Ik zit wat afleveringen van QI te kijken. Gaat een beetje lastig samen met hier druk posten.quote:
Op welke positie speel jij Redefine?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet fit aan het WK begonnen, waardoor je voorlopig het met invalbeurten moet doen.
Verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op welke positie speel jij Redefine?
Aaah.quote:
En jij?quote:
Misschien krijg ik nog wel wat gedaan als ik zo nu en dan ga liggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar niet fit aan het WK begonnen, waardoor je voorlopig het met invalbeurten moet doen.
Tijdens de klachtnachten (technisch gezien waren het er twee), werden er behoorlijk wat schwalbes gemaakt. En tegelijkertijd overtredingen in de zestien meter, dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien krijg ik nog wel wat gedaan als ik zo nu en dan ga liggen.
Hebben we een 16 meter gebied hier in het topic?
Vleugelspeler of diepe spits.quote:
Het is het een of het ander he.quote:
Ligt aan de scheids.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien krijg ik nog wel wat gedaan als ik zo nu en dan ga liggen.
Hebben we een 16 meter gebied hier in het topic?
Klopt wel ja. Video Assistant Redefinequote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt aan de scheids.
VAR hebben we nog niet.
Oh Redefine zegt in mijn oortje van wel. Excuus.
Ja dat is waar, je moet je tegenwoordig echt wel heel overtuigend laten vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens de klachtnachten (technisch gezien waren het er twee), werden er behoorlijk wat schwalbes gemaakt. En tegelijkertijd overtredingen in de zestien meter, dus het zou kunnen.
Maar je laten vallen is geen goed idee met de VAR. Eigenlijk VAM, Video Assistant Moderator
Nee ik ben op diverse plekken inzetbaar. Maar liefst vleugelspeler.quote:
Jij bent een goede valler begrijp ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat is waar, je moet je tegenwoordig echt wel heel overtuigend laten vallen.
Zou me niet verbazen als menig team binnenkort ook een CKV docent in de vaste staf neemt om de spelers wat acteerlessen te geven.
Wat ben je nou werkelijk? Vleugelspeler, diepe spits of scheids met Redefine in het oor?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt aan de scheids.
VAR hebben we nog niet.
Oh Redefine zegt in mijn oortje van wel. Excuus.
Voorruit dan maar. Gezien Roger zijn opmerkingen over vallen in de zestien vermoed ik dat hij een spits is. Het team begint al vorm te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ben op diverse plekken inzetbaar. Maar liefst vleugelspeler.
Jij koos ook positie en bent nu ook Var?quote:
Ik val zelden, maar als ik val dan val ik goed. En zeer overtuigend, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent een goede valler begrijp ik?
Dat laatste stukje brengt mij gelijk op een idee voor een TT: Waar hij in het oor van Pisces zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat ben je nou werkelijk? Vleugelspeler, diepe spits of scheids met Redefine in het oor?
Oortje is gewoon privé oortje.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat ben je nou werkelijk? Vleugelspeler, diepe spits of scheids met Redefine in het oor?
Dat was omdat jij zei dat ik de VAR was hequote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij koos ook positie en bent nu ook Var?
Dat valt mij dan mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik val zelden, maar als ik val dan val ik goed. En zeer overtuigend, al zeg ik het zelf.
Een speler met een oortje in direct contact met de VAR?quote:
'we hebben een VAR' is bij jou 'Redefine is de VAR'?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was omdat jij zei dat ik de VAR was he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |