequote:
De Target Man moet inderdaad vooral luchtduels winnen en daarmee andere spelers in scoringspositie brengen. Maar ook daardoor zelf scoren. En ervoor zorgen dat de bal in de ploeg wordt gehouden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals ik het altijd begreep: The term "target man" is often used to describe a particular type of striker whose main role is to win high balls in the air and create chances for other members of the team (not necessarily scoring many goals themselves).
https://en.wikipedia.org/wiki/Forward_(association_football)
Ja een wikipedia link, dit is W&T niet.![]()
![]()
Dus ik hoef niet veel te scoren (al zou dat wel mooi zijn), als ik maar zorg dat anderen dat wel kunnen doen.
[..]
Tatoeages kan ik mee leven. Ok het ziet er vaak niet uit, maar het hindert een speler ook niet.
Iemand die goed leiding kan geven, visie heeft, maar niet meer kan spelen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Regenboogshirt kan best mooi zijn, Rayo Vallecano
[ afbeelding ]
Maar ook iets minder geslaagd
[ afbeelding ]
Ik lees daar vooral: Kelmequote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvan kan je je idd afvragen of hij wel een shirt aan heeft, of dat die ook opgetatoeëerd is.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Target Man moet inderdaad vooral luchtduels winnen en daarmee andere spelers in scoringspositie brengen. Maar ook daardoor zelf scoren. En ervoor zorgen dat de bal in de ploeg wordt gehouden.
Tatoeages kan ik best wel mee leven, als het een beetje gedoseerd is. Maar ze hebben bijna allemaal hun hele armen volstaan. Of je hebt er van die debielen als Naingolan tussen lopen. Verder is het eigenlijk vooral vrij bizar hoeveel voetballers tegenwoordig tatoeages hebben. Lijkt haast wel alsof 90% dat tegenwoordig heeft.
In miss_dynastie zie ik wel een coach. Geen concessies. Streng op de trainingen. Ja daar hou ik wel van. Mis je ook geen WK.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:57 schreef Redefine het volgende:
Een andere optie is er ook nog. We hebben een speler/coach. Komt niet zoveel meer voor, maar het bestaat wel.
Nee dat zijn geen merken, want je kunt dat veel te slecht lezen. Die armen staan zo vol, dat haast lijkt of ze allemaal ontzettend gebruinde armen hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarvan kan je je idd afvragen of hij wel een shirt aan heeft, of dat die ook opgetatoeëerd is.
Verder heb ik eigenlijk nooit zo op die tatoeages gelet. Morgen eens kijken of het niet gewoon allemaal merken zijn, beetje extra ruimte voor de sponsors oid.
Die tweede is wel een beetje een spelersmoeder die last minute nog even een shirtje in elkaar genaaid heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knutt op keepquote:
Ik kom het best tot mijn recht als linksbankquote:
Misschien hebben ze allemaal een grote tatoeagestudio als sponsor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat zijn geen merken, want je kunt dat veel te slecht lezen. Die armen staan zo vol, dat haast lijkt of ze allemaal ontzettend gebruinde armen hebben.
Die hadden we nog niet. Dus dat komt goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2018 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht als linksbank
Allemaal Hans Schiffmacher als sponsor jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 00:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien hebben ze allemaal een grote tatoeagestudio als sponsor.
Als in links op de reservebank?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 00:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht als linksbank
Und warum nicht?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
Redefine ik kan morgen niet collectief juichen voor de Duitsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |