Ik verwacht een uitzinnige pod morgen over het naderende verlies van IJsland.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja maar IJsland zit geen rek in, Argentinië wel.
doelsaldo zijn niet meer in te halenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze gaan proberen te winnen. ze gaan niet spelen alsof het de dood of de gladiolen is
En Kalinic natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:29 schreef KennyPowers het volgende:
B-team Croatia met kovacicgod winnen gewoon
kill marry fuckquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste is IJsland
En die anderen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste is IJsland
CR7quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat er weinig hypes zijn dit wk
Lukakuquote:
Nee da's Elsa Jean.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste is IJsland
salah hype voorafquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Senegalquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
de zuid amerikaanse landenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen 0-0 hypequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Er zijn wel hypes gestorven.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Kilo coke p.p.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
Hoeveel heeft Maradona betaald aan de Nigeriaanse spelers?
Paar horloges, hij had er zelf toch al 2 om...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
lozanoquote:
Daar zijn we gelukkig snel van genezen.quote:
Niks, IJsland en Argentinië zijn even kut.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
Heel Marokko..quote:
Nah. Dat land kon er niks van. Misschien heeft Mexico nog hype potentie.quote:
kutnez kutsonquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Niks, IJsland en Argentinië zijn even kut.
Ja die bakken er ook weinig van.quote:
Argentiniëquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef xzaz het volgende:
Heeft Ijsland gewoon altijd tegen zwakkere tegenstanders gevoetbald?
Toen lagen ze voor de goal en deden ze dat goedquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe heeft Argentinië niet gewonnen van IJsland
Omdat hij zwart isquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Musagod. Waarom stond hij wissel in de 1e pot?
Da's van die commercial waarin zn pa ook voorkomt toch?quote:
yallahquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's van die commercial waarin zn pa ook voorkomt toch?
Never change a winning teamquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen lagen ze voor de goal en deden ze dat goed
Kunnen alleen verdedigenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
1+1=2quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm, misschien verslaan ze Argentinie ook dan
is te zien, lol.quote:
Vorig ek wel met dat klappen enzo en die supporters, nu zijn we er allemaal volgens mij wel klaar meequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Is ijsland een hype?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Gepwnd door Kuipersquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Brazilie niet gezien. Hoe was Neymar?
Een klein kindquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde dat Kuipers geniaal was?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vallen, huilen en duiken
je kent het wel mani
Thanks RolandGod. Een hele verrassing ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vallen, huilen en duiken
je kent het wel mani
ging op zn bek steeds en mad op kuipersquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Masterminded het volgende:
mwoa had liever 20 miljoen gezien met % naar 25mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat een geld voor zo'n matige speler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kuipers geniaal was?
NettogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geld Geld GeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat heb je tegen IJsland?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk zijn we snel af van dat IJsland.
Doelpunten...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef dvdfreak het volgende:
stel ijsland wint met 3 punten verschil van kroatie
vraag aan Messiquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVVquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef VeX- het volgende:
Lekker voor Ijsland.
Die Musa, heeft die niet een verleden in NL btw?
Toen heette hij nog Musampaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:36 schreef VeX- het volgende:
Lekker voor Ijsland.
Die Musa, heeft die niet een verleden in NL btw?
mwoa geniaal is een groot woord.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was heel sympathiek in het veld, niet van de bal te krijgen en heeft geen 1x om een vrije trap gezeurd. Werd terecht beloond met een goal.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Die is natuurlijk 19.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:37 schreef KennyPowers het volgende:
Doet Musa wel goed voor iemand van 34
En bestolen van de penaltyquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was heel sympathiek in het veld, niet van de bal te krijgen en heeft geen 1x om een vrije trap gezeurd. Werd terecht beloond met een goal.
gif?quote:
Hij maakte met zijn hand een eendenkwekgebaar gebaar richting Neymar.. heeft hem een paar ker gezegd: sta op.. Neymar luisterde braaf... Heeft Kuipers wel nog opgewacht in de tunnel, maar daarna was Kuipers ook helemaal klaar met Neymarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Oh ja idd. Wat een stappen heeft ie gezet zeg.quote:
Wie hyped IJsland nou weer?quote:
Afrikaans achterlijkheid,quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doet die gozer dat...? Hij staat in de hoek van het strafschopgebied, op de achterlijn.
Neymar gun je 93+ uitschakeling.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij maakte met zijn hand een eendenkwekgebaar gebaar richting Neymar.. heeft hem een paar ker gezegd: sta op.. Neymar luisterde braaf... Heeft Kuipers wel nog opgewacht in de tunnel, maar daarna was Kuipers ook helemaal klaar met Neymar
Ode aan jou Taiwo.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom doet die gozer dat...? Hij staat in de hoek van het strafschopgebied, op de achterlijn.
Africa cup momentjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
Mag welquote:
1e pot ook al. Lolquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Schiet 'm maar het stadion uit of zo.
Daar vlogen 150 punten het stadion uit.quote:
Haha, gerontofiel.quote:
Ik dacht even terug dat deze Sigurdsson geblesseerd zou liggenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar vlogen 150 punten het stadion uit.
In deze wedstrijd BTTS had ik ook niet gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef Drxx het volgende:
En daar ging mijn BTTS... Bedankt hè Sigurdsson.
Dit ja. De overdreven hype rond Ijsland slaat nergens op.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
Dit is het enige land waar ik zielsgelukkig bij een uitschakeling zou zijn. Kutgeisers.
ik ben daar echt helemaal klaar mee. ik doe nu vanaf nu x2 met over 1.5 goals.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef Drxx het volgende:
Als ze van Argentinie winnen vind ik het bestquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef Bugno het volgende:
Super Eagles hebben mijn support de rest van dit toernooi.
het zit diepquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:41 schreef Masterminded het volgende:
Dit is het enige land waar ik zielsgelukkig bij een uitschakeling zou zijn. Kutgeisers.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben daar echt helemaal klaar mee. ik doe nu vanaf nu x2 met over 1.5 goals.
fuck it
tering landen
Hebben ze die op Ijsland dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:43 schreef Harmankardon het volgende:
Die krijgt nooit meer een rondje in de dorpskroeg daar
Juist wel. Beide hebben een prutsverdedgiging, beide MOETEN winnen en beide hebben prima aanvallers. Perfecte ingredienten voor een BTTS. Maar ja, dan moet je een penalty wel kunnen nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In deze wedstrijd BTTS had ik ook niet gedaan
Dan ben in al weggezapt naar Sporzaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Pi-Air gaat daar straks wat van vinden.
Ze zijn net zo slecht als IJsland?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
waarom gaat die huilen , hij heeft toch de hele wedstrijd niet gescoredquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Pi-Air gaat daar straks wat van vinden.
Niet mee eens. Extreem klein land, leuke supporters en toewijding, strakke organisatie altijd, vikingen, etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De overdreven hype rond Ijsland slaat nergens op.
Even serieus... 30 min in, en Over 1.5 was 3x je inleg of zoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
ik ben daar echt helemaal klaar mee. ik doe nu vanaf nu x2 met over 1.5 goals.
fuck it
tering landen
PSVCL en ik juichen voor Portugal god.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:43 schreef KingRoland het volgende:
BTTS is dit wk niet echt heel effectief alleen Por-Spa had ik wel lekker geld gepakt
Nee.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IJs kan je idd alleen eten als het warm buiten is
Ze moeten niet allebei winnen, en op zich kan IJsland prima georganiseerd spelen (niet dat ze dat nu laten zien overigens)quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Juist wel. Beide hebben een prutsverdedgiging, beide MOETEN winnen en beide hebben prima aanvallers. Perfecte ingredienten voor een BTTS. Maar ja, dan moet je een penalty wel kunnen nemen natuurlijk.
Was trouwens BTTS + Over 2.5.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
PSVCL en ik juichen voor Portugal god.
dit is dus mijn saldogeschiedenis op unibetquote:
En hier kan IJsland geen 11 man in het strafschopgebied houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:44 schreef VeX- het volgende:
Ik realiseer me net dat Ijsland misschien niet eens zo goed was maar Argentinie gewoon echt zo slecht was 1e wedstrijd.
Dat heeft ijsland zich ook gerealiseerd gisterenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:44 schreef VeX- het volgende:
Ik realiseer me net dat Ijsland misschien niet eens zo goed was maar Argentinie gewoon echt zo slecht was 1e wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |