Arsenal?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar hij was een enorme hype bij Arsenal. Weinig meer van over.
Op een EK kan je niet eens 3e worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat die goal van Turkije niet meer was gevallen in 2008
Was nog een regelmatige invaller bij Pep, maar toen kwam de doorselectie.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, City stop de tijd. Ik ben niet in de war met Iwobi
Halve finale behalen vind ik 3e wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op een EK kan je niet eens 3e worden.
Jij overschat ze ook wel. Wat was hun elftal toen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Kroatië verloor in 2008-2009 ook gewoon met 9-2 over 2 wedstrijden van Engeland. Pijnlijk
Raarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halve finale behalen vind ik 3e worden
accepteer nou gewoon je verliesquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zie IJsland wel scorenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:51 schreef Dejannn het volgende:
Wat een matig duel. Dit komt niet verder dan een gelijkspel. Zal je nog zien dat Argentinië de groep doorkomt![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jonge Modric/Raktic/Mandzukic + Lovren, Pranjic, Olic, Corluka, Srna, Simunic, Pletikosa, Simic, Kovac x2quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij overschat ze ook wel. Wat was hun elftal toen?
Zei al dat ik het fout had tochquote:
Pletikosaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jonge Modric/Raktic/Mandzukic + Lovren, Pranjic, Olic, Corluka, Srna, Simunic, Pletikosa, Simic, Kovac x2
Toch een heel behoorlijk rijtje namen hoor.
Ik zie al gelijk 4 namen die toen al aan het einde van hun latijn warenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jonge Modric/Raktic/Mandzukic + Lovren, Pranjic, Olic, Corluka, Srna, Simunic, Pletikosa, Simic, Kovac x2
Toch een heel behoorlijk rijtje namen hoor.
Zou ik wel prima vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:51 schreef Dejannn het volgende:
Wat een matig duel. Dit komt niet verder dan een gelijkspel. Zal je nog zien dat Argentinië de groep doorkomt![]()
Kovacjes zwaaiden wel af indertijd, denk dat die die reeks niet meer hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie al gelijk 4 namen die toen al aan het einde van hun latijn waren
Alleen als Kuipers meerent met Neymar om hem steeds op z'n flikker te geven en zeggen: opstaan, jankmuil..quote:
Simic ook niet echt en Simunic erbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kovacjes zwaaiden wel af indertijd, denk dat die die reeks niet meer hebben gespeeld.
hoop het niet , heb 0-0 in mn poulequote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer een eerste helft in de tweede ronde van groepswedstrijd die niet fijn is om te kijken, wordt de tweede wel wat?
Ik vergat die Eduardo da Silva nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Simic ook niet echt en Simunic erbij.
Wat mij vooral bijstaat is dat de zoon van de bondscoach ten koste van alles altijd moest spelen
En 4 die net de luier uit dedenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie al gelijk 4 namen die toen al aan het einde van hun latijn waren
Die brak iets te vaak zijn beenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergat die Eduardo da Silva nog.
Simunic speelde volgens mij nog in 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |