SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Artiest is wederom goed. Titel niet.quote:
Niet mijn dag...quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest is wederom goed. Titel niet.
all kinds of everythingquote:
Toto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
+1quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi nummer om te muten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oei, het is nog Chapter 1 ook. Dat betekent dat er meerdere chapters zijnquote:
Chapters worden allemaal verboden...quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei, het is nog Chapter 1 ook. Dat betekent dat er meerdere chapters zijn
Daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 21 juni 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chapters worden allemaal verboden...
#metooquote:
Zozo, bijbaantje?quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:55 schreef just me het volgende:
vanavond niet, ik krijg morgen al 2 mannen te logeren
quote:Op donderdag 21 juni 2018 21:55 schreef just me het volgende:
vanavond niet, ik krijg morgen al 2 mannen te logeren
mama en en oma zijn is een full time baanquote:
quote:
Dit draait Oscar elke ochtend na het opstaan...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn dagen dat ik deze niet meezing.
En toen je geboren werd op 5 juli dan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:03 schreef just me het volgende:
Toen ik geboren werd op 4 juli was het hartstikke warm
Jullie waren toch ook bij Best Kept Secret geweest? Of hebben jullie dat dit jaar overgeslagen?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]die dag ben ik wel vrij
Lekker niets doen en binnen blijven.
Maar heerlijke temperaturen voor Down The Rabbit Hole![]()
![]()
Nou heb je het best kept secret verklapt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie waren toch ook bij Best Kept Secret geweest? Of hebben jullie dat dit jaar overgeslagen?
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit draait Oscar elke ochtend na het opstaan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ben ik vergetenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toen je geboren werd op 5 juli dan?
maar heerlijk nummer als de Dubliners het zingen !quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is zo'n nummer war geen end aan komt.
O, toch wel...
Die kunnen alles zingen en het klinkt heerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:06 schreef just me het volgende:
maar heerlijk nummer als de Dubliners het zingen !
Niet meer hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die kunnen alles zingen en het klinkt heerlijk
Hooperdepoop Sat On The Stoop...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het beste is er nu wel zo'n beetje van af idd.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je ook geen kacheltje nodig in de bestelbus als je op tour gaat. Handig.quote:
Maar toen ging die dame er juist vandoor...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je ook geen kacheltje nodig in de bestelbus als je op tour gaat. Handig.
Ja, net toen hij haar het hardst nodig hadquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar toen ging die dame er juist vandoor...
Daar zijn we vorig jaar alleen geweest omdat Radiohead en Arcade Fire als hoofdact geboekt stonden. We laten het daar vanaf hangen voor wat betreft Best Kept Secret. Dit jaar dus niet geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie waren toch ook bij Best Kept Secret geweest? Of hebben jullie dat dit jaar overgeslagen?
Hij doet het met opzet hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flikker toch op met die kut covers...
Ik vond het wel al wat poppie klonken, maar ik ken deze cover niet.quote:
Update: zal een typfoutje zijn, want in omliggende plaatsen wordt 23-25 graden aangegeven voor 4 juli. Ik kon het me al niet voorstellen..quote:
minimum 11, max 34, zo kan ik ook wel weer voorspellenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Update: zal een typfoutje zijn, want in omliggende plaatsen wordt 23-25 graden aangegeven voor 4 juli. Ik kon het me al niet voorstellen..
quote:
SPOILER: moet het paardje wel blijven verdienenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]SPOILER: moet het paardje wel blijven verdienenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]SPOILER: moet het paardje wel blijven verdienenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Denk trouwens dat ik het paardje door ga geven aan mn neefje en nichtje, krijg ik een paardenkop van mn zusje terug
Bedankt voor de muziekjes Melting! Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En dan nu naar bed.
Morgen is het weer vroeg dag.
Fijne avond nog allemaal.
dat moet een van de mannen geweest zijnquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Wordt nu afgespeeld : The Herbaliser - The sensual woman
Wiens verzoekje?
Niet liegen. Jij bent morgen gewoon vrij. Of wil je weer om 07.00 in de sportschool staan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En dan nu naar bed.
Morgen is het weer vroeg dag.
Fijne avond nog allemaal.
De vogels willen niet op de rugquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet liegen. Jij bent morgen gewoon vrij. Of wil je weer om 07.00 in de sportschool staan?
Gewoon vasttapen, dan is het een pegasusquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon vasttapen, dan is het een pegasus
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon vasttapen, dan is het een pegasus
Eerder vanavond zei je nog dat Spruitje helemaal niet lief was.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]![]()
Pino en Spruitje zijn daar te lief voor
Ja maaaaarrrrrr......quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei je nog dat Spruitje helemaal niet lief was.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet liegen. Jij bent morgen gewoon vrij. Of wil je weer om 07.00 in de sportschool staan?
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 06:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Kwam je niet in de verleiding om nog even om te draaien en de sportschool naar een later tijdstip te verhuizen?
Sterkte! En misschien toch maar beter thuisblijven?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:42 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Keelpijn sucksen de rest van mijn lichaam doet ook pijn. Zo maar even een ibuprofen nemen en toch naar het werk. Kijken hoe lang ik het volhou.
Ik was laatst zo blij dat ik mijn zoon eindelijk uit zijn winterjas had gekregen. Nou, die is vandaag weer aan inclusief zijn wanten zelfs. Voor hem is het gewoon weer winter.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig wel jazet ook nog iemand die herfst uit?
Daar twijfel ik ook over. Kan evt wel thuis werken.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte! En misschien toch maar beter thuisblijven?
En goedemorgen natuurlijk
Dat snap ik wel. Het is ook koud.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was laatst zo blij dat ik mijn zoon eindelijk uit zijn winterjas had gekregen. Nou, die is vandaag weer aan inclusief zijn wanten zelfs. Voor hem is het gewoon weer winter.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was laatst zo blij dat ik mijn zoon eindelijk uit zijn winterjas had gekregen. Nou, die is vandaag weer aan inclusief zijn wanten zelfs. Voor hem is het gewoon weer winter.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook over. Kan evt wel thuis werken.
Ik zit toch in de trein.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Maandag is er weer eens dag om naar het werk te gaan.
Beterschap dan maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zit toch in de trein.Als het niet goed gaat, ga ik alsnog naar huis.
goedemorgen. En hoe staat het met jouw moeheid?quote:
Dat gaat gelukkig weer de goede kant uit. Slaap nog wel wat meer dan normaal maar geen 10 uur per nacht meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
goedemorgen. En hoe staat het met jouw moeheid?
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Aangezien Melting het vandaag laat afweten:
[ afbeelding ]
Voor bij de koffie/thee: Frikandelletje speciaal!![]()
Pak gerust, er is genoeg.
En zo nodig gooien we er nog een paar in het vet...
oh daar heb ik best zin in eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Beetje vroeg op de morgen. * anotherRandomdude Pakt er toch maar eenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Mag ik er straks eentje zonder speciaal?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Frikadel is wat anders dan een frikandelquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Frikadel is best lekker, maar zo vroeg op de ochtend
prima ontbijtjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
Jij mag er eentje met zonder speciaal...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik er straks eentje zonder speciaal?
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag er eentje met zonder speciaal...
Klopt. Frikandel is foute spellingquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Frikadel is wat anders dan een frikandel
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Frikandel is foute spelling
Nee, het is óók een spelling...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Frikandel is foute spelling
quote:Schrijfwijze
Bovenstaand verhaal wordt in zekere zin bevestigd door het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands". Dit boekwerk beschrijft dat het woord "frikadel" in de 16e eeuw opdook als benaming voor een (gekruide) bal gehakt. Het woord frikandel ontstond rond 1954 als merknaam voor een worstvormige frikadel, en verwerd later tot soortnaam. Het zou echter nog decennia duren voor het Groene Boekje het woord "frikandel" officieel erkende. Pas in de editie van oktober 2005 werd "frikandel" ingebracht als officieel goedgekeurde spellingvariant van "frikadel". Taalhistoricus Ewoud Sanders beschouwt de hierboven beschreven ontstaansgeschiedenis van de frikadel echter als een reclamepraatje dat door de fabrikant de wereld in is geholpen. Volgens hem is het woord "frikandel" niets anders dan een verbastering van het woord "frikadel" - mogelijk als contaminatie van frikadel en fricandeau - die al in de taal voorkwam, lang voordat de firma Beckers werd opgericht. Het woord wordt al vanaf de 17e eeuw in verschillende varianten aangetroffen in kook- en woordenboeken, en in het Kunstwoordenboek van P. Weiland van 1824 worden frikandellen al beschreven als "kleine worsten van kalfsvleesch, wittebrood, kruiderijen, enz. in boter gebakken".[2]
De frikandel is (onder die naam of varianten daarop) als worstvormig gekruid vlees alleen bekend in België en Nederland. Omliggende landen kennen doorgaans alleen de "frikadel", de gekruide gehaktbal, Duitsland de "Frikadelle", een gekruide, afgeplatte gehaktbal. Verwarrend genoeg wordt in België op sommige plaatsen de benaming "frikandel" soms óók voor de gehaktbal gebruikt. De overeenkomst schept bij veel mensen verwarring, omdat ze een frikandel bestellen en een gehaktbal krijgen.
Ja, dus omdat een paar taalverneukers het steeds fout deden, werd het maar toegevoegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is óók een spelling...
[..]
Goed hè?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dus omdat een paar taalverneukers het steeds fout deden, werd het maar toegevoegd.
Is met Pampers volgens mij ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed hè?![]()
Er zijn wel meer merknamen die tot een soortnaam zijn verheven, zie bijv. 'Chocomel' van Nutricia.
Iedereen noemt dat zo i.p.v. chocolademelk, ongeacht het werkelijk merk/de producent...
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Patat
Frikadel
Niks geen friet en frikandel
Waarom sta ik niet in dat rijtje dan?!quote:
kleine lettertjes, onderaanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in dat rijtje dan?!
idd @ Luxaflex. Geen idee wat voor merk ik hier heb hangen, maar zo noem ik dat hier ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Luxaflex en meer recent googelen zijn ook voorbeelden daarvan.
En in Duitsland wordt tesafilm gebruikt voor plakband, waarbij Tesa een fabrikant is.
Gofferquote:
Googelen doe ik anders nooit meer met Yahoo of altavista. Dus dat is toch net iets andersquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Luxaflex en meer recent googelen zijn ook voorbeelden daarvan.
En in Duitsland wordt tesafilm gebruikt voor plakband, waarbij Tesa een fabrikant is.
Googelen wordt gebruikt als "zoek het maar op". Dat gebeurt vaak via Google, maar het kan ook in de bieb, de tv-gids, het kookboek, of Bing.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Googelen doe ik anders nooit meer met Yahoo of altavista. Dus dat is toch net iets anders
Duckduckgoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Googelen wordt gebruikt als "zoek het maar op". Dat gebeurt vaak via Google, maar het kan ook in de bieb, de tv-gids, het kookboek, of Bing.
Googelen is voor mij toch wel echt iets zoeken via Google.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Googelen wordt gebruikt als "zoek het maar op". Dat gebeurt vaak via Google, maar het kan ook in de bieb, de tv-gids, het kookboek, of Bing.
Nou, dan doe je het fout!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Googelen is voor mij toch wel echt iets zoeken via Google.
Dat gebruik ik niet in andere context...
Mwah ik vind googelen toch echt opzoeken op internet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Same here, maar als je tegen iemand zegt dat hij het maar ff moet Googlen, kan-ie het natuurlijk ook wel met een andere zoekmachine doen. Maar offline bronnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Googelen is voor mij toch wel echt iets zoeken via Google.
Dat gebruik ik niet in andere context...
Eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar als je tegen iemand zegt dat hij het maar ff moet Googlen, kan-ie het natuurlijk ook wel met een andere zoekmachine doen. Maar offline bronnen?Daar zou ik het nooit voor gebruiken.
Maar idd ook voor online; het is 99,99% van de tijd altijd wel Google, lijkt me.
idd!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
Maggi is trouwens ook een voorbeeld.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)naam_worden_gebruikt
Alstu. Een lijst van merknamen die als soortnaam worden gebruikt
Oeh, daar zitten er toch wel een paar tussen waarvan ik het niet wist....quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)naam_worden_gebruikt
Alstu. Een lijst van merknamen die als soortnaam worden gebruikt
Niks mis mee toch? Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:02 schreef MadMaster het volgende:
En Rob Stenders gaat ook het grote geld achterna...
https://www.ad.nl/show/ro(...)ohn-de-mol~af05ed5f/
Ik geef geen waarde oordeel, ik denk alleen dat ik 'm niet meer zal beluisteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Geef hem eens ongelijk.
Hij wordt daar zenderbaas, dus denk niet dat ie daar verder te beluisteren zal zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef geen waarde oordeel, ik denk alleen dat ik 'm niet meer zal beluisteren.
Tenzij hij er bij Veronica met een mega bezem doorheen gaat...
Ach, op de vorige 2 zenders waar íe zenderbaas was, had 'ie ook gewoon zijn eigen programma's.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij wordt daar zenderbaas, dus denk niet dat ie daar verder te beluisteren zal zijn.
Ah, zo hardcore volg ik hem (of de radio in zn algemeen) nietquote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, op de vorige 2 zenders waar íe zenderbaas was, had 'ie ook gewoon zijn eigen programma's.
Ik zie 'm wel weer FreakOlympics ofzo doen met Fred daar in de latere uren.
Dan moet ik misschien even bijvertellen dat die 1e keer maar een half jaar duurde (KINK FM) en de andere begonnen is op zijn zolderkamer (KX Radio). Hij heeft ze dus allebei opgezet, dan is een plekje voor jezelf natuurlijk wat makkelijker.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, zo hardcore volg ik hem (of de radio in zn algemeen) niet
Maar waar moet Symph op liggen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen was buiten hangen, ik kijk wel lekker uit zo met dit weer. Op bankenjacht geweest, er ligt nu een stofstaaltje in huis en ik ben nog net niet helemaal overtuigd, het past niet bij het kleed. Even kijken of de tint donkerder beter past en anders moet helaas het kleed weg.
Awwwquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerst de hondenmand weg, nu het kleed, die arme Symph heeft nu echt geen plekje meer
Misschien wil de kringloop Symph wel hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eerst de hondenmand weg, nu het kleed, die arme Symph heeft nu echt geen plekje meer
daar heb ik 'm juist vandaan, die willen 'm niet terugquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil de kringloop Symph wel hebben.
dat lijkt me een prima oplossing inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien kan Symph bij Roodkapje in het sprookjesbos wonen
Moet-ie wel eerst die wolf uit bed zien te krijgen....quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien kan Symph bij Roodkapje in het sprookjesbos wonen
Niet dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat Rob ervan gaat maken, als het doorgaat.
Die loopt allang in Friesland rond!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst die wolf uit bed zien te krijgen....
gaat het nu weer niet door?quote:
Rob heeft t/m 2021 bijgetekend bij BNNVARAquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob heeft t/m 2021 bijgetekend bij BNNVARA
Toffe kast!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu ligt de bruine stofstaal hier en die past veel beter bij alles en zo past het kleed ook weer. Morgen de stofstaal weer terugbrengen, maar we denken wel dat dit 'm uiteindelijk wordt. En deze kast willen we ook http://www.leenbakker.nl/(...)sSearchTerm=Industriële
die stond iets verderop toen ik de bank uitprobeerde en Symph zag 'm en was meteen fan. De vorige eigenaar van ons huis heeft fiks verbouwd en de opening naar de keuken heeeel breed gemaakt. We hebben er nu twee smalle hoge open vakkenkasten staan om de opening wat smaller te maken en die staan niet zo geweldig. Een dichte kast neemt te veel licht weg, de keuken is al redelijk donker, dus er moest weer een open kast komen en dit is ook echt een heel degelijk geval. Onderin kookboeken en dan verder wat W-Germany vazen en bloempotten, net als nu eigenlijkquote:
Wat een lafbekquote:Het Leger des Heils wil hulpbehoevenden een warm, veilig thuis bieden en oog hebben voor mensen die niet worden gezien, aldus Ed Bosma, algemeen directeur van de vijftig goodwillcentra die Amsterdam rijk is. Samen met bewoners en medewerkers van De Noordkaap verrichtte de koning daarna de formele opening. Binnen ging Willem-Alexander kort in gesprek met bewoners, en met kok René die speciaal kippensoep had gemaakt en de koninklijke bezoeker ook meevoerde naar zijn woonruimte. Willem-Alexander sloeg een kopje soep overigens af. Om voor de camera's te gaan eten, zou er zo gek uitzien, aldus de koning.
Wel typisch Rob, qua keuzes een behoorlijke draaikont...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob heeft t/m 2021 bijgetekend bij BNNVARA
Onze Rob is ondanks zijn dictatoriale trekjes wel een lieverdquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel typisch Rob, qua keuzes een behoorlijke draaikont...
Google? Google maps? Tomtom? Papieren wegenkaart? Zó moeilijk kan het niet zijn. Veel mensen met het IQ van een erwt kunnen sportscholen vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:24 schreef tailfox het volgende:
Ik ben boos. Kan de sportschool niet vinden
Het thema staat toch gewoon in de showtitelquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Vredelievende mijnheer, heeft u ook een thema in gedachte?
En voelt uwer wederhelft zich al wat beter?
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:04 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Down the rabbithole festival - dag 2
Oopsquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het thema staat toch gewoon in de showtitel
[..]
wederhelft voelt zich nog niet beter helaas..vandaag moet ze maar vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
En voelt uwer wederhelft zich al wat beter?
Geen berenburg in huis?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
wederhelft voelt zich nog niet beter helaas..vandaag moet ze maar vroeg naar bed.
ja, zeker jij moet luisteren!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:52 schreef brother52 het volgende:
Ah, ben mooi op tijd thuis om in te schakelen
Och, anders zie ik het volgend weekend allemaal welquote:
Ai, zonde.quote:
nou vast niet allemaal...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Och, anders zie ik het volgend weekend allemaal wel
Ja maar dat heb jij een half jaar geleden al voorspeldquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou vast niet allemaal...
overigens zijn de weersvoorspellingen wel zo dat het heel warm wordt
ja dat is zoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb jij een half jaar geleden al voorspeld
ik had het over tijd over hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Jij en tijd te kort komen
Dan verleng je gewoon weer
ook dat vond ik niet slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:07 schreef CindieY het volgende:
Dit vind ik ook leuk klinken, lekker stuiteren
Ze spelen wel een beetje vroeg om te stuiteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:07 schreef CindieY het volgende:
Dit vind ik ook leuk klinken, lekker stuiteren
Het is nooit te vroeg om te stuiterenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze spelen wel een beetje vroeg om te stuiteren.
Mijn geest is het met je eens, mijn lichaam wat minder.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om te stuiteren
omdat het op het festival komt (en ik ken ook niet allesquote:
Vind het ook niet echt geweldig. Ze hadden dit beter een paar uurtjes later kunnen zetten.quote:
in elk geval een stuk gezelliger. prima om lekker in het gras te zitten.quote:
In die fase bevind ik me momenteel ook hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn geest is het met je eens, mijn lichaam wat minder.
Of met de pootjes in het water staanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval een stuk gezelliger. prima om lekker in het gras te zitten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval een stuk gezelliger. prima om lekker in het gras te zitten.
Aan de kade met de billen in het gras en met de voetjes in het waterquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of met de pootjes in het water staan
dan moet je in je broek pissen, want bij de fuzzy lop is geen water in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of met de pootjes in het water staan
Ben er ook achter gekomen dat ik het ook nog maar 3 nummers vol kan houden. Daarna ben ik ook echt op.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
In die fase bevind ik me momenteel ook hoorIk heb een weekend thuis hangen op de planning, alleen even wat boodschappen en over de Assendorper jaarmarkt.
Dan spelen ze maar wat luiderquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet je in je broek pissen, want bij de fuzzy lop is geen water in de buurt.
Dan moet er wel iemand zijn die ons na het optreden weer wakker maaktquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:20 schreef peaceman het volgende:
Dit kan leuk zijn. Zeker liggend in het gras.
Blij dat je het geen 24 uur hoeft te luisteren?quote:
Vind het behoorlijk vaag maar het zou live best wel eens interessant kunnen zijn.quote:
ja precies. ik kan natuurlijk best een verkeerd nummer gekozen hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind het behoorlijk vaag maar het zou live best wel eens interessant kunnen zijn.
Dan straks in de verlenging een ander nummer van hem kiezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja precies. ik kan natuurlijk best een verkeerd nummer gekozen hebben
We moeten ook tijd hebben om bier te drinken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:32 schreef peaceman het volgende:
Nou dit kunnen we overslaan wat mij betreft
Zeker op dat tijdstip
bierquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
We moeten ook tijd hebben om bier te drinken natuurlijk
Daarom staan ze ook rond dat tijdstip geprogrammeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |