Een klein kindquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Brazilie niet gezien. Hoe was Neymar?
Ik hoorde dat Kuipers geniaal was?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vallen, huilen en duiken
je kent het wel mani
Thanks RolandGod. Een hele verrassing ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vallen, huilen en duiken
je kent het wel mani
ging op zn bek steeds en mad op kuipersquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Masterminded het volgende:
mwoa had liever 20 miljoen gezien met % naar 25mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat een geld voor zo'n matige speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kuipers geniaal was?
NettogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld Geld GeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je tegen IJsland?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk zijn we snel af van dat IJsland.
Doelpunten...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef dvdfreak het volgende:
stel ijsland wint met 3 punten verschil van kroatie
vraag aan Messiquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe heeft Argentinië niet gewonnen van IJsland
VVVquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef VeX- het volgende:
Lekker voor Ijsland.
Die Musa, heeft die niet een verleden in NL btw?
Toen heette hij nog Musampaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef VeX- het volgende:
Lekker voor Ijsland.
Die Musa, heeft die niet een verleden in NL btw?
mwoa geniaal is een groot woord.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was heel sympathiek in het veld, niet van de bal te krijgen en heeft geen 1x om een vrije trap gezeurd. Werd terecht beloond met een goal.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Brazilie niet gezien. Hoe was Neymar?
Die is natuurlijk 19.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:37 schreef KennyPowers het volgende:
Doet Musa wel goed voor iemand van 34
En bestolen van de penaltyquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was heel sympathiek in het veld, niet van de bal te krijgen en heeft geen 1x om een vrije trap gezeurd. Werd terecht beloond met een goal.
gif?quote:
Hij maakte met zijn hand een eendenkwekgebaar gebaar richting Neymar.. heeft hem een paar ker gezegd: sta op.. Neymar luisterde braaf... Heeft Kuipers wel nog opgewacht in de tunnel, maar daarna was Kuipers ook helemaal klaar met Neymarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Oh ja idd. Wat een stappen heeft ie gezet zeg.quote:
Wie hyped IJsland nou weer?quote:
Afrikaans achterlijkheid,quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doet die gozer dat...? Hij staat in de hoek van het strafschopgebied, op de achterlijn.
Neymar gun je 93+ uitschakeling.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij maakte met zijn hand een eendenkwekgebaar gebaar richting Neymar.. heeft hem een paar ker gezegd: sta op.. Neymar luisterde braaf... Heeft Kuipers wel nog opgewacht in de tunnel, maar daarna was Kuipers ook helemaal klaar met Neymar
Ode aan jou Taiwo.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doet die gozer dat...? Hij staat in de hoek van het strafschopgebied, op de achterlijn.
Africa cup momentjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |